Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 15:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Lap 2016, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Kad jau tokia tema yra, papildysiu: inžinierius, kuris sugalvojo a) tepalo filtro korpuso (toliau vadinsiu "OFH" - Oil Filter Housing) varžtą užkišti už įsiurbimo kolektoriaus yra vertas gauti per veidą; b) laidų dėžutės tvirtinimą po įsiurbimo kolektorium - vertas gauti per veidą dar kartą.

Vandens aušinimo šlangos padavimo jungtis į galvutę (šalia OFH) nuo amžiaus linkusi sulūžti - tikėtina, kad tai atsitiks kito OFH varžto atsukimo metu. Todėl, kiti vengia tą jungti atsukinėti naudodami nepatogų priėjimą OFH varžtui atsukti.

Tarpinės OFH (įskaitant OFH-galvos bei OFH-tepalo termostato) nuo amžiaus irgi mėgsta pavargti ir leakinti.
Apibendrinant - no big deal, bet nepatogus ardymas/surinkimas užknisa.


Paskutinį kartą redagavo spacebar 16 Lap 2016, 12:25. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 15 Lap 2016, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
OFH coa kas? Lietuviškai

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 15 Lap 2016, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Taigi parašiau prieš pirmą kartą sutrumpindamas - tepalo filtro korpusas (oil filter housing). Įprastas trumpinys, nes rašyti tris žodžius vienam daiktui aprašyti per daug :)


StandartinėParašytas: 18 Lap 2016, 03:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
spacebar rašė:
Vandens aušinimo langos padavimo jungtis į galvutę (šalia OFH) nuo amžiaus linkusi sulūžti - tikėtina, kad tai atsitiks kito OFH varžto atsukimo metu.


Vertinga nuoroda: vienintelis EBAY pardavėjas gaminantis aliumininę jungtį kaip pakaitalą pigiam bmw plastikui, kuris vos pajudinus lūžta (kad būtų aiškiau apie ką, palikau citatą ankstesnio savo komentaro). Šitas daiktas turėtų būti amžinas (kodėl š*džiai iš Munchen`o negalėjo iškart tokio dėti!?).

http://www.ebay.com/itm/BMW-335i-115375 ... 5?vxp=mtr#

(jei netyčia nebeveiktų nuoroda, prekė "BMW-335i-11537541992-OEM-WATER-HOSE-FITTING-REPLACEMENT-ALUMINUM-6061", pardavėjas "sweetnessathomestar").

Nesu tikras, bet man regis šitas reikalas yra ne tik su N54, bet ir su kai kuriais kitais naujesniais varikliais.

Kadangi jungtis yra integruota į šlangą (užspausta storu metaliniu žiedu kuris nėra suveržiamas, o tiesiog uždėtas ir užvalcuotas), tai norint pakeisti sulūžusią jungtį reikia keisti visą šlangą.

Kadangi šlangą pakeisti gana sudėtinga (kitas šlangos galas laaabai nepatogioje vietoje, reikia nuiminėti IC ir t.t.), galima mėginti keisti tik tą jungtį.

Aš tą jungtį (kuri jau ar taip ar taip sulūžusi buvo) sulaužiau šlangoje ir iškračiau, o metalinį žiedą numoviau. Tokiu būdu išsaugojau šlangą sveiką. Nuo naujos šlangos atjungti jungtį nebuvo taip paprasta, nes jungtį norėjau išsaugoti. Tad, teko nupjauti metalinį žiedą, kas nėra taip jau paprasta, jei nenorite sugadinti jungties ir pačios šlangos (kitą vertus pati šlanga dzin, nes ta šlanga gi jums nebebus reikalinga), tokiu būdu buvo išvaduota sveika jungtis iš naujos šlangos, kurią paskui jau galima perdėti ant savo senosios šlangos.

Tiesa, siūlyčiau pasirūpinti kokybišku chamutu (norma, pvz), nes gamykliškai turbūt toks piktas žiedas uždėtas ne šiaip sau (kitą vertus - kitame šlangos gale tvirtinimas paprastu chamutu - nesuprantu, jei atvirai, tokios logikos).


StandartinėParašytas: 07 Gru 2016, 02:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Dėl pasiūlyto sprendimo būdo su aušinimo šlangos (jungiamos į galvą nuo elektrinio aušinimo siurblio) štuceriu - nepasiteisino, plastmasinis perkeltas štuceris šiek tiek leakino. Kadangi neturėjau noro gilintis/žaisti, pakeista visa šlanga nauja iš krastos.

Kitas momentas - nuorinimas. Svarbu žinoti kaip teisingai nuorinama: įjungiamas degimas (neužvedant), įjungiama pažibinčiai, nustatomas pečiukas ant maksimalios temperatūros ir minimalaus vėjelio, nuspaudžiamas akseleratorius ir laikomas nuspaustas ~10 sekundžių.

Ši procedūra inicijuoja sistemos nuorinimą. Pasileidžia elektrinis aušinimo siurblys, kuris dirba ~12 minučių, kol nuorina. Nuorinimo metu visi bakeliai ir pan. uždaryti. Po nuorinimo patikrinkite lygį, papildykite, jei trūksta, jei trūko daug - procedūrą pakartokite.

Šitą dalyką mažai kas žino, standartinis bandymas nuorinti - per išsiplėtimo bakelyje esantį varžtą, kas yra NETEISINGAS būdas šitam varikliui (kalba eina apie N54, bet turbūt ir kitiems su elektrinėm aušinimo pompom tas pats).

Jei kam įdomu, kokių galų reikia įjungti pažibinčius - tam, kad kompas per procedūrą nepereitų į sleep režimą.

Tai tiek, prašom, nėr už ką.


Paskutinį kartą redagavo spacebar 30 Spa 2017, 03:47. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 20 Gru 2016, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
Pašnekam apie tepalų valgymą šitų variklių. Pastebėjau, kad po tepalo keitimo ant 6k km suėdė apie 0,5 litro tepalo. Kaip pas jus su tepalo valgymu? Dar pastebėjau, kad kažkaip tik pakūrus mašiną dabar, pasijaučia tepalo kvapas salone kokiai minutei kol apšilinėja variklis, bet čia ir kaip kada. Variklis N53b30. Bandžiau ieškoti pagal schemas CCV, bet kažkaip ant šito variklio nerandu, ant N52 dar jis būdavo, galvoju gal jis ten pūliuos, bet kad jo nėra. Kažkaip įtarimas kyla ant vožtuvių gumelių. Kiek toks reikalas jas pakeisti kainuoja, nes dabar ten jei ant 6k km suėda puslitrį tepalo, tai ant ~10k km dapylus litrą menkos investivijos už bankę ten 10 eur, nei už remontą 1k eurų=100 bankių=miljonas km :D

Žodžiu pakapsčiau giliau, pasirodo yra toks daiktas, tik jis yra vožtuvų dangtelyje https://vanos-bmw.com/valve-cover-n51-n ... 1127552281 Pasirodo ir repair kitas yra.
Galima išardyti, bet čia reikia jau užsiminėti draskymais ir be momento po to niekaip :D Vėl BMW pasistengė. Ir nelabai suprantu ar gali šitas daiktas įtakoti tepalo valgymą, nes prametus užsienio forumus, dauguma rašo apie tą ccv ir taplo valgymą. Šioje nurodoje apie tai nerašoma.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2016, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.03.30
Pranešimai:
19
O kaip tu pastebejei ? Pas mane ir mazdaug 5 tukst. km pravaziavus pries savaite uzsidege geltonas zenklas uzgesinus varikli ,kad pasitikrint tepalo lygi ,iejau i ta meniu rodo zaliai ,kad viskas gerai ,siandien uzgesinus vel uzsidege geltona lempa ir vel iejus i meniu rodo ,kad gerai :D


StandartinėParašytas: 21 Gru 2016, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
Pas mane taip rodo, nėra cic pas mane.
Image
Tai jei tau per cic ar ccc rodo normaliai, vadinas gliučina daviklis gal, o kadangi čia matuoklės nėra, tai žinok kiek ten to tepalo yra.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2016, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.03.30
Pranešimai:
19
Skolingas lieku! Dekui , buvau pamirses ,kad ir per cia eina paziuret ,iejus parode "+1" ,pripylus litra viskas kaip ir pas tave ziba dabar.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2017, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.03.30
Pranešimai:
19
Sveiki. Nauji kaprizai prasidejo maniskiui . Variklis N52 , dingo trauka ,ismete checka. Klaida : 2a82 vanos activation . Istrynus klaida pasitaise lygiai kelioms valandoms ir vel tas pats. Gal kas susidure ,kad nukreipt teisinga linkme? :)


StandartinėParašytas: 22 Spa 2017, 03:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Dar vienas iš N54/N55 bug`ų - ant DME ECU, t.y. MSD80/MSD81 sukepa purkštukų valdymo tranzistoriai. Pasekmė - misfire, arba dar blogiau - 30BA (1,2,3 cilindrai) arba 30BB (4,5,6 cilindrai) klaidos. Gali sudegti ir vienas iš bet kurio bank`o, klaidą gausite kaip už visą bank`ą. Įvykti gali be jokių simptomų. Numatyti gedimą sudėtinga, todėl, jei kokia ilgesnė kelionė laukia ar pan. - geriau susitvarkyti iš anksto profilaktiškai.

Sprendimas - jei namie sienas tapetuojate 500eur kupiūrom - dedate naują DME ir į jį iš naujo užpūtę firmware'ą važiuojate vėl. Kadangi tai brangu, yra alternatyva - DME remontas. Išimto DME remontas nuo 100e (jei kam reikia - kreipkitės, padėsiu). Su lituokliu to padaryti faktiškai nėra galimybės (nes tranzai lituojasi ne tik per kojeles, bet ir plokštuma), o aplinkui daug komponentų, kuriuos galima lengvai sugadinti perkaitinus.

Įdomus momentas - tranzas gali būti ne iki galo sukepęs. Tokiu atveju gausite misfire tik retkarčiais.

p.s. neardžius patestuoti galima x60006 jungtyje su testeriu nuo 7 iki 12 pin`o matuojant varžą tarp x60003 pin5 (ground). Turi būti varža >1000mOhm. Testavimui teks prieiti prie ECU dėžės.


Paskutinį kartą redagavo spacebar 27 Spa 2017, 13:16. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Spa 2017, 11:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.04.05
Amžius:
29
Pranešimai:
2
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
E90 325i '07
Sveiki, nenoriu atskiros temos kurti, tad parašysiu čia, tikiuosi sulauksiu kokio nors atsakymo. Turiu 325i '07 jokių barškėjimų, trukčiojimų, kalenimų nėra, bet išmeta kartais čeką, kai geriau spūsteli (iki kokio 160). Pasijungėm kompą rodė vanuso klaidą. Ištrynėm, bet kaip ir sakau jokių pokyčių nejaučiu kai išmeta čeką. Kiek kainuotų ir kur galima vežti žiūrėti tą vanusą? Draugui tą pati bėda ant 745i, bet pas ji kala labai garsiai, o pas mane jokių garsų.

Dar kitas dalykas. Garuoja iš duslintuvo garai su aitriu benzino kvapu. Kur ieškot bėdos? Nes kompas daugiau nemetė klaidų niekur.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2017, 11:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
Pabandyčiau vanos salenoidus pravalyti.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2017, 12:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.04.05
Amžius:
29
Pranešimai:
2
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
E90 325i '07
Dėkui, reiks pasibandyti tikrai. Čia praverčiau temą mačiau, kad juos galima ten plaut, yra video. O kokiu laipsniu turi tie vanusai stovėt ar dirbt? Nes pajubgus prie kompo vienas 102,5 kitas 115,2. O dėl benzino aitraus kvapo? Nes pavyzdžiui važiuojant sustoji prie šviesoforo tai kartais nuo vėjo į saloną ateina tas kvapas ir labai erzina. Ir draugas sakė iš paskos važiuojant jam kartais užsiuodė labai pas jį mašinoje benzino kvapas.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2017, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Balcitom > savo konkrečiai problemai spręsti rekomenduočiau susikurti atskirą temą.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery