Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 16:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Vas 2014, 11:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
ka tu is savo termostatu nori? kai keitei neatkreipei demessio kokia temp iskalta ant termostato? ar tau reikia kad pastoviai el ventiliatorius ausintu radiatoriu?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 24 Vas 2014, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
atkreipiau kad 88 laipsniai ikalti. Tiesiog man keista, kad termostatas is esmes niekad neatsidaro. Pries tai turejau Opel Omega su 2.5 TDS varikliu, tai retai kada temperatura zemiau 90 laipsniu budavo. Tiesiog noriu issiaiskinti ar taip turi but, ar dar kazkas negerai.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2014, 11:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
taip ir turi buti. tavo varikli dar sunkiau isilti nei tds.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 24 Vas 2014, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.03.16
Amžius:
42
Pranešimai:
565
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX: E30 324d M21 86'
EX: E36 318i M40 90'
EX: E36 325tds M51 99'
EX: E36 318is M42 95'
EX: E91 320d M47/T2 06'
EX: E39 530d M57 03'
EX: E46 323Ci M52 99'
E46 330Ci M54 01'
F25 x28i N20 17'
kietas0 rašė:
Sveiki,
as praeita savaitgali keiciau abudu termostatus, kadangi vaziuojant variklio temperatura budavo ~55 laipsniai (salonas silo puikiai, bet valge dyzeli). Dabar temperatura iki 70 laipsniu vaziuojanciai masinai pakyla per kokiud 2 gal 3 km. Toliau temperatura kyla leciau (pasiekia 80 kelis laipsniu) ir praktiskai retai kada pakyla auksciau 87 laipsniu. Sustojus prie sankryzos dazniausiai koks laipsnis ar du netgi nukrenta. Savaitgali teko trasoj pasivazinet ~70km, laikiau 110km/h, taciau variklis laike 87-88 laipsnius. Stabtelejus, patikrinau termostato slanga - salta, radijatorius taip pat saltas (vadinasi termostatas neatsidare, atsidaro nuo 88 laipsniu). Mieste agresyviau pavazinejus variklis pasiekia ~93 laipsniu, isijungia propeleris ir atausina, bet jei vazinejant ramiu rezimu, temperatura praktiskai visada laiko 87 laipsnius.
Tai man kyla toks klausimas ar taip turi buti, kad pagrindinis termostatas retai kada atsidaro ir variklio temperatura ~87 laipsnius? Termostatai pirkti krastoj. Dyzeli trasoj lyg ir valgo pakankamai protingai ~6l, del valgymo mieste sunku kolkas pasakyt.

Taip pat ir maniskis syla.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2014, 17:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
kietas0 rašė:
Sveiki,
as praeita savaitgali keiciau abudu termostatus, kadangi vaziuojant variklio temperatura budavo ~55 laipsniai (salonas silo puikiai, bet valge dyzeli). Dabar temperatura iki 70 laipsniu vaziuojanciai masinai pakyla per kokiud 2 gal 3 km. Toliau temperatura kyla leciau (pasiekia 80 kelis laipsniu) ir praktiskai retai kada pakyla auksciau 87 laipsniu. Sustojus prie sankryzos dazniausiai koks laipsnis ar du netgi nukrenta. Savaitgali teko trasoj pasivazinet ~70km, laikiau 110km/h, taciau variklis laike 87-88 laipsnius. Stabtelejus, patikrinau termostato slanga - salta, radijatorius taip pat saltas (vadinasi termostatas neatsidare, atsidaro nuo 88 laipsniu). Mieste agresyviau pavazinejus variklis pasiekia ~93 laipsniu, isijungia propeleris ir atausina, bet jei vazinejant ramiu rezimu, temperatura praktiskai visada laiko 87 laipsnius.
Tai man kyla toks klausimas ar taip turi buti, kad pagrindinis termostatas retai kada atsidaro ir variklio temperatura ~87 laipsnius? Termostatai pirkti krastoj. Dyzeli trasoj lyg ir valgo pakankamai protingai ~6l, del valgymo mieste sunku kolkas pasakyt.


Atsidaro tas termostatas pusmilimetri ar milimetra ir to pakanka kad ataustu tokiu oru motoras iki 88, o ant slangu net nesijaucia...


StandartinėParašytas: 06 Kov 2014, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.29
Pranešimai:
24
Miestas:
london
Automobiliai:
ex E36 E90
nu tai gal čia kas atsakys pas mane auto e90 320i, temperatura pakyla iki 105 +-2 laipsniai kaip suprantu čia kaskas negerai ? kur pradet jieskot galu ?


StandartinėParašytas: 06 Kov 2014, 00:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Norma

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 06 Kov 2014, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.29
Pranešimai:
24
Miestas:
london
Automobiliai:
ex E36 E90
tai kad norma pas visus 90 ! ?


StandartinėParašytas: 06 Kov 2014, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
bendzino aukstesne degimo temperatura, gal uztai ir variklis labiau syla...


StandartinėParašytas: 07 Kov 2014, 01:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
nieko panasaus, benzino nvk mazesnis, daugiau silumos praranda i ausinimo skysti, todel ir sila greiciau.
o norma iskalta ant termostato, nera visiems 90.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 05 Gru 2014, 17:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.03
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E90 318D 2007
Sveiki, pasikeiciau abudu oem termostatus taciau temperatura uzkyla po pusvalandzio vaziavimo iki max 85c, sustojus kurnors ji pradeda kristi ~75c ir daugiau ar gali buti kad meistras blogai nuorino sistema ir delto taip vyksta? Ar gali buti kitos priezastys beda ne termostatuose? Nes pas drauga po termostatu keitimo temperatura labai greitai uzkyla iki 88 ir stovi kaip ikalta tai nesinori tiketi kad pas mane kaip yra dabar taip ir turi but. E90 318D 2007 mechanine.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2014, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
sako buna ir oem broku.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Gru 2014, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.03
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E90 318D 2007
buna vienas is milijono :D broko varianta pasilieku paskutineje vietoje... tarpines senas meistras paliko nes nepaziurejau kad komplekte nera bet tai turbut negaletu itakot? O gal koks antifryzo varikliukas? Nes labai retai bet kartas nuo karto atsiranda klaida "auxiliary water pump".


StandartinėParašytas: 06 Gru 2014, 15:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
domas11 rašė:
buna vienas is milijono :D broko varianta pasilieku paskutineje vietoje... tarpines senas meistras paliko nes nepaziurejau kad komplekte nera bet tai turbut negaletu itakot? O gal koks antifryzo varikliukas? Nes labai retai bet kartas nuo karto atsiranda klaida "auxiliary water pump".


1 is 20, o jei kalbet apie egr 1/10...nevyke tie termostatai bmw kazkodel, butu blogai nuorintas kaistu, butu guma bloga begtu, termostate beda, ir speju pagrindiniam nes del egr tokio didelio nedasilimo nelabai buna


StandartinėParašytas: 10 Gru 2014, 22:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.26
Pranešimai:
81
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 2.0d 2011m.
ex..BMW F31 1.8d 2013m.
ex..BMW e91 lci 2.0d 2009m.
ex..BMW e61 lci 2.5d 2007m.
ex..BMW e91 2.0d 2008m.
ex..BMW e81 1.8d 2008m.
ex..BMW E46 1.8i 2002m.
Na man ir idomu ar viskas gerai, variklis 2,0d 130kw. Lauke -1 buvo pradejau vaziuot nuo Kauno akropolio iki domeikavos tai ties domeikava pasieke temp. 83C taciau sustojus kieme ir palikus dirbt ant laisvu, kai salone buvo klyma nustatyta ant AUTO rezimo su 22C siluma, tai variklio darbine temp pradejo krist po truputi ~4 min nukrito iki 71C.. Po to buvo uzgesinta. Ar normalus toks kritimas ? Ir siaip ar ne per letai syla,nes atstumas kuri stebejau gana nemazas + ant sankryzu sustojimai.

p.s. salonas uzsyla gana greit.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery