Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[ALL] N47 variklio defektas
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=60&t=137463
Puslapis 113

Autorius:  nieko [ 11 Bal 2015, 07:13 ]
Pranešimo tema:  [ALL] N47 variklio defektas

Sveiki visi bmw mylėtojai.

Pastarosiomis dienomis stipriai domėjausi e92 modeliu, kurį beveik buvau supalanvęs pirkti, tačiau kažkaip naršydamas užsienietiškuose forumuose atkapsčiau didelę ju problemą. Nežinau, kaip tiksliai lietuviškai ją vadinam, bet angliškai rašo "timing chain". Tai yra visų bmw N47 variklių defektas ko pasekoje stipriai nusidevi variklio grandinė ir jos sistema. Nesu tikras kur viso to problema, bet ji yra ir manau ši problema turėtų būti aktuali visiems:
E81/E82/E87/E88 120d
E90/E91/E92/E93 320d
5 Series E60 and E61 520d
E84 X1 X1 sDrive20d, X1 xDrive20d and E83 X3 xDrive20d modelių savininkams.
Siūlyčiau atkreipt dėmesi į visus pasšalinius garsus sklindančius iš variklio bloko, kas primintų grandinės triukšmą (man asmeniškai tas garsas primena kai mini beginio dviračio pedalus atgal). Taip pat daugelis savininkų skundžiasi dingusia galia, šiek tiek padidėjusiom kuro sąnaudom ir minėtu triukšmu iš po kapoto, kas tikriausiai indikuotų didelės problemos pradžią.

Problematiškiausi varikliai yra išleisti nuo 2007 Kovo iki 2009 Gruodžio. Rečiau pasitaikanty gedimai nuo 2010 metų (kalba eina tik apie N47 motorą).

Pati BMW atsovybe jau išleido įsakymą dėl šio defekto ir jo padrinių šalinimo.
Visos atstovybės turėjo gauti šį dokumentą:
http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1183306&d=1427723613
Šis dokumentas nurodo kaip, kokiomis aplinkybėmis ir sąlygomis bus šalinamas variklio defektas.
Bent jau anglijoje BMW atstovybė tikrina automobilius su spec aparatu dėl šio gedimo. Kadangi tos pasiklausymo mašinos brangios, didelė dalis šių modelio savininkų sėdi eilėje.
Kas supranta angliškai, siūlau panaršyti patiems ir paieškoti atsakymo į aktualesnius klausimus.

Tarpkito BMW atsovybė dalinai dengia remonto kainas ir apžiūrą su tam tikromis sąlygomis, išvardintomis tame dokumente į kurį daviau nuorodą aukščiau. Bet žmonės skundžiasi gaudami dideles sąskaitas už remontą, kuris yra su max 70% nuolaida, tai yra garantiniams modeliams.

Būkit atidūs rinkdamiesi vieną iš aukščiau išvardintų modelių.

Jeigu kas nors turit daugiau informacijos apie tai, prašau pasidalinkite su mumis.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Įsakymas dėl variklio taisymo
10011540300.pdf [74.02 KiB]
Atsisiųsta 1053 kartus(ų)

Autorius:  RegimantasV. [ 11 Bal 2015, 20:44 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Aš tik nusipirkęs savo E91 su N47D20 varikliu sužinojau apie šią bėdą, bet pasirodo nieko baisaus, šią savaitę pakeitė man grandines su įtempėjais ir dar šį tą, tai dabar galiu drąsiai važiuoti toliau.
Galiu pasidalinti kontaktu kam reikia atlikti tokius darbus, meistras Kaune, kainos nedidelės, patirtis didelė su BMW.

Autorius:  AGV [ 11 Bal 2015, 20:48 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

RegimantasV. rašė:
Aš tik nusipirkęs savo E91 su N47D20 varikliu sužinojau apie šią bėdą, bet pasirodo nieko baisaus, šią savaitę pakeitė man grandines su įtempėjais ir dar šį tą, tai dabar galiu drąsiai važiuoti toliau.
Galiu pasidalinti kontaktu kam reikia atlikti tokius darbus, meistras Kaune, kainos nedidelės, patirtis didelė su BMW.

Kiek tai kainavo :?:

Autorius:  RegimantasV. [ 11 Bal 2015, 21:01 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Arči rašė:
Kiek tai kainavo :?:


Jei tik grandinės su įtempėjais ir pakeitimu - 350eur. Mano atveju dar sankabos diską pakeitė ir tepalo "koją", kuri dažnai jau pradeda leisti, tai prisidėjo dar 100eur.

Autorius:  Jarek [ 11 Bal 2015, 21:28 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Tik beda vistiek liko, po 40-50 t.km. reikes dar karta ja keisti... Dirzai ilgiau tarnauja, o cia grandine... Tepalus nepamirskit keisti kas 10 t.km ir tik kokybiskus, tai gal kazkiek ilgiau tarnaus ta grandine...

Autorius:  RegimantasV. [ 12 Bal 2015, 10:46 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Jarek rašė:
Tik beda vistiek liko, po 40-50 t.km. reikes dar karta ja keisti... Dirzai ilgiau tarnauja, o cia grandine... Tepalus nepamirskit keisti kas 10 t.km ir tik kokybiskus, tai gal kazkiek ilgiau tarnaus ta grandine...


Nepareis taip greit, 100-150t atlaikys manau drąsiai.

Autorius:  Jarek [ 12 Bal 2015, 13:27 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Tik kazkodel naujom masinom pagal garantija po du kartus variklius keite iki 100 tkm...

Autorius:  AGV [ 12 Bal 2015, 16:43 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=7344


А вот у дизелей та же цепь — главная «засада»!

Точнее, прославился один из них — появившийся на «трешках» в 2007 году четырехцилиндровый турбодизель новой серии N47 (2,0 л, 115—184 л.с.) с алюминиевым блоком цилинд­ров. Через 80—120 тысяч километров цепь у него может ослабнуть до такой степени, что перескочит через пару-другую зубьев приводной звездочки или порвется — и в том и в другом случае итог печален. В BMW бьются с этой бедой не первый год, пробуя различные варианты успокоителей, натяжителей и формы зубьев (к слову, звездочка на коленвале выполнена зацело с ним), а попутно — целиком меняя моторы по гарантии. Но владельцы машин c этим невезучим мотором до сих пор вынуждены ездить и вслушиваться — не появилось ли странное тикание из-под лобового стекла? Причем расположен злосчастный привод ГРМ в задней части блока и следить за его состоянием проблематично, а для замены цепей придется снимать двигатель. Дожидаться появления «пилящего» шума в верхней части мотора, вибраций по кузову и потери мощности мы особенно не советуем владельцам постгарантийных машин: пусть замена привода ГРМ потянет на 1500—2500 евро, но обрыв цепи означает замену двигателя! Новый стоит около 10000 евро, а это больше половины стоимости подержанных экземпляров Е90 с таким мотором, поэтому большинство попавших в беду владельцев предпочитает ставить двигатели б/у с неизвестной родословной из Европы.

Autorius:  efemkas [ 21 Rgp 2015, 13:19 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Sveiki,

Noreciau truputi prikelti sia tema. Man idomu trukus grandinei varikli reikia keisti ar dar jis remontuojamas?

Dekui

Autorius:  Vytautas88 [ 21 Rgp 2015, 14:44 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Viskas remontuojama, tik klausimas ar apsimoka.

Autorius:  mbenzparts [ 30 Rgp 2015, 12:28 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Apsimokės tvarkyt jei mokate nupirkt pigiai detales - labai paprasta. Autodalys ne visiems yra brangios, svarbu lįsti visiems į šikną ;D

Autorius:  Lincia [ 07 Lap 2015, 18:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Sveiki,

Mano automobilis pakliūna į dabar skelbiamą N47 variklių akciją.
Pagal viską koncernas numatęs 3 atvejus:

1. iki 75k jie keičia tik viršutinį įtempėją.
2. virš 75k keičiamas viršutinis įtempėjas, specialiu aparatu matuojamas grandinės pailgėjimas ir galbūt vibracijos. Keičiama viršutinė grandinė.
3. virš 75k keičiamas viršutinis įtempėjas, specialiu aparatu matuojamas grandinės pailgėjimas ir galbūt vibracijos. Keičiamos abi grandinės su žvaigždėm įtempėjais, slopintuvais, įmama galva ir t.t.

Atrodo, kad antru atveju jie keičia tik įtempėją ir viršutinę grandinę neimdami variklio ??? Nes pagal viską dedama grandinė su sujungimu (galite pažiūrėti repait kit) kataloge.


Kas žino ar gali patvirtinti kaip yra iš tikro ????

Autorius:  Gintautsg [ 06 Gru 2015, 22:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Sveiki. Pardavėjas sako, kad automobiliui bmw e91 2.0d 130 kw buvo pakeista grandinė. Kiek tokia galėtų tarnauti?

Autorius:  BigMan [ 06 Gru 2015, 23:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Grandine siap turi buti amzina. BET yra BET. gali ir uz 50k trukt, gali ir uz 150k niekas nezino. Nuo eksplotacijos salygu daug kas priklauso

Autorius:  Gintautsg [ 07 Gru 2015, 00:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [ALL] N47 variklio defektas

Bet su tokiu varikliu manau sunku būtų ateityje parduot automobilį. Manau paklausesnis 120 kw?

Puslapis 113 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/