Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

Info E12/E28
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=75&t=38001
Puslapis 11

Autorius:  Rolandas [ 09 Sau 2008, 16:51 ]
Pranešimo tema:  Info E12/E28

Info apie E12 ir E28.
Jei rasite klaidų - perspėkite, pataisysiu/papildysiu.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Info E12-E28
E12-E28info.xls [45 KiB]
Atsisiųsta 714 kartus(ų)
Alpina suvestine.JPG
Alpina suvestine.JPG [ 46.7 KiB | Peržiūrėta 34820 kartus(ų) ]
E28 suvestine.JPG
E28 suvestine.JPG [ 84.57 KiB | Peržiūrėta 34810 kartus(ų) ]
E12 suvestine.JPG
E12 suvestine.JPG [ 113.98 KiB | Peržiūrėta 34829 kartus(ų) ]

Autorius:  Rolandas [ 24 Sau 2008, 13:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Info E12/E28

E28
Nuo 1981 iki 1987 buvo gaminamas E28 kėbulas, kuris pakeitė E12. Naujasis E28 kėbulas yra kiek panašus į E12, tik kiek platesnis. Dėka to mašina tapo kiek žemesnė ir tuo pačiu stabilesnė kelyje. Naujasis E28 turėjo didelę variklių gama ( 518-M10, 518i-M10B18, 520i-M20B20, 525i-M30B25, 528i-M30B28 )ir pirmajį dyzelini (524TD-M21 )
Pats smagiausias E28 modelis, paveldėjas iš 6-os ir 7-os serijos automobilių variklius, pasirodęs 1985 m. buvo M535i. Skyrėsi nuo kitų modelių ne tik išorės elementais, bet BMW Motorsport pakaba bei Recaro sėdynes, o taip pat M5 su S38 varikliu ir dviem skirstomais velenais, kuri jau gamino išskirtinai BMW Motorsport ir turėjo 286 Ag bei modifikuota stabdžių sistemą.
Dauguma 535i modeliu turėjo ribotos trinties galini diferencialą ( koeficientas 25 % ) išskyrus modelius su automatinėmis greičių dėžėmis.
Modeliai 535i ir M535i skyrėsi tiek išore tiek ir salonais. 535i turėjo standartinę įrangą, M535iBMW Motorsport

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/