Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Bal 2024, 08:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Kov 2017, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.05.29
Pranešimai:
68
Automobiliai:
s
SEO: "Perku E90 / E91 / E92/ E93 3 serijos BMW. Kokį variklį rinktis?"

Hi chaps,

Forumo dalyviai ir adminai atliko puikų darbą - daug puslapių prirašyta pirkimo patarimų temoje ir dar daugiau postų ištrinta siekiant palengvinti naudojimąsi forumu. Šaunu.

Kaip senas lietuviškų forumų skaitytojas ir žmogus dirbantis su duomenimis, turiu pasiūlymą kaip pasiekti dar aukštesnį forumo našumo lygį. Pats domiuosi e9x modeliu iš 50:50 važinėjimo mieste:žiedinėse trasose savaitgaliais perspektyvos. Perskaičiau tikrai pakankamai puslapių, jog konstatuoti, kad esant tokiems dideliems nuomonių ir patirčių skirtumams prieiti prie vienos bendros išvados yra kone neįmanoma variklių klausimu.

Įdėja tokia - pirmame puslapyje sutalpinti visą esminę informaciją šiuo klausimu, kuri būtų patvirtinta žmonių, kurie pažįsta autorius ir neabejoja jų autoritetingumu (nei kad vienoje iš temų žmogus džiūgavo, jog savo jegoms pašalino įsiurbimo kolektoriaus sklendes ir sutaupė pinigų, bet liūdejo, jog reikėjo keisti variklį dėl trūkusios grandinės)..

Išbandykime šią iniciatyvą šioje temoje ir jeigu ji pasitvirtins, galėsime tai pritaikyti kitiems modeliams taipogi. Taigi, formatas:
Variklio info + kodas | verdiktas | priežastis
Pvz.: 2.0 M47 | Ne | Trūkstančios grandinės. Brangus remontas
(Galimos verdikto reikšmės: Taip, Ne, Rizika)

Pradėkim:

_Pagal variklį_

Benzininiai:
2.0 L N43/N45/N46 I4 | Rizika | Purkštukai ir aukšto spaudimo siurbliai silpna vieta. Valvetroniko veleno padėties daviklis genda. Elektrinės vandens pompos brangios.

2.5 L N52 I6 | Rizika | Vanos, paskirstymo velenai, vanosu valdymo žiedai, purkštukai ir aukšto spaudimo siurbliai silpna vieta. Valvetroniko veleno padėties daviklis genda. Elektrinės vandens pompos brangios.

3.0 L N52 | Rizika | Vanos, paskirstymo velenai, vanosu valdymo žiedai, aukšto spaudimo siurbliai silpna vieta. Valvetroniko veleno padėties daviklis genda. Elektrinės vandens pompos brangios.
N53 | Rizika | Vanos, paskirstymo velenai, vanosu valdymo žiedai, NOX lamda sensoriai, purkštukai ir aukšto spaudimo siurbliai silpna vieta. Valvetronikoveleno padėties daviklis genda. Elektrinės vandens pompos problematiškos.

3.0 L N54 | Rizika | Purkštukai ir aukšto spaudimo siurbliai silpna vieta. WG problema. Elektrinės vandens pompos brangios.
N55 | Rizika | Vanos`ų problema (recall`as, nemokamai keičia). Aukšto spaudimo siurbliai silpna vieta. Valvetroniko veleno padėties daviklis genda. Elektrinės vandens pompos brangios.

4.0 L S65 V8 | Rizika | Lūžtantys švaistikliai

Dyzeliniai:
2.0 L M47 | Taip| Įsiurbimo kolektoriaus lūžinėjančios sklendės
N47 | Ne | Trūkinėjančios grandinės. Įsiurbimo kolektoriaus lūžinėjančios sklendės

3.0 L M57 | Taip | Įsiurbimo kolektoriaus lūžinėjančios sklendės
M57 2N | Ne | Trūkinėjančios grandinės
N57 | Ne | Trūkinėjančios grandinės. Įsiurbimo kolektoriaus lūžinėjančios sklendės


_Pagal kėbulą_

E90 - Benzinas - XXX (kasdienai) / XXX (galia)
Dyzelis - M47 (ekonomija) / M57 (galia)

E91 - Benzinas - XXX (kasdienai) / XXX (galia)
Dyzelis - M47 (ekonomija) / M57 (galia)

E92 - Benzinas - XXX (kasdienai) / XXX (galia)
Dyzelis - XXX (ekonomija) / XXX (galia)

E93 - Benzinas - XXX (kasdienai) / XXX (galia)
Dyzelis - XXX (ekonomija) / XXX (galia)




Atnaujinta 2017 03 18.
Suformuota remiantis:
Arunas B
spacebar


Paskutinį kartą redagavo Askeras 18 Kov 2017, 21:59. Iš viso redaguota 13 kartus.

StandartinėParašytas: 04 Kov 2017, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Tipo kažkas padarykit tą darbą po vuliažu - kooperuokimės. Tai pats paimk ir padaryk. Susistemink. O jau klaidas ištaisys forumas.
Čia ką parašei tai išvis nesąmonė. Kuriais metais nuo-iki, koks agregatas kur ėjo, nei kuriai rinkai skirta. Nematau prasmės čia išvis.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2017, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
37
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaishiai
Automobiliai:
A6 C5 1.9tdi
A6 C6 2.0tdi
A5 B8 3.0tdi
E91 330D
Nikas:
Gynce
Kai nupirksi is salono tada gal ir galesi verdiktus rasyt :D O dabar viskas priklauso nuo to kaip damusta auto nupirksi.

_________________
Once you're kugelis, you're kugelis for life..


StandartinėParašytas: 04 Kov 2017, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Metai, variklio kodas, kubatura,galingumas ....puse darbo atlikta... :mrgreen:
Image


StandartinėParašytas: 05 Kov 2017, 19:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.05.29
Pranešimai:
68
Automobiliai:
s
PusėKrokodilo rašė:
Nematau prasmės čia išvis.

Paveikslėlis

Tipini lietuvi, nenori - nereikia. Laisvas.

Dieselburner rašė:
Kai nupirksi is salono tada gal ir galesi verdiktus rasyt :D O dabar viskas priklauso nuo to kaip damusta auto nupirksi.

Dėja, nesi visiškai teisus šiuo atvėju. Jei tam tikras variklio modelis turi ydingas gamyklines skaičiavimo / projektavimo etape padarytas klaidas, kad ir kaip tinkamai jį eksploatuotum, tipinis gedimas anksčiau ar vėliau bus.

kiesha rašė:
Metai, variklio kodas, kubatura,galingumas ....puse darbo atlikta...

Dėkui, bet šios temos tikslas nėra aprašyti / išbrokuoti kiekvieną variklį gamoje. Tikslas - aiškiai suformuoti reikiamus pasirinkimo variantus tinkamiausius daugumai. Pvz. kad ir kaip norėtųsi, bet GTS modelio variklis nepatenka tarp variantų.

PS. Forumo adminai, būtų pageidautina, jog ši tema būtų kiek įmanoma tikslinga ir be nereikalingų gyvenimiškosios pusės pasvaičiojimų. Dėkoju.


StandartinėParašytas: 05 Kov 2017, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.13
Pranešimai:
57
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E91 330d
N52 klaidingai, ten paprastas ipurskimas, ne tiesioginis auksto spaudimo. Tai su tuom bedu nera.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2017, 13:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Mmmm... del N47
N47 | Ne | Trūkinėjančios grandinės. Įsiurbimo kolektoriaus lūžinėjančios sklendės

Kad nera ten sklendziu, ar klystu?

_________________
Pasaulis yra ne toks, koki mes ji isivaizduojame, jis yra toks koks yra....


StandartinėParašytas: 14 Kov 2017, 10:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Ir E9x neturėjo M57 variklio išvis tik M57N2... :)


StandartinėParašytas: 14 Kov 2017, 10:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Askeras rašė:
Paveikslėlis

Tipini lietuvi, nenori - nereikia. Laisvas.


Tu net neturi supratimo kur koks agregatas eina ir ką jis daro apskritai. Tokio dydžio informacijai surinkti ir susisteminti BE KLAIDŲ reikės labai daug laiko.
Yra masė informacijos reglamentuotuose informacijos šaltiniuose. Kuris bus labiau aiškus ir svarbiausiai - patikimas.
Nes tas darbas jau padarytas išmanančių apie tai žmonių. Čia rašysi nesąmones, kažkas pataisys reguliariai kartą per pusmetį. Atėjęs koks visai nesuprantantis žmogus priskaitys tokių "naujienų" ir juokins savo žiniomis eilinį servisą.
Kartoju - kokia prasmė ?
Ir nechamavok studentas.
Tas amžinas noras ant svetimo organo nujoti į rojų...


StandartinėParašytas: 14 Kov 2017, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
N54 ir N55 būtina atskirti, nes tai skirtingi motorai. Pvz, N54 neturi valvetronic`o, o N55 - turi. N54 turi piezo purkštukus, o N55 - įprastus (todėl, su purkštukais problemos iš viso negirdėtos). N55 turi vanos`ų problemą (recall`as, nemokamai keičia), N54 - tokios problemos neturi. N54 turi w/g problemą (problema tame, kad barška, važiuoja taip pat ar barška ar ne), N55 neturi (nes netgi turba viena, o ne dvi). HPFP problema nėra dažna šiais laikais, čia su pirmais modeliais buvo ir tvarkė nemokamai. Tas pats ir su N54 purkštukais. Vandens pompos "problemos" (ne problemos, o įprastas nusidėvėjimas) yra visur, kur vandens pompa elektrinė. Beje, anksčiau mechanines vandens pompas dažniausiai motoruose keisdavo kartu su visu paskirstymo mechanizmu (kai diržas) ir dėl to problemos niekas nematė, o dabar jau staiga "problemos" (problemą aš matau vienintelę - kainą).

Galima daug prirašyti, bet ar neatrodys keistai, nes kuo daugiau žinai ir kuo daugiau prirašysi, tuo baisiau atrodys. Atėjęs gali susidaryti įspūdį, kad čia visiems varikliams taip būna ir čia yra ne motoras, o gyva bėda (nepaistant to, kad beveik apie bet kokį motorą išsamiai aprašius būtų panašiai).

Žodžiu, gal daugiau prasmės turėtų rašymas ne tik negatyvo (kas blogai), bet ir pridėti pozityvo, kuom tas variklis įdomus, t.y. ne tik CONS, bet ir tą PROS dalį.


StandartinėParašytas: 15 Kov 2017, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Tai kaip matau patikimumo prasme N54 gauna i kaulus vienareiksmiskai nuo N55 :)


StandartinėParašytas: 16 Kov 2017, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.29
Amžius:
34
Pranešimai:
149
Miestas:
Sostinė :)
Automobiliai:
'10 e82 135i N54 SingleTurbo
Patikimumo - taip. Performance prasme atvirkščiai. :)

_________________
"Adding power makes you faster on the straights.
Subtracting weight makes you faster everywhere" - Colin Chapman, Lotus.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2017, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
37
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
Nave rašė:
Patikimumo - taip. Performance prasme atvirkščiai. :)

Pamiršot minimum 2l benzo ekonomija N55 pusėje :D


StandartinėParašytas: 18 Kov 2017, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.05.29
Pranešimai:
68
Automobiliai:
s
spacebar rašė:
N54 ir N55 būtina atskirti, nes tai skirtingi motorai. Pvz, N54 neturi valvetronic`o, o N55 - turi. N54 turi piezo purkštukus, o N55 - įprastus (todėl, su purkštukais problemos iš viso negirdėtos). N55 turi vanos`ų problemą (recall`as, nemokamai keičia), N54 - tokios problemos neturi. N54 turi w/g problemą (problema tame, kad barška, važiuoja taip pat ar barška ar ne), N55 neturi (nes netgi turba viena, o ne dvi). HPFP problema nėra dažna šiais laikais, čia su pirmais modeliais buvo ir tvarkė nemokamai. Tas pats ir su N54 purkštukais. Vandens pompos "problemos" (ne problemos, o įprastas nusidėvėjimas) yra visur, kur vandens pompa elektrinė. Beje, anksčiau mechanines vandens pompas dažniausiai motoruose keisdavo kartu su visu paskirstymo mechanizmu (kai diržas) ir dėl to problemos niekas nematė, o dabar jau staiga "problemos" (problemą aš matau vienintelę - kainą).

Galima daug prirašyti, bet ar neatrodys keistai, nes kuo daugiau žinai ir kuo daugiau prirašysi, tuo baisiau atrodys. Atėjęs gali susidaryti įspūdį, kad čia visiems varikliams taip būna ir čia yra ne motoras, o gyva bėda (nepaistant to, kad beveik apie bet kokį motorą išsamiai aprašius būtų panašiai).

Žodžiu, gal daugiau prasmės turėtų rašymas ne tik negatyvo (kas blogai), bet ir pridėti pozityvo, kuom tas variklis įdomus, t.y. ne tik CONS, bet ir tą PROS dalį.


Puikus progresas - pirmasis vertingas postas. Dekui, pagrindinis postas paredaguotas.

Šios temos tikslas nėra suvaryti kiekvieną variklį, kaip turintį aibę problemų, o padėti forumo skaitytojui surasti naudingą informaciją kokį variklį jis turėtų rinktis. Tam papildomai sukūriau "Pagal kėbulą" skiltį kurioje bus aiškiai nurodyti patikimiausi/geriausi pasirinkimo variantai benzininių ir dyzelinių variklių skirtingiem pirkėjam - tie kurie ieško ekonomijos, patikimumo, bei tie kurie ieško galios ir dinamikos. Išrinkti geriausią įmanomą variantą skirtingiem kėbulam (galima ir gamybos metus pridėti), skirtingom kuro rūšim bei skirtingom pirkimo paskirtim bus tikrai lengviau nei, kad aprašyti kiekvieną variklio variaciją.

Prašom drąsiai pasidalinti turimom žiniom šiuo klausimu.


Gumuliokas rašė:
Ir E9x neturėjo M57 variklio išvis tik M57N2... :)

Click here

PusėKrokodilo rašė:
Kartoju - kokia prasmė ?

Nesikartosiu daugiau - laisvas pasakyta


StandartinėParašytas: 18 Kov 2017, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
37
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
O paties patirtis automobilizme kokia? Kaip žadi atsirinkti tikrą informaciją nuo iškreiptos ir pletkų?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery