Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 19:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Spa 2009, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
išsiplėtimo bakelio kamštis dar gali būt vožtuvas užsikirtęs ir neleidžia susikaupusiems garams išeit.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2009, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
suicidee rašė:
Kiek Panevėži apvažinėjau tai ima už vienos cilindros virinimo 250lt o jei jau dvi tai jau 400lt 50 litu numeta. tai pagalvojau nebeverta.

bet numete dar ant šlifavimo bei patikrinimo bet visteik 400lt isėjo .


Gali but, o tai kiek kazin paimtu uz nuslifavima ir siektiek pavirinimo, gal 5mm prie vieno voztuvo :) Nes galva nei trukusi, nei ka, tik vat voztuvas cia luzdamas uzkabino :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 17 Spa 2009, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.20
Amžius:
35
Pranešimai:
119
Miestas:
Panvėžio raj.
Automobiliai:
E32 735i
Skype:
procas1
Edvardutis rašė:

Gali but, o tai kiek kazin paimtu uz nuslifavima ir siektiek pavirinimo, gal 5mm prie vieno voztuvo :) Nes galva nei trukusi, nei ka, tik vat voztuvas cia luzdamas uzkabino :)



Už šlifavimą imą 30lt O dėl to net nežinau galiu nr duoti pasiklaustum pats.


StandartinėParašytas: 17 Spa 2009, 12:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Ai ne dekui, kas nusipirks ta galva is manes tas gales ir skambintis, as TDS nebeturiu siuo metu :) Tik butu idomu suzinot kiek ta galva pas mane verta dar :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 22 Spa 2009, 19:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.12
Amžius:
39
Pranešimai:
99
Miestas:
Lisabona
Automobiliai:
5er
Skaičiau skaičiau, bet nelabai supratau, kaip tds'o sistemą nuorinti?

O gal ne tame bėda..

Simptomai:
Variklio darbinė temperatūra visad normali, toliau pavažiavus labai kietos šlangos pasidaro. Antifrizas nedingsta. Baltų ar mėlynų dūmų nemeta. Teko skubėti, pusvalandis važiavimo autostradoje dideliu greičiu, o sustojus tyčia atsidariau kapotą ir pamačiau, kad šiek tiek antifrizo pro bakelio "propkę" išbėgę...


StandartinėParašytas: 22 Spa 2009, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
o tai burbuliuoja slangas spaudinejant? termostatas atsidarineja?

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 01 Gru 2009, 00:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.12
Amžius:
39
Pranešimai:
99
Miestas:
Lisabona
Automobiliai:
5er
Sveiki. Nepykit, kad prikeliu seną temą. Buvau išvykęs, todėl nebuvo galimybės sekti šios temos.

Problema nedingo. Esant šaltam motorui spaudant žarnas, burbuliuoja antifryzas. Karštas motoras - kietos žarnos. Termostatas atsidaro-šiltos abi žarnos. Antifryzas nedingsta. Tepalas nebaltuoja. Kokios nors spalvos dūmo, apart juodo, nemeta. Bakelio apačioje esančiame vamzdelyje matosi burbuliukai (blogas nuorinimas?). Pavažinėjus, pastačiau tds'ą savaitei. Po savaitės atsukau propkę ir išgirdau šnypštimą, trunkantį kelias sekundes. Gal ta "propkė" gadina reikalą. Jei pas kurį nors forumietį mėtosi toks daiktas, norėčiau pasiskolinti "propkę" šiai savaitei.


StandartinėParašytas: 01 Gru 2009, 13:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Turesi i srota palekt uz koki cyrika pasiskolint :) Del propkes labai galimas variantas :) Paskolinciau, jei rasciau, bet va ne Kaune gyvenu :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 04 Gru 2009, 21:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.12
Amžius:
39
Pranešimai:
99
Miestas:
Lisabona
Automobiliai:
5er
Pakeiciau "propke", baigesi bedos :)


StandartinėParašytas: 24 Kov 2010, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.24
Amžius:
36
Pranešimai:
96
Miestas:
Kupiškis
Automobiliai:
E30 324 86m (Ex)
E36 318tds 95m (Ex)
E38 725tds M51 97m (Ex)
E65 740d 02m
Sveiki turiu problema: pradejo pust slangas. nors tiksliai nezinau kokio kietumo jos gali but :D nu kiek rodziau pazystamiem sake jau perkietos ir kazkas negerai. anksciau pries variklio kapitalini remonta lyg ir nepusdavo. budavo normaliai nei antifrizas dingdavo nei slanges pusdavo. berodz netgi kai motoras atsaldavo susidarydavo labai nezymus vakumas. o dabar pravaziavus kelis km slangos sukieteja. palikus auto kokiai dienai su darbine temperatura ir papustom slangom ir atejus kita diena net neuzvedus prasukus propke iseina spaudimas. beto dingsta antifrizas. per savaite kazkur isvaro visa issipletimo bakely. brangokas malonumas :D cirkuliuoja antifrizas normaliai ir kai siltas variklis ir kai saltas. variklis nekaista. beto dar problemus ir su sildymu. kazkur girdejau kad kartais buna jei galva buna nuejus buna taip. garu kaip ir nemeta nei saltas nei siltas. kad kiauras koks radijatorius zymiu nesimato... tepalas ir antifrizas svarus. zodziu dpyliau eilini karta antifrizo norma ir nuvaziavus apie 10km atsidarius kapota pastebejau kad matosi begimo zymes per ta slangute kur perteklius turetu iseit bent jau mano manymu :D tai ar galetu taip buti kad pro ta slangute ir isvaro antifriza? reiktu pabandyt pakeist propke arba pavazinet prasukta? kokia tikimybe kad trukusi galva arba tarpine? is anksto dekoju uz atsakymus :)


StandartinėParašytas: 22 Bal 2010, 17:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.20
Amžius:
36
Pranešimai:
55
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 525tds 94'
[E34] 525 tds
Manau mano problema tiks ir čia :) Pradėjo pūst lauk antifrizą, tai šiandien nuėmiau galvą, rytoj vežu tikrint ir turiu porą klausimų. Kaip teisingai pastatyti paskirstymo velenėlio degimą, nes nuėmiau žvaigždutę (detalė nr 13), kas manau buvo būtina? Kai numoviau galvą, iššovė įtempėjas (detalė nr 22), ar nekils problemų jį surenkant? Ir blogiausia, kad sulaužiau slopintuvą (detalė nr. 15), ar eis jį uždėti nenuėmus pagrindinio priekinio dangčio?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
Beja ką daryti su varžtais, keisti ar ne?
Minčių nebus?


StandartinėParašytas: 28 Vas 2016, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.18
Pranešimai:
4
Sveiki,

Atsiprašau, kad prikeliu tokia seną temą, bet susidūriau su bėda.

Variklis 525 tds ar gali pūsti aušinimo šlangas dėl vandens pompos? pompa truputi kliba iš škyvo, aplink pompa varva antifryzas ir dingsta. Atsukus bakeli oras įšeina šlanga minkšta palieka, pavažiavus koki 15 km. šlankos vėl kietos ir pilnos oro. Kame bėda? galva trūkus ar dėl pompos gali būti? bakelyje antifryzas cirkuliuoja viskas tvarkoj.

Ačiū už protingus atsakymus.


StandartinėParašytas: 01 Kov 2016, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Pradzioj isidek tvarkinga pompa, kad nebutu kokiu varvejimu, o paskui ziurek ka daro. Neatmetama galimybe kad galva trukusi, nes jei kazkada buvo ausinimo skyscio trukumas, tai galva perkaito ir truko.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2016, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.07
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E39
Sveiki, prikelsiu truputi tema, nelabai kur randu informacijos, taigi klausimelis, esant darbinei temperaturai suspaudus slangas ant laisvu kaip ir viskas ok, bet kai paspaudus gaza slangu neina islaikyt suspaudus, plesia is ranku, cia normalu ar nelabai ?


StandartinėParašytas: 26 Spa 2016, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.27
Amžius:
42
Pranešimai:
871
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
visos Ex
taip ir turi būti. Gi pompa sukasi greičiau, slėgį didesnį sukeldama.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery