Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Bal 2024, 22:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 99 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Bal 2015, 08:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.06
Amžius:
14
Pranešimai:
197
Automobiliai:
F11
Tai reikia jas ir bezinui jas imti lauk?


StandartinėParašytas: 17 Bal 2015, 11:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Kaltas rašė:
Tai reikia jas ir bezinui jas imti lauk?


Bendzinui niekas ju neima jei jos išsibaladoja reik jas keist.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2015, 09:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.03
Amžius:
32
Pranešimai:
642
Miestas:
Sakykim kad Klaipėda
Automobiliai:
Ex E28 520i vogtas
Now E39 530d
Now E90 335d 373 Hp, 700 Nm
Now E36 330i drift car
E90 LCi m57d30tu2 susiruošiau lupt lauk sklendes (sunkiasi tepalas po truputi pro jas), bet vienas gerai žinomu galingumo didinimo atstovu Lietuvoje (neminėsiu kas) sako - nelupk, ties žemais variklio sūkiais nebebus sukimo momento, (ir jo nebeis programiškai net gražinti) (nors norėjau tuo pačiu pakelti galią programiškai), tai kaip dabar elgtis nebesuprantu?


StandartinėParašytas: 23 Gru 2015, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.06
Amžius:
14
Pranešimai:
197
Automobiliai:
F11
Neimant skledziu ira galimybė isvyso sukimo momento nebejausti.
Seip ira draugų rate pasaline,niekas nesiskundzia, lyg forume kazkas snekejo apie tai jog atsirado duobe.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2015, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
rasykdoncei rašė:
E90 LCi m57d30tu2 susiruošiau lupt lauk sklendes (sunkiasi tepalas po truputi pro jas), bet vienas gerai žinomu galingumo didinimo atstovu Lietuvoje (neminėsiu kas) sako - nelupk, ties žemais variklio sūkiais nebebus sukimo momento, (ir jo nebeis programiškai net gražinti) (nors norėjau tuo pačiu pakelti galią programiškai), tai kaip dabar elgtis nebesuprantu?


Naujo dizaino (berods 32mm) sklendės nėra tas pats, kas seno dizaino (22mm ar kiek ten, tingiu googlinti).

Jei pas tave problema, kas sunkiasi tepalas - tai ir sutvarkyk tą vietą, kad nesisunktų. Tuo pačiu įvertinsi sklendžių būklę - jei jos tvarkingos, tai palik.

Pastaba dėl sukimo momento duobės buvo teisinga, tik nesutikčiau dėl remap`o - teisingai remapą padarius sklendžių pašalinimą galima užmaskuoti iki faktiškai nepastebimo lygio.

Apibendrinant - jei sklendės ok, tai jas ir palik. Jei matai susidėvėjimo požymius - arba keisk (durnių, kurie išmeta sveikas - pilna), arba tuomet jau pašalink visuotinai priimtinu būdu (su aklėm).


StandartinėParašytas: 23 Gru 2015, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.03
Amžius:
32
Pranešimai:
642
Miestas:
Sakykim kad Klaipėda
Automobiliai:
Ex E28 520i vogtas
Now E39 530d
Now E90 335d 373 Hp, 700 Nm
Now E36 330i drift car
O ant šių skelndžių (kur pas mane) ne per ašelę leidžia? ( nepažiūrėjau imdamas tikslaiai pro kur, o dabar neturiu jų prie savęs). jei per ašelę, tai ardosi ji ir keičiasi kažkas?


StandartinėParašytas: 23 Gru 2015, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.13
Pranešimai:
57
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E91 330d
spacebar rašė:

Naujo dizaino (berods 32mm) sklendės nėra tas pats, kas seno dizaino (22mm ar kiek ten, tingiu googlinti).

Jei pas tave problema, kas sunkiasi tepalas - tai ir sutvarkyk tą vietą, kad nesisunktų. Tuo pačiu įvertinsi sklendžių būklę - jei jos tvarkingos, tai palik.

Pastaba dėl sukimo momento duobės buvo teisinga, tik nesutikčiau dėl remap`o - teisingai remapą padarius sklendžių pašalinimą galima užmaskuoti iki faktiškai nepastebimo lygio.

Apibendrinant - jei sklendės ok, tai jas ir palik. Jei matai susidėvėjimo požymius - arba keisk (durnių, kurie išmeta sveikas - pilna), arba tuomet jau pašalink visuotinai priimtinu būdu (su aklėm).


Jeigu mechaniskai oro padavime nera swirlo, tai kuras prie zemu apsuku ne taip gerai sudega = negalima daug jo ipurkst = mazai ismetamuju duju = maziau sukimo momento prie zemu apsuku. Programiskai to nepakeisi nebent per prievarta darysi riebesni misini prie zemu = dumai.
Jeigu deze mechanas tai dar geriau isemus sklendes, pataupysit ir taip savo vos gyvus smagracius, kadangi nebus tiek sukimo momento prie zemu aps., kada labiausiai smagratis ir visa transmisija yra apkraunama.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2015, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
263
dar reiktu pabandyti suprasti, skendes riebina misini ar liesina kai jos veikia? ir dumu daugiau ar maziau kai misinys liesas? :D


StandartinėParašytas: 23 Gru 2015, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Gintarai, pačios sklendės mišinio sudėties nekeičia, tą daro variklio valdymo kompas (kuris valdo ir sklendes). Sklendės sukuria turbulenciją, kuri padeda geriau susimaišyti orui/kurui prie žemų sūkių. Tas lemia geriau sudegintą mišinį, dėl ko atsiranda papildoma galia ir dėl ko pagerėja ekologinės savybės.

Kaip jau defined teisingai pastebėjo - išmetus sklendes galima riebinti mišinį (remap`o dėka), taip sukompensuojant galios praradimą prie žemų sūkių dėl sklendžių nebuvimo, bet ekologinės normos suprastės dar labiau, nei tiesiog išmetus sklendes. Tiesa, tas dūmas greičiausiai net vizualiai nebus matomas (jei remap`ą darantis žmogus labai giliai supranta savo sritį) ir normos viršytos nebus.

Su defined nesutikčiau dėl mechano "gerumo" išimant sklendes. Aš būčiau linkęs geriau pakeisti susidėvėjusį smagratį/sankabą, kad viskas laikytų kaip priklauso, nei mažinti galią žemiau gamyklinės ribos.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2015, 16:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
spacebar rašė:

Naujo dizaino (berods 32mm) sklendės nėra tas pats, kas seno dizaino (22mm ar kiek ten, tingiu googlinti).

Jei pas tave problema, kas sunkiasi tepalas - tai ir sutvarkyk tą vietą, kad nesisunktų. Tuo pačiu įvertinsi sklendžių būklę - jei jos tvarkingos, tai palik.

Pastaba dėl sukimo momento duobės buvo teisinga, tik nesutikčiau dėl remap`o - teisingai remapą padarius sklendžių pašalinimą galima užmaskuoti iki faktiškai nepastebimo lygio.

Apibendrinant - jei sklendės ok, tai jas ir palik. Jei matai susidėvėjimo požymius - arba keisk (durnių, kurie išmeta sveikas - pilna), arba tuomet jau pašalink visuotinai priimtinu būdu (su aklėm).

tepalo prasisunkimą sutvarkysi tik jas pašalinus, kitaip neįsivaizduoju kaip - nebent silikonu apvarysi sklendes... Ar dar kažkaip...

Naujo tipo sklendės taip nesusidevi, kaip ,kad tos mažytės. Ir visi varikliai su įkritusiomis sklendėmis yra tik tos seno tipo (kiek naršiau internetą). Naujas šalina tik dėl tepalo prasisunkimo.
Naujos sklendės kolektoriuje sėdi be jokio guminio žiedo, ir per gyvenimą (joms darinėjantis) prasimala tarptas tarp kolektoriaus ir sklendės korpuso, ir būnant skystam tepalui, jis pro ten prasiskverbia.
Zaglūškės eina su guminiu žiedu, čia ir yra skirtumas ir tepalo neprasiskverbime :).
Kai aš išsiėmiau tas sklendes, tai prie žemų sūkių duobės nepajaučiau, ir čia sakyčiau yra labiau subjektuvus reikalas, arba reikia labai būti jautriam.
Kasdieniam važinėjimui ir be gazo dugno nuo šviesoforo - tikrai nepasijaus :)


StandartinėParašytas: 26 Gru 2015, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.13
Pranešimai:
57
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E91 330d
spacebar rašė:
Gintarai, pačios sklendės mišinio sudėties nekeičia, tą daro variklio valdymo kompas (kuris valdo ir sklendes). Sklendės sukuria turbulenciją, kuri padeda geriau susimaišyti orui/kurui prie žemų sūkių. Tas lemia geriau sudegintą mišinį, dėl ko atsiranda papildoma galia ir dėl ko pagerėja ekologinės savybės.

Kaip jau defined teisingai pastebėjo - išmetus sklendes galima riebinti mišinį (remap`o dėka), taip sukompensuojant galios praradimą prie žemų sūkių dėl sklendžių nebuvimo, bet ekologinės normos suprastės dar labiau, nei tiesiog išmetus sklendes. Tiesa, tas dūmas greičiausiai net vizualiai nebus matomas (jei remap`ą darantis žmogus labai giliai supranta savo sritį) ir normos viršytos nebus.

Su defined nesutikčiau dėl mechano "gerumo" išimant sklendes. Aš būčiau linkęs geriau pakeisti susidėvėjusį smagratį/sankabą, kad viskas laikytų kaip priklauso, nei mažinti galią žemiau gamyklinės ribos.


Na matai kai jau remapini tai kiek girdejau gandu is sio forumo apie subyrejusius naujus smagracius po 15K km, tai manau geriau jau tegul nebuna tiek daug to sukimo momento zemuose sukiuose - t.y. sklendes geriau isimtos.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2015, 16:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Tai, kad čia kai kurie remapina didindami sukimo momentą iki 700Nm, tai ir laksto tie smagračiai. Aš irgi buvau pasikėlęs iki 666Nm, bet greitai supratęs, kad tokie bajeriai ilgaamžiškumo neprideda (ypač tas staigus užsipūtimas), susimažinau iki beveik stockinių niutonų.


StandartinėParašytas: 29 Sau 2017, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.03
Pranešimai:
184
Automobiliai:
E39
Sveiki kaip (su kuo) islupti skendes su tuo iesmu variklis n47? ačiū


StandartinėParašytas: 05 Vas 2017, 01:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.16
Amžius:
49
Pranešimai:
21
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E 46 Touring ir E 46
Skaičiau, gilinausi, bet taip tiksliai ir nesupratau pas e90 90 kw yra tos sklendės ar ne? Jei yra tai kaip suprantu tos naujesnės, patvaresnės?


StandartinėParašytas: 05 Vas 2017, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
36
Pranešimai:
480
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36M 318tds 95
ex E36 325tds 95
ex E46 320d 01
ex E46 320d 02
ex E46 320d 03
ex E46M 320dA 02
E90 320dA 06
E60M 525dA 06
F07 530d 10
Giedrutis rašė:
Skaičiau, gilinausi, bet taip tiksliai ir nesupratau pas e90 90 kw yra tos sklendės ar ne? Jei yra tai kaip suprantu tos naujesnės, patvaresnės?

Yra sklendes. Lupk kuo greiciau lauk nes kai sukris verksi :evil:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 99 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery