Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 04:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Bal 2014, 02:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Kadang n57 pradetas buvo montuoti i e90 tai ikeliau sia tema cia.

Kaip jau buvau kalbejas grandiniu temose sitiems motorams jos trukineja ir taip nejuokingai.


Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 18 Bal 2014, 07:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
37
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
:shock: kaip negražiai atrodo... Kokia rida variklio?

_________________
Баварский автомобилный завод


StandartinėParašytas: 18 Bal 2014, 10:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.06
Amžius:
37
Pranešimai:
1478
Miestas:
Kaunas
kiek teko girdeti prie 200k km jau pavojinga, N47 varikliu nors vezimu vesk, ore visus nuperka :D


StandartinėParašytas: 18 Bal 2014, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.06
Pranešimai:
4
O yra skirtumas tarp 2007, 2009 ir 2011 N47 variklių? Girdėjęs, kad tie naujesni turi atnaujintą alkūninio žvaigždutę ir yra patikimesni?


StandartinėParašytas: 18 Bal 2014, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.22
Pranešimai:
153
http://www.autoreview.ru/_archive/secti ... ON_ID=7344

N47

Точнее, прославился один из них — появившийся на «трешках» в 2007 году четырехцилиндровый турбодизель новой серии N47 (2,0 л, 115—184 л.с.) с алюминиевым блоком цилинд­ров. Через 80—120 тысяч километров цепь у него может ослабнуть до такой степени, что перескочит через пару-другую зубьев приводной звездочки или порвется — и в том и в другом случае итог печален. В BMW бьются с этой бедой не первый год, пробуя различные варианты успокоителей, натяжителей и формы зубьев (к слову, звездочка на коленвале выполнена зацело с ним), а попутно — целиком меняя моторы по гарантии. Но владельцы машин c этим невезучим мотором до сих пор вынуждены ездить и вслушиваться — не появилось ли странное тикание из-под лобового стекла? Причем расположен злосчастный привод ГРМ в задней части блока и следить за его состоянием проблематично, а для замены цепей придется снимать двигатель. Дожидаться появления «пилящего» шума в верхней части мотора, вибраций по кузову и потери мощности мы особенно не советуем владельцам постгарантийных машин: пусть замена привода ГРМ потянет на 1500—2500 евро, но обрыв цепи означает замену двигателя! Новый стоит около 10000 евро, а это больше половины стоимости подержанных экземпляров Е90 с таким мотором, поэтому большинство попавших в беду владельцев предпочитает ставить двигатели б/у с неизвестной родословной из Европы.

N57

На этом фоне старые чугунные турбодизели М-серии (двухлитровый М47 и трехлитровый М57) выглядят почти паиньками, хотя и они небезупречны. После 140—150 тысяч километров к ним нужно принюхиваться: запахло паленой резиной — значит, пора менять шкив коленвала с гасителем крутильным колебаний (250—300 евро). К дизелю 3.0 вдобавок будьте добры прислушиваться: стальной выпускной коллектор (400 евро) нередко трескается. А ближе к 200 тысячам километ­ров к обоим моторам придется еще и приглядываться — теперь уже к их впускному коллектору. Если возле заслонок вихревых каналов появились следы масла — срочно в сервис: заслонка с обломившейся осью имеет все шансы наделать бед, угодив прямиком в цилиндр.


StandartinėParašytas: 06 Geg 2014, 15:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Amžius:
37
Pranešimai:
31
Automobiliai:
e90 318d
Per google verteja issiverciau, nelabai rusu moku. Barskejimas priekinio stiklo srityje ties langu nuputeju sukiu diapazone 1,5-2,0 rpm reiketu sunerimt del kazko?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery