Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Bal 2024, 22:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Lie 2017, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Keisciau iskarto termostatus.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 14 Lie 2017, 08:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.24
Pranešimai:
42
Automobiliai:
E90 320d 08', ex E61 05', ex E46 02'
Temperatūra važiuojant kiek esu tikrines anksciau, budavo virš 90 laipsniu, del to nekeites termostatu, ar galejo uzstrigt? Be termostatu dar kas nors gali but?


StandartinėParašytas: 18 Lie 2017, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.15
Pranešimai:
337
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
G01 X3 B48 19'
E90 335i N54 07'
F34 335ix N55 14'
E90 325i N52 07' ex
E46 M3 S54 02' ex
Pas mane situacija po vandens pompos keitimo nelabai pasikeitė. Automobilis važiuojant trumpais atstumais neužkaista (kaip buvo iki pompos keitimo, kai pradėdavo kaisti iškart), tačiau važiuojant ilgesnį laiką pastoviu greičiu, pusvalandį ir ilgiau - užsidega geltona indikacija, o paskui ir raudona indikacija (overheating). Aušinimo temperatūra tuo metu pakyla iki 126-127 laipsnių, įsijungia avarinis režimas ir automobilis praranda galią.
Tuo metu rodo klaidas:
2E81 DME: Electrical coolant pump, speed deviation
2E82 DME: Electrical coolant pump, cutoff

Užgesinus variklį, ištrynus klaidas, užsiveda ir vėl važiuoja kurį laiką normaliai. Temperatūra kurį laiką laikosi normali.

Kaip suprantu "grybauja" vandens pompa, bet ji katik pakeista. Kokios dar mintys? Gal laidai, kontaktai? Gal variklio valdymo blokas DME? Gal keičiant vandens pompą kažkur nesandariai prisuko žarnas ir patenka oras?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery