Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 17:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Geg 2014, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.08
Pranešimai:
15
Sveiki,

gal kas nors užtikrintai žino ar toks pakeitimas įmanomas? Kalbu apie mechaninę dalį, t.y. bloką ir galvą.
Ar atitinka tvirtinimai, angos išoriniams mechanizmams? Maniškis N47D20A užlinko (prasukau alkūninio indėklus) galvoju ką daryti - ar statyti naują. Bet jei dėti naują - tada jau iš karto N47D20C, nes kiek žinau patikimesni ir lengviau rasti donorą.

automobilis 2008 metų

Laukiu patarimų


StandartinėParašytas: 16 Geg 2014, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.16
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E61 LCI
Labas, aš pats turiu N47D20A su prasuktais indeklais. Irgi galvojau kad gal įsidėsiu N47D20C. Kiek aiškinausi tai teoriškai įmanoma, praktiškai sunkiai, reikia nemažai pavargti :). Visu pirma, skiriasi aušinimo pajungimas, t.y. viena žarna išeina šone iš galvos prie tepalo filtro. Kitu nepasiaiškinau. Taip pat skiriasi ir tepalo filtro kronšteinas, tad nuo N47D20a netinka. Plius kitaip tvirtinasi ir generatorius su kondicionieriaus kompresoriumi. Vėl kitas kronšteinas, o nuo N47D20a netinka, nes nebe užsideda tepalo filtro kronšteinas. Nors kiek minėjo tai ne bėda, lyg ir ant N47D20C kronsteino užsideda N47D20A generatorius ir kompresorius. Problemos kyla pajungiant aušinimą ir elektroniką. Dar neaišku ar tinka įsiurbimo kolektorius. Panevėžyje, vienas žmogus, kuris prekiauja BMW dėvėtomis dalimis buvo nuvaręs pas meistrus savo auto su A varikliu, kad įdėtų C, bet sakė nepavyko jiems priburti, tad ieškojo A variklio ir dėjosi jį.

O kuriuos indeklus (švaistiklinius ar pagrindinius) tau prasuko ir gal žinai dėl ko? Mano prasukti švaistikliniai.


Paskutinį kartą redagavo Egmantas 17 Geg 2014, 08:07. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 16 Geg 2014, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.08
Pranešimai:
15
sveikas,

dėkui už info. Internete visaip rašo: vieni, kad viskas tinka išskyrus EGR pajungimą, kiti rašo, kad identiški blokai ir t.t.
nors detalių kodai skiriasi, tai tikėtina, kad nėra identiški.

Pas mane prasukti bloko indėklai, ten kur alkūninis statosi
Jei pas tave švaistikliniai indėklai prasukti, tai pasiieškok naujo alkūninio arba seną remontuok - nedidelė čia bėda. Na dar reiktų matyt pažiūrėti ar patys švaistikliai nesubraižyti


StandartinėParašytas: 17 Geg 2014, 08:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.16
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E61 LCI
Mechaninė bloko dalis tai gal ir identiška. T.y. alkūninis, švaistikliai, stumuokliai iki dabar tie patys eina. O va kai prasideda aprengimas tada prasideda. Teoriškai priburti galima, praktiškai tai gali daug kainuoti. Dar klausimas ar nereikės įsikišimo ir į variklio valdymo kompiuterį. Geriausia būtų surasti kas per tai jau praėjęs ir žino kas ir kaip. Gal ten nėra taip sudėtinga.

Gal žinai priežastį, dėl ko tavo auto taip atsitiko?


StandartinėParašytas: 17 Geg 2014, 10:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Kokios problemos, dedi pilna varikli su viskuo slangom pravotke ir keiti variklio kompa.


StandartinėParašytas: 19 Geg 2014, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.16
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E61 LCI
Gal teko tai daryti ar tai tik pasamprotavimai? Jei teko, tai gal būtų galima išgirsti patirtį?


StandartinėParašytas: 21 Geg 2014, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.08
Pranešimai:
15
Egmantas rašė:
Mechaninė bloko dalis tai gal ir identiška. T.y. alkūninis, švaistikliai, stumuokliai iki dabar tie patys eina. O va kai prasideda aprengimas tada prasideda. Teoriškai priburti galima, praktiškai tai gali daug kainuoti. Dar klausimas ar nereikės įsikišimo ir į variklio valdymo kompiuterį. Geriausia būtų surasti kas per tai jau praėjęs ir žino kas ir kaip. Gal ten nėra taip sudėtinga.

Gal žinai priežastį, dėl ko tavo auto taip atsitiko?


sugedo tepalo pompa, o as praignoravau kompo metama pranesima :)


StandartinėParašytas: 21 Geg 2014, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.08
Pranešimai:
15
Arunas B rašė:
Kokios problemos, dedi pilna varikli su viskuo slangom pravotke ir keiti variklio kompa.


ir kaina gaunasi 6000 LT
gal jau geriau paieskot atskiru detaliu


StandartinėParašytas: 21 Geg 2014, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.02
Pranešimai:
28
Automobiliai:
E90 325D
Keite vienas meistras varikli N47D20A i N47D20C, nes buvo trukusi grandine, jokiu problemu nebuvo. Atveziau jam tik varikli, visa kita paeme nuo seno.


StandartinėParašytas: 21 Geg 2014, 17:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.16
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E61 LCI
Na tiesiogiai nelipa N47D20C į N47D20A vietą, yra niuancų. Gal galima butų gauti to meistro kontaktus ar bent šiek tiek info, kas buvo modifikuota. Šiuo metu tiek man tiek bss007 yra aktualus variklio klausimas :). Klausimas pirkti dalis ir remontuoti (naujomis maniškis apie 6 - 7 K litų). bss007 brangiau, nes blokas greičiausiai sugadintas. N47D20C variklis pigiau.
Kiek dar pamenu, teko aptikti, kad N47D20C varikliai apie 6 - 9 mėn kai tik pasirodė ėjo su tuo pačių bloku, kaip ir A.


StandartinėParašytas: 22 Geg 2014, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.02
Pranešimai:
28
Automobiliai:
E90 325D
Jokiu modifikaciju nedare :) atveziau ryte varikli o kitos dienos vakare jau atidave masina. Variklis buvo nuo E87, pakeite tik paddona, uzdejo nuo seno variklio. As ir galvojau kad kazkas netiks, bet pastacaiu variklius viena prie kito tai skirtumu nebuvo.


StandartinėParašytas: 23 Geg 2014, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.16
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E61 LCI
Dėkui už informacija. Vadinasi pas tave buvo dar pirmieji C varikliai. Nes kai jau lyginau aš su savo, tai skirtumai buvo akivaizdūs.


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2014, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.08
Pranešimai:
15
jei kam įdomu - N47D20A ir N47D20C blokai identiški iki 2010 metų, kažkelinto mėnesio
po 2010 kažkelinto mėnesio skiriasi tepalo filtro korpuso montavimas, EGR pajungimas ir tt.

lengviausia bloką atpažinti pagal tepalo užpylimo dangtelį ir tepalo separatoriaus formą:
naujesnis, po 2010 - https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... PWTYmETYlg
modelis 2007-2010 - http://c535348.r48.cf3.rackcdn.com/149010.jpg


StandartinėParašytas: 16 Kov 2017, 02:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.03.16
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E60
Sveiki pas mane e60 2008 n47d20a reikia keisti varikli, radau 2009 irgi e60 tik su c raide gal kas tiksliai keitet ir gali pasakyti 100 proc kad tinka viskas dekui is anksto


StandartinėParašytas: 27 Kov 2017, 01:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Reik ziuret i pgrindines vietas o ne dangtelius. Virsutines radijatoriaus slangos pajungimas turi buti is priekio, jei is sono salia tepalo filtro korpuso tada netinka.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery