Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 19:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Spa 2015, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.10.23
Amžius:
32
Pranešimai:
41
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325d 3.0L 145kW (M57)
Skype:
redas.dev
Sveiki, BMW fanai !

Neseniai, po kelių kitų turėtų markių, grįžau prie savo pirmos markės - BMW. Ir turiu vieną klausimėlį, neesu tikras ar tai problema, tačiau noriu paklausyti jūsų nuomonės.
Variklis: M57 (3.0L 145kW). Prabėgęs 300k KM, tačiau labai gerai užžiūrėtas, su visa serviso istorija iki paskutinio tūkstantinio kilometro. Dirba labai tyliai, niekas nebarška, traukia nerealiai. Tiesiog neturėjau prie ko prikibti. Tik mane vis neramina viena smulkmė.

Problema: šaltas variklis, dirbant ant laisvų apsukų, kartais lyg "susmūgiuoja", jaučiasi toks nemalonus smūgis per sėdynę. Nei kokio garso, nei barškėjimo, nei nieko pašalinio nesigirdi, variklis tiek kuriantis tiek užgęsinant nedreba.

Gal pasidalintumėte savo nuomone, ar tai labai blogai ir kas apskritai per problema? Prieš vasara galvoju varyti į Krastą padaryti pilną aptarnavimą ir tuo pačiu atlikti auto diagnostiką, kad sužiūrėtų visas smulkmenas, tačiau dabar galvoju, jeigu tai rimta problema, gal net nelaukti ir vasaros. Paskutinis aptarnavimas atliktas dar Danijoje, birželio mėnesi, prieš ~ 4k KM, todėl bent iki vasaros nesinori nei tepalų keisti nei aptarnavimo daryti. Tuo labiau, kai per mėnesį prasuku vos 1k KM.

Ačiū !


StandartinėParašytas: 24 Spa 2015, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Jei sudreba variklis, tai diagnostiką naminę, gali ir su androidu + bmwhat pasidaryti ir pamatysi.
Šalto variklio drebejimai bus dėl pakaitinimo žvakių ir už jas atsakinga rėlė. Paprastai šias klaidas parodo diagnostika.

Bet kaip sakai, kad jaučiasi per sedynę, tai nežinau, gal koks kardanas, pakabinamas, guibo gumos, reduktorius (razdatkė jeigu yra), pusašiai :)


StandartinėParašytas: 26 Spa 2015, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.10.23
Amžius:
32
Pranešimai:
41
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325d 3.0L 145kW (M57)
Skype:
redas.dev
Gumuliokas rašė:
Jei sudreba variklis, tai diagnostiką naminę, gali ir su androidu + bmwhat pasidaryti ir pamatysi.
Šalto variklio drebejimai bus dėl pakaitinimo žvakių ir už jas atsakinga rėlė. Paprastai šias klaidas parodo diagnostika.

Bet kaip sakai, kad jaučiasi per sedynę, tai nežinau, gal koks kardanas, pakabinamas, guibo gumos, reduktorius (razdatkė jeigu yra), pusašiai :)


Nėra smarkūs pojūčiai, bet kartais pasijaučia. Gera mintis su BMWhat, net nežinojau apie tokį dalyką. :) Didėlis dėkui!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery