Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Bal 2024, 16:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Bir 2015, 23:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.30
Amžius:
29
Pranešimai:
54
Automobiliai:
ex E91 320d '06
ex E60 530d '06
Sveiki, susiduriau su tokia problema: pradejo ryti tepala, niekur nebega, bet kas kiek laiko reikia dapilti, galiausiai isiaiskinau, kad turbinos asele turi isilgini klibejima, todel meistras patare atlikti restauracija.
Gal kam yra teke restauruotis turbina? Kokia kaina? atsiliepimai? pastebejimai? gal verta geriau pasiieskoti devetos ar naujos?
Man pasake kad restauracija su darbu tepalais bei visais filtrais gali kainuoti iki 600 eur. Taip pat paminejo, kad sutvarkius turbina reiktu issiimti sklendes bei isprogramuot dpf + ispjauti katalizatoriu, kad neatsirastu vel tu paciu problemu.
Neteko su niekuo panasiu anksciau susidurti, todel nezinau kaip elgtis.

P.S isprogramuojant dpf filtra pasiule prie to pacio ir uzchipuoti, gal yra turinciu chipuotus auto?
koks realus galios/kuro sanaudu pokytis? ar labai atsiliepia detaliu susidevejimui?

Dekingas uz bet kokia informacija :D


StandartinėParašytas: 28 Bir 2015, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
37
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
Nezinau kaip del restauracijos, brangoka 600eur... Pas mane dabar cipuota 110 -> 135 paliekant visus EGR ir DPF funkcionuojancius, sklendes isimtos, dumo nera ne trupucio. Sanaudos mieste sumazejo apie 0,5 ltr.

_________________
Баварский автомобилный завод


StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.15
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E91 320d '06
Sveikas, susidurei su tokiomis pat bedomis kaip, kad ir man buvo, ir viska gan gerai išsiaiškinau savo kailiu pats, man kai nusipirkau vasara,viskas su auto buvo gerai, atėjo žiema ir pašalus daugiau negu -10 pradėdavo kažkas kaukti kokia minutę kol variklis pašildavo, pakeičiau filtrus dar ieškojau nemažai galų kas gali būti kol išsiaiškinau jog tai turbina kaukia kol pasiplečia įkaitus, tada ir atkreipiau dėmesį kodel po biški dingsta tepalas. Pas mane taip pat su dpf, visą šita dalyką įtakoja sklandus termostatų taip pat sklendžių darbas ir neužsikišęs dpf, jei neveikia termostatai, ar koks daviklis tinkamai ir variklis tau neišyla iki reikiamos temperaturos pas tave nevyksta dpf regeneracijos, automatiškai jis užsikišinėja pradeda ryt tepaliuko po bišky. Automatiškai užsikišus dpf turbina užpučia ir gauna atgal smūgiį kadangi gaunasi užsikišusi išmetimo sistema ir taip ėda turbiną. Man jau turbinos ašelė judėjo ir skersai ir išilgai. Taip kad aš sprendžiau viską paprastai yra vilniuje turboservisas SKUBA turi gera stenda ant kurio prasuka realiomis salygomis sutvarkyta turbiną, paminėsiu kad tai yra didelė įmonė užsiimanti renault ir kitų sunkvežim techniniu aptarnavimu ir remontu bei turbinų restauravimu nemažai pasaulio šalių. Tai man atliko pilna restauraciją ir kaina gavosi apie 300-330 euru. Del kokybes nepatingejau vaziuoti iš kito miesto ir tikrai neapsirikau, suremontavo gerai jau metus esu patenkintas jokiu bėdų. Naudotos patariu nepirkti nezinai ką gausi nors ir pasitikrinsi geriau susirestauruok ir būsi ramus be to garantija duoda. Tada kitas etapas yra dpf filtro išprogramavimas ir jo išpjovimas nes jei jo neišpjausi tavo turbinai po kažkiek laiko vėl bus kaput. Man vieni sakė pjauti kiti nepjauti o išplauti tą filtra turėtų vėl veikti, bet man tas plovimas daugiau pasipinigavimas nes ne vienas pažystamas plovė kol galiausiai už metų kitų vistiek tą dpf išpjovė, ir dingo bėdos. Kadangi išpjovimas su cipavimu brangiau tik šimtu ar dviem aš ir susičipavau startline, o ne taip megiamoje vimotoje nes vimota dpf nepjauna turi eiti ieskoti dar kas išpjaus. Plius šita čipavimo kontora pagal kokybe eina lygiai su vimota mano manymu. Plius nepamiršk išpjautą filtra pasiimti ir pats priduoti aš gavau dar apie 300 litų, nors man sakė kad jis bevertis gali palikti. Taip kad kolkas patenkintas viskuo, tepalu neberyja, kuro ima mažiau. Be to kadangi išėminėjo man turbina vežti i servisą tai išėmėm ir sklendes nors sako kad šitam 120kw jos jau labiau patikimos, bet kadangi pjovė man dpf tai jos kaip ir nebereikalingos, nes jos padėdavo įvykti dpf regeneracijai. Mano 2.0d 120kw pasidare 146kw ir visiskai tapo kita mašina žymiai gyvesnė, dūmų nemeta ir nemes jei variklis geros techninės būklės,. Dėl nusidėvėjimo užčipavus viskas priklauso nuo taves, jei važiuosi kaip važiavęs, tai mašinai jokio skirtumo, laiku keisk tepllalus ir filtrus, svarbu netapt kelių pilotu, tada su mašina viskas tvarkoje bus ilgai.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery