Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 14 Bir 2024, 00:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Geg 2005, 22:09 
  
 
 
BMW 525 e-34 89m uzkaito variklis,sustojau,pastovejus sprogo ausinimo zarna,kur nuo termostato i bloka eina. Uzdejau nauja zarna,servise kelis kartus nuorino,bet stovint variklis kaista,termomova parejus,neveikia. Vaziuojant atrodo normaliai,bet kamsciuose kaista variklis.Po nakties issipletimo bakelis buvo tuscias,bet niekur ausinimo skystis nebega,kas gali but ir kur ziureti? Pompa gera,ziurejo,liamda zondas veikia,bet tik dalinai, diagnostikoj sake padeges,tik sanaudos didesnes ir co kiekis.Karstu varikliu truputuka is duslintuvo yra dumelio,bet nedaug,ir kondensatas lasa,kas daryt neikertu??? :roll:


Paskutinį kartą redagavo sharkees 07 Bir 2005, 18:23. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Geg 2005, 22:12 
  
 
 
Ish savo patirties zinau, kad shlangu sproginejimas tiesiogiai proporcingas problemu variklio galvoje turejime.
Tepalo nedaugeja?


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
sharkees rašė:
termomova parejus,neveikia
tai ko tu nori kad nekaistu, gal jau perkaitinai varikli ir galva skilo ar susikraipe ir to pasekoja tasolas arba i tepala arba per duslintuva


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: negasdinkit anksciau laiko zmogaus :D prazdiai reikia atidziai patikrinti ausinimo sistemos germetiskuma,poto jei ji germetiska labai gerai kompetentingai nuorinti sistema (nes M20 varikliukai labai jau kaprizingi ;) ) :roll: o veliau jei vistiek toliau kaista pradet tikrint vandens pompa,termostata,termomova,galu gale jei vistiek visos pastangos bergzdzios atlikti testa : deguonies kiekio lygi ausinimo sistemoje.va tada ir galima bus gasdinti zmogu ;)


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 15:46 
  
 
 
Nu jau sakiau kad termomova parejus,pompa tvarkoje,o kaip patikrinti ta deguonies kiekio lygi ausinimo sistemoje? Nuorinta buvo jau N kartu. Bet kur tosolas dingsta,jei per niekur nevarva? ir kodel kaista juk tosolo uztektinai buvo,pompa gera,termostatas irgi veikia,nes slangos karstos ir iki peciuko daina? Nesuprantu :roll: :x help!


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 17:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
taigi pats sakai kad termomova parejus, tai ko tu nori kad nekaistu


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 19:31 
  
 
 
nu parejus,bet kur skystis dingsta ir kodel taip greit kaista? as suprantu kad ji turetu suveikti kokiam dideliam kamstyje,prie didesnes temperaturos,o cia letai pavaziuoji jau kaista,ir tosolas kur tai,nes seip jei kiaura kur butu tai garus varytu,jau tikrai pamatytum.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 19:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
garai nebutinai buna, jei ten kur ir bega tai negaruos, garuoja kaip slanga truksta, uzvedes varikli gerai apziurek visur ar tikrai nebega


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 19:41 
  
 
 
nu servise kai orino vienu metu variklis uzkaito,poto pastovejo,dar dapyle skyscio,poto uzvede ir gazavo kad oro kamsciai iseitu,bet tada nekaito,kiek stovejo atrodo buvo ciki,bet isvaziavus vel pradejo kaisti.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
geriausiai vaziuok pas juos i ta servisa kol bedu daugiau neprisidaria ( jei jau nepridaryta) ir tegul taiso, tu juk uz tai pinigus mokejai, turi ir padaryt normaliai


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 19:52 
  
 
 
manau kad reiks i kita servisa varyti,nes ten is sono paziurejus nifiga jie ten nifkurivajiet,ziuri kaip ozys i naujus vartus,gal tas gal anas gal... Isivaizduok plastmasine radiatoriaus nuorinimo sklende su gaziniu raktu bande atsukineti,as apsalau :shock:


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
:D
bet tai jei jau ka pridare tai dar nuluptum uz varikli jei neduok dieve jau perkaitinai. pirmiausia pas juos vaziuok aiskintis


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 21:02 
  
 
 
tai kad ten pazystami tolimi,geradariai! :D jie nuorino patikrino pompa,zarnas,ir viso gero,ju misija pasibaige :?


StandartinėParašytas: 22 Geg 2005, 23:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.16
Amžius:
50
Pranešimai:
48
Automobiliai:
E39 530d 98´
Jei nuorinus ir truputi pavaziavus variklis kaista ir vanduo dingsta pirmiausiai ieskok ar kur nebega (su uzvestu varikliu sustok ir apziurek viska po kapotu ir po masina) Jei nebega, tai greiciausiai problema bus galvutes tarpinej. Dar paziurek tepala, jei yra baltu priemaisu, tai beveik tikras pozymis kad galva reiks imt... Kas link termomovos tai arba pirk nauja arba sita uzvirink kad pastoviai suktusi, nes be jos variklio perkaitinimas tik laiko klausimas.


StandartinėParašytas: 23 Geg 2005, 07:27 
  
 
 
Na kam taip baisiai su ta termomova - privirint?
Jas restauruoja kiek cia skaitinejau uz 70 lt. :)
O su tokiu kaistanciu varikliu as niekur toli tikrai nevaziuciau tavo vietoje.
Kiek stipriai buvai uzkaitines varikli? Ar buvo ant raudono uzlipusi temp. rodykle? Ar nepyle esant karstam varikliui salto skyscio?
Jei sale stovejai kaip jie tau bande nuorint ausinimo sistema?
Jei tik ant radijatoriaus atsuko varzta uzpilinedami ausinimo skysti tai 100% kad nenuorinta normaliai, nes uzpilinejant skusti reikia atsukti bent 1 is 2 varztu su 19 raktu (galvute) kuri yra prie termostato ant variklio.
O jeigu buvo nuorinta normaliai deja turiu nuliudint teks problemu rimtesniu ieskot :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery