Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Bal 2024, 10:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Sau 2017, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Sveiki,

porą klausimų:
1. turiu klaidą 002EF7 map termostat, activation. Čia dar kažką bandyti žaisti ieškant priežasčių, ar keisti termostatą ir nesukti galvos?
2. kurį iš šių termostatų patartumėte rinktis - WAHLER ar BEHR? Lyg ir abu ėjo kaip OEM?
3. ar keičiant termostatą pasikeisti ir vandens pompą? Jokių simptomų kol kas nėra (gal ir pakeista prieš mane, nežinau), bet kadangi keičiant termostatą iš esmės ir vandens pompa šalia, gal verta pakeisti profilaktiškai? Truputį dėl to kol kas dvejoju, nes visgi pakankamai brangus dalykas (be nuolaidų 600eur).


StandartinėParašytas: 31 Sau 2017, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
O kokie simptomai, kai pompai jau artėja kaput? Koks resursas dažnu atveju būna?

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 07 Vas 2017, 13:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Marius. rašė:
O kokie simptomai, kai pompai jau artėja kaput? Koks resursas dažnu atveju būna?


Rašo, kad prieš pompai mirštant būna, kad pamėto 2E81 (slow RPM), 2E82 (pump shut down), or 2E84 (communication lost).


Paskutinį kartą redagavo spacebar 07 Vas 2017, 13:20. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 07 Vas 2017, 13:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
Bet tai aišku tą kodą pamatysi pasijungęs ant laido, ant skydelio nieko nemeta?

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 07 Vas 2017, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Manau, kad kažkurie iš jų duoda SES lempą. Bet net jei neduotų, mėgstu periodiškai prisijungti prachekinti :)


StandartinėParašytas: 08 Vas 2017, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
37
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
nekeisčiau pompos. Nėra tiek to darbo, kad jei jau eini prie vieno, tai nebenorėsi sugrįžti prie kito ir geriau pasikeist :) Pirkau Wahler už 44eur, iš mašinos ištraukiau tokį patį.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2017, 02:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Smalsu, ar wahleris buvo plastmasiniu korpusu, ar aliuminio?


StandartinėParašytas: 08 Vas 2017, 06:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
37
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
plastikas


StandartinėParašytas: 03 Lie 2017, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.15
Pranešimai:
337
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
G01 X3 B48 19'
E90 335i N54 07'
F34 335ix N55 14'
E90 325i N52 07' ex
E46 M3 S54 02' ex
Klausimas dėl termostato:
yra du variantai 97 laipsniai ir 88 laipsniai. Variklis N54. Kurį geriau rinktis? Standartinis būna 97, kiek suprantu.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2017, 01:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Pas N54 termostatą valdo DME, tai man apie tuos laipsnius kažkaip labai keista girdėti.
Gal kokį šaltinį?

Bet kuriuo atveju rinkis taip, kaip originale.


StandartinėParašytas: 18 Lie 2017, 11:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.15
Pranešimai:
337
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
G01 X3 B48 19'
E90 335i N54 07'
F34 335ix N55 14'
E90 325i N52 07' ex
E46 M3 S54 02' ex
Pas mane situacija po vandens pompos keitimo nelabai pasikeitė. Automobilis važiuojant trumpais atstumais neužkaista (kaip buvo iki pompos keitimo, kai pradėdavo kaisti iškart), tačiau važiuojant ilgesnį laiką pastoviu greičiu, pusvalandį ir ilgiau - užsidega geltona indikacija, o paskui ir raudona indikacija (overheating). Aušinimo temperatūra tuo metu pakyla iki 126-127 laipsnių, įsijungia avarinis režimas ir automobilis praranda galią.
Tuo metu rodo klaidas:
2E81 DME: Electrical coolant pump, speed deviation
2E82 DME: Electrical coolant pump, cutoff

Užgesinus variklį, ištrynus klaidas, užsiveda ir vėl važiuoja kurį laiką normaliai. Temperatūra kurį laiką laikosi normali.

Kaip suprantu "grybauja" vandens pompa, bet ji katik pakeista. Kokios dar mintys? Gal laidai, kontaktai? Gal variklio valdymo blokas DME? Gal keičiant vandens pompą kažkur nesandariai prisuko žarnas ir patenka oras?
Ką ir kaip tikrinti?


StandartinėParašytas: 19 Lie 2017, 02:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Manau, kad bėda bus su pompos mazgu, nes temperatūros sensorius, kuris yra atskiras, irgi fiksuoja susijusią klaidą. Jei ne tos klaidos, dar būčiau įtaręs termostatą.

Bet jei pompa nauja ir OEM, tai broko atvejį ar pan. atmetam, todėl statyčiau ant jungties - įdėmiai apžiūrėk pačią jungtį, taip pat laidus ateinančius iki jos. Pratestuok papildomai laidus pagal schemą į kitą galą prie DME, viskas turi būti idealiai. Jei taip nėra, tai net ir su nauja pompa bus problemos.

Ir nežaisk su tais važinėjimais su pompos klaida. Sugadinsi variklį - bus arba brangūs remontai, arba keisi kitu. Siūlyčiau įsijungti ant skydelio (per secret meniu) temperatūros stebėjimą ir gesinti anksčiau, nei įsijungia variklio apsauga nuo perkaitimo - aš asmeniškai gesinčiau jau prie kokių 115C (tai yra 5-6 laipsniais daugiau, nei didžiausia darbinė reikšmė), o DME gesina tik prie ~125-130, kas yra kaip minimum 15+ laipsnių virš karščiausios darbinės normos, kuri ir taip pas BMW yra aukštesnė nei pas kitus gamintojus.

Beje, paleisk gamyklinį nuorinimo procesą dėl visą ko. Pasiklausyk ar pompa dirba. Padaryk tai kartas nuo karto ir prasičekink ar nepavyks netyčia pagauti, kad pompa nedirba. Paleidimo procedūra tokia:
1. įjungi pažibinčius (kadangi vyks ~12min., kad nenueitų į sleep režimą)
2. įjungti pečiuką ant maksimalaus šildymo ir ant minimalaus vėjelio
3. išjungi ir įjungdamas degimą laikai ~10sec. nuspaustą akseleratorių.
4. pasileidžia vandens pompa, atsidaręs kapotą turi girdėti kaip ji varinėja skystį.


StandartinėParašytas: 19 Lie 2017, 08:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.15
Pranešimai:
337
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
G01 X3 B48 19'
E90 335i N54 07'
F34 335ix N55 14'
E90 325i N52 07' ex
E46 M3 S54 02' ex
Nuorinimo procesą dariau kelis kartus. Pompa tuo metu veikia gerai, neužstringa. Tik, kiek domėjausi, tas procesas turi trukti apie 12 min ir poto automatiškai pompa išsijungia, o pas mane tęsiasi kokių 20 min ir neišsijungia, tai pats degimą išjungiu ir taip nutraukiu tą procesą.

Patikrinsiu laidus ir kontaktus - gal tame bus bėda. Gal keičiant pompa apliejo kontaktus antifrizu ir ten oksidavosi...

Dėl temperatūros stebėjimo, tai taip ir darau - arba per secret menu žiūriu arba pasijungęs diagnostiką.


StandartinėParašytas: 19 Lie 2017, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Pranešk išsprendęs kaip sekėsi. Mažu ir kitiems pravers.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery