Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[E28] 528i ar 520i?
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=75&t=103061
Puslapis 11

Autorius:  rasykdoncei [ 22 Rgs 2011, 23:53 ]
Pranešimo tema:  [E28] 528i ar 520i?

Sveiki, norėčiau pasiteirauti pora dalyku. :roll:
1. Kuris 2.8 ar 2.0 kaip motoras yra geresnis, patvaresnis,
2. Kuris iš jų "geriau" draugauja su dujomis,
3. Kokios mazdaug abiejų variklių vidutinės kuro sanaudos benzino ir dujų?
P.s. Klausių tų kurie turi/turėjo ar tikrai žino, o ne tokių kur draugo kaimyno pažystamo uošvės tėvas tūrejo. #-o
Dėkui už atsakymus.

Autorius:  Rolkis [ 22 Rgs 2011, 23:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

Atsakau:
1: abu patvarūs jei prižiūri
2: abu gerai draugauja
3: reik žiūrėt manual'ą + 10% kas liečia bendziną. Dujos - +30%
P.s. Tokiais klausimais daugiau gali rasti atsakymų Čia.

Autorius:  andriusa6666 [ 25 Rgs 2011, 19:48 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

imk 2,8 patikek po keliu menesiu ir sito motoro bus maza :)

Autorius:  rasykdoncei [ 28 Rgs 2011, 21:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

Pykit ir peikit mane :P , bet as niekur nerandu tu kuro sanaudu. #-o Jei kam nesunku imeskit nuoroda.

Autorius:  vytas85 [ 28 Rgs 2011, 22:04 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

rasykdoncei rašė:
Pykit ir peikit mane :P , bet as niekur nerandu tu kuro sanaudu. #-o Jei kam nesunku imeskit nuoroda.

nu bet truputi vaikiskai is tavo puses atrodo,gal tu nepirk to E28,nes zmogus pirkdamas 25metu senumo auto renkasi pagal benzino sanaudas bet ne auto bukle. #-o

Autorius:  Rolkis [ 28 Rgs 2011, 22:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

rasykdoncei rašė:
Pykit ir peikit mane :P , bet as niekur nerandu tu kuro sanaudu. #-o Jei kam nesunku imeskit nuoroda.

Info by http://www.E28.lt
E28 520
Gamybos pradžia: 1981-07
Gamybos pabaiga: 1987-08
Kėbulo tipas: Sedanas
Sėdimų vietų skaičius: 5
Ilgis: 4620 mm
Plotis: 1700 mm
Aukštis: 1415 mm
Ratų bazė: 2625 mm
Prošvaista: 139 mm
Priekinių ratų plotis ( tarp ratų ) : 1429 mm
Galinių ratų plotis ( tarp ratų ) : 1458 mm
Masė: 1220kg
Pilna masė: 1730kg
Variklio tipas: Bendzinas
Cilindrų skaičius ir išdėstymas: R6
Cilindro diametras ir eiga: 80 x 66 mm
Darbinis tūris: 1990 см3
Vožtuvų skaičius: 2
Suspaudimo laipsnis: 9,8
Maitinimo sistema: Bosch K/L-Jetronic
Maksimali galia: 125 Ag, 5800 aps/min
Maksimalus sukimo momentas: 165 Nm 4500 aps/min
Variklis: M20B20
Priekinė pakaba: nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba: nepriklausoma MacPherson
Galinio reduktoriaus perdavimas: 4.10
Priekiniai stabdžiai: Diskiniai
Galiniai stabdžiai: Būgniniai
Maksimalus greitis: 185 km/h
Kuro sanaudos :
90km/h: 6,5 ltr
120km/h: 8,7 ltr
Miesto rėžimas: 12,5 ltr.

Kuro bako talpa: 70ltr.

528
Gamybos pradžia: 1981-07
Gamybos pabaiga: 1987-08
Kėbulo tipas: Sedanas
Sėdimų vietų skaičius: 5
Ilgis: 4620 mm
Plotis: 1700 mm
Aukštis: 1415 mm
Ratų bazė: 2625 mm
Prošvaista: 139 mm
Priekinių ratų plotis ( tarp ratų ) : 1429 mm
Galinių ratų plotis ( tarp ratų ) : 1452 mm
Masė: 1340kg
Pilna masė: 1850kg
Variklio tipas:Bendzinas
Cilindrų skaičius ir išdėstymas: R6
Cilindro diametras ir eiga: 86 x 80 mm
Darbinis tūris: 2788 см3
Vožtuvų skaičius: 2
Suspaudimo laipsnis: 9.3
Maitinimo sistema: Bosch L-Jetronic
Maksimali galia: 184 Ag, 5800 aps/min
Maksimalus sukimo momentas: 240 Nm 4200 aps/min
Variklis: M30B28
Priekinė pakaba: nepriklausoma MacPherson
Galinė pakaba: nepriklausoma MacPherson
Galinio reduktoriaus perdavimas: 3.46
Priekiniai stabdžiai: Diskiniai
Galiniai stabdžiai: Diskiniai ( nuo 1986-04 )
Maksimalus greitis: 215 km/h
Kuro sanaudos :
90km/h: 7.0 ltr
120km/h: 9.0 ltr
Miesto rėžimas: 14.7 ltr.

Kuro bako talpa: 70ltr.

Autorius:  sickdog [ 29 Rgs 2011, 10:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

as pirkdamas e28a kuo maziau ziureciau i sanaudas, nes didzioji dauguma tu 28u yra nudrocinti ir nudusinti, net pas ta pati deduka is garazo bus nupezes, su volgos detalem ir atrabotke vietoi tepalo, su uzpuvusiais stabdziais nes vazinejo tik i soda vasara. arba 50metu vien dujom vazinetas, nusaudytas ir nudusintas, ant benzo net nevaziuojantys.

siaip m20 motorai nera taupus, turejau kazkada e34a 520 tai trasoi degino mazai tu duju, bet mieste ryjo tiek kiek dabar man 740as ryja :lol: .

aisku jei tas 28as atkeltas ir ledas tai galima apie sanaudas kalbeti o dabar reiktu ziuret kad kaiusu ant asflato nepaliktum kur ant posukio jei pirksi uz 500 litu.

todel jei tas 28as perkamas tik for fun tai neziureciau net i ta puse, jau geriau tada E34 ar E36.

Autorius:  Ars [ 30 Rgs 2011, 00:39 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

Į kėbulo būklę žiūrėt reikia perkant, nebent labai nori tokio modelio ir nėra pasirinkimo. Nes kai aš savojo ieškojau, tai išsirinkau beveik iš 1 ir pažiūrėjus, kad toks gan pamanomas nupirkau nežiūrėdamas apskritai į nieką...

Dėl variklio, tai kuo galingesnis tuo geriau, vertė automobilio didesnė, o ir važiuoti smagiau. Aš mielu noru pirkčiau 3.5 už tokias kainas, kuriomis 2.0-2.8 parsidavinėja.

Važiuoklės dalių pilna naujų, daug kas nuo E34 tinka. Dėl visokių smulkmenų, tai kol aks priskersta tų E28 gan nemažai yra, o ir BMW atstovybė dalių trūkumu nesiskundžia, jei tik norimos dalies kaina tenkins...

Kuro sąnaudos ir variklio bendravimas su dujomis, turtų būti, visiškai ne esminiai dalykai perkantiems tokius automobilius...

Autorius:  sickdog [ 30 Rgs 2011, 07:30 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

ziurint kokiu tikslu ta 28a pirksi, jei siaip padrozti sena vedra tai svarbu ar draugauja, jei kazka rimciau su juo daryti tai kitas klausimas. bet praktika rodo tokiu kurie kazka rimciau cia uzsuka 1 is 50 norinciu to 28o.

Autorius:  Ars [ 30 Rgs 2011, 15:55 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

Nežinau, kaip kam dėl tų dujų. Jeigu padrožt, tai kaip tik jų nereikia. Nebent jeigu turėt tik vieną E28 (ar kitą panašų) ir važinėt kiekvieną dieną su juo visur ir daug kilometrų, tada gal ir apsimoka. Aš pirkau su dujom, bet pavasarį mesiu jas velniop. Persiregistruosiu, TA kaip tik reikės praeit ir važinėsiu benzinu. Vis tiek su juo ne daug važiuoju, turiu kas dienai kitą puvėką...

Autorius:  sickdog [ 30 Rgs 2011, 16:03 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

puvekus isviso reikia ismesti ir isregistruoti o ne dujas isimineti.

Autorius:  Ars [ 30 Rgs 2011, 19:07 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

sickdog rašė:
puvekus isviso reikia ismesti ir isregistruoti o ne dujas isimineti.

Dujas E28 išimsiu, nėra jis labai perpuvęs. Mačiau ir daug, daug baisesnių... Sakykim kėbulas standartiškai paliestas korozijos tam tikrose vietose.

"Puvėku" vadinu Passat'ą savo, su kuriuo kiekvieną dieną važinėju...

Autorius:  sickdog [ 30 Rgs 2011, 21:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

o ka darysi su E28 ?

Autorius:  Sauberis [ 09 Spa 2011, 14:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

jeigu norisi E28 kaip modelio, tai svarbiausia kuo geresnis stovis ir varikliai neturetu rupeti. O jeigu reikia pigaus automobilio kasdienai, patarciau ieskotis gero stovio 525i E34 iki 91 metu ir ten det dujas. E34 bus pigesnis ir kasdienai su juo vaziuoti bus paprasciau.

Autorius:  sickdog [ 09 Spa 2011, 16:17 ]
Pranešimo tema:  Re: [E28] 528i ar 520i?

tikrai taip

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/