Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 21:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Rgs 2016, 23:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Yra kas darę galinių (TIK galinių, be priekinių) parktronikų retrofit`ą? Ko reikia? Šrotuose sako, kad tie PDC moduliai būna skirtingi priklausomai nuo komplektacijų (t.y. net nuo navigacijos modulio).

Tad, ką reikia žinoti įsigyjant ir kaip nenusipirkti ko nereikia?


Paskutinį kartą redagavo spacebar 26 Spa 2016, 13:21. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 01 Spa 2016, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
41
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
perki nuo bet kurio e9x ir nesuki galvos. Esu dejes ne viena ir problemu nebuvo.
Reikia pdc bloko, galiniu parku pravodkes, parku, pravest laidus ir sukoduot.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2016, 03:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Jau nusipirkau PDC bloką, galinių parkų provodkę, parkus, mygtukų juostą. Padėtum atsakydamas į kelis klausimus:

1. mygtukų juosta, kurią nusipirkau neturi šildomų sėdynių ir stogo atidarymo mygtukų. Ar įmanoma tas dvi juostas sukergti į vieną tiesiog išardant ir sudedant į vieną juostą reikalingus mygtukus?

2. nupirkta PDC provodkė buvo nupjauta salono pusėje netoli sandarinimo gumos. Ar yra pavojus sujungiant suklysti, t.y. nesu tikras ar skirtingi parktronikai yra atskirai pažymėti?

3. nupirkta PDC provodkė nuo E92, o E93 PDC blokas stovi kitoje vietoje, tai reiškia, kad teks ilginti laidus?

4. tvarkingi darant dar reikia nusipirkti dėžutę PDC blokui įdėti?

5. teisingai suprantu, kad nuo saugiklinės iki PDC bloko reikės prasivesti naujus laidus (2x0.5mm maitinimui ir 2x0.35mm can-high ir can-low?), kurie neįeina į retrofit`o komplektą? Juos nusipirkti tiesiog elektronikos pardėj?


StandartinėParašytas: 02 Spa 2016, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
mygtuku juosta su PDC reikalinga tik tada jei PDC butu prieki, galui nieko nedaro.

2,3 juk nukirpti laidai, kai darysiesi masinos puse pasidarysi kokio reikia ilgio, visi laidai skirtingu spalvu.


StandartinėParašytas: 11 Spa 2016, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
41
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
spacebar rašė:
Jau nusipirkau PDC bloką, galinių parkų provodkę, parkus, mygtukų juostą. Padėtum atsakydamas į kelis klausimus:

1. mygtukų juosta, kurią nusipirkau neturi šildomų sėdynių ir stogo atidarymo mygtukų. Ar įmanoma tas dvi juostas sukergti į vieną tiesiog išardant ir sudedant į vieną juostą reikalingus mygtukus?

2. nupirkta PDC provodkė buvo nupjauta salono pusėje netoli sandarinimo gumos. Ar yra pavojus sujungiant suklysti, t.y. nesu tikras ar skirtingi parktronikai yra atskirai pažymėti?

3. nupirkta PDC provodkė nuo E92, o E93 PDC blokas stovi kitoje vietoje, tai reiškia, kad teks ilginti laidus?

4. tvarkingi darant dar reikia nusipirkti dėžutę PDC blokui įdėti?

5. teisingai suprantu, kad nuo saugiklinės iki PDC bloko reikės prasivesti naujus laidus (2x0.5mm maitinimui ir 2x0.35mm can-high ir can-low?), kurie neįeina į retrofit`o komplektą? Juos nusipirkti tiesiog elektronikos pardėj?


I srota nuvaziuok atsikirpsi bet kokiu laidu ir pravesi juos.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2016, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Laidus prasiilginau, nuo galo prasivedžiau, PDC susidėjau, bloką įdėjau, maitinimo ir CAN`o laidus iki saugiklinės prasitempiau. Bet čia kilo keletas klausimų, ypač dėl laidų pravestų iki saugiklinės naudojimo - galvoju, gal jie nebūtini, o panaudoti nuo padangų slėglio bloko (RDC), kurį esu iškodavęs ir atjungęs (vis tiek tie laidai nebenaudojami/nereikalingi, o tie blokai šalia vienas kito).

Taigi, sukonkretinant, keletas klausimų dėl PDC retrofit`o:
1. ar galiu can high ir can low pasijungti nuo bet kurioje vietoje esančių kitų can high ir can low laidų, ar būtinai vestis iki saugiklinės, kaip rašoma manuale?
2. ar laidų žymėjimas visoje auto vienodas? Ta prasme tuos pačius can high ir can low laidus galiu atpažinti pagal spalvas (susukti žalia/oranžinė), ar būtinai tikrintis pagal manual'us?
3. saugiklinėje tas pin`as, į kurį turiu jungti PDC maitinimą jau užimtas (taip, žinau, galiu tiesiog prisijungti per miniature connector`ių nuo to laido). Kaip suprantu tas pats saugiklis (o tai, kaip suprantu, tai reiškia ir tas pats pin`as) naudojamas RDC (TPMS), kuris mano pageidavimu jau yra iškoduotas ir pats modulis išimtas. Saugiklis paliktas, kadangi ant jo dar kažkas kabo (nepamenu). Kadangi RDC blokas išimtas, o RDC blokas stovėjo arti įdėto PDC bloko, galvoju, gal neapsimoka man vesti iki saugiklinės atskiro maitinimo laido, o pasiimti nuo maitinimo laido, kuris gamykliškai buvo atvestas iki RDC bloko. Ar taip ok?
4. ar ground`ą irgi galiu pasiimti nuo kur nors šalia, ar irgi vestis iki saugiklinės kaip sakoma manual`e?
5. kaip patestuoti patį PDC daviklį atskirai nuo sistemos? Pvz, matuojant varžą ar pan.?

Būsiu dėkingas atsakiusiems :)


StandartinėParašytas: 25 Spa 2016, 19:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
41
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
spacebar rašė:
Laidus prasiilginau, nuo galo prasivedžiau, PDC susidėjau, bloką įdėjau, maitinimo ir CAN`o laidus iki saugiklinės prasitempiau. Bet čia kilo keletas klausimų, ypač dėl laidų pravestų iki saugiklinės naudojimo - galvoju, gal jie nebūtini, o panaudoti nuo padangų slėglio bloko (RDC), kurį esu iškodavęs ir atjungęs (vis tiek tie laidai nebenaudojami/nereikalingi, o tie blokai šalia vienas kito).

Taigi, sukonkretinant, keletas klausimų dėl PDC retrofit`o:
1. ar galiu can high ir can low pasijungti nuo bet kurioje vietoje esančių kitų can high ir can low laidų, ar būtinai vestis iki saugiklinės, kaip rašoma manuale?
2. ar laidų žymėjimas visoje auto vienodas? Ta prasme tuos pačius can high ir can low laidus galiu atpažinti pagal spalvas (susukti žalia/oranžinė), ar būtinai tikrintis pagal manual'us?
3. saugiklinėje tas pin`as, į kurį turiu jungti PDC maitinimą jau užimtas (taip, žinau, galiu tiesiog prisijungti per miniature connector`ių nuo to laido). Kaip suprantu tas pats saugiklis (o tai, kaip suprantu, tai reiškia ir tas pats pin`as) naudojamas RDC (TPMS), kuris mano pageidavimu jau yra iškoduotas ir pats modulis išimtas. Saugiklis paliktas, kadangi ant jo dar kažkas kabo (nepamenu). Kadangi RDC blokas išimtas, o RDC blokas stovėjo arti įdėto PDC bloko, galvoju, gal neapsimoka man vesti iki saugiklinės atskiro maitinimo laido, o pasiimti nuo maitinimo laido, kuris gamykliškai buvo atvestas iki RDC bloko. Ar taip ok?
4. ar ground`ą irgi galiu pasiimti nuo kur nors šalia, ar irgi vestis iki saugiklinės kaip sakoma manual`e?
5. kaip patestuoti patį PDC daviklį atskirai nuo sistemos? Pvz, matuojant varžą ar pan.?

Būsiu dėkingas atsakiusiems :)


1. Gali. Siaip pagrinde visi can laidai susijungia i kruva kazkur pravodkeje.
2. Taip, zalias/orandzinis ir zalias susukti i kruva yra can laidai.
3. Taip, vadinasi ant to laido eina ne tik pdc maitinimas. Vest neapsimoka, panaudok rdc maitinimo laida.
4. Mase gali imti nuo bet kurio rudo laido. Lygiai taip pat panaudot rdc masini laida.
5. Nezinau


StandartinėParašytas: 25 Spa 2016, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Ačiū už išsamų atsakymą!


StandartinėParašytas: 29 Spa 2016, 03:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Panašu, kad viskas daugmaž jau veikia, išskyrus garsą - nepypsi. Suprantu, kad jei nebuvo navi, turi dėti atskirą speakeriuką (beeperį), bet pas mane navi profesional ir pagal PDC retrofit guide'ą to speakerio nereik. Tik, nesuprantu, iš kur tada turėtų būti garsas ir kodėl jo nėra? (Vaizdą ekrane rodo).


StandartinėParašytas: 30 Spa 2016, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
41
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
spacebar rašė:
Panašu, kad viskas daugmaž jau veikia, išskyrus garsą - nepypsi. Suprantu, kad jei nebuvo navi, turi dėti atskirą speakeriuką (beeperį), bet pas mane navi profesional ir pagal PDC retrofit guide'ą to speakerio nereik. Tik, nesuprantu, iš kur tada turėtų būti garsas ir kodėl jo nėra? (Vaizdą ekrane rodo).


Turi pypset. Pypsi per koloneles pas bmw. Speakeriukas po kojomis skirtas sos'ui, o ne parkams. Kazkas gal blogai sukoduota


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery