Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 04:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariami tik klausimai, susiję su E12, E28 modeliais, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti klausimą/problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Bal 2008, 18:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.16
Amžius:
35
Pranešimai:
53
Miestas:
Mosedis,klp apskryt.
Automobilio, apie kuri norite paklausti E28
Pagaminimo metai:84
Variklis:2.0
Degalai:95

Problema/klausimas:Susukus vaira nukrenta apsukos ir uzgesta. kas cia per beda? :?


StandartinėParašytas: 27 Bal 2008, 18:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
42
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Manyciau, kad problema gali buti su vairo stiprintuvu. Ar jis neuzia kai vaira sukioji? Dar viena problema gali buti per zemos laisvos eigos apsukos. Kokios yra pas tave?

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 27 Bal 2008, 19:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Akumuliatorius pilnai ikrautas? Generatorius krauna? Keistu dumu is duslintuvo nesimato? Gal kuro siurbliukas...


StandartinėParašytas: 27 Bal 2008, 21:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.16
Amžius:
35
Pranešimai:
53
Miestas:
Mosedis,klp apskryt.
akumas geras,krauna viska normaliai,o del dumu tai nesu pastebejes,siaip ant laisvu ju nera...tik kartais su apsukom svaigsta,tai pakyla siltas tai nukrinta,o kartais normaliai 0.9 rodo siltas ant laisvu...kiek pastebejau uzgesta kai trasoj laikai ~130-150km/h ir pristabdant ant posukio kai greitis nukrinta ~40-50km/h ismynus sankaba.Gaunas pavojingas vairavimas #-o


StandartinėParašytas: 30 Bal 2008, 10:11 
  
 
 
taij beda su sukiais, gal lev, cia ju ligos su tais sukiais


StandartinėParašytas: 07 Geg 2008, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
42
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Jei taip, tai tada kažkur papildomai oro gauna, ir gaunasi per liesas mišinys. pasitikrink vakuumines ir oro siurbimo šlangas.

dainys666 rašė:
akumas geras,krauna viska normaliai,o del dumu tai nesu pastebejes,siaip ant laisvu ju nera...tik kartais su apsukom svaigsta,tai pakyla siltas tai nukrinta,o kartais normaliai 0.9 rodo siltas ant laisvu...kiek pastebejau uzgesta kai trasoj laikai ~130-150km/h ir pristabdant ant posukio kai greitis nukrinta ~40-50km/h ismynus sankaba.Gaunas pavojingas vairavimas #-o

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 22 Lie 2008, 18:55 
  
 
 
labai teisingai parase, kazkur siurbia ora, oro matuoklis per daug atgal grizta, ir uzgesta delt to


StandartinėParašytas: 23 Lie 2008, 08:52 
  
 
 
pas man taip buvo ant E39 bet taip atsitiko po variklio keitimo is 2.5 ir 2.8 tai man meistriukai per pora denu kompa perprogramavo ir dar lembda zonda pakeite nes buvo nusproges ir viskas gerai pasidare.


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2008, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
dainys666 rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti E28
Pagaminimo metai:84
Variklis:2.0
Degalai:95

Problema/klausimas:Susukus vaira nukrenta apsukos ir uzgesta. kas cia per beda? :?

Maždaug prieš 15 metų turėjau tokį patį modelį su tokia pat bėda.Man vietoj,susukant vairą,užgesdavo.O dar automatas ,tai nervuodavo labai.Bėdos taip ir neišsprendžiau,tuo labiau tais laikais BMW buva sunkiai įkandamas remontui.Daug ką tekdavo daryti pačiam.Prisimenu tik vienoj vietoj ,pas pažystamą motoristą,gavau logišką atsakymą-jis patarė patikrinti "tramplioriaus"(po dangteliu kur)ekscentrikų spyruoklių veikimą(ar neišsitampę ,nestringa ,ar panašiai). Tie ekscentrikai, reik manyt ,reguliuoja degimą prie skirtingų apsūkų.
Tuomet vizualiai apžiūrėjęs,nieko įtartino ten neradau (gal dar per jaunas buvau :lol: ).Po to pasiūlė gerai $ už tą 520,tai taip ir pardaviau ją nesutvarkęs.Žodžiu,daug čia tau istorijos pateikiau,bet pamėgink ten pažiūrėt,gal padės.Aišku,būtinai pertikrink visas vakuumines šlangas,kaip aukščiau čia tau patarė.Ir ne paviršutiniškai,o atsukęs sąvaržas.Dažnai tuose vietuose būna nesandarumų.Sekmės prikelinėjant garbingą modelį.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.29
Amžius:
39
Pranešimai:
76
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 524td
Dar prie to pacio kuro filtra pasikeisk jei senai keistas yra..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery