Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 15:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 190 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Bal 2013, 17:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
arciss0 rašė:
Sveiki,
Perskaičiau visus 35psl apie šį modelį, bet kas mane domina neradau.
Vienas kolega gerai parašė nepamenu tiksliai bet sako ne sanaudas žiūrėkit, o išsiaiškinkit kiek kainuoja paprasčiausi dalykai filtrai, diskai ir t.t.
Mane domina E90 320D 120kw 2005m mechaninė. Tagi žinau dvi pagrindinės problemas šiam modeliui tai skelndes ir grandinės trūkinėjimas. Kiek kainuoja šiam modeliui tvarkymas tu sklendžių ir ką ten padaro? Grandinės keitimas?
Kiek kainuoja tarkim kaladėlės priekiui? Oro filtras? Tepalų filtras?
Ir kokia jūsų nuomonė šiai dienai įmanomą už 25 000LT nusipirkti šį modelį iki 200k km ridos.

Dėl ridos nemanau, kad pavyks. Bet ne faktas, kad 40k Lt kainuojantis bus auksinis. Apie grandinės nemažai rašęs Arūnas, taip pat minėjo ir skaičius. Jei nori pakeisti VISĄ kompkektą kaip priklauso, tai sumos tūkstantinės. Einamų detalių kainas gali pasitikrinti http://www.bmwautodalys.lt arba http://www.insaid.lt. Žinosi kiek kainuoja originalios dalys, nes kaikurias dalis geriau pirkt originalias. Be tavo paminėtų baimių, galiu pridėt termostatus, OSM, kūro filtras, pakaitinimo žvakės, žvakių rėlė, pakabos elementai, jei mechanika tai žiūrėk dar smagratis nueis šaibom, reduktorius.. ir t.t. Visi šitie dalykai kainuoja solidžiai.

DžiungliųŠniūras pas mus turi mažai važiavusią, tvarkoma teisingom dalim ir rankomis, bet vat nedžiugina kartais jo. Turint omeny, kad pas jį benzinas. Gal pakomentuos pats.


StandartinėParašytas: 18 Bal 2013, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.17
Pranešimai:
508
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 2008m
BMW e91 2007m
BMW E38 2000m
arciss0 rašė:
Kiek žmonių tiek nuomonių. Čia tu privardinai toks jausmas ka šš ne mašina. :) Visus 35psl perskaičiau tai vieni sako nieko nesu tvarkęs, pvz kaip DžiungliųŠniurs tvarko ir tvarko.
Kai pirkau pirma auto šiaip buvo tas pats. Prikliedėta daugiau nei reik. Per 3metus praturėtą Citroen C5 2002m neturėjau jau superinių investiciju ka verkčiau ar dar kažkas panašaus. Aiška tvarkiau daug ką dėl savęs bet nebuvo taip baisu ir kainos padorios orginalias detales pirkau tik kelias, o visą kitą restauravimas šrotas arba šiaip nauja bet ne orginalas ir laikė važiavau. Kartais forumai išdalies klaidina žmogų labai. :/ Nes antra kart esu jau tokioi cituacijoi kai perku auto ir nebežinau kokios, o kai domies išsirenki varianta tai prisiskaitai susuka galva ir pradedi galvoti tai gal kitą žiūrėti ar ką čia daryt. :)

turiu e91 2.0d 2007 m. mechaninis, nesigailiu,viskas laiko ir viskas gerai vaziuoja , tfu tfu tfu per kairi peti. o del sklendziu ten isema jas lauk dauguma (ka as ir pats darysiu ) ir sudeda tokius kaip tuscius dangtelius,ar kaip jie vadinasi ( angliskai swirl flap blanks) priekines stabdziu kaladeles keiciausi geros firmos, sumokejau ar ne 120lt intercarse su nuolaidom gerom , nepamenu tiksliai bet tikrai ne daugiau nei 150lt. vaziuoja gerai, mieste jei viskas gerai su dpf , OSM, tai tilpt turetum i 7-8l dyzelio. as kai vien po miesta vazineju tai jis man uzsikiso, teko dpf imt lauk ir suprogramuot, isemus masina daug geriau vaziuoja, visa atsigavo, neber pridusus ir sanaudos nukrito :) nezinau, gal kazkiek pagelbejau. jei kas domins, tiesiog paklausk i privata.

_________________
Nelėk greičiau,nei tavo angelas lekia.


StandartinėParašytas: 19 Bal 2013, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
arcis0 - kadangi nepagailėjai laiko perskaityti visus 35 psl., aš nepatingėsiu tau ilgą komentarą ;)

Nori pirkti e9x dyzelį su <200kkm rida ir už 25k Lt - įmanoma, jeigu ieškai su atsukta rida.
Pažiūrėk mobile.de kaip kainos/ridos santykio indikatorių. Užsidėk filtrą su šiais parametrais:
rida > iki 200 000 km
kaina > iki 7000 EUR
šalis > Germany (Vokietiją siūlau todėl, kad ten už ridos atsukinėjimą sodina už grotų ir tą dalyką kontroliuoja ne taip kaip Belgijoje ar kokioj Italijoj, kur nors ir įstatymai yra, bet realios kontrolės - ne; todėl, jei Vokietijoje pardavėjas ne koks turkas, yra nemažai šansų, kad rida bus tikra)
daužta > Do not show damaged vehicles
Offers for Business, Ex-/Import : Do not show (perki sau, ne eksportui, todėl tau kaina aktuali su mokesčiais)

Padariau pagal šiuos parametrus paiešką ir man išmetė du rezultatus, iš kurių vienas be nuotraukos, o kitas - parduodamas neegzistuojančio dylerio (galiu lažintis, kad kelių dienų bėgyje šito dylerio šiuo pavadinimu mobile.de nebebus, nes visi jo skelbimai feikiniai - pradedant nuo visokių Q7 už 7k eur ir pan.).

Logiškai pagalvok - jei Vokietijoje nėra nei vienos parduodamos mašinos pagal tavo norus per visą mobile.de (kuris yra daaauuuuuuuug kartų didesnis už visus Lietuvos auto skelbimų portalus kartu sudėjus), tai kaip ji gali atsirasti Lietuvoje už tokią kainą?! (įskaitant, kad reikia sumokėti visokius dokumentų tvarkymus, transportavimą, ir, galų gale - UŽDIRBTI)

Todėl, taip ir gaunas, kad nusiperka žmonės už tokią kainą daužytus, nebeveikiančiais ir belenkaip sutvarkytais pardavimui varikliais ("juk pats nevažinėsiu - reikia pigiau"), atsukinėtom ridom ir t.t., o paskui toks pirkėjas skundžiasi, kad "BMW - šūdas".

Jei jau labai nori su tokia rida pasiimti e9x 320D, žiūrėk angliškus aukcionus. Ten irgi loterija, bet tikros ridos tikimybė bus didesnė (aišku, niekas negarantuoja, kad koks Britanijos lietuvis/lenkas/rumunas/kažkas neatsukinėjo ridos varinėdamas į MOT`ą arba mašinai pradėjus gesti tyčia lengvai sudaužė, kad gautų iš draudimo pinigų ir nusipirktų kitą automobilį - taip irgi būna). Susirask su kokiu neypatingai dideliu daužimu - pats susitvarkysi, žinosi kaip sutvarkyta ir bent jau pats tikėsi, kad rida tikra. Tuo pačiu persidarysi vairą (~7k Lt su detalėm ir kokybišku perdarymu - apkeičiant visokius priekinių sėdynių daviklius, apverčiant ir veidrodžių laidyną ir dar daug kitų smulkmenėlių, kurių pigieji perdarinėtojai arba nežino, arba nemoka, arba nenori daryti). Tada gal ir tilpsi į savo norimą kainą, bet reiks turėti galvoje, kad mašina perdaryta iš anglo, buvo daužyta ir dar galų gale - visam tam reikalui sugaiši aibe savo brangaus laiko, per kurį galėtum uždirbti pinigus, kuriuos pridėtum prie dabar numatytos sumos (ir turėtum mažiau vargo) :)

Dėl swirl flaps pasikartosiu - e9x modeliuose tai nėra didelė problema - daugiau išpūstas burbulas. Ankstesni modeliai turėjo rimtų problemų - sklendės krisdavo į variklius, varikliai užsilenkdavo ir tai buvo pavojinga, brangu ir t.t. e9x jau dėjo kitokias sklendes, kurios į variklius nekritinėja - o visas tas burbulas ("mes matėm atvejų ir su e9x" - pasakos iš swirl flaps išmontavimo paslaugų teikėjų ir blanking plates pardavėjų). Kaip kitoje temoje jau ginčijomės - dėl swirl flaps ašelių nesandarumo (jei toks atsiranda) gali paleakinti tepalo nuosėdos iš įsiurbimo koliko - jei taip atsitiks, tada galėsi ir išimti tas sklendes (~100 Lt darbas jei nenaudoji blanking plates, jei naudoji, tai dar +100-200 Lt priklausomai nuo pardavėjo godumo už keturis išfrezuotus aliuminio gabaliukus). Aš irgi pasidaviau masinei psichozei ir išmontavau - pas mane sklendės buvo kaip naujos, o po išmontavimo tarp 1k ir 1.5k rpm atsirado juntama turbo duobė, kuri mane erzina (nors jeigu pasikišęs DPF`as gal to net nepajusi). Man taip išėjo, kad ir papildomas litras sąnaudų sutapo su swirl flaps išėmimu (galbūt, tiesiog tame diapazone negaudamas reikiamo response`o pernelyg daug ir pernelyg staigiai numygiu akseleratorių - atitinkamai įpila ir daugiau degalų).

Termostatai nėra problema - tai paprasčiausia eksploatacija - nusipirkęs auto iškart pakeiti abu (nesigilindamas sveiki jie ar jau reikia keisti) ir nesuki dėl to galvos. Jei jau labai super taupuolis - pasikeisk tik EGR termostatą, o pagrindinį ar keisti nuspręsi įvertinęs temperatūrą per "slaptą" obc meniu. Tačiau, aš to nedaryčiau, nes jei pasirodys, kad ten nėra OK - darysi darbą du kartus, vietoj to, kad per vieną kartą pasikeistum.

Kaladės kainuoja panašiai kaip ir kitiems auto. Tepalas, tepalo filtras irgi. Tepalo pilasi daug. Į mano 330D pilasi 7.5 ltr, kiek į 320D nežinau, bet nesunkiai susirasi internete. Kiek brangesnis oro filtras, nes jis didelis, bet kainos proto ribose. Brangios pažibinčių lemputės - viena ~100 Lt kainuoja (kita vertus, originalai gana ilgai laiko) ir dar jas pakeisti reikia nuiminėti posparnius ir t.t.. Beje, labai norint, yra alternatyva - galima išlituoti esamą lemputę ir įlituoti kitą pigią (už 10 Lt). Arba, įsidėti kokius Cree LED`us už panašią kainą (tik ne kokius spalvotus, please...) ir tikėtis, kad daugiau prie to reikalo nebereikės grįžti, bent jau kol tu būsi tos auto savininkas :)

Dvigubą smagratį jau minėjo, grandinę irgi minėjo - nesikartosiu, nieko pridurti neturiu.

Nebuvo paminėtas dar vienas dalykas, kuris gali būti erzinantis. Jei pirksi e91 su panoramic roof, turėk galvoje, kad su pirmaisiais (pre-LCI) yra tam tikrų problemų. Vienas iš dažnai pasitaikančių gedimų - ne visiškai sandariai užsidarantis mechanizmas, dėl ko yra pašalinis triukšmas salone atidarius stoglangio užuolaidėlę. Sprendžiama keičiant vieną detalę (nebrangi, Krastoje ~100 Lt) ir perrašant softą, kuris valdo uždarymo algoritmą. Problema tame, kad aš nežinau, kas Lietuvoje perrašinėja konkrečiai šį softą (ir tiksliai žino kokio reikia). Taip pat dar būna bėdų su automatiškai atsidarančiu stoglangiu (suveikia "apsauginis atidarymas"), arba stringančiais mechanizmais.

O šiaip... eksploatacija kaip eksploatacija, nieko ypatingo. Jei nori "negendančios" (nu čia pagal liaudies išmintį, realybė kitokia), ar bent jau realiai mažiau gendančios mašinos nei BMW - pirk Toyota. Mažiau elektronikos, mažiau funkcionalumo, viskas padaryta primityviau ir su "kirviu" - eksploatacija bus pigesnė. Jei renkiesi BMW, turi suprasti vieną dalyką - šio auto gamintojas niekada ir netaikė į pigiausiai eksploatuojamo automobilio legendą.


StandartinėParašytas: 19 Bal 2013, 01:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Pridursiu apie aukcijonus su nedideliais dauzimais masinas. Labai daug kas paskutiniu metu nusiperka tokia galvodamas kad va pasitvarkysiu sparniuka ir vaziuosiu patenkintas o pasirodo kad ten tas sparniukas tik juokai, pagrindine beda motoras ar greiciu deze ir ta sparniuka aplamde savininkas specialiai taip noredamas draudimo saskaita atsikratyti sugedusios masinos. Tikrai ne vina ir ne dvi tokios masinos yra pabuvoja pas mane kai pirkta buvo su mazom problemom, o is tikro islenda ylos is maiso.


StandartinėParašytas: 26 Bal 2013, 01:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Manau, kad reik pagaliau įsisamoninti vieną aiškų dalyką: VISAPUSIŠKAI TVARKINGAS* AUTOMOBILIS VOKIETIJOJE KAINUOJA BRANGIAU NEI LIETUVOJE.

Nustokite meluoti patys sau (ir kitiems) - juk puikiai žinoma, kad vežama iš DE į LT yra dėl to, kad ten automobiliai tik su DEFEKTAIS (po avarijų, kėbulo defektais, variklio defektais ir t.t.) yra pigesni nei čia, o sveiki kainuoja dar daugiau (kas netikite, turite galimybę patikrinti šiuos argumentus per mobile.de). T.y. nauda tokia, kad defektus Lietuvoje galima sutvarkyti pigiau nei DE, o patį defekto buvimo faktą arba didelę ridą nuslėpti. Bet jei automobilis VISAPUSIŠKAI TVARKINGAS* - jis Lietuvoje niekaip negali kainuoti pigiau, nei Vokietijoje.

Todėl, pradėti reiktų nuo to, kad neverta puoselėti iliuzijų, kad bus viskas OK ir "neužsiparinti" dėl to, kad "buvo daužtas" (greičiausiai dėl to ant LT ir atsirado). IMHO normalu (ir reiktų su tuo susitaikyti), kad jis buvęs daužtas, turint galvoje komplektaciją, metus ir ridą (jei ji patikrinta per Krasta ir yra tikra). Taip sakant, čia viskas atrodo logiška ir nėra dėl ko parintis, išskyrus du esminius klausimus.

1. KIEK buvo daužtas?
2. KAIP sutvarkyta?

KIEK buvo daužtas - prašyk nuotraukų prieš daužimą. Dažniausiai perpardavėjai jas turi išsisaugoję. Aišku, pradžioje laužysis ir sakys, kad "neturiu, tu nejuokauk, neturim tam laiko - perkam iš aikštelės ir vežam, o ne fotografijom užsiiminėjam", bet jei normaliai kalbėsi, pirikupas visgi tas nuotraukas stebuklingu būdu ištrauks. Pavyzdį Lietuvoje pardavinėto E90 pateikiu po tekstu (nuotraukas atsiuntė pardavėjas).

Jeigu vis tiek sako, kad "neišsaugojau" ir pan. - 99% knisa protą ir nenori rodyti. Jeigu nenori rodyti, spręsk pats kodėl - greičiausiai TIKRAI YRA DĖL KO NERODYTI :)

Jeigu fotkes visgi gausi, tada žinosi į ką atkreipti dėmesį vertinant KAIP sutvarkyta. Aš siūlyčiau būtent tokį pirkimo algoritmą.

Reziumuojant - siūlyčiau neužsiparinti ant to, kad "daužta - reikia nepirkti". Tik reikia patikrinti tuos du dalykus, apie kuriuos rašiau aukščiau ir pagal tai nuspręsti - tinka tau tai ar netinka.

* - su serviso istorija, neturėjęs didesnių avarijų, nedidele rida.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 31 Lie 2013, 00:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Babausis > 330i yra n/a, 330d yra f/i. Tai reiskia atitinkamai ir galimybes pasikelti galią (n/a atveju - faktiškai jokių šansų kažką padaryti už pigiai, f/i atveju elementarus remap`as net pre-LCI duoda 265ag ir 550-600Nm). Aš net nekalbu apie standarto sukimo momento skirtumus ar sukimo momentą prie žemų. Pvz, mieste važinėjant ir norint važiuoti dinamiškai, bet negrežiant - su dyzeliu tą galima daryti, su benzu - faktiškai turi redline`inti.

Benzo pagrindiniai privalumai, IMHO, yra:
1. ženkliai mažiau vibracijų (čia, man asmeniškai, svarbiausias)
2. gerokai tylesnis
3. žiemą mažiau problemų esant dideliems šalčiams
4. pigesnis
5. daugiau šansų gauti mažiau nuvažiavusį

Tuo tarpu dyzelis lengvai čipinasi, ekonomiškesnis, prie žemų sūkių geresnė trauka (negrežiant gali dinamiškai važiuot).
Remontai, ko gero, su dabartiniais benzais jau kainuoja panašiai.


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2013, 10:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.13
Amžius:
38
Pranešimai:
35
Automobiliai:
ex. E46 320d m47 98'
E91 320d 2005
Ar yra šiuo metu veikiančių puslpalių, kuriuose galima patikrinti komplektaciją pagal vin numerį, jei taip - pasidalinkite. Ačiū


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2013, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
prasom
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2013, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Sveiki norejau pasidalinti info apie 2.0 litru dyzelini varikli N47 einanti nuo 2007 m lygtais.
Pasirodo tai yra kapai!
Paskaitykit forumus uzsienio kas darosi su jais.Istisai grandines problemos: terskia arba nutruksta.Pilnas youtube pavyzdziu.Remontas labai brangus reikia nuimt deze ir varikli isimt(daro ir neisimdami)Pardavimui yra ju "n" pridaryta!Kiek laiko vaziuosit kol kazkas atsitiks???
Kas atsitiko su BMW motorais ????
Jau BMW isleido 4 patobulinimus jam ir matosi, kad grandines problema ir jos garsai liko neisspresti.
Siaip nuo 03.2011 m. pataise kazka smarkiau taciau sprendziant is atsiliepimu N47 varikliai del grandines yra labai nepatikimi

P.S.Mano nuomone apie 3 serija e90/e91:
Apziurejau kelis E90 noredamas nupirkt zmonai.taciau pasibaisejau is viso ta masina!Kazkokia invalidke-sorry !!!sutrauka kazkokia su drebanciu 4 cilindru varikliu.vietos ner vaizdo ner...+komplektacija nerealiai skurdi pas juos nu retai papuola kokia "pilnesne"
Atsisedau i savo e6x ir sirdis suplake is malonumo !
Chebra meskit jus tuos treciukus pereikit ant E60/E61 pajusit iskart skirtuma ir komforto, ir vaziavimo!
Remontas ir prieziura nera jau ten labai didelis skirtumas.Geriau 2005 m. 5tukas negu 2008 3ciukas.
Kuo naujesni metai tuo patikimumas mazesnis agregatu...
Nu nepirkit 3 litru... nupirkit 2.5 litro varikliu bet tik ne 2.0 !!!
ačiū visiems uz demesi, bet E90/E91 "3" klase man neegzistuoja.
As tik uz BMW !!!mano sekanti auto bus BMW taciau tik ne e90/e91 3 klase...


Prikabinti failai:
BMW_N47D20.jpg
BMW_N47D20.jpg [ 79.06 KiB | Peržiūrėta 17645 kartus(ų) ]

_________________
BMW the best !


Paskutinį kartą redagavo bmwspeed 26 Rgp 2013, 00:50. Iš viso redaguota 4 kartus.
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2013, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Uzsienyje oficialus dileriai veja lauk tokius kurie atvaziuoja su triuksmaujancia grandine ir bijo pripazint savo N47 motoro problemos nes tokie konkurentai kaip audi iskart suvalgys :))Cia ne E60 serija atsaukt del laido bagazinej kur remoto savikaina turbut 10 lt...
Tad pravaziave max 160 tukst parduoda tokias masinas arba vazineja su barskancia grandine kol ji nutruksta tada tokios masinos i lietuva padaromas minimalus remontas ir prekybon taupiajam lietuviui!
Nieko pries BMW 3 neturiu o tik PERSPEJU apie N47 2 litru dyzelinius motorus !!!
bmw oficialus pataisymai : PUMA
http://www.uploadarea.de/files/83b5vhfa ... 44o1qp.pdf

Cia man ne viena boba sake paskaitykit forumus rusu kalba vokieciu ispanu yra juk google vertejas ten milijonai zmoniu lankosi ir bendrauja tai ne lietuveles masto forumai :))))

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2013, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
Jo yra tokia nuomone, kad tas LONG LIFE tepalu keitimas kas 30 tukst yra peilis varikliams ir netgi vos ne pirma priezastis gedimu.

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2013, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.09
Pranešimai:
215
Automobiliai:
BMW E61
O cia tai geriausias KLIPAS : 2013 metu :
PLEASURE OF BMW : Grandines harmonija:
2007...2009 m pagrinde sako problema :

http://www.youtube.com/watch?v=HQpQIi7gI_U


Grandines garsai :

http://www.youtube.com/watch?v=rIvdSPu5A5Q

http://www.youtube.com/watch?v=mvulY6KCPwo

_________________
BMW the best !


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2013, 10:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.04
Amžius:
38
Pranešimai:
1631
Miestas:
Jonava
Automobiliai:
E46 320d M47TUD20 03' 6speed
F10 535i N55B30 14' LCI
spacebar rašė:
Šeimoje antras bmw yra 2.0 dyzelis (e87) su 160kkm rida (pirktas naujas) - absoliučiai jokių problemų. Be to, jeigu baisu dėl grandinės - nusipirkę automobilį su N47 iškart ją pakeiskite ir bus ramu :)

bet atsimink ne vien grandinė privalome tada pakeisti, o tai kainuos ne 1k lt...


StandartinėParašytas: 31 Rgp 2013, 08:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.22
Pranešimai:
153
http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=7344

Variklio; N47 grandines problemos aprašymas;

А вот у дизелей та же цепь — главная «засада»!

Точнее, прославился один из них — появившийся на «трешках» в 2007 году четырехцилиндровый турбодизель новой серии N47 (2,0 л, 115—184 л.с.) с алюминиевым блоком цилинд­ров. Через 80—120 тысяч километров цепь у него может ослабнуть до такой степени, что перескочит через пару-другую зубьев приводной звездочки или порвется — и в том и в другом случае итог печален. В BMW бьются с этой бедой не первый год, пробуя различные варианты успокоителей, натяжителей и формы зубьев (к слову, звездочка на коленвале выполнена зацело с ним), а попутно — целиком меняя моторы по гарантии. Но владельцы машин c этим невезучим мотором до сих пор вынуждены ездить и вслушиваться — не появилось ли странное тикание из-под лобового стекла? Причем расположен злосчастный привод ГРМ в задней части блока и следить за его состоянием проблематично, а для замены цепей придется снимать двигатель. Дожидаться появления «пилящего» шума в верхней части мотора, вибраций по кузову и потери мощности мы особенно не советуем владельцам постгарантийных машин: пусть замена привода ГРМ потянет на 1500—2500 евро, но обрыв цепи означает замену двигателя! Новый стоит около 10000 евро, а это больше половины стоимости подержанных экземпляров Е90 с таким мотором, поэтому большинство попавших в беду владельцев предпочитает ставить двигатели б/у с неизвестной родословной из Европы.


Paskutinį kartą redagavo AGV 01 Rgs 2013, 20:53. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 11 Rgs 2013, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Gyzmoukaka rašė:
Bet juk krasta duoda 24 menesiu garantija remontui be ridos apribojimo, koks dar garantiju nulis. Tai jei po 50 tukst sueina ta grandine tegu keicia ir keicia.. Man kazkaip cia Arunai nesuein galai ka tu pasakoji. Gal ir nera garantiju jei dedi neorginalias dalis...


Kai susidursi konkreciai su šia problema ir nuvažiuosi pas atsovus aiškintis tada ir pakalbėsim kaip ten su tom garantijom yra. Ivedam šios problemos pavadinima i google ir pasiskaitom su kuo žmones suiduria aptureja sias bedas.

Nemokantiems angliškai vedame " bmw n47 diesel engine timing chain failure"


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 190 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery