Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Geg 2024, 12:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariami tik klausimai, susiję su E24 modeliu, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti klausimą/problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 150 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 09:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.26
Amžius:
44
Pranešimai:
1340
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E9 3.0 CSi M30 '72
E24 635 CSi M30 '89
E31 850 Ci M70 '93
K43 K1200R '08
Ramunai,

is tiesu Tavo optimizmas ir uzsidegimas pagirtinas! Saunuolis! Neprarask jo!

Bet sie pasvarstymai, kuriuos Tau pateike kolegos is patirties o ne siaip sau. Labai paprasta, kebulo restauracija (kaip Julius sake) prasideda nuo 12-15tlt, as savo ruoztu kiek kitus skaicus noreciau pateikti, bet whatever, pradekime nuo siu...

1. Is mano asmenines patirties: pigiau yra nusipirkti E24 12000Eur nei uz 2000Eur. Kodel? Todel kad i 2000Eur veretes automobili reikes kur kas daugiau nei 10000Eur investuoti, kad jis taptu panasaus lygio.
2. Ilga restauracija - peilis. Pilnai atrestauruotas automobilis vistiek kazkada supus, kada - investicijos (o nuo jos priklauso ir kokybe) klausimas. Jei ilgai ilgai darysi automobili, tai darbu pabaigai gali prireikti naujos restauracijos pradzios. Juolab ir informacija pasimirsta, dalys pasimeta (paradoksalu, bet net pas pedantus taip yra)
3. Na jei automobili tureti tam kad matyti garaze ir ties juo krapstytis, tai gal geriau pabandyti susirinkineti custom car'a (aka Lotus super seven, caterham) ar is molio gamintis... Automobilis yra tam, kad su juo vaziuoti...


Tiek

_________________
Protect me from what i want


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
Labai ačiū uz patarimus,tai sitam informacija tureciau gauti bmw atstovybese ar ne?
Igoris R. rašė:
Pamastymai suprantami. Tik yra vienas esminis punktas - kiek reikia sutaupyti, kad nusipirkti tokį variantą, kuris būtų tinkamas prikėlimui, nors ir per labai ilgą laiką. Jei nusipirksi su labai pavargusiu kėbulu, tai jis ir patalpose stovėdamas, toliau sėkmingai rūdys.
Taip pat yra laba svarbu, prieš perkant, išsiaiškinti visus niuansus, kokios buvo komplektacijos ir kas gali būti atsatyta, o ko jau neįmanoma gauti. Anais laikais, taip pat buvo tiurlingo, kurį išimti ir atstatyti originalią būsena, gali labai brangiai, kainuoti.
Labai svarbu išsiaiškinti, kokias detales tu galėsi nusipirkti, o kokios jau negaminamos.

Seno automobilio pirkimas, su mintimis jį puoselėti, be gero pasikaustymo žiniomis, yra tolygu bandyti laimėti loterijoje.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
Na taip,akivaizdu,kad as nepasveriau visko uz ir pries...zinoma as neatsisakau savo idejos tureti tokia masina,bet matau kad pradiniam mano kapitalui yra kur augti...


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Negadinkit zmogui nuotaikos su tom pinigu sumom, o tai ir fantazija atsoks pirkt kada tokia masina... :D As sakau, kad nereikia nuvertint ir pacio pigiausio varianto, kuo daugiau ieskosi tuo didesne tikimybe paimt normalu uz normalia kaina... Draugas pries gerus metus pirko 633, vienas sparnas buvo kiauras it retis tai galvojau, kad ir masina bus tokia pat... Masinos kaina 2,8 k euro... Ir is tiesu labai nustebau, kad isrengus pilnai automobili neradau nei vieno kiauryminio prarudyjimo, o ir paciu rudyjimo zidiniu buvo itin nedaug... Tai kebulo darbai + dazymas + vaziuokles perrinkimas ir visu eksplotaciniu daliu (tepalai, dirzeliai ir t.t) pakeitimas gavosi beveik 10k lt.
Tad galiu palinket kantrybes ieskant TO tau skirto e24 :D ir tik nesugalvok imt pirmo pasitaikiusio, susirasi kelis, apsiziuresi ir viska ivertines manau isirinksi tas kuris verciausias prasomu pinigu... ;)

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Ramunaz rašė:
Na taip,akivaizdu,kad as nepasveriau visko uz ir pries...zinoma as neatsisakau savo idejos tureti tokia masina,bet matau kad pradiniam mano kapitalui yra kur augti...

Nu ir svarbiausia :)
Bandyk, iėškok, žiūrinėkis, kaip rašė Turbo - papuola ir gerų variantų pigiai. Visko būna.... :)


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
40
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Pritariu Laurynui S, na gal su 12k ir perlenkta truputi, nebent domina kolekcines vertes automobilis su maza rida ir idealia bukle ir ale saugoti anukams. Bet jei koki zemiska varianta, manau 5-6k eur isskyrus ir gerai paieskojus, galima rast varianta, kuriam nereiketu kapitalines restauracijos. Jei rida salyginai nedidele ir vokietis (ar sveicaras) ziema laike ja garaze, to ir uzteks kad atitiktu siuos kriterijus masina. Bet uz 2k eur pirkt lavona ir ji prikelinet, nerekomenduociau. Ne vien del to kad sueis daug laiko ir pinigu (ir nervu), bet kai kuriu detaliu neis gauti, arba bus labai sunku gaut. Ka jau kalbet apie darbu broka, kuris neisvengiamas. Ka padare gamykla to neatkartosi, gali tik pabloginti, bet ne pagerinti. Visu defektuotu daliu is Krastos neuzsakysi ir del brangumo ir kai kuriu jau nebera, o jei toj vietoj pradesi taupyt ar kazka savo konstruot, tai jau nieko gero tada.
As pats e24 neturiu, bet panasiu situaciju buvo su kitokiom masinom, kai nusiperki pigiai ir uzsi... betvarkydamas ir realiai lieki nieko nesutaupes, ir dar nervus susigadines. geriau sumoket truputi daugiau uz rinkos kaina bet turet daikta, o jei nera pinigu, geriau neturet isvis.
O darbo kaip kazkas sake, bus prie betokios, gi zymiai maloniau pasikeist tvarkingai masinai zvaklaidzius kokius, ar paskirstytoja, negu galvoti, o kaip nusiima sita apdailos plastmase jos nesulauzius, gal taip, ooops, ieskom kur dabar kita nusipirkt. Po to visas pazaliaves ir pajuodaves sveiti tas rudis visa diena ir grizes namo po to is triusiku dar jas issikratai :)
As manau cia ne ta masina kuria apsimoketu prikelinet is lavono. Del 2 priezasciu. Pirma tai nebus pigiau. Antra, jos dar nera ant tiek senos ir brangios kad neitu nupirkti sveiko ir tvarkingo automobilio uz protinga pinigu suma.
Suprasciau kokiu 1950-60m modeli kur belike tik restauruoti grazuoliai ir puvekai lavonai, pasirinkimo kaip ir nera. Bet su e24 pasirinkimas yra :)
Na tai tik mano nuomone, jei buciau fanas ir noreciau isigyti si modeli, taupyciau saibas ir is vokieciu parivaryciau leduka, tada didziausias galvos skausmas butu kaip nusipoliruot RS'us ir kokia temperatura sildomam garaze nustatyt per ziema :D
Na o jei nedomina ilagalaikis automobilio turejimas, tai perki betkoki, pavazineji, palopai truputi kad tik vaziuotu, o po to kai atsibosta parduodi.

_________________
Dynapack 2WD 1500HP Dyno


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2009, 00:16 
  
 
 
LaimisBMW rašė:
As pats e24 neturiu, bet panasiu situaciju buvo su kitokiom masinom, kai nusiperki pigiai ir uzsi... betvarkydamas ir realiai lieki nieko nesutaupes, ir dar nervus susigadines. geriau sumoket truputi daugiau uz rinkos kaina bet turet daikta, o jei nera pinigu, geriau neturet isvis.
O darbo kaip kazkas sake, bus prie betokios, gi zymiai maloniau pasikeist tvarkingai masinai zvaklaidzius kokius, ar paskirstytoja, negu galvoti, o kaip nusiima sita apdailos plastmase jos nesulauzius, gal taip, ooops, ieskom kur dabar kita nusipirkt. Po to visas pazaliaves ir pajuodaves sveiti tas rudis visa diena ir grizes namo po to is triusiku dar jas issikratai :)
As manau cia ne ta masina kuria apsimoketu prikelinet is lavono. Del 2 priezasciu. Pirma tai nebus pigiau. Antra, jos dar nera ant tiek senos ir brangios kad neitu nupirkti sveiko ir tvarkingo automobilio uz protinga pinigu suma.
Suprasciau kokiu 1950-60m modeli kur belike tik restauruoti grazuoliai ir puvekai lavonai, pasirinkimo kaip ir nera. Bet su e24 pasirinkimas yra :)
Na tai tik mano nuomone, jei buciau fanas ir noreciau isigyti si modeli, taupyciau saibas ir is vokieciu parivaryciau leduka, tada didziausias galvos skausmas butu kaip nusipoliruot RS'us ir kokia temperatura sildomam garaze nustatyt per ziema :D
Na o jei nedomina ilagalaikis automobilio turejimas, tai perki betkoki, pavazineji, palopai truputi kad tik vaziuotu, o po to kai atsibosta parduodi.


Auksiniai žodžiai :!: :!:
Iš pažiūros pigiam variantui atrodys, kad mažai reikia sukišti litų, bet pradedant tvarkyt išlenda visokie nesklandumai, didesni ir mažesni, o tada sek plačiai piniginę. :)


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2009, 16:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Bus ne i tema, bet papasakosiu realia istorija is gyvenimo - kaip pirkau 'pigiai' M535 E28 :) Kaip sekasi ji atkelineti, manau temos autoriui bus idomu. Techniskai sios masinos labai panasios.
Tai vat norejo uz maniski pradzioje virs 8000lt. Suzinojau, kad techniskai neblogas - bet kebului batai. Nusprendziau kad nelabai domina. Po to radau skelbima, be foto ir su uzrasu 'Parduodu M5 86 metu uz 5500lt' paprasiau kad atsiustu kelias foto - pamaciau kad tai tas pats M535, kur buvo parduodamas anksciau. Nulekiau apziureti na ir aisku nusipirkau uzteko pravaziuoti...

Pirkau zinodamas, kad kebulas pavarges, kad techniskai jis bus greiciausiai pavarges, salonas buvo klaikus. Nuploviau masina, nuotaika pagerejo. Isvaliau salona ir pamaciau kad jis beveik idealus. Nulekiau pas meistra - techniskai masina pasirode irgi visai padoraus stovio. Bet kai pradejau tvarkyti kaip sau - as esu i ja ikises kazkur apie 6000-7000lt . Tvarkyta arba keista:
akumuliatorius Bosch Silver
desines puses priekinis sarnyras
galiniai balkes didieji sailenblokai(keitem du kartus - antra karta ideti patobulinti nes seni plyso po menesio)
kardano balansavimas
kardano pakabinamas guolis (turejo tik Krasta Auto uz nepadoria suma )
dezes salnikai
kulisos remkomplektas
kulisos traukes restauravimas (ilgai ieskojau meistro, kuris imtusi ta padaryti)
vairo traukes antgalis
generatoriaus ir pompos dirzeliai
pusasis (Rolando dovanele)
remelis sviesu jungikliams
Shadowline antena (nulauze vaikai kieme)
Dvigubi sarnyrai
kapoto trosas sus rankenele
Kebulas: rudziu konservavimas, smulkus virinimo darbeliai (bet sumokejau uz juos nesmulkiai )
Galiniu fortkiu rudo tonavimo stiklai
termomova
radiatorius – kaina labai nepadori. Daug kas manes nesuprato, kai ja pasakiau
BMW ausinimo slangos su originaliais chamutais
Restauruoti du kuro siurbliai
bako nuemimas, cheminis valymas
posukiai
galine lempa
halogenas (antra tureciau gauti greitu metu is Klaipedos)
vandens pompa
voztuvu reguliavimas
M tech bodykito restauravimas (bamperiai is vidaus buvo labai pavarge) - ačiū Tumbleriui kuris man visa tai padare nemokamai ;)
Aisku pakeisti visur tepalai, pradedant nuo motoro kur pylu Castroli, baigiant blokiruote. Stengiuosi detis originalias dalis, nevisada Krastoj zinoma perku nes kartais su kaina jie perlenkia. Bet buna tokiu atveju, kai nera iseities - sukandi dantis ir eini
Alpina ratai palikimas nuo buvusio BMW, magnetola irgi is ten. audio aparaturos komplektas laukia savo eiles - bet cia jau su E28 nieko bendro neturi ir kaip islaidos neskaiciuojama.
Sugaista daug laiko, daug kur padejo draugai ar tai paimti detale, ar tai gauti pigiau. Pats garazo neturiu, tai daugelis darbu daromi servise kur turi saziningai zmonems sumoketi (viena karta busi nesaziningas, tiap jie toliau tavo E28 ir tvarkys). Siuo metu noreciau nusipirkti dar viena M535, bet idealu. Tureti isskirtinem progom. O su situo vazineciau kur tik sirdis geidzia. Nes kartais gaila darosi usinti ji kaip paprasta masina. Bet zinau, kad tokio kaina siekia apie 7-8 keur o tokiu pinigu savaitgaliniai masinai skirti negaleciau. Bet norai manau nepradings - bus gaimybe, pasinaudosiu :)
Ka dar tureciau padaryti: perdazyti automobili - kazkur 2500+1000lt smulkmenom. salonui reikes apie 1000eur :lol:
Tai vat siulau tikrai neskubeti ir neimti uzmusto donoro. Atkelimas kainuos dar daugiau. O jeigu noresi rimtos restauracijos - tada amen.

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2009, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.11
Amžius:
47
Pranešimai:
64
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E24/1, 635 CSi 82m.
Kaip BMW E24 "turėtojas" ir vienas iš tų, kurie pirko šią mašiną mažiau negu už 2000e, pasidalinsiu mintimis ir aš. Taigi turėjau didelį norą, bet neturėjau tiek daug pinigų, pirkau mašiną, kuri buvo eksploatuota Lietuvoje (tai buvo didžiausia klaida, kadangi ji buvo naudojama "dragui", kaip sakė pardavėjas "Radviliškyje ant drago jo nieks nepaimdavo", apie mašinos tvarkingą eksploatavimą net minčių nebuvo), bet pravažiavus su ja akys buvo didelės ir trūkumai atrodė minimalūs. Taigi galvojau kas gi čia persidažysiu, uždėsiu atitinkamus oldtimer ratus ir sėkmingai važinėsiu. Deja, deja.. Pradėjus ardyti pradėjo lysti korozijos pasekmės (dugnas, galinės arkos, po priekiniais sparnais), atsirado ir elektros problemų, ir pasidarius reikalingų atlikti darbų sąrašą, jis atrodė taip:
1.Dugno ir arkų ir kitų vietų virinimas (atlikta, kainavo 1500 Lt.)
2.Paruošimas dažymui ir nudažymas +dažai, antikorozinis padengimas (atlikta 2500 Lt.)
3.Salono vietomis persiųvimas (sutarta 500 Lt.)
4.Važiuoklės remontas (dar bus daroma, kaina apie 1200 Lt.)
5.Elektros darbai (sutvarkyta 500 Lt.)
6.Ratai BBS RS R16, pirkau nebrangiai 800 Lt. (atpoliravimas kainuos dar 600 Lt.)
7. Pirktos dalys (priekinis stiklas, buferis galinis, apdailos detalės ir kt.) viso 1500 Lt.
Gal būt dar reikės variklio profilaktinio remonto, naujo duslintuvo, kt. smulkių dalių (+2000 Lt. min.)
Taigi išlaidų suma jau gaunasi apie 2500e.. Teoriškai tikrai geriau tikrai pirkti gerai išlaikytą auto už 5-6000e. Tačiau yra vienas bet, net ir nusipirkęs už tokią sumą, tu nesi garantuotas už jo stovį (per daug niuansų yra paslėptų). Kitas niuansas (atmetus tuos visus momentus, kaip norisi nusispjauti ant viso to ir užbaigti visus darbus paleidžiant mašiną dalimis) yra moralinis pasitenkinimas neleidžiant mašinai numirti. Niuansų yra nemažai-meistrų kvalifikuotų atradimas, mašinos laikymo galimybės ir kt. Mašiną aš keliu jau 1,5 metų ir labai labai tikuosi kitą vasarą išvažiuoti su tvarkingu auto į gatves. Taigi, aš čia pateikiau ir savo argumentus, o temos autoriui renkantis auto manau reikės apsispręsti pačiam, kurį variantą rinktis :)


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2009, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
Ačiū už labai idomiu ishgyvenimus,
kaip vienas is ju taikliai pasake..."gali pirkt ledini varianta uz 5-6 tukstancius,bet neagi tiksliai zinot ar jis is ikro ledinis..."mazdaug taip buvo pasakyta,bent jau esme ta...Na tai as kaip ir sakiau,geriau nusipirkt pigiau,bet zinot masina nuo saknu...galbut pradini kapitala reiktu siek tiek padidinti,bet jau geriau taip nei pirkt uz 20000lt...


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2009, 15:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
48
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
Ramūnai, gali pabandyti ir tokį variantą. Nusiperki gan nebrangiai kiek geriau atrodantį E24 ir bandai iš jo padaryti tvarkingą egzempliorių. To proceso metu, turėsi puikią progą susipažinti su dalių kainomis(nes jas reikės keisti), taip pat sužinosi, kurios dalys jau nebegaminamos ir jas reikia ieškoti kitais būdais, sužinosi kur ir kaip galima restauruoti. Ar tau pavyks projektą užbaigti ar ne, priklausys nuo tavo būsimų pajamų, nuo pasirinkto modelio siurprizų. Tarkim jei tau pasiseks su konkretaus modelio pasirinkimu, tai didžiausi sveikinimai ir sėkmės jį prikėlinėjant. O jei matysi(sugebėsi įvertinti, nežiūrint iš emocinės pusės), kad konkretus egzempliorius per daug jau gyvenime matęs, galėsi jį laikyti kaip bandomąjį, dėka kurio sužinojai daug vertingos informacijos ir pats galėsi nuspręsti kokio ieškoti kitam prikėlimui.


Beje, ar pasidomėjai dėl tokio automobilio draudimo? Tu gali metų metus atstatinėti savo džiaugsmą ir jį užbaigęs džiaugtis neapsakomais pojūčiais jį vairuodamas. Bet užteks pakliūti į avariją(ko tikrai nelinkiu, bet visko pasitaiko) ir tavo visas įdirbis, visi pinigai išgaruoja akimirksniu. Lietuvoje yra didelė problema su draudimu nes E24(kaip ir kiti seni automobiliai) yra traktuojamas, kaip eilinis automobilis ir jį draudžia su labai dideliu nusidėvėjimu(senas juk). Tai kad jis buvo restauruotas niekam neįdomu.

Čia pamąstymui ar verta investuoti į nesaugią investiciją?


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2009, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
Idomia temą čia palietem...Ir is tikruju kiek gi kainuoja draudumas tokio auto?
Turiu omeny kiek privalomasis ir tarkim kiek KASKO?

Igoris R. rašė:
Ramūnai, gali pabandyti ir tokį variantą. Nusiperki gan nebrangiai kiek geriau atrodantį E24 ir bandai iš jo padaryti tvarkingą egzempliorių. To proceso metu, turėsi puikią progą susipažinti su dalių kainomis(nes jas reikės keisti), taip pat sužinosi, kurios dalys jau nebegaminamos ir jas reikia ieškoti kitais būdais, sužinosi kur ir kaip galima restauruoti. Ar tau pavyks projektą užbaigti ar ne, priklausys nuo tavo būsimų pajamų, nuo pasirinkto modelio siurprizų. Tarkim jei tau pasiseks su konkretaus modelio pasirinkimu, tai didžiausi sveikinimai ir sėkmės jį prikėlinėjant. O jei matysi(sugebėsi įvertinti, nežiūrint iš emocinės pusės), kad konkretus egzempliorius per daug jau gyvenime matęs, galėsi jį laikyti kaip bandomąjį, dėka kurio sužinojai daug vertingos informacijos ir pats galėsi nuspręsti kokio ieškoti kitam prikėlimui.


Beje, ar pasidomėjai dėl tokio automobilio draudimo? Tu gali metų metus atstatinėti savo džiaugsmą ir jį užbaigęs džiaugtis neapsakomais pojūčiais jį vairuodamas. Bet užteks pakliūti į avariją(ko tikrai nelinkiu, bet visko pasitaiko) ir tavo visas įdirbis, visi pinigai išgaruoja akimirksniu. Lietuvoje yra didelė problema su draudimu nes E24(kaip ir kiti seni automobiliai) yra traktuojamas, kaip eilinis automobilis ir jį draudžia su labai dideliu nusidėvėjimu(senas juk). Tai kad jis buvo restauruotas niekam neįdomu.

Čia pamąstymui ar verta investuoti į nesaugią investiciją?


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2009, 16:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
kodel galvoji kad privalomas skirsis nuo visu kitu ? manau tas pats kaip ir eiline masina, kubatura,stazas ir tt. o su kasko kiek girdejau problemos...

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2009, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Ramunaz rašė:
Idomia temą čia palietem...Ir is tikruju kiek gi kainuoja draudumas tokio auto?
Turiu omeny kiek privalomasis ir tarkim kiek KASKO?

Privalomasis šiuo atveju niekuom neypatingas.
Su KASKO reikalas ne tame, kad draudimas yra brangus ar pan. Bet tame, kad įvykio atveju tu nieko negauni, t.y. gauni visišką myzerį. Niekam neįdomu, kad tu restauravimo metu sukišai į automobilį kalną pinigų (pvz. kokius 35 tūkst. Lt, kad yra reali suma) ir automobilio stovis yra labai geras, gausi kaip už eilinį, pvz. 84 metų laužą.

T.y. kas norėta pasakyt, kad Lietuvoje nėra (apskritai nėra) normalaus draudimo oldtimeriams (pavadininkime juos taip, aiškumo dėliai).


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2009, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.31
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E24 635 -86 , renault 5 gt turbo -86, audzi 100
Teko pernai dometis kasko draudimu IF draudimo kompanijoje. Automobilis e24, 86m. tai gavau teigiama atsakyma. Reikalinga ivertinti automobilio technine bukle ir sudarius individualia sutarti imanoma apdrausti palankiom salygom. Na o verte suvedus duomenis draudimo skaiciuokleje buvo 16000 lt. net pats draudimo agentas nustebes buvo.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 150 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery