Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Bal 2024, 19:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Kadangi čia susivėliau kažkiek, tai dar pabandysiu aiškiau parašyti kaip ką daryčiau :)

Schema gamyklos:

Oras - Intercooleris ---EGR vožtuvas---įsiurbimo kolektorius
Skystis - Pompa--EGR aušintuvas--EGR termostatas--Radiatorius
Dujos - Išmetimo kolektorius --- EGR aušintuvas---EGR vožtuvas--įsiurbimo kolektorius

Mano dviratis :)

Oras - Intercooleris---įsiurbimo kolektorius
Skystis - atėjimas---Elektrinis šildytuvas--EGR aušintuvas kaip kaitintuvas---išėjimas
Dujos - Išmetimo kolektorius --- EGR aušintuvas kaip kaitintuvas ---EGR vožtuvas--laukan, ar duslėn.

Nu va, manau aiškiau :)

Beje valdymą EGR vožtuvo palikčiau kaip gamyklos, nes stipriai minant akseleratorių reikia maksimalaus išmetamų duju slėgio sukti turbinai.

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=50

Čia matosiu kur jungiasi turbina ir kur tas išėjimas į EGR.

Suprantu, kad daug knislios, ir panašu kad schema tik ir liks popieriuje, bet vistiek man įdomu :)


Paskutinį kartą redagavo Micius 02 Geg 2011, 22:50. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
DmK rašė:
nieko tu ten neprarasi, lengviau suksys tavo turbina.
na jeigu konstruot, tai konstruot :D
padarom is ismetamuju duju recirkuliacijos ausintuvo ekonomaizeri, ta prasme utilizuosim ismetamuju duju temperatura sildant ausinimo skysti. nukreipiam ismetamasias dujas per sita ausintuva, isejima sujungiam su duslintuvu (vietoj isiurbimo kolektoriaus, kaip numato gamintojas). pralaidumas sito cooler'io (musu atveju jau ekonomaizerio) mazesnis nei ismetamuju duju kolektoriaus, todel reikes instaliuoti 2-3 tokius cooler'ius lygiagreciai. kiekvienas bus irengtas voztuvu. toki pat voztuva reikia irengti pries sitos konstrukcijos sujungimo prie duslintuvo. kai variklis saltas, leidziam visas dujas per ekonomaizerius, ju voztuvai pilnai atidaryti, duslintuve uzdarytas. kai variklis pasilo (iki raudonumo), kai jau radiatorius daugiau nebepaiegus atsaldyti ausinama skysti, uzdarom voztuvus pries ekonomaizerius, atidarom duslintuve. nukreipiam daugiau duju i duslintuva. valdyma situ voztuvu/pertvaru galima nuvesti i salona troseliu pagalba, panauduojant senesniu automobiliu peciko valdyma.

kaip toks upgrade'as :D


Vooo, čia jau rimta, ypač patiko droseliai =D> :D

Maladiec, čia tai pakėlei nuotaiką, bo po tos žvakės nekokia buvo =D>


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Ziuriu dar tu neatsisakei tos sviesto sviestuotos idejos. Sakei fizikoje gaudaisi. Cia tau klausimas. Turim metalini ismetimo kolektoriu kuris prisuktas prie variklio ir ikaista jis pirmoje vietoje uzvedus varikli, tiek variklis tiek kolektorius yra metalniai ir tapusavyje ju siluma persiduoda labai sekmingai ir tikrai dar kakzkokiu papildomu bribumbasu kad ta siluma kazkaip kitap perduoti varikliui tikrai nereikia. Tai dabar tu man pasakyk koks silumos saltinis bus is to vargano erg sitemos vamzdelo kad padetu susilti variliui. Jei ir nori ismelzti ismetamu duju siluma ir susildyti varikli reiktu tau gaminti duslintuvo vamzdzio ausintuva ir tada gal kazkokia nauda isgautum bet velgi susumavus galvos skausma ir visos sitemos igyvendinimo kastus ar verta. Kam auginti kiaule kai gali nueiti i maksima ir nusipirkti gatavos mesos. Cia butu antro elektrinio sildytuvo ar dyzelines webasto montavimo prilyginimas.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Arunas B rašė:
Ziuriu dar tu neatsisakei tos sviesto sviestuotos idejos. Sakei fizikoje gaudaisi. Cia tau klausimas. Turim metalini ismetimo kolektoriu kuris prisuktas prie variklio ir ikaista jis pirmoje vietoje uzvedus varikli, tiek variklis tiek kolektorius yra metalniai ir tapusavyje ju siluma persiduoda labai sekmingai ir tikrai dar kakzkokiu papildomu bribumbasu kad ta siluma kazkaip kitap perduoti varikliui tikrai nereikia. Tai dabar tu man pasakyk koks silumos saltinis bus is to vargano erg sitemos vamzdelo kad padetu susilti variliui. Jei ir nori ismelzti ismetamu duju siluma ir susildyti varikli reiktu tau gaminti duslintuvo vamzdzio ausintuva ir tada gal kazkokia nauda isgautum bet velgi susumavus galvos skausma ir visos sitemos igyvendinimo kastus ar verta. Kam auginti kiaule kai gali nueiti i maksima ir nusipirkti gatavos mesos. Cia butu antro elektrinio sildytuvo ar dyzelines webasto montavimo prilyginimas.


Nu fizikoje tai labai nesigaudau, parašiau kad šustriau būtų :)

Duslintuvą ataušinus, katalizatoriai man rodos nukentės, todėl šūds būtų :(

Jo, čia tai labai gerai pastebėjai, kad aš tą pačią šilumą ratais vedžiosiu, o naudos matyt vargiai bus #-o

Vat po šio paaiškinimo, jau man praėjo noras šitą sistemą chimičyt. Taip sakant respectas =D>


Paskutinį kartą redagavo Micius 02 Geg 2011, 23:24. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 23:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Temą skelbiu uždarytą :) Galima ir išvis ištrint, tik gaila kai kurių žmonių linksmų žinučių :)


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
Micius rašė:
...tik gaila kai kurių žmonių linksmų žinučių :)

cia jau tikrai. perkelsim i humoro skyreli :D

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 13 Geg 2011, 14:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Na va, baigiau "modifikacijas". Atjungiau ir užkišau EGR vožtuvo šlangutę, užkišau skylę EGR termostato, o prieš EGR aušintuvą, tarpinę pakeičiau kita metaline, tik be skylės :D Pastarosios bandžiau nedėt, bet ar EGR vožtuvas nėra 100% sandarus, tai kažkaip išmetimą praleisdavo, nes EGR aušintuvas kaisdavo vistiek nuo dujų gan stipriai :( Sakau dar užvirins necirkuliuojantį skystį EGR aušintuve :shock: Dar glušakas nuimtas, tai nepralėkiau, įdomu kolektoriaus valymas, EGR užkišimas, slėgio daviklio kolektoriuje valymas padėjo pagerinti trauką, ar ne :roll: Gavau gorfą, jei šiandien pervirins, ir turėsiu nuotaikos prisukti nelengvai prieinamus varžtus prie turbinos, tai duosiu žinot, nors turbūt įdomu tai tik man pačiam #-o


StandartinėParašytas: 30 Geg 2011, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Amžius:
45
Pranešimai:
10
Miestas:
siauliai
Automobiliai:
E46 320d.99'
Skype:
bruksniux
kad maziau sudo maltumet...http://www.e46club.ru/forumvb/viewtopic ... 44&t=45953


StandartinėParašytas: 31 Geg 2011, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.10
Pranešimai:
363
Micius rašė:
Na va, baigiau "modifikacijas". Atjungiau ir užkišau EGR vožtuvo šlangutę, užkišau skylę EGR termostato, o prieš EGR aušintuvą, tarpinę pakeičiau kita metaline, tik be skylės :D Pastarosios bandžiau nedėt, bet ar EGR vožtuvas nėra 100% sandarus, tai kažkaip išmetimą praleisdavo, nes EGR aušintuvas kaisdavo vistiek nuo dujų gan stipriai :( Sakau dar užvirins necirkuliuojantį skystį EGR aušintuve :shock: Dar glušakas nuimtas, tai nepralėkiau, įdomu kolektoriaus valymas, EGR užkišimas, slėgio daviklio kolektoriuje valymas padėjo pagerinti trauką, ar ne :roll: Gavau gorfą, jei šiandien pervirins, ir turėsiu nuotaikos prisukti nelengvai prieinamus varžtus prie turbinos, tai duosiu žinot, nors turbūt įdomu tai tik man pačiam #-o

kazkokias izdivalkes cia darai... kokia nauda is to? manai ziema pastebimai greiciau sils kai uzglusinai egr termostata?

_________________
Average is failure


StandartinėParašytas: 11 Lie 2011, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.15
Pranešimai:
91
Automobiliai:
E46 320d. 2002
Arunas B rašė:

Kam tas vamzdis? Kam ta ora paduoti dar kazkaip kitaip, jis juk paduodamas taip kaip reikia. Atjungi voztuvo valdymo vakuma ir viskas.




Teoriskai gal ir veiks, bet pojucio bus visiskas nulis, o dar ivertinant visus galvos skausmus ir prarasta laika igivendinant visa tai tikrai nematau prasmes. Geriau tada isidek dar viena elektrini sildytuva jei jau tau tas variklis nesusyla greitai. Siaip sitiems varikliams silimo greitis priklauso nuo termostatu stovio ir dar kokiu budu jis yra sildomas. Jei jus isivaizduojat kad situs variklius uzvedus birbinant vietoje greiciau susildysit tai galvokit is naujio. Su situ varikliu reik vaziuoti kad jis uzsiltu kuo greiciau, nes dirbdamas tuscia eiga jisai ausinasi.
tai taip man ir nedaeina ar uzglusinus ta egr voztuva nesusiknisa kas? ta prasme neuzsidega kokios spidometro lemputes ar nepradeda gryba pjaut motoras,oro srautai ir panasiai. nes as dabar uzglusinau savo,uzblokuodamas ta slangute,buvo duobe gaze dabar isnyko.pergyvenu kad neatsikistu kiti galai? buciau dekingas uz atsakyma [-o<


StandartinėParašytas: 12 Lie 2011, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
druzba2 rašė:
tai taip man ir nedaeina ar uzglusinus ta egr voztuva nesusiknisa kas? ta prasme neuzsidega kokios spidometro lemputes ar nepradeda gryba pjaut motoras,oro srautai ir panasiai. nes as dabar uzglusinau savo,uzblokuodamas ta slangute,buvo duobe gaze dabar isnyko.pergyvenu kad neatsikistu kiti galai? buciau dekingas uz atsakyma [-o<


Kas tau nedaeina? Sugedes tavo EGR vakumo elektrinis voztuvas. Su tavo masina neatsitiks nieko. Uzglusinus erg vakuma atsitinka tik su e60 ir naujesniais modeliais.


StandartinėParašytas: 12 Lie 2011, 23:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.15
Pranešimai:
91
Automobiliai:
E46 320d. 2002
Arunas B rašė:

Kas tau nedaeina? Sugedes tavo EGR vakumo elektrinis voztuvas. Su tavo masina neatsitiks nieko. Uzglusinus erg vakuma atsitinka tik su e60 ir naujesniais modeliais.

ot cia tai atsakymas =D> ačiū labai


StandartinėParašytas: 31 Lie 2011, 09:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.15
Pranešimai:
91
Automobiliai:
E46 320d. 2002
na va pasivazinejau su uzglusintu egr viskas butu kaip ir gerai, bet uzkimsus jo valdimo zarnele,uzgesinus varikli pradeda birbti is valdymo voztuvelio? gal yra kitokiu butu ta egr neutralizuoti,ta prasme,kad isliktu vakumo valdymas kaip priklauso??? ir ar tai sutapimas,kad po egr atjungimo nudvese oro srauto matuokle,pakeitus i kita deveta trauka atsigavo,bet po kokiu 400km vel tas pats?


StandartinėParašytas: 29 Lie 2015, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.03
Pranešimai:
48
Automobiliai:
E46 320d '02
Susiduriau su tokia problema kad pro egr voztuva pradejo praleisti ismetamuosius dumus. Tiksliau praleidzia pro ta vieta kur susijungia tas zalvarines spalvos vamzdis kuriuo pareina ismetamosios dujos ir egr voztuvas. Praleidzia nes vamzdzio galas yra palankstytas ir jis su egr voztuvu nesusijungia ir lieka tarpelis. Bandziau ivairiom priemonem apvyniot ir bandyt sujungt taip kad nepraleistu, bet visvien praleidzia. Tai nutariau keisti ta vamzdi. Gal kas esat keite ir zinot kurioj vietoj jis susijungia su ismetimu arba turit schema? Bandziau ieskot schemos bet nerandu.


StandartinėParašytas: 29 Lie 2015, 15:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Koks miestas tavo ? Parodyk kurios dalies, schematiškai ar foto, tau reikia. Turiu visokių dalių likusių nuo EGR. Išbursim kažką.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery