Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 21:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 09:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
Norėjau paklausti, koks oro srauto matuoklio veikimo principas. Maniau, kad jis reguliuoja oro padavimo kiekį ir duoda kažkokį tai signalą kompiuteriui, kiek paduoti benzo ar dujų. Man ant benzo mašina dirba prastai, nepriima gazo, čiaudo, o ant dųjų viskas gerai, tik pulsuoja, atjungus oro srauto matuokli nebepulsuoja. Tačiau nusiėmiau matuoklį nuo savo automobilio BMW 520, 93 m. 110KW, dujų įranga IV kartos.... ten pas mane stovi Siemens 5WK9 007 oro srauto matuoklis. Nustebau, nes nėra jokios sklendės, kaip esu matęs (prieš tai turėjau ne vieną BMW, visur būdavo skelndės).. Stovi tik dvi milimetro storio metalinės juostėlės. Tai nesupratau, kaip jos gali reguliuoti orą, jei nėra jokios sklendės. Beje, pravažiavau be jo, mašina puikiai dirba be jo ant dųjų. Nu tik iš vietos gal kažkaip ir truputį daugiau reikia gazo paduot. Tai prašyčiau paiškinti, kaip jis veikia, ar turi kažkokią reikšmę dujoms, nes nesupratau, kodėl ir be jo ant dujų traukia puikiai, o ant benzo ne. Problema dar ir tame, kad niekur jo negaunu, visur pilna tik Boch'ų... Gal kažkokiu būdu galima įdėti Boch, ir perjungti laidus??? Dėkoju už atsakymus.


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
49
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Isiurbiamo oro matuokliai yra dvieju rusiu- turiniai ir masiniai. Turiniuose matuokliuose naudojama slankiojanti sklende, kuri didejant pratekancio oro debitui atsilenkia (atsidaro) daugiau. Ji sujungta su potenciometru, pagal kurio padeti motronikas gauna informacija apie isiurbiamo oro kieki. Masines matuokles yra tikslesnes, dingsta paklaida susijusi su isiurbiamo oro temperatura (turis kinta kintant temperaturai). Jos veikia kitokiu principu. Matuokleje yra imontuota vielute (berods platinine). Per ja teka pastovi fiksuota srove, ko pasekoje vielute ikaista. Oro srautui tekaknt pro vielute jis ja saldo. Kintant temperaturai, kinta vielutes varza. Pagal varzos kitima motronikas gauna duomenis apie isiurbiamo oro mase.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 09:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
46
Pranešimai:
154
Miestas:
Kaunas
Ir proporcingai oro kiekiui apskaičiuoja kiek reik pylt benzino,del to pas tave ir dirba an duju,o benzino-ne,jai varyklis plyta-tai bus siulas,ir matyt jis durniuoja,bandyk su kita matuokle.


Paskutinį kartą redagavo tomce 05 Bal 2006, 09:26. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 09:25 
  
 
 
teisingai oro srauto matuokle atleka ji matuoja oro ir paduoda i kompa impulsus su siemens klende nesusiduriau bet ji lygiai ta pati atlieka stovi vienas arba du ploni siuleleliai ir jie matuoja oro srauta kuri variklis pasiema tada impulsa i kompa.O ant duju tau ne del oro srauto matuokles pulsuoja apsukos nes dujom jos gali is vis nebuti. Pulsuoja nuo tuscios eigos voztuvo arba nuo liamda zondo impulsu o srautas neprieko.Ir jei nors karta normaliai dujos sove ant benzo jau svariai nedirbs nes pasizeidzia tos ploksteles. :wink:


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
tomce rašė:
Ir proporcingai oro kiekiui apskaičiuoja kiek reik pylt benzino,del to pas tave ir dirba an duju,o benzino-ne,jai varyklis plyta-tai bus siulas,ir matyt jis durniuoja,bandyk su kita matuokle.


Tai juk rašiau kad 110KW, 93.. o tai ir aišku, kad plyta :).... nu tai vat tame ir esmė, kad niekur negaunu tos matuoklės, bent jau pabandyti, nes Siemens nėra, o Bosh'ų pilna..... Bet IV kartos dujos, juk taip pat turėtų per kompą viskas eit????


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 09:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
Ultra525 rašė:
teisingai oro srauto matuokle atleka ji matuoja oro ir paduoda i kompa impulsus su siemens klende nesusiduriau bet ji lygiai ta pati atlieka stovi vienas arba du ploni siuleleliai ir jie matuoja oro srauta kuri variklis pasiema tada impulsa i kompa.O ant duju tau ne del oro srauto matuokles pulsuoja apsukos nes dujom jos gali is vis nebuti. Pulsuoja nuo tuscios eigos voztuvo arba nuo liamda zondo impulsu o srautas neprieko.Ir jei nors karta normaliai dujos sove ant benzo jau svariai nedirbs nes pasizeidzia tos ploksteles. :wink:


nu tu čia ir parašei :)... tusčios eigos vožtuvas????? Tai oro srauto matuoklis ir yra tas vožtuvas :).... Ir kaip gali šauti dujos su IV kartos įranga, kai jos per purkštukus tiesiai į cilidrus įpučiamos ??? :)


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
49
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
laurius rašė:
tomce rašė:
Ir proporcingai oro kiekiui apskaičiuoja kiek reik pylt benzino,del to pas tave ir dirba an duju,o benzino-ne,jai varyklis plyta-tai bus siulas,ir matyt jis durniuoja,bandyk su kita matuokle.


Tai juk rašiau kad 110KW, 93.. o tai ir aišku, kad plyta :).... nu tai vat tame ir esmė, kad niekur negaunu tos matuoklės, bent jau pabandyti, nes Siemens nėra, o Bosh'ų pilna..... Bet IV kartos dujos, juk taip pat turėtų per kompą viskas eit????

Nuvesk i gera autoservisa arba pas tuos kas dejo dujas, nustatys gedima, sutvarkys ir nereikes spelioti. Pirmiausia reikia issiaiskinti priezasti, o toliau imtis veiksmu.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 09:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
46
Pranešimai:
154
Miestas:
Kaunas
dujos 4 kartos savo kompa turi,o jeigu siemensas tai kiek zinau ir smegenys ir liambda Siemenso-tai ir itampos ir impulsai visiškai nuo BOSH skiriasi,ir netinka


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 09:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
Patikėk, kur aš tik nebuvau, o dujos dėtos prieš 2,5 metų... o to serviso nebėra, tiksliau visai kiti dirba, viskas pasikite, visai kitokią įrangą deda.... :)


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
laurius rašė:

nu tu čia ir parašei :)... tusčios eigos vožtuvas????? Tai oro srauto matuoklis ir yra tas vožtuvas :)....

tuscios eigos voztuvas LEV ir oro srauto matuoklis yra du skirtingi dalykai :)


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 15:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
TUSCIOS eigos voztuvos :-)))) del to ir gaunas nesusipratimas, LEV nelygu TEV :twisted: (ps. LEV= laisvos eigos voztuvas) :-P

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
studentas rašė:
laurius rašė:
tuscios eigos voztuvas LEV ir oro srauto matuoklis yra du skirtingi dalykai :)


o tai tada kur jis yra???? Kazkas cia ne taip, maniau, kad vieni jį taip vadina, kiti kitaip.....


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 15:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
tuscios eigos voztuvas stovi po isiurbimo kalektorium prie bloko, ir i ji sueina slangos is kalektoriaus ir pries gazo sklende. ir i ji pajungtas laidas. kiek atsimenu viena slanga is priekio kita is sono. ten slangu diametras daug mazesnis nei kur kad eina nuo oro filtro
o oro srauto matuoklis stovi ant oro isiurbimo slangos netoli oro filtro.


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 16:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.30
Amžius:
46
Pranešimai:
356
Miestas:
Klaipėda
studentas rašė:
tuscios eigos voztuvas stovi po isiurbimo kalektorium prie bloko, ir i ji sueina slangos is kalektoriaus ir pries gazo sklende. ir i ji pajungtas laidas. kiek atsimenu viena slanga is priekio kita is sono. ten slangu diametras daug mazesnis nei kur kad eina nuo oro filtro
o oro srauto matuoklis stovi ant oro isiurbimo slangos netoli oro filtro.


nu dėkui, reiks pasižiūrėti, baigiu aš užsiknist su tom nesamonėm, bet kažkaip vistiek manau, kad čia kaltas bus oro srauto matuoklis...., nes ji atjungus nebepulsuoja...


StandartinėParašytas: 05 Bal 2006, 16:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
tikrai atjungus oro sklendes davikli nebepulsuoja? man tai isvis masina neveike jeigu ka :-)))
laurius rašė:
nu dėkui, reiks pasižiūrėti, baigiu aš užsiknist su tom nesamonėm, bet kažkaip vistiek manau, kad čia kaltas bus oro srauto matuoklis...., nes ji atjungus nebepulsuoja...

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery