Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Spa 2024, 02:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Iš anksto atsiprašau, jeigu tema kartojasi, bet, manyčiau, kad mano atvejis kažkiek specifinis.
O specifika yra ta, kad apsukos šokinėja 400-900 ribose ir šokinėja tik tol, kol automobilis realiai juda (ant laisvų apsukų, žinoma).
Konkrečiai kalbant:
1. Variklis yra PILNAI ĮŠILĘS (trumpam išjungtas einant į parduotuvę).
2. Užvedus variklį - viskas OK, t.y. nėra jokių šokinėjimų, kol stoviu vietoje.
3. Vos tik pradėjus judėjimą, laisvu bėgiu riedant nuokalne (nuo Akropolio iki Kuro aparatūros) prasideda "šokinėjimas", kuris pasibaigia visiškai sustojus automobiliui ir vėl iš naujo prasideda riedant (vis dar laisvu bėgiu) ta pačia nuokalne. Ir vėl laisvu bėgiu sustojus, apsukos išsilygina. Ir taip be galo, be krašto...
4. Įspūdis toks, kad kažkas reaguoja į mašinos judėjimą (judančius oro srautus).

Kokios būtų nuomonės?


Paskutinį kartą redagavo Bimberiux 01 Vas 2007, 12:48. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
ar yra dujos :?: jei taip tai vyksta tik dujom vaziuojant ar ir benzinu :?:

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 10:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
BIMBALASS_525touring rašė:
ar yra dujos :?: jei taip tai vyksta tik dujom vaziuojant ar ir benzinu :?:


Dujų nėra ir nebuvo - nemėgstu prie vairo sėdėti su dujokauke :)


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 10:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
na seip tai net nezinau ka tau tada ir pasakyti :roll: bet del viso pikto pasiziurek visas oro isiurbimo slangas,gal jos kur trukusios,ar nedaverztos,ar gal nusimovusios.man buvo pries kelias dienas kazkas panasaus,bet tik saltam varykliui,tai pastebejau,kad oro isiurbimo slanga prie isiurbimo kolektoriaus blogai uzverzta.po patvarkimo dingo pulsavimas.bet sakau man tik tas pasireiske saltam.o siltam tai pastoviai benzinu riedant sukyla apsuko,jos nesokineja,o sustojus nukrenta iki normos :?

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4363
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
judi nuo kalno, vadinas benzinas bake pakeicia pozicija. Gal per klaida nepaduoda kuro? gali tiesa buti laisvos eigos voztuvas uzstriges... bent jau as pradeciau nuo antrojo varianto. Na ir zinoma nereiktu pamirsti LZ.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 11:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
PrakalejaS rašė:
judi nuo kalno, vadinas benzinas bake pakeicia pozicija. Gal per klaida nepaduoda kuro? gali tiesa buti laisvos eigos voztuvas uzstriges... bent jau as pradeciau nuo antrojo varianto. Na ir zinoma nereiktu pamirsti LZ.


Benzino padėtis tikrai ne prie ko, nes: 1) bakas yra puspilnis :) ; 2) apsukos šokinėja ir lygiame kelyje :? (o apie kalną užsiminiau tik tam, kad pabrėžčiau judėjimo pradžią ne tik be gazo paspaudimo (t.y. dirbtinai nesukeliant apsukų), bet ir be pavaros įjungimo - taigi apsukos ima šokinėti, nepriklausomai nuo gazo paspaudimo (benzino didesnio padavimo) ar pavarų junginėjimo, bet reaguodamos vien tik į mašinos pajudėjimą iš vietos).

Dėl LZ, tai irgi abejočiau, nes LZ reaguoja į temperatūros svyravimus. O man gi šios problemos nepriklauso nuo temperatūros (bent jau variklio), nes vienodai šokinėja tiek šylant varikliui, tiek ir jau "ant karšto".
ESMINIS POŽYMIS yra tai, kad labiau šokinėja 1-2 min. nuo važiavimo pradžios (pasikartosiu, nepriklausomai nuo to, kiek variklis šaltas/karštas, nes pakanka karštą variklį išjungti bent trumpam, tai iš naujo užvedus šokinėjimas vėl atsiranda :evil: )
Šokinėjimas savaime/nepastebimai išnyksta, nuo važiavimo pradžios praėjus 3-5 min. - tada jau galiu išsi...nėti kaip tik noriu - jokių šokinėjimų net ir labai norėdamas neišprovokuočiau.


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 11:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
49
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
susidaro, toks vaizdas, kad LEV (laisvos eigos vozhtuvas) stringa tam tikroje vietoje...

ishardyti pazhiureti ishpalauti ir surinkti, jei nepades, tai susitaikyti ir laukti kol pilnai numirs arba isigyti kita naudota/nauja...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 12:09 
  
 
 
pas drauga buvo tokia panashi problema, bet pas ji ir stovint uzsimala ir pradeda gazuot. Budavo net iki 2 tuks. aps/min.
Keite visus zvakiu laidus bei zvakes. Kazkiek normalizavosi.... bet vistiek retkarciais uzeidavo. Galugale pakeite laisvos eigos voztuva ir visos bedos galutinai susitvarke. Tik kiek ieshkojo visi vienodi, taciau tik su 1-u ish 3-ju variklis normaliai dirbo.
O laisvos eigos voztuvas ir yra susijes su variklio darbu, kol pasiekia darbine optimalia temperatura, o ir uzvedus ikaitusi varikli ish naujo, kiek zinau pradeda dirbti su juo, tad tavo atveju kaltinciau ji.


Paskutinį kartą redagavo Duncius 01 Vas 2007, 12:19. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
43
Pranešimai:
529
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M5 3.6i S38 89'
E39 520D 01'

Ex. E39 540i manual 97'
Ex. E38 750 M73 96'
Ex. E32 m60 b30 V8 92'
Ex. E34 m20 b25 89'
Ex. E28 m20 2.7ie 85'
Ex. E28 m20 2.8i 83'
Ex. E30 m10 1.6 83'
Bimberiux rašė:
4. Įspūdis toks, kad kažkas reaguoja į mašinos judėjimą (judančius oro srautus).Mano auto taip pat buvo,atjungi lemda zondus,nuresetini kompa atjunges akuma,pajungi akuma,masina padirba kokias 5min kol kompas susireguliuos,tuomet pabandyk pravaziuot,riedant gali koki viena karta supulsuot.

Paskaityk prie 4 tavo kl. ten atsakymas :D

_________________
///M POWER ,tai daugiau nei kazkas tokio...


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Kiek supratau, kalbi apie "nuresetinimą"?


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4363
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
["Bimberiux"] pasitikrink normaliai 2 dalykus: LEV ir LZ. Jeigu jie tvarkoje, tada jau reikia lyst gilyn i problema, o pagal dabartinius aprasymus butent sitie du yra problema. (pas 2.8 yra 2 LZ, tai vieno neveikiancio nei ant labai didesniu sanaudu nei ant traukos net neitariau... o pasirodo lavonas...)

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 14:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
43
Pranešimai:
529
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M5 3.6i S38 89'
E39 520D 01'

Ex. E39 540i manual 97'
Ex. E38 750 M73 96'
Ex. E32 m60 b30 V8 92'
Ex. E34 m20 b25 89'
Ex. E28 m20 2.7ie 85'
Ex. E28 m20 2.8i 83'
Ex. E30 m10 1.6 83'
Taip,atjunk akuma penkiom min. atjunk liamda zondus,pajunk akuma,uzvesk palauk kol kompas susireguliuos 5 min,pravaziuok rezultatai turetu keistis,riedant,kai iskart ijungi laisva pavara,gali dar supulsuot viena kart,bet poto apsuku rodykle turetu stovet vietoj-nepulsuot,jei viskas pasiteisins,keisk liamdas,dar gali praplaut laisvu sukiu voztuva,dar ir oro kiekio matuoklis gali but,bet pries tai padaryk ka rasiau, beje ant karsto variklio uzvedus ant kiek apsuku dirba variklis isjungtom sviesom,peciukam ir t.t.?

_________________
///M POWER ,tai daugiau nei kazkas tokio...


StandartinėParašytas: 01 Vas 2007, 14:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Ramis rašė:
... beje ant karsto variklio uzvedus ant kiek apsuku dirba variklis isjungtom sviesom,peciukam ir t.t.?


Visada apie 600 (nepriklausomai nuo šviesų, pečiuko ir pan., o pečiuko junginėjimas tik triukšmą sukelia ir tai tik akimirkai, po kurios vėl tvarkingai dūzgia).


StandartinėParašytas: 02 Vas 2007, 18:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
43
Pranešimai:
529
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M5 3.6i S38 89'
E39 520D 01'

Ex. E39 540i manual 97'
Ex. E38 750 M73 96'
Ex. E32 m60 b30 V8 92'
Ex. E34 m20 b25 89'
Ex. E28 m20 2.7ie 85'
Ex. E28 m20 2.8i 83'
Ex. E30 m10 1.6 83'
Bimberiux rašė:
Ramis rašė:
... beje ant karsto variklio uzvedus ant kiek apsuku dirba variklis isjungtom sviesom,peciukam ir t.t.?


Visada apie 600 (nepriklausomai nuo šviesų, pečiuko ir pan., o pečiuko junginėjimas tik triukšmą sukelia ir tai tik akimirkai, po kurios vėl tvarkingai dūzgia).
patemk gazo trosa,po kapotu ant troso yra plastmase ja suki i viena ar i kita puse trosas tempiasi arba atsilaisvina,tai patemk,kad rodytu 700 apsuku ant isjungtu sviesu ir t.t.,o pries tai padaryk ka rasiau ir parasyk ar padejo :lol:

_________________
///M POWER ,tai daugiau nei kazkas tokio...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery