Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 21:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Spa 2016, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Nepavyksta rasti žibintų apiplovimo (headlamp cleaning/headlight washer) retrofitinimo manual'o E93`iam (iš esmės turėtų būti turbūt tas pats kas ir bet kuriam E9x).

Purkštukus susidėjau, šlangas prasivedžiau, varikliuką susidėjau, laidus pasidariau ir prasivedžiau iki saugiklinės.
Tačiau, nesu tikras, kur tiksliai saugiklinėje pajungti maitinimo laidą.

Gal galėtumėte patarti kur rasti šią informaciją?


Paskutinį kartą redagavo spacebar 26 Spa 2016, 13:21. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 25 Spa 2016, 01:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Pasikapsčius giliau pavyko atkapstyti tokias schemas:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Kaip suprantu iš atkapstytų schemų, žibintų apiplovimo power`į turiu jungti į X11006 jungtį, 5 pin`ą (teisingai?).

Taip pat, kaip iš schemos suprantu, tai bus 48 saugiklis (F48), bet... Kiek teko užmatyti forumuose (kur žmonės dažniau atjunginėja žibintų apiplovimą) ten ištraukia 43 saugiklį. Galbūt tas nesutapimas iš to, kad skyrėsi saugiklinės? Žinau, kad nuo 2007/03 keitėsi saugiklinė (pas mane jau naujesnis pagal VIN`ą turėtų būti), bet net ir pakeistoje saugiklinėje net jei keičiasi saugiklių vieta, saugiklių numeriai dažniausiai išlaikomi tie patys. Tad, reiškia, kad ir naujesnėje tai būtų vis tiek 43, o pagal schemą rodo, kad 48.

Tai kuo tikėti? Schemas traukiau iš rheinghold`o susivedęs savo vin`ą. Tai ar galima tikėti, kad būtent mano atkapstytos schemos yra geros, ar visgi remtis kitų patirtimi su 43 saugikliu? Klausimas, žinoma, liečia ne tik saugiklį, bet ir jungtį bei pin`us į kuriuos reik power'į žibintų apiplovimo varikliukui pajungti (šitos info internete neradau). Ir, klausimas, kodėl ta info nesutampa.

Nesinorėtų padaryti kokios nors chaltūros "bele belekaip veikia".
Noriu įsigilinti ir suprasti, padaryti taip, kaip priklauso - teisingai.
Todėl būčiau dėkingas padėjusiems išnarplioti šią situaciją :)


p.s. kas markiruojama po santraupom MSRA, WP_VO, HSD_LI?


StandartinėParašytas: 25 Spa 2016, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
41
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
spacebar rašė:
Pasikapsčius giliau pavyko atkapstyti tokias schemas:
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Kaip suprantu iš atkapstytų schemų, žibintų apiplovimo power`į turiu jungti į X11006 jungtį, 5 pin`ą (teisingai?).

Taip pat, kaip iš schemos suprantu, tai bus 48 saugiklis (F48), bet... Kiek teko užmatyti forumuose (kur žmonės dažniau atjunginėja žibintų apiplovimą) ten ištraukia 43 saugiklį. Galbūt tas nesutapimas iš to, kad skyrėsi saugiklinės? Žinau, kad nuo 2007/03 keitėsi saugiklinė (pas mane jau naujesnis pagal VIN`ą turėtų būti), bet net ir pakeistoje saugiklinėje net jei keičiasi saugiklių vieta, saugiklių numeriai dažniausiai išlaikomi tie patys. Tad, reiškia, kad ir naujesnėje tai būtų vis tiek 43, o pagal schemą rodo, kad 48.

Tai kuo tikėti? Schemas traukiau iš rheinghold`o susivedęs savo vin`ą. Tai ar galima tikėti, kad būtent mano atkapstytos schemos yra geros, ar visgi remtis kitų patirtimi su 43 saugikliu? Klausimas, žinoma, liečia ne tik saugiklį, bet ir jungtį bei pin`us į kuriuos reik power'į žibintų apiplovimo varikliukui pajungti (šitos info internete neradau). Ir, klausimas, kodėl ta info nesutampa.

Nesinorėtų padaryti kokios nors chaltūros "bele belekaip veikia".
Noriu įsigilinti ir suprasti, padaryti taip, kaip priklauso - teisingai.
Todėl būčiau dėkingas padėjusiems išnarplioti šią situaciją :)


p.s. kas markiruojama po santraupom MSRA, WP_VO, HSD_LI?


jungi kaip rodo schema i 5pin, saugiklio numeris gali skirtis nuo metu.
Santraupos tiesiog siganlo pavadinimas


StandartinėParašytas: 26 Spa 2016, 13:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
EdgaBMW dėkui, pagaliau pasidariau, pavyko.

Vieną laidą prasitempiau iki saugiklinės (pravesdamas jį pro ECU box'ą), pasijungiau į schemoje pažymėtą jungtį (gyvai tą jungtis truputį kitokia, bet irgi 6 kontaktų ir jos lokacija tokia pat kaip schemoje) į 5 pin`ą. Mano saugiklinėje tai buvo 84 saugiklis (o ne 48, kaip schemoje parodyta - o gal F48 ir reiškia 84`ą saugiklį?), o ne 43 kaip pas kitus. Minusą prasivedžiau į minusų mazgą po kapotu šalia dešiniojo rato. Sukodavus iškart viskas veikia kaip priklauso.

Reik turėti galvoje, kad jei nepirksite laido iš krastos (reik laukti iki dviejų savaičių), tai tada teks iš kažkur gauti metalinę jungtį ant laido galo, kad gražiai įsileistų į plastmasinės jungties korpusą. Ir atitinkamai jungtį ant minuso laido bei jungtį ant varikliuko. Aš šias jungtis turėjau iš kito automobilio laidyno, tai man pirkti nereikėjo. Tad, jei darysite kultūringai, šituos dalykus irgi iškart pasiruoškite (nusipirkite).

Iš sudėtingų dalykų - saugiklinės atsukimas (kad prieiti prie jos galo ir prie reikalingos jungties). Vien dėl to šį darbą verta atiduoti daryti kam nors kitam - pats durniausias dalykas, kokį teko matyti ant BMW :) Saugiklinė prisukta keturiais varžtais, iš kurių du prieinami gana lengvai, vienas truputį nepatogiai, o vienas (kairys viršuje) - itin sunkiai. Vien prie to vieno varžto prasikrušta porą valandų.

Taip pat, jei sugalvosite, kad nenorite pirkti kito apiplovimo bakelio (nes jie vienodi, skiriasi tik tuo, kad yra papildoma skylė išgręžta papildomam varikliukui, kurią patys galite išsigręžti), turėkite galvoje, kad priėjimas skylės išgrežimui toks sąlyginis... O ir grąžto reikės ~20mm diametro.

Tikiuosi, ši informacija bus naudinga sugalvojusiems retrofitinti žibintų apiplovimą (arba sugalvojusiems jį atsijungti) :)


StandartinėParašytas: 27 Spa 2016, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
41
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
spacebar rašė:
EdgaBMW dėkui, pagaliau pasidariau, pavyko.

Vieną laidą prasitempiau iki saugiklinės (pravesdamas jį pro ECU box'ą), pasijungiau į schemoje pažymėtą jungtį (gyvai tą jungtis truputį kitokia, bet irgi 6 kontaktų ir jos lokacija tokia pat kaip schemoje) į 5 pin`ą. Mano saugiklinėje tai buvo 84 saugiklis (o ne 48, kaip schemoje parodyta - o gal F48 ir reiškia 84`ą saugiklį?), o ne 43 kaip pas kitus. Minusą prasivedžiau į minusų mazgą po kapotu šalia dešiniojo rato. Sukodavus iškart viskas veikia kaip priklauso.

Reik turėti galvoje, kad jei nepirksite laido iš krastos (reik laukti iki dviejų savaičių), tai tada teks iš kažkur gauti metalinę jungtį ant laido galo, kad gražiai įsileistų į plastmasinės jungties korpusą. Ir atitinkamai jungtį ant minuso laido bei jungtį ant varikliuko. Aš šias jungtis turėjau iš kito automobilio laidyno, tai man pirkti nereikėjo. Tad, jei darysite kultūringai, šituos dalykus irgi iškart pasiruoškite (nusipirkite).

Iš sudėtingų dalykų - saugiklinės atsukimas (kad prieiti prie jos galo ir prie reikalingos jungties). Vien dėl to šį darbą verta atiduoti daryti kam nors kitam - pats durniausias dalykas, kokį teko matyti ant BMW :) Saugiklinė prisukta keturiais varžtais, iš kurių du prieinami gana lengvai, vienas truputį nepatogiai, o vienas (kairys viršuje) - itin sunkiai. Vien prie to vieno varžto prasikrušta porą valandų.

Taip pat, jei sugalvosite, kad nenorite pirkti kito apiplovimo bakelio (nes jie vienodi, skiriasi tik tuo, kad yra papildoma skylė išgręžta papildomam varikliukui, kurią patys galite išsigręžti), turėkite galvoje, kad priėjimas skylės išgrežimui toks sąlyginis... O ir grąžto reikės ~20mm diametro.

Tikiuosi, ši informacija bus naudinga sugalvojusiems retrofitinti žibintų apiplovimą (arba sugalvojusiems jį atsijungti) :)


Saugikline reikejo issimti su visu remu, tada butu buve paprasciau prieiti prie tu 4 varztu. Remas laikosi apacioje po kilimu dviem varztais o virsus issikabina. Jungtys saugiklineje skiriasi nuo metu, kaip ir saugikliu vietos. Visi laidai pas bmw fyskese issiima, vieni paprasciau kiti sunkiau. Laidas is saugiklines fyskes issiima ikisus plona kieta viela virs jungties skyles. Atidziau pasiziurejus matosi kad yra vieta. Todel pirkt laido is Krastos tikrai neverta. Bet kokiam srote galima nusikirpt. Ir F48 ir reiskia Fuse 48 :)


StandartinėParašytas: 29 Spa 2016, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Dėl saugiklinės gera pastaba, bus naudinga ateityje.
Dėl fiškės aš dažniausiai atidarau (arba išardau), o paskui patfuksavus fiksatorių ištraukiu kontaktą. Mintis buvo ta, kad norint gražiai surinkt (kaip gamykliškai), reikia to kontakto į fiškę. Tinka ir iš šroto, žinoma.

Dėl saugiklio - buvo schemoje pažymėta F48, o saugiklis buvo 84 (o ne 48, t.y. skaičiai atvirkščiai).


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery