Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 21:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 190 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Gru 2013, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Nu man irgi neteko matyti.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2013, 18:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.13
Pranešimai:
1075
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 04'
Imanoma kazkur su inpa atrasti automobilio buvusia tikra rida ar reik rimtesnes programos?


StandartinėParašytas: 31 Gru 2013, 00:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Davidas rašė:
Imanoma kazkur su inpa atrasti automobilio buvusia tikra rida ar reik rimtesnes programos?


jei gerai padaryta nieko nerasi


StandartinėParašytas: 31 Gru 2013, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Atrasti galima nebus padaryta taip kad visiskai visuose blokuose bus padaryta, nes labai abejoju ar yra tokiu kas koreguotu atliktus servisus ir AIF (km uzregistravimas perasinejant tuo metu softa) ir tt., bet tikrai ne su inpa tai pamatyti galima.


StandartinėParašytas: 01 Sau 2014, 11:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.22
Pranešimai:
153
http://www.youtube.com/watch?v=34Cla_Cy ... 5a&index=5


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2015, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
Klausimas apie lci modelius. Domina labiausiai benzinas 325i arba 330i, iš bėdos reiktų perlipti save, tai tenkintų ir 330d. Kokios pagrindinės bėdos benzininių tų motorų. Kiek čia info radau, tai Arūnas B kalbėjo apie n52, n53 ir n54 motorus, kad ten vanosai, vandnes pompos ir su kuro padavimu problemos. Lci turi vis dar tas problemas ar jau jos jau su lci aptvarkytos? Ir kaip su tuo 3.0 d varikliu lci modelyje, tas nėra kaprizingas ten su tom visom grandinėm, kaip N47?

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2015, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Marius. rašė:
Klausimas apie lci modelius. Domina labiausiai benzinas 325i arba 330i, iš bėdos reiktų perlipti save, tai tenkintų ir 330d. Kokios pagrindinės bėdos benzininių tų motorų. Kiek čia info radau, tai Arūnas B kalbėjo apie n52, n53 ir n54 motorus, kad ten vanosai, vandnes pompos ir su kuro padavimu problemos. Lci turi vis dar tas problemas ar jau jos jau su lci aptvarkytos? Ir kaip su tuo 3.0 d varikliu lci modelyje, tas nėra kaprizingas ten su tom visom grandinėm, kaip N47?

Ka tai reiskia vandens pompos? Pasikeiti ir vaziuoji toliau. Vanosai? Visi vazinejom su vanosiniais M52 ir velnias nepaeme, kad ten blogiau kazkas nepasakyciau.Apie kuro padavimo problemas neesu girdejes. Jeigu pirksi E90 LCi paskutiniu metu, ten 3.0d bus su 180kw, tas pats motoras kaip ir F klaseje, viskas ten normaliai, nera kad tie lenciugai kritinetu baisiai.


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2015, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
Va aš apie ką:
Arunas B rašė:

Bendzininiai visi yra problematiski su "direct injection" sitema. Praktiskai tai ten bendzininiai dyzeliai kuriem nelaiko nei purkstukai nei auksto spaudimo siurbliai. Elektrines vandens pompos irgi nemazai problemu sukelia ir ne eilinis meistras gali diagnozuoti sias problemas.


Arunas B rašė:
Kiek pamenu dar issamei nekalbejau apie sitas bedas tai paieska jauciau bus beverte konkreciu atveju. Vanosai nebarska jie tiesiog suluzta ir juos reik keisti, kiek kainuoja jie gali pasiziureti kataloguose, kaip jie keiciasi irgi gali Tis pasistudijuoti, kas del sandarinimo ziedu tai ten tokos berysio gumikes kurios pareina ko pasekoje vanosai pradeda streikuoti, i juos tepalas per velenus pasiduoda, debiliska sistema, vanosu valdymo voztuvai tiesiog pareina keisti juos nesudetinga, bet nepigus jie. Pagrindine beda yra ta kad visi siti dalykai yra kartu susije ir gali gautis taip kad kol visu ju nepakeisi neispresi problemos. Kas del vandens pompos tai su ja irgi reikalu. Ja valdo BDS (apie tai jau kalbeta) ko pasekoje jai itaka darao visi BSD linijoje sujungti agregatai, generatorius tapalo lygio daviklis, batareikos ishmanusis sensorius ir tt. Kai ji pradeda neveikti praktiskai jokiu pranesimu negauni pasijunta tik tada kai variklis perkaista arba kai nuo dazno vandens pompos neveikimo nuo variklio paleidimo ir prdejus jai veikti tik kai ikaista I varikli paduodamas saltas vanduo is radijatoriaus ko pasekoje truksta gilzes ir tada ieskai kito motoro, idejas nauja morora ieskai toliau slieku kodel ta prakeita pompa neveikia nes kaip jau minejau jos veikimui yra ne vienas komponentas del kurio ji gali neveikti. Visos sitos bedos prasideda jau nuo 34k myliu, o jei dar paimsim N53 ar M54 motorus tai ant virsaus gaunam vsus reikalaus susijusius su kuro sistema, auksto spaudimo purkstukai, auksto spaudimo siurbliai, "labia pigus" NOX lamda sensoriai, taip kad kas geriau dyzelis ar bendzas jum spresti :)


Tai ir klausimas, feisliftas vis dar su tom pačiom bėdom ar jau biški apmažėję? Kad E46 ten su vanosai problemos, tai čia ašaros, palyginus ką Arūnas aprašė. Žiūrinėju nuo 2010 metų, lci berods nuo 2008 antros pusės išėjo.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2015, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
na tada tegul dar karta issamiau pakomentuoja


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2015, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Kas dėl N54, kaip owner'is ir dar "mažumėlę" domėjęsis, pasidalinsiu info.

N54 purkštukus ir HPFP keičia krasta nemokamai. Pirmosios purkštukų ir siurblių versijos turėjo daug broko, todėl, net ir nebegarantinį nuvežus patikrina ir pakeičia. Taip pat kai kuriems modeliams keičia ir W/G (ne visiems!).

BTW, N54 double vanos BE valvetronic`o.
Pati HPFP pompa nėra labai brangi - be nuolaidų krastoje kainuoja ~400 Eur.
Purkštukas ~150 Eur.
Tai nematau jokio skirtumo nuo dyzelio šiuo klausimu.

W/G turi problemas, bet N54 atveju dvi turbos kainuoja mažiau (2x700eur) nei viena dyzeliui (1x1500eur). Čia jų itin dažna bėda, kita vertus - su tuo galima labai ilgai važiuoti be jokių problemų (išskyrus barškėjimą). Lambdos nėra pigios (~200eur/vnt. ir jos yra keturios), bet jos laiko ~200kkm ir iš esmės jas galima išprogramuoti.

Vandens pompa pareina ~ ties 150kkm, bet čia vėlgi nematau problemos - imi ir pakeiti nauja (beje, yra netgi kas restauruoja).

Kas liečia palyginimą su kitais motorais... nu nėra ką lyginti. Nuostabus motoras, važiuoji kaip su atmosferiku, o valit kaip turbo. Be problemų lengvai keliasi galia (su stock turbom iki 500hp, su kita turba galima ir iki 600hp su stockiniais viduriais). Su JB4 gauni daug mielų navarotų, kaip visokie shift light`ai, map`ai pagal įvairius kriterijus (su pasirinkimu tiesiai nuo vairo) ir t.t.

Žodžiu, po to į atmosferiką sėsti tikrai nesinorės. Aišku, jei turi pinigų jo išlaikymui.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2015, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Tik 318d m47n ir n47 ju neturi. Patikslinu, kalba tik apie 318d modeli!


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2015, 16:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Man teko važinėti su F10 ir N55 motoru (specifikacijos analogiškos N54), na tai pasaka, afigiena dinamika, automatas irgi dirba super.
O dėl 600AG perspaudei, mačiau forumuose šnekas, kad max 550AG, bet visviena įspūdingi skaičiai.
Gerai, kad paminėjai JB4, tai taip pat superinis mod'as.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2015, 20:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Vytautai88, ne perspaudžiau - žinomi pavyzdžiai, galima tame pat N54 tech`e rasti info apie tai. Žinoma, čia tas power'is jau su E85 kaip taisyklė.

Čia vienas iš pavyzdžių, kaip netgi su N55 motoru tie patys 600Hp ir 800+ Nm (stock pompa, stock purkštukai, stock viduriai ir t.t. - pakeista tik periferija - turba, kanalizacija, ic ir standalone ecu) pasidaro:
http://www.bimmerboost.com/content.php? ... horsepower


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2015, 12:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.06.01
Pranešimai:
22
Sveiki, tokios info norėčiau paklausti dėl e90 2 l variklio 110 kw arba 120 kw.
Kadangi paskutinis mano bmw buvo kregždė senai senai, tada passatas, signumas, o dabar vėl noriu prie bmw grįžti ir mastau apie šį modeliuką kokių 2006 metų, tačiau visiškai atitrūkęs esu.
Visą temą perkuičiau ir nieko neradau padoraus. Kaip šitie varikliai? Abiejuose grandinės būna? Kažką girdėjau, kad vargai su jomis būna? Kokios dar ligos? Ir šiaip ar geras motoras šis? Ačiū.


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2015, 12:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
sitie varikliai praktiskai vienodi, vienas ejo i E46, kitas i E90. grandines problemom jie nepasizymi. reikia issioperuoti sklendes is isiurbimo kolektoriaus. pas mane 120kW, tai sanaudom labai dziaugiuosi (mieste ~7, uzmiesty ~5), trauka irgi nebloga (aisku ne 3L variklis, bet vis tiek). pats neseniai susiduriau su kita ju problema: nelaiko alkuniniai velenai. Galvojau cia man vienam jis stebuklingai luzo, bet pasirodo cia ju tarsi liga kazkokia (vieni sako, kad liga, kiti, kad del pavargusio smagracio luzta, kaip is tikro turbut tik bmw zino). e90 sedanas sakyciau mazokas jei turi seima.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 190 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery