Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Kov 2024, 13:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 120 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.03
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E90 m57t2
Nes dabar susimastes iškur melinu faktas kad pro duslintuva degina nes melini dumai ant laisvu visas garažas tepalu pakvipe reik dabar žinot ar man imt turbina ar kišt rankas jau prie variklio. Vakar nuplovėm ir pagazavom vėl tapo juodas o garaže ir pro gluša ant laisvo kai paspaudėm gaza mėlynas dumas. kai nespoaudžiant jokio mėlyno dūmo nėra. Pro tūrbinos šlanga išplovė nuėmė ir pagazavus ten tepalo nemažai.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Duslerkė iš turbo.
glusas.jpg
glusas.jpg [ 18.47 KiB | Peržiūrėta 4842 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
"Oil catch" bergzdzias reikalas. Pasikartosiu dar karta, beda spaudimo susidarymas karteryje. Kruopsciai issianalizuojam butent cia problema. Jau blogiausiu atveju imam is sroto tepalo dangteli greziam jame skyle is statom spaudimo davikli vazinejam su juo analizuojam parodymus ko pasekoje toliau darom isvadas. Drydami isvadas aiskinames kaip sudaryta alsuoklio sistema tuo paciu kaip veikia isiurbimo kolektorius kokiu budu jis susijingia su galva ir tt.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.03
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E90 m57t2
Arunas B rašė:
"Oil catch" bergzdzias reikalas. Pasikartosiu dar karta, beda spaudimo susidarymas karteryje. Kruopsciai issianalizuojam butent cia problema. Jau blogiausiu atveju imam is sroto tepalo dangteli greziam jame skyle is statom spaudimo davikli vazinejam su juo analizuojam parodymus ko pasekoje toliau darom isvadas. Drydami isvadas aiskinames kaip sudaryta alsuoklio sistema tuo paciu kaip veikia isiurbimo kolektorius kokiu budu jis susijingia su galva ir tt.

Tai jai karterije susidaro spaudimas kur čia problema nes vienas irgi buvo sakes kad reikia imti galvą žemyn, man reikėtu konkretumo ką toliau daryti nes nebežinau važinėtis irgi nesinori kai šitiek tepalo ryja.... radau žmogu bet pas ji remontas viso variklio 1200euru....o tai jau man yra daug. Tai reikia ieskot kamštelio bet iki to laiko nelabai smagu važiuot kai šitiek tepalo ryja kas per daviklis reikia dar ir jį susirast... Tai kaip supratau čia jau problema ne turboje? nes nebesinori mėtyt eurus į balą registruojčiau į servisą šikart pas kita jai visgi būtų turbinos kaltė tada bandyčiau kad vygdytu garantini ir tvarkytu turbina man labai reikia konkretumo nes aš jau pats nieko nebepadarysiu tik vešt ir žiūrėt kad blogiau nepasidarytu...


Prikabinti failai:
slanga nuo intercooler1.jpg
slanga nuo intercooler1.jpg [ 18.48 KiB | Peržiūrėta 4840 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Paskutine uzuomina is manes buvo toliau sukit kiasus patys.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
Čia atvejis gal kai žmogus už 5k € "ledą" perka, nes tik durnius gali daugiau mokėti?


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 15:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.03
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E90 m57t2
Pumper rašė:
Čia atvejis gal kai žmogus už 5k € "ledą" perka, nes tik durnius gali daugiau mokėti?

O varge jai sumanei pastumt ok go ahead, aš nepoirkau už centus ieškojau xdrive būtent ir su šituo auto viskas gerai buvo darytas čipas ir išpjautas užsikišes dpf buvo keista droseline sklendė nes ji nebeveikė, o tie kurie darė turbo net nesako kur darė ja ....


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.03
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E90 m57t2
Arunas B rašė:
Paskutine uzuomina is manes buvo toliau sukit kiasus patys.

Dėkui važiuosim žiūrėt dėl ko karterį susidaro slėgis. Dėkui bent už tiek.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 16:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.09
Pranešimai:
148
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E91
Arūno B. užuominos mano supratimu veda į karterio ventiliaciją. Galbūt. Anyway, Desperado, nepatingėk pasidalinti info, jei išspręsi problemą :) Nes sucks, kuomet forumas tampa komercija, o ne info dalinimosi priemone


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 16:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.03
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E90 m57t2
Paulys rašė:
Arūno B. užuominos mano supratimu veda į karterio ventiliaciją. Galbūt. Anyway, Desperado, nepatingėk pasidalinti info, jei išspręsi problemą :) Nes sucks, kuomet forumas tampa komercija, o ne info dalinimosi priemone

Aš jau kaip ir pasidaviau žinok su daug žmonių bandau bendraut ieškot problemos nes jai žinočiau kad ardyt varikli imt galva tada manau daryčiau o dabar nežinau ar jie turbina blogai padarė nes nieko nesakė ar va kaip Arunas sakė karterio ventiliacija bet aš ne mehanikas nežinau bet bandau ieškot žmoniu kurie padėtu galbūt susidure bet aišku visur nori euru....O kas su karterio ventiliacija manai gali būt ir kodėl joje tas slėgis susidaro....


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 16:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Siaip autorius galetu mintis normaliai destyt, nes suprast darosi sunku ir dingsta noras kazka komentuot. va pvz: "Pro tūrbinos šlanga išplovė nuėmė ir pagazavus ten tepalo nemažai."

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.03
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E90 m57t2
bebr rašė:
Siaip autorius galetu mintis normaliai destyt, nes suprast darosi sunku ir dingsta noras kazka komentuot. va pvz: "Pro tūrbinos šlanga išplovė nuėmė ir pagazavus ten tepalo nemažai."

Sunku nes po naktinės bandau čia rašyt sry už mintčių išdėstyma bet jau išsamiai parašiau prieš paskutinėse žinutėse ir niekas konkrečiai negali pasakyt ar tai bėda tu varikliu ar kažkas kitko pasikartosiu turbina restauruota tik neaišku ar gerai


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Nieko tu cia konkreciai nepaaiskinai, tik pavarei nerisliu minciu kratini.

Koks slegis galvos dangtely?
Kiek tepalo per turba pareina?

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.03
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E90 m57t2
bebr rašė:
Nieko tu cia konkreciai nepaaiskinai, tik pavarei nerisliu minciu kratini.

Koks slegis galvos dangtely?
Kiek tepalo per turba pareina?

Ant 1000km 2litrai, dangtelio slėgis atsukus eina garu bet dangtelis čiučiut juda. Toliau kompresija matavo 24 28 24 24 25 24. Toliau alsuoklio šlangoje visada kažkodėl yra tepalo, toks vaizdas kad iš alsuoklio su garais paduoda bet kiek bendravau sakė jo turi būti ten gi duoda tepimo. Toliau vakar nuplovė variklį vežėm ant duobės ir būten toje šlangoje buvo tepalo plove ir valė žr. paveiksliuka ant laisvo dėjus gaza meta mėlyna duma iš glušo ir smirda kaip degantis tepalas. Toliau prieš šitus dalykus, kai pirkau mašina buvo užsikišes pilnai dpf išpjoviau išprogramavau ir buvo uždėtas čipas 170k iki 194kw. To pasekoje neatlaikė turbina ir pagavo raznosa aišku mašina iškarto užgeso. Vežiau restauruota turbina buvo pakeisti visi filtrai ir supiltas castrol 5w40 aišku jis išgaravo nes pradėjo dinginėt smarkiai tepalas kai restauravo turbina prieš tai salone pradėjo girdėtis švilpesis ir valgyt tepala bet ne tiek daug. Po restauravimo prasidėjo vėl problemos dar daugiau ryt tepalo pradėjo nes dažniau pilt pradėjau. Ijungus varikli kiek vežiau visi sakė gerai dirba atsukus tepalo dangetli kur yra pilamas tepalas mašina leidžia garu alsavima dangtelis čiučiut juda o yra kur tikrinamas tepalas taipogi yra alsavimas mažesnis. Aišku pradzioje tikrinau ar yra idėtas filtras jo ten nebuvo įdėjus filtra prie purkštuko privarė taplo salone pradėjo smirdėt tepalais nuėmus dangti pasimatė. Žvakės keičiau visas nes diagnostika rodė kad dvi nebedirba visas sudėjau beru. Ant šalto nebemėtė melino dumu kai užkurdavau varikli išspjaudavo mėlina dumeli. Čia pilnai sugrudau informacija kas maždaug buvo mašina jau turiu apie 6mėnesius. Automilis BMW e90 330d xd su ja pralėkiau 10tūkstančiu. Aišku kai buvo nupirkta auto visi tepalai filtrai buvo pakeisti.


Prikabinti failai:
turbo slanga pavizdys.jpg
turbo slanga pavizdys.jpg [ 7.09 KiB | Peržiūrėta 4824 kartus(ų) ]
tepaluota turbo1.jpg
tepaluota turbo1.jpg [ 16.29 KiB | Peržiūrėta 4824 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.03
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E90 m57t2
DesperadoLTU rašė:
Ant 1000km 2litrai, dangtelio slėgis atsukus eina garu bet dangtelis čiučiut juda. Toliau kompresija matavo 24 28 24 24 25 24. Toliau alsuoklio šlangoje visada kažkodėl yra tepalo, toks vaizdas kad iš alsuoklio su garais paduoda bet kiek bendravau sakė jo turi būti ten gi duoda tepimo. Toliau vakar nuplovė variklį vežėm ant duobės ir būten toje šlangoje buvo tepalo plove ir valė žr. paveiksliuka ant laisvo dėjus gaza meta mėlyna duma iš glušo ir smirda kaip degantis tepalas. Toliau prieš šitus dalykus, kai pirkau mašina buvo užsikišes pilnai dpf išpjoviau išprogramavau ir buvo uždėtas čipas 170k iki 194kw. To pasekoje neatlaikė turbina ir pagavo raznosa aišku mašina iškarto užgeso. Vežiau restauruota turbina buvo pakeisti visi filtrai ir supiltas castrol 5w40 aišku jis išgaravo nes pradėjo dinginėt smarkiai tepalas kai restauravo turbina prieš tai salone pradėjo girdėtis švilpesis ir valgyt tepala bet ne tiek daug. Po restauravimo prasidėjo vėl problemos dar daugiau ryt tepalo pradėjo nes dažniau pilt pradėjau. Ijungus varikli kiek vežiau visi sakė gerai dirba atsukus tepalo dangetli kur yra pilamas tepalas mašina leidžia garu alsavima dangtelis čiučiut juda o yra kur tikrinamas tepalas taipogi yra alsavimas mažesnis. Aišku pradzioje tikrinau ar yra idėtas filtras jo ten nebuvo įdėjus filtra prie purkštuko privarė taplo salone pradėjo smirdėt tepalais nuėmus dangti pasimatė. Žvakės keičiau visas nes diagnostika rodė kad dvi nebedirba visas sudėjau beru. Ant šalto nebemėtė melino dumu kai užkurdavau varikli išspjaudavo mėlina dumeli. Čia pilnai sugrudau informacija kas maždaug buvo mašina jau turiu apie 6mėnesius. Automilis BMW e90 330d xd su ja pralėkiau 10tūkstančiu. Aišku kai buvo nupirkta auto visi tepalai filtrai buvo pakeisti.


Prikabinti failai:
alsuoklio slanga 1.jpg
alsuoklio slanga 1.jpg [ 20.31 KiB | Peržiūrėta 4824 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2017, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.09.03
Pranešimai:
60
Automobiliai:
E90 m57t2
DesperadoLTU rašė:

Dar pastebėjau kad šia kažkoks įtrukimas yra kaip jis čia atsirado gal buves savininkas spiceliai čia padarė nes būtent pro čia ir išvarva kažkiek tepalo ant raudonos šlangos bet dabar vis dažniau buna aptaškyta ta raudona šlanga žr anksčiau į paveiksliuką tai kur čia problemos...?:O


Prikabinti failai:
alsuoklio nutekėjimas.jpg
alsuoklio nutekėjimas.jpg [ 8.37 KiB | Peržiūrėta 4824 kartus(ų) ]
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 120 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery