Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 17:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Kov 2007, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidiumo Narys
Klubo Prezidiumo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.06
Amžius:
50
Pranešimai:
840
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320D 03'
E36 328 M52 95'
ex E36 320 92;
ex E30 318 86
Irmislt rašė:
Na dujos skirtos taupiai vaziuoti o ne sportuoti jei su dujom bandysi grezti kiek eina tai nei traukos pajausi ir sanaudos nemazos bus


trauka normali, tik kartais ant maksimaliu sukiu pereina is karto ant bendzo (pajutau tik II pavara toki dalyka ir tai ne visada)

_________________
Tomas


StandartinėParašytas: 18 Kov 2007, 16:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.02
Amžius:
41
Pranešimai:
233
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E34 540
ex E46 318
ex E46 323
Skype:
bmw540-m5
Sudirba apsauga :wink:

_________________
No diesel, only LPG....


StandartinėParašytas: 18 Kov 2007, 18:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
40
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
duju iranga atsiperka greitai, o kiek grietai, priklausys nuo to kiek tu prasui su auto, o paskui jau matematika.
siaip vieni vazineja su 1 akrtos iranga ir viskas supper, kiti ir su 4 negali nei uzsivesti normaliai, nei vaziuoti, o kai kuriems paskui ant bendzo isvis nebevaziuoja... cia yra visiska loterija.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Kov 2007, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
39
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
napas mane paprasciausia iranga jau puse metu, o vargo jokio :)
pas mane 2.0 plyta suryja apie 13 - 14...
o kad nesuvarytu benzo, tai paprasciausiai kas pora savaiciu reikia bent viena diena su benzu prasivaziuot (neskaitant kurimo ant benzo), tada nebus bedu ir veiks viskas normaliai. nes je vien dujom vazinejant uzsinesa purkstukai ir tada jau bedos..

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2007, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
nieko nesuprantu, jau lyg ir susitvarke buvo o sien vel 20ltr/100km duju :evil: nebesuprantu jau, net neisivaizduoju kur ieskot bedos


StandartinėParašytas: 19 Kov 2007, 16:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.07
Amžius:
39
Pranešimai:
1046
Miestas:
Vilnius (Panevezys)
Automobiliai:
VW Scirocco 1.8 karbas '84 (duzo)
E34 520i Touring M50TU '93.10.28 (pard.)
E36 320i Coupe M50TU '94.06.15 (pard.)
E36 318i Sedan 92.05.18 (pard.)
VW Jetta 1.4 TSI 90kW 2015
VW Passat 1.4 TSI 92kW 2016
na man irgi buna kad nuo 14 iki 25 l/100 km gaunasi, bet per pus metu pora kart taip buvo...manau cia aukstesne mterija su kompu. pasireguliuoja kaip jam reikia..neduok dieve tolimj kelionej :)

_________________
Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų.


StandartinėParašytas: 15 Lap 2011, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.01.12
Amžius:
35
Pranešimai:
99
Miestas:
Šakiai
Automobiliai:
E36 320ti compact
E46 330d touring
Nikas:
Liudas
Sveiki visi. :) Radau daugiau mažiau man tinkamą į tą pusę temelę tai ir rašysiu čia :) Taigi, turiu BMW 525i 1988m (variklis liaudyje dar vadinamas krabas (m20b25)) Kol kas varomas tik benzinu. Klausimas paprasta tačiau reikalaujantis laiko atsakyt. Norėčiau išsamesnės info kaip jungt dujų įrangos elektrinę dali, kur ką pajungt, kur surast kuro siurblio laidus kad jį atjungtų perjungus ant dujų. Žodžiu kaip sutvarkyti elektrą jei noriu važinėti ir dujomis ir benzinu. Dujų įranga dėvėta, paprasta. Kitas klausimas- priešsprogiminis vožtuvas- kur jį geriausia būtų statyti? Ar nuo OSM iki droselio ar pačiame kolektoriuje(už droselio)? Taip pat reduktoriaus aušinimą nuo kur paimt ir panašiai. Jei nesunku prašau apšvieti, taip pat galiam ir iliustraciją jei kas turit įmest kad aiškiau būtų.

_________________
BMW compact fat-M


StandartinėParašytas: 15 Lap 2011, 22:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Jei gyvas varijantas, gyvas variklis dėk ipurškimą...Nepagailėk, vargo nematysi, trauks gerai. Yra pilni skelbimai dėvėtų ipurškimų olandiškų, patys sumontuoja išrašo garantijas popierius...

O dėl tavo klausimų siurblio niekas neatjunginėja (bent jau mano turėtuose varijantuose nebuvo atjungti siurbliai) atjungi tik purkstuko pliusinį laidą, nes kiek pamenu ten visiems bendras pliusas yra purkstukams o per minusą valdo..Dėl šito reikia pasitikslinti. Ir vsio. O dujų klapūškė pas mano penktuką buvo įdomiai padaryta, negrežtos skylės o toks kaip vamzdis kampinis padarytas jokiu gofrų nebereikėjo, ir kai šaudavo motoras neužgesdavo net :)

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2011, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.15
Amžius:
41
Pranešimai:
3
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E28 2.8
6 cyl. Dujos jau tikrai geros 4tos kartos, kainuoja apie2700 su dvieju metu garantija del traukos nieko neatskirsi viska galima padaryti, cia priklauso nuo kw atitinkamai magistrales diametra nuo baliono iki reduktoriaus atvedi gerai sureguliuoji ir tik lek nesuprasdamas ar cia benzas ar dujos. :wink:


StandartinėParašytas: 16 Lap 2011, 01:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.01.12
Amžius:
35
Pranešimai:
99
Miestas:
Šakiai
Automobiliai:
E36 320ti compact
E46 330d touring
Nikas:
Liudas
Na mašina sena, tai pakankamas variantas ir reduktorinių paprastų :) Tik va elektrinę dalį reik pasijungt. Visa kita sugalvosiu. Su kampiniu vamzdžiu ir aš matęs. Tai ta prasme tam vamzdyje kažkur šone padarytas priešsprogiminis vožtuvas? O niekas nesidomėjot kaip yra geriau- prieš droselį ar už droselio kolektoriuje?

_________________
BMW compact fat-M


StandartinėParašytas: 16 Lap 2011, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.07
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E34 535i
Pas mane 535 automatas as esu jau gal 4m isidejes ketvirtos kartos tag 3000ar 4000 duju yranaga tiesioginis ipurskimas tikrai jokiu bedu per ta laika su dujom neturejau vazineju ir jokiu bedu :)


StandartinėParašytas: 16 Lap 2011, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
38
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
i kraba tik 1-2 kartos dujos, jokiu alternatyvu. pirmos kartos vaziuos normaliai, antros kartos, kur jau su kompiuteriuku bus siek tiek ekonomiskiau, bet reguliavimas jau bus nebe su varztu, o reikes jungtis prie kompo... dek 1 kartos, tokia buvau isidejes i E32 89' tai super. uz irangos sumontavima pries 6 metus mokejau 800 litu, atsipirko per pusmeti... manau dabar uz tokia suma turetu iseiti II kartos iranga su kompu.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2011, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.15
Amžius:
41
Pranešimai:
3
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E28 2.8
Liudas rašė:
Na mašina sena, tai pakankamas variantas ir reduktorinių paprastų :) Tik va elektrinę dalį reik pasijungt. Visa kita sugalvosiu. Su kampiniu vamzdžiu ir aš matęs. Tai ta prasme tam vamzdyje kažkur šone padarytas priešsprogiminis vožtuvas? O niekas nesidomėjot kaip yra geriau- prieš droselį ar už droselio kolektoriuje?

Pas tave krabas kaip suprantu, ir ten stovi oro srauto matuokle, tai alkune pati geriausia iseitis apsaugoti ta daikta suvio metu, o jei apsaugini montuoti i kolektoriu tai srauto matuokles tas neisgelbes nes kai dujos uzsidega kolektoriuje smugis buna rimtas ir per tuos voztuvus kolektoriuje nespeja nuleisti garo, o alkune padede nes smugio banga neina tiesiogiai i srauto matuokle.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2011, 17:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
48
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
10 metų važinėjau su dujom - buvo E32 735 (3vnt), E34 535 ir E39 523, dabar turiu tik abu benzinus, nes mažai važiuoju - 1000-1200 km bendrai per mėnesį. Tai dėl dujų blogai galiu pasakyti tik apie 1-2 kartos įrangą, kai buvo problemų su šaudymais ir galios praradimu m30b35 varikliui, nors sąnaudos būdavo didelės.
Įpurškimas stovėjo 3 metus viename E32 735 ir E39 523, tikrai jokių problemų, įranga buvo STAG, lenkiška, paprasta, lengvai ir pigiai aptarnaujama. Dėl to ar apsimoka: jei planuoji važiuoti su ta mašina 25000km ir daugiau - tada tikrai taip, jei mažiau - ne, nes realiai 100 km tauposi apie 10-12 lt: pvz E39 523 automatas benzo vidurkis buvo grubiai 11ltr=50lt, o dujų 15 ltr + 1ltr benzo pašildymui=39 Lt, tai nuvažiavus 25000km įranga tik atsiperka, o paskui jau yra tikra reali nauda, va ir visa matematika.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 17 Lap 2011, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Kad ir kokios tos apsaugos būna, ta matuoklė vistiek nueina velniop, čia visi manau ta pripažins, arba trauka nebetokia pasidaro benzinu.. O dar kiekviena karta turi bijoti, kad nepokšteltų, nes kai pokšteli tai ir pats išsigasti ir dar visus aplink išgazdini, todėl sau pasakiau, kad prie tokios įrangos nebegryšiu :D o jai pavyktų rasti bmw su tokia įrangą gyvą, tą įrangą išmontuočiau ir montuočiau 4kartos

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery