Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 04:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 69 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Lap 2016, 13:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
Itališkuose E9x nėra papildomo šildytuvo tarp MAF ir turbinos, todėl žymiai lėčiau pasiekia 90C variklis, nei šalto klimato variantuose. Pas mane irgi itališka, tai labai smarkiai pakyla kuro sąnaudos vos tik ateina šaltesni orai.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2016, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Cia turputi tokia korekcija padarysiu del automobilio kilmes, gaminta vokieciu rinkai ir vazinejo pradzioje vokieciuose, tik veliau persikele i pietu europa :) Bet dabar is kur zinoti keite nekeite termostus :)

_________________
Pasaulis yra ne toks, koki mes ji isivaizduojame, jis yra toks koks yra....


StandartinėParašytas: 19 Lap 2016, 09:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
vel vejai apie skirtingus termostatus ...

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 19 Lap 2016, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Tai nera prie skirtingu temperaturu atsidaranciu termostatu?

_________________
Pasaulis yra ne toks, koki mes ji isivaizduojame, jis yra toks koks yra....


StandartinėParašytas: 19 Lap 2016, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
kodel variklio darbine temperatura turi priklausiti nuo aplinkos? nera gi zieminiu, vasariniu termostatu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 19 Lap 2016, 18:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.06
Amžius:
47
Pranešimai:
283
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 cupe M50 94'
ex E39 530 D universal 01'
ex F 650 GS/M DAKAR 04'
ex F 650 GS/M 05'
ex Z3 roadster M54 02
G 650 XChallenge 08'
E91 LCI 320D 09'
Skype:
Persona non grata
Ne zieminiu vasariniu, bet darbines temperaturos skirtingos, vieni prie 85 atsidaro kiti prie 75, as cia kaip pvz sakau, ar vejus sneku?
P.s. siandiena kiek silciau tai masina užšilo iki 91 ir apatine slanga buvo silta. Tai kaip suprantu viskas tvarkoje pas mane su tuo termostatu.

_________________
Pasaulis yra ne toks, koki mes ji isivaizduojame, jis yra toks koks yra....


StandartinėParašytas: 27 Gru 2016, 02:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.09
Pranešimai:
148
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E91
Nerijus123 rašė:
Pas mane pakeistas EGR termostatas, temperatūra važiuojant buvo 67 laipsnių. Mieste sušildavo iki 98. Pakeičiau pagrindinį ir dabar temperatūra 88-92 ribose juda. Nemanau, kad dėžės termostatas turės labai didelę įtaką. Protingiausia būtų pasikeisti pagrindinį + EGR.

Ir kokia įtaka turėjo kuro sąnaudoms termostatų pakeitimas? :)Nes pas manąjį užmiestį ~62C ir ~80C mieste. Kol nepatikrinau temp buvau ramus - nes sąnaudotos tikrai nėra aukštos. Dabar mastau ar tikrai verta prasidėti su jų keitimu?


StandartinėParašytas: 27 Gru 2016, 09:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3771
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
Paulys rašė:
Ir kokia įtaka turėjo kuro sąnaudoms termostatų pakeitimas? :)Nes pas manąjį užmiestį ~62C ir ~80C mieste. Kol nepatikrinau temp buvau ramus - nes sąnaudotos tikrai nėra aukštos. Dabar mastau ar tikrai verta prasidėti su jų keitimu?

Aisku neverta,o kam juos keisti,jugi masina kuriasi vaziuoja,tokie kaip tu ir tepalu musiau nekeicia,o kam juos keisti? Vaziuokliu ir netvarko o paskui girias penkis metus vazevau nieko nedariau,nesvarbu jog ten sudo kruva beliko is jos ;)


StandartinėParašytas: 27 Gru 2016, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.09
Pranešimai:
148
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E91
Taip nieko ir neatsakei konkretaus :)

Alyva keiti, nes turbinos ir šiaip varikliukai po 500eur pakainuoja :)
Važiuoklę - dėl saugumo, komforto ir taupumo, kad kitų mazgų neišplaktų.

Tas pats, kas Italui(ar šiaip bet kuriam pietuose eksploatuojančiam žmogui automobilį) p*sti protą, kodėl nekeiti žvakių pakaitinimo su rėle, JUK PAS TAVE DIAGNOSTIKA rodo, kad neveikia. Nu neveikia, bet ar jis patirs dėl to diskomfortą ir technikai atsitiks kas nors kardinaliai blogiau? Nemanau :) :)

Anyway - automobilis mano tarnas, o ne atvirškčiai.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2016, 12:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Labai norėčiau, kad tokių žmonių su BMW važinėtų kuo mažiau. Ir +1000 Vytui.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2016, 13:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
jei neaktualios kuro sanaudos, ant dpf'o nusisvilpt (jei toks zinoma yra) ir yra jauciamas malonumas dazniau keisti zvakes/rele, tai tikrai neverta kist nagu prie termostatu


StandartinėParašytas: 27 Gru 2016, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.11.22
Pranešimai:
18
Na, o kaip techniškai negali nieko blogiau atsitikt jei nepasiekiama darbinė temperatūra?

Paulys rašė:
Taip nieko ir neatsakei konkretaus :)

Alyva keiti, nes turbinos ir šiaip varikliukai po 500eur pakainuoja :)
Važiuoklę - dėl saugumo, komforto ir taupumo, kad kitų mazgų neišplaktų.

Tas pats, kas Italui(ar šiaip bet kuriam pietuose eksploatuojančiam žmogui automobilį) p*sti protą, kodėl nekeiti žvakių pakaitinimo su rėle, JUK PAS TAVE DIAGNOSTIKA rodo, kad neveikia. Nu neveikia, bet ar jis patirs dėl to diskomfortą ir technikai atsitiks kas nors kardinaliai blogiau? Nemanau :) :)

Anyway - automobilis mano tarnas, o ne atvirškčiai.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2016, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Džiumbralizdis rašė:
Na, o kaip techniškai negali nieko blogiau atsitikt jei nepasiekiama darbinė temperatūra?

Visi skaiciavimai padaryti kad variklis bus intensyviau eksplotuojamas prie darbines temperaturos, nes skirtingu metalu pletimosi temperaturos skiriasi (variklio blokas, stumokliai, ziedai, voztuvai....), ne be reikalo ir visur verzimo Nm rekomenduojami, detaliu suleidimai nurodomi....
Ant salto variklio daugiau visokio "brudo" is cilindru papuola i karteri ir sunkiau jis isgarinamas (susidaro balksva emulsija, kuri prie minusines temperaturos uzsala ir uzkisa karterio ventiliacijos kanalus, o tada jau tepalai lenda per visus sonus, ypac kai auto pastoviai laikomas lauke, o temperatura nukrenta iki -20 ir zemiau)


StandartinėParašytas: 01 Sau 2017, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.21
Pranešimai:
12
Automobiliai:
E92 330D '07
kas gali buti kad darbine temperatura pasiekia tik isjungtu peciuku? Ijungus peciuka nesvarbu ant kokios padeties krenta iki ~60c


StandartinėParašytas: 01 Sau 2017, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
nepakankamas slegis padangose.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 69 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery