Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lie 2019, 05:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Gru 2018, 18:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.12.15
Pranešimai:
4
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 318d (E91) '06 2.0l 90kw M47N2
Sveiki, esu čia naujokas, kreipiuos į jus, nes Vilniuje su servisais liūdna situacija. Iškilo tokia problema, kad BMW E91 318d 2006 metų 90kw 2.0l (M47N2 (204D4)) prasidėjo vibracija spaudžiant gazą, duodant apkrovos, mušimas per sankabos pedalą, pavarų svirties vibracija, išmynus sankabą iš variklio skyriaus girdimas nežymus klaksėjimas. Nuvežiau automobilį į servisą Vilniuje, nes pats esu iš Vilniaus, pradėjo nuo smagračio, nors buvo keistas visas sankabos komplektas su smagračiu (galvojo, kad brokuotas), visgi smagratis geras, keitė greičių dėžę - dėžė gera, nuėmė variklio karterį, atrodo, kad pratrintas alkūninio veleno indėklas (kitų nenuiminėjo, dabar itaria, kad variklis, sako, kad jo tvarkyt neapsimoka, nes pigiau pakeist variklį. Tai dabar gavosi tokia situacija, kad man liepia dar ir už tą antrą naują smagratį susimokėt 250 (su nuolaidom) ir plius darbas 100 eurų, karteris nuimtas, tepalai išleisti, nors gedimas nepašalintas, ir toks gedimų nustatynėjimas keičiant dalis į naujas ir žiūrėt ar padės, kažkaip atrodo visai nepatikimai, dėl to toliau nenoriu pas juos tvarkyti automobilio. Automobilio trauka dingusi nebuvo, kūrėsi lengvai, diržas, alkūninio veleno škyvas, įtempėjas, parazitinis keisti į naujus prieš atsirandanat vibracijai. Ar esate kas susidūrę su panašia sitaucija, ar bent kažką turite rekomenduoti, kas padėtų išspręst šią problemą, nes dabar nuimtas karteris ir iš variklio išleisti tepalai, tai transportuot galima tik ant traliuko. Pagalves tikrino dviejuose servisuose irgi visiems atrodo, kad geros.

Naujas variklis kainuotų 400-500 eurų, plius keitimas 300-400 eurų, dėl to noriu būti tikras ar tai tikrai variklio gedimas...

Ant laisvų apsukų vibracijos nėra, tik mušimas per pedalą ir klaksėjimas išmynus pedalą.

Pridedu nuotrauką, kaip atrodo vienas indėklas. Ant pačio alkūninio veleno kakliuko rėžių, kurie kliūtų už nago nėra, vos vos matosi kiek patrintas kraštas. Užkišus atsuktuvą ir klibinant veleną yra ašinis klibėjimas per 1-1,5mm, bet ar tai turi įtakos tokiai stipriai vibracijai, kai ir trauka ir automobilio užvedimas geri?

Paveikslėlis
Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo Arnas2 24 Gru 2018, 14:53. Iš viso redaguota 4 kartus.

StandartinėParašytas: 15 Gru 2018, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8156
Miestas:
Rumšiškės
O tepalo siurblys normaliai uždedamas balancyrai statomi kaip priklauso?


StandartinėParašytas: 15 Gru 2018, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.12.15
Pranešimai:
4
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 318d (E91) '06 2.0l 90kw M47N2
Variklio dar neremontavau, tik meistrai minėjo, kad pagal užteptą silikoną panašu, kad buvo lįsta prie variklio, bet kai jie taip "remontuoja", tai man ir tikėti jų žodžiais nesinori.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2018, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8156
Miestas:
Rumšiškės
Prie ko cia remontai ten kad prie alkuniako prieit jau reik tepalo siurbli nuimt kuriame ir balanciniai velanai randasi. Pagal foto matosi kad prie veleno jau lindo tai prieš tai darant jau pasitikrino ar velenai stovi vietoje ir velenu guoliavietės neišsimalę?


StandartinėParašytas: 23 Gru 2018, 11:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.12.15
Pranešimai:
4
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 318d (E91) '06 2.0l 90kw M47N2
Istorijos pabaiga, pakeistas servisas, kuriame pakeistas variklis ir tepalo filtro korpusas. Serviso mesitrai aiškino, kad tame korpuse stovi tepalo vožtuvas, kuris buvo užsikirtęs ir tikėtina, kad dėl jo užlinko ir variklis. Iki kol sugedo variklis jokių to vožtuvo gedimo požymių nebuvo, tik kai buvo pakeistas variklis tas vožtuvas pradėjo leisti garsus.
Šiaip M47N2 variklius meistras gyrė kaip patvarius, minėjo ir apie projektą su apie 170kw, kuris po šiai dienai sėkmingai važinėja. Pabrėžė silpną vietą - smagratį. Grandinės ilgaamžės.

Kiek tiesos šiuose žodžiuose - garantuot negaliu, bet, kad dabar automobilis vėl gyvas tai tikrai.

Variklis kainavo 400 eurų
Variklio keitimas 350 eurų
Tepalo filtro korpusas iš šroto 30 eurų, darbas 60 eurų.
Skysčiai...

Pagal bmwautodalys.lt tai yra šilumokaitas: https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... /0/0/0/0/0


StandartinėParašytas: 23 Gru 2018, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8156
Miestas:
Rumšiškės
Mano m47n su 170kw vaziuoja jau 64k km be jokių bėdu laiko tie varikliai normaliai jei juos prižiūrėt sugebi. Šiai dienai bėda gera surast mažai važiavusi ir dar neužmušta kad toliau sėkmingai be bėdų važiuot.


StandartinėParašytas: 22 Sau 2019, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.22
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E91 320d M47
Jei ne paslaptis kokiam servise atlikai variklio keitimo darbus?


StandartinėParašytas: 14 Bal 2019, 01:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.12.15
Pranešimai:
4
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 318d (E91) '06 2.0l 90kw M47N2
Jei vis dar pagelbės - variklį pirkau ir keičiau Autobecha šrote/servise, šalia Vilniaus, Nemėžyje. Užsiima vien tik BMW, išrašo sąskaitas, atrodo, kad žino ką daro, greitai dirba, variklį pakeitė per tris dienas, kol kas jokių problemų su pakeistu varikliu, važiuoju iki šiol, jau 15000km. Tvarkyčiau ten ir vėl.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery