Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Bal 2024, 23:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Rgp 2016, 21:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.08.11
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E91 325D 145kw
Sveiki gyvi. Noreciau pasidalinti savo kova pries nestabilu E91 325D
Pries gerus metus pirkau automobili nesmarkiai dauzta i priekini desni kampa. Luzusi sake, suskaldytas lietas ratlankis, linkes amortizatorius.. Pats viska remontavau, pakeiciau detales, padariau suvedima. Suvedimas ir prieky ir gale pasidare puikiai. Bet automobilis kelyje nera stabilus, nera toks koks turetu būti treciukas. Esant lygiam kely, situacija lyg geresne buvo, bet prasidejus nelygumams, vaziuojant 130, vaira reikedavo laikyt abiem rankom ir stipriai koreguot, nes jis tai i viena tai i kita puse vaizuodavo. Gana nesaugus jausmas. Viska nurasiau zieminiams ratams ir suvedimu serviziuke.. Nuvaziaves i klaipedos krasta, buvo prapurtyta vziuokle, rasta klibanti vairo trauke, padarytas suvedimas.. Pajutau labai nedideli skirtuma i gera puse.. Bet sakau, zieminiai ratai, pamatysiu uzsidejes vasarinius. Atejus vasarai uzmeciau Run flatus. Su run flat padangom vaziuot buvo neimanoma net 100 km/h. Toks jausmas kad ratai stovi vienas i viena puse kitas i kita. O esant furos provazom, tragedija isvis. Tuomet nusipirkau naujus ratus orginalius, uzsidejau naujas vasarines ne run flat padangas ir nuvaziavau i Vilniaus krasta. Jie pajuto kad su masina kazkas ne taip, liepe pasikeist pora vaziuokles elementu, o jei nepades lyst i vairo mechanizma kolonele.. Pries savaite susidejau visiskai nauja vaziuokle i prieki, visiskai viska pakeiciau apart amortizatorius ir spyruokles (nes krastoj pasake kad tikrino stendu ir viskas ok). Pakeitus visa vaziuokle nauja (TRW gamybos) investavus 400 euru, situacija nepasikeite. Automobilis vis dar nestabilus. Daviau 5 zmonem vaziuot ir jie pakartojo, kad tai nesaugu. Keletas zmoniu sake pabandyt pasikeist amortikus prieky (pamenu is po dauzimo i prieki idejau nuo 320i amortizatoriu naudota) Nusipirkau KYB amortikus ir spyruokles bei atramas. Pirmadieni keisiu viska ir bus visiskai nauja priekine vaziuokle. Bet sirdis jaucia, kad situacija nepasikeis.. :)

Gal kam taip yra buve ? Gal esat susidure su panasiom bedom ? Ar vairo kolonele gali duot tokia itaka, nors is jos ir nesklinda jokie garsai (vairas atrodo sunkesnis nei kitu automobiliu ir lyg sunkokai atmeta i centra) ? p.S. ant galiniu orginaliu r17 ratlankiu uzdetos 15 mm rastafkes del estetikos :)


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2016, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.25
Pranešimai:
18
Automobiliai:
e90,m47,05
Sveikas, pas mane irgi tokia situacija. Turiu E90 320d R16 be runflat ( 205/55 visi) ir su R18 vasariniai (225/40 ir 255/35) su vasariniais dar baisiau važiuot. Abiejų ratų komplektų padangos yra naujos ir ratai originalai nelankstyti.Važiuoklei viskas tvarkoj, stabdžių diskai su kaladėlėm nauji, galiniai abu girgždukai pakeisti, bet situacija pasitaisė bet neilgam, padarius suvedimą buvo laisvumas vairo kolonėlei, tai dabar irgi nežinau ką daryti. Vairas irgi sunkus, buvo keistas kolonėles siurblys, jokių pašalinių garsų nesigirdi, bet vistiek makaluojas ji po kelia :(


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2016, 01:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.08.11
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E91 325D 145kw
Duosiu zinot ar kas pasikeis sudejus naujus amortikus su spyruoklem. Jei nepakis, restauruosiu kolonele. Jei nepades, nauja galine vaziuokle, jei nepades, kasko ir i medi :D pasikeitus siurbli vairas palengvejo ?


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2016, 07:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.07.06
Pranešimai:
8
Automobiliai:
e91 325d m57 '07
asmenine patirti su nestabile masina kai mires vienas amortizatorius galinis. esant lengviem neligumam tesiog mestavo issona ir vairu gaudai.
dabartinei masinoj truputi pabeges priekinis amortas, bet masina stabiliai vazuoja.


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2016, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.08.11
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E91 325D 145kw
Sveiki gyvi. Taigi, pasikeiciau priekinius amortikus KYB bei spyruokles KYB su atramom. Skirtumas akivaizduos :) priekis pakilo kokiais 3 cm. As kaip isivaizduoju, kai sukritusios spyruokles, net patys amortizatoriai dirba ne savo darbiniam diapazone ir spyruokles daro ne maza itaka. Dabar vaziuojant didesniu greiciu per duobes jauciu kaip galas nebespeja dirbt kartu su prieku, tad grizes keisiu ir galines spyruokles su amortikais, butinai aprasysiu ispudzius. Gal dar tuos girgzdukus pasikeist ? kokias dar labai svarbus vaziuokles elementai gale daug dirba ir vertetu pakeist naujais ?

P.S. krastoj nustate, kad priekiniai amortizatoriai geri ir keist nereikia...


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2016, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
38
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Susidejai aukstas spyruokles ir tiek. Dsr jei atraminiai nauji susidejo,tai ir pakilo. Turetu nekaip atrodyti,kai priekis dabar aukstai,o galas normaliai

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2016, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.08.11
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E91 325D 145kw
Kazkur skaiciau, kad po keletos savaiciu truputi pakris dar. Buvo per du pirstus tarp arkos ir rato, dabar 4. Jo, atrodo lievai. Spyruokles visiskas OEM analogas, tiesiog senosios dar pakritusios buvo. Varciau galines vaziuokles schemas, tai kazkas baisaus kiek ten tu sailenbloku... Idomu ar tokioj krastoj suziurejo ten ju gyvibinguma, ar tiesiog vizualiai ar nesuplyse paziuri ir viskas..


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2016, 01:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.25
Pranešimai:
18
Automobiliai:
e90,m47,05
andriesas rašė:
Duosiu zinot ar kas pasikeis sudejus naujus amortikus su spyruoklem. Jei nepakis, restauruosiu kolonele. Jei nepades, nauja galine vaziuokle, jei nepades, kasko ir i medi :D pasikeitus siurbli vairas palengvejo ?


Ne, jis visad sunkus ir buvo lyginant su kitoms mašinoms, tik nuo facelift kai įdėjo elektrinę vairo kolonėlę reikalai susitvarkė. Kai siurblys mire vos sukau su 2 rankoms vairą,sutvarkius viskas grįžo kaip buvo.


StandartinėParašytas: 07 Spa 2016, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
"andriesas", tu greit visa vaziuokle pakeisi ;)
..iki paskutinio sailentbloko.
Gal tu pakeisk mechanika, kuris apziuri arba priziuri tavo BMW.
Apie Krastas pamirsk. Profesionalumo nedaug ten rasi.
Ir suvedima pakartotinai padaryk pas gera suvedeja...
Nes toli grazu nevisi moka gerai padaryti ratu suvedima, nors stendai jau pas daugelii stovi "sustri"...

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 07 Spa 2016, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Vairo koloneles bukle pasitikrink.


StandartinėParašytas: 07 Spa 2016, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
..kazkodel nemanau kad ten kolonele sudaro tokias problemas...

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 07 Spa 2016, 18:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
reiketu nepamirst ir padangu. sukeitus galines su priekinem man pradejo plaukiot po kelia.


StandartinėParašytas: 07 Spa 2016, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.08.11
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E91 325D 145kw
mechaniku irgi keleta pakeiciau, o suvedima ir klaipedos krastoj dare ir Vilniaus ir pas vietinius bandziau daryt. Visur sake kad pasidaro. O kaip vairo koloneles buke patikrint ? Padangos naujos pirktos visos ir vasarines ir ziemines.

Kadangi is po priekio viso pakeitimo situacija pagerejo, kitoj savaitej keisiu galinius amortikus su spyruoklem, atramom bei girgzdukais. Ziuresiu situacija tada.
But gerai pralekt su E90 R17 ratais tvarkingu bliamba kad pajaust, gal cia slieku subinej jau ieskau..

P.S. Gal koki mechanika rekomenduot galit ?


StandartinėParašytas: 07 Spa 2016, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
E36Coupe rašė:
..kazkodel nemanau kad ten kolonele sudaro tokias problemas...

Pas mane pakaba ledas. Kolonele vairo stoko truputi kliba ir is to prie didesnio vejo masina po kelia kaip karve po leda.. kai didelio vejo nera viskas nrml


StandartinėParašytas: 07 Spa 2016, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Ne del koloneles pas tave BMW kaip karve ant ledo ;)

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 76 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery