Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 16:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
38
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
tu dviracio isnaujo neisradinek.
tavo temos atsakymas telpa i viena sakyni. Uzkimsi egr slegio slangute, egr nebedirba, nebesitersia taip smarkiai sistema dumblu, o garantuoju, kad esant -20, pasiekiama ta pati variklio teperatura, gal skirsis 1-2 minutem. Jei tau skiriasi 15 ir 17 min tarkim, tada...


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 10:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
49
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
Arunas B rašė:
Jei analizuoji tai nematai kad yra ausintuvo termostatas kuris atsidaro tik varikliui ikaitus. Tai tu dabar man paaiskink kokiu budu jis varikli pasildo jei saltam varikliui esant necirkuliuoja ausinimo skystis per ji.


Nesimuškit...
1. EGR termostatas stovi po šilumokaičio,o tai reikšia, kad jis savo darbą atidirba priklausomai, kada įkaistą EGR šilumokaitis, o ne variklis.
2. Reikia žinoti prie kokiu sąlygų atsidaro EGR vožtuvas. jei šaltam varikliui jis neatsidarinėja, tai išmetamų dujų šiluma išeis per duslintuvą.

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
mar1us rašė:
tu dviracio isnaujo neisradinek.
tavo temos atsakymas telpa i viena sakyni. Uzkimsi egr slegio slangute, egr nebedirba, nebesitersia taip smarkiai sistema dumblu, o garantuoju, kad esant -20, pasiekiama ta pati variklio teperatura, gal skirsis 1-2 minutem. Jei tau skiriasi 15 ir 17 min tarkim, tada...


Matai, gal ir išradinėju dviratį, bet man taip pat pikta, kai žmogus nori ramiai pasitart su specialistais, pasikalbėt, nuomones sužinot, o forumiečiai tiesiog nori taip sakant sudirbt naujoką :cry:

Nepaisant visų nuoskaudų, tavo atsakymas sutampa su mano čia senai įrodinėjimais, kad EGR sistema padeda sušildyti variklį. Kaip tu sakai, gal net ir 1 minutės skirtumas ar pan., bet padeda. Aš tą ir įrodinėjau ! Ir niekur nesakiau, kad skirtumas didelis ar pan. Lygiai tas pats su elektriniu šildytuvu, klausimas taip pat, kiek jis ten padeda, kaip sakai 1 minute, ar 9 minutėm, bet padeda.

Priėjome išvados, kad EGR daugiausiai prisideda prie kolektoriaus užteršimo. Papraščiausias variantas, kaip tu sakai, užkiši šlangutę ir galvos nesuki. Aš dėl tokio sprendimo net nerašęs temos būčiau :)

Taip pat sužinojau, kad tie vadinami marškiniai yra dujų aušintuvas, o ne variklio šildytuvas, kaip kad aš galvojau temos pradžioje. Gerai neįkertu schemos, jeigu neteisus, pataisykit :)

EGR aušintuvas turi savo atskirą termostatą (jo cirkuliacinis ratas neįtakojamas pagrindinio termostato), pompa sukelia slėgį vos užvedus, dujos įkaitina skystį, atsidaro EGR termostatas ir dujų įkaitintą karštą skystį išmeta į pagrindinį radiatorių, tuo visai neprisidėdamas prie variklio šilimo, o tik aušindamas dujas, patenkančias į įsiurbimą.

Jeigu veikia taip, kaip parašiau, tai man viskas tada aišku :) Toks juk ir buvo mano tikslas, rašant šią temą :)


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
taip, tik egr voztuvas nera atidarytas pastoviai, todel tas ir neitakuoja variklio sildymui.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Genadijus (Gena) rašė:

Nesimuškit...
1. EGR termostatas stovi po šilumokaičio,o tai reikšia, kad jis savo darbą atidirba priklausomai, kada įkaistą EGR šilumokaitis, o ne variklis.
2. Reikia žinoti prie kokiu sąlygų atsidaro EGR vožtuvas. jei šaltam varikliui jis neatsidarinėja, tai išmetamų dujų šiluma išeis per duslintuvą.


O, ačiū už pagalbą :) O tai baigia mane prilupt :shock:

Dėl 1 punkto - dabar pilnai sutinku =D>

Dėl 2 - šios vietos kol kas neliečiau (forume), aš buvau pasijungęs vakumetrą, mažą lemputę prie EGR presure converterio. Deja tą dariau pernai, tai galiu visko idealiai netsiminti, bet ką pastebėjau.

Vos užvedus šaltą variklį, EGR iš karto veikia pilnu pajėgumu (na preina keletas sekundžių kol ten visi vakumai suveikia). Labai palengva spaudžiant gazą, jis būna atidarytas, bet daug mažiau nei dirbant ant laisvų. Laikant pvz 3000 rpm jis taip pat būna truputį atidarytas. Bet koks staigesnis akseleratoriaus paspaudimas iš karto EGR pilnai uždaro, nes priešingu atveju nėra traukos dėl suprantamų priežasčių. Kiek pamenu, EGR valdymui, remiantis mano pastebėjimais, variklio temperatūra jam neįtakoja.


Paskutinį kartą redagavo Micius 02 Geg 2011, 11:34. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
DmK rašė:
taip, tik egr voztuvas nera atidarytas pastoviai, todel tas ir neitakuoja variklio sildymui.


Ačiū, dabar jau atrodo pilnai supratau visą veikimo schemą :)

8)


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Dabar, kai su Jūsų visų pagalba išsiaiškinau, kaip tiksliai veikia visa ta EGR sistema, tai dabar pradėsiu išradinėti dviratį Nr 2 :)

Mano tikslai

1. Sumažinti kolektoriaus užteršimą - čia jau viskas aišku, pakeičiam EGR vožtuvą vamzdžiu (orą iš turbinos į kolektorių), ir taškas :)
2. Kuo greičiau pakelti variklio darbinę temperatūrą panaudojus EGR dujų aušintuvą.

Na tai galvoju padaryti taip. Vamzdį su EGR vožtuvu grūdu kur nors į išmetimo sistemą, ar iš vis laukan. Kad tik su vieta išsisukčiau ir garso labai nepadidinčiau :) Išmetu EGR termostatą, ir atvedu 2 šlangas nuo elektrinio šildytuvo :) Taip šitą aušintuvą įjungiu į mažąjį apytakos ratą :) EGR vožtuvo valdymą palieku nepakeistą.

Kaip manot, ar tokia schema bent teoriškai turėtų veikti ? :)


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Micius rašė:
Dabar, kai su Jūsų visų pagalba išsiaiškinau, kaip tiksliai veikia visa ta EGR sistema, tai dabar pradėsiu išradinėti dviratį Nr 2 :)

Mano tikslai

1. Sumažinti kolektoriaus užteršimą - čia jau viskas aišku, pakeičiam EGR vožtuvą vamzdžiu (orą iš turbinos į kolektorių), ir taškas :)


Kam tas vamzdis? Kam ta ora paduoti dar kazkaip kitaip, jis juk paduodamas taip kaip reikia. Atjungi voztuvo valdymo vakuma ir viskas.


Micius rašė:
2. Kuo greičiau pakelti variklio darbinę temperatūrą panaudojus EGR dujų aušintuvą.

Na tai galvoju padaryti taip. Vamzdį su EGR vožtuvu grūdu kur nors į išmetimo sistemą, ar iš vis laukan. Kad tik su vieta išsisukčiau ir garso labai nepadidinčiau :) Išmetu EGR termostatą, ir atvedu 2 šlangas nuo elektrinio šildytuvo :) Taip šitą aušintuvą įjungiu į mažąjį apytakos ratą :) EGR vožtuvo valdymą palieku nepakeistą.

Kaip manot, ar tokia schema bent teoriškai turėtų veikti ? :)


Teoriskai gal ir veiks, bet pojucio bus visiskas nulis, o dar ivertinant visus galvos skausmus ir prarasta laika igivendinant visa tai tikrai nematau prasmes. Geriau tada isidek dar viena elektrini sildytuva jei jau tau tas variklis nesusyla greitai. Siaip sitiems varikliams silimo greitis priklauso nuo termostatu stovio ir dar kokiu budu jis yra sildomas. Jei jus isivaizduojat kad situs variklius uzvedus birbinant vietoje greiciau susildysit tai galvokit is naujio. Su situ varikliu reik vaziuoti kad jis uzsiltu kuo greiciau, nes dirbdamas tuscia eiga jisai ausinasi.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
vamzdys kad duju cirkuliacija butu, kitap nesusildysi ausinimo skysti :D

o del sildymo pasakysiu kaip man buvo sia ziema:

1. pastebeta kad webasto neissijungia. isvada - termostatui / -ams batai
2. zuvo webasto
3. pakeistas pagrindinis termostatas - temperatura melynoj zonoj
4. pakeistas egr termostatas - temperatura vos virs melynos zonos.
5. sutvarkyta webasto - darbine temperatura pasiekiama po kokiu 10 minuciu, webasto tvarkingai issijungia. vazinejimas mieste.

bet galima aisku isradyneti dvirati.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
DmK rašė:
vamzdys kad duju cirkuliacija butu, kitap nesusildysi ausinimo skysti :D


As tai apie ta vamzdi supratatu is jo parasymo kad jis ismetes erg voztuva pro ji nori ora i kolektoriu pusti.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
na tai i ismetimo kollektoriu, kaip supratau.
:shock: o vaje, perkaitins varikli :D
o stai ir autorius pasirode, dabar paaiskins.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
DmK rašė:
vamzdys kad duju cirkuliacija butu, kitap nesusildysi ausinimo skysti :D

o del sildymo pasakysiu kaip man buvo sia ziema:

1. pastebeta kad webasto neissijungia. isvada - termostatui / -ams batai
2. zuvo webasto
3. pakeistas pagrindinis termostatas - temperatura melynoj zonoj
4. pakeistas egr termostatas - temperatura vos virs melynos zonos.
5. sutvarkyta webasto - darbine temperatura pasiekiama po kokiu 10 minuciu, webasto tvarkingai issijungia. vazinejimas mieste.

bet galima aisku isradyneti dvirati.


Na dėl vamzdžio, tai kaip Arunas sakė, ta gabaliuką turėjau galvoje, tiesiog tiesiai šlangą iš intercoolerio sujungti kolektorių, visiškai iš tos vietos pašalinant EGR vožtuvą :)

O čia kalbi apie tikrą webastą, ar apie elektrinį, nes kai kurie vadina elektrinį pseudo webasta ir pan. Matai, jeigu čia kalba apie tikrą webasto, tai tu ponas :)

P.S Turiu didelę bėdą, nusisuko pakaitinimo žvakė :cry: Bliot kaip nervina tokie dalykai, kažkokių bepročių užveržta, arba taip sakant užsiėdę.

Tai dabar su tėvu vargsim, pakėlę stumuoklį į VMT grešim, magnetais bandysim striuškas rinkt, pūsti kompresorium, ir jei pasiseks, gal nereiks imti galvos [-o<


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
DmK rašė:
na tai i ismetimo kollektoriu, kaip supratau.
:shock: o vaje, perkaitins varikli :D
o stai ir autorius pasirode, dabar paaiskins.


Jo joooo :) Aš jau čia :) Nu tigi viskas paprastai :) EGR aušintuvo taip sakant skystąją dalį pajungsiu prie elektrinio šildytuvo. Maždaug ateina skystis, praeina pro elektrinį, tada praeina pro mano EGR ir atgal kur jis ten lekia, pečiukan, ar variklin, nu čia aišku. O va su dujine dalimi tai sudėtingiau, tiesiog viską palieku kaip yra, tik duju nepučiu į kolektorių, o pučiu kažkur laukan :)

P.S Karštom dujom jau nebešildyčiau, deja :(


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.08
Pranešimai:
69
Miestas:
Anykščiai
Automobiliai:
E34 525 TDS 94 E46 320D 00 100kw
Arunas B rašė:

Kam tas vamzdis? Kam ta ora paduoti dar kazkaip kitaip, jis juk paduodamas taip kaip reikia. Atjungi voztuvo valdymo vakuma ir viskas.




Teoriskai gal ir veiks, bet pojucio bus visiskas nulis, o dar ivertinant visus galvos skausmus ir prarasta laika igivendinant visa tai tikrai nematau prasmes. Geriau tada isidek dar viena elektrini sildytuva jei jau tau tas variklis nesusyla greitai. Siaip sitiems varikliams silimo greitis priklauso nuo termostatu stovio ir dar kokiu budu jis yra sildomas. Jei jus isivaizduojat kad situs variklius uzvedus birbinant vietoje greiciau susildysit tai galvokit is naujio. Su situ varikliu reik vaziuoti kad jis uzsiltu kuo greiciau, nes dirbdamas tuscia eiga jisai ausinasi.


Dėl pirmo, tai man pats vožtuvas vistiek reikalingas, kitaip prarasiu slėgį turbinoje, jeigu ištisai pūsiu išmetimą pro tą sakykim šildytuvą. Todėl man juk reikia sujungti oro padavimą :)

Na dėl užkaitimo, nežinau kaip termostatų stovis, bet kai pasiekia darbinę, tai stovi rodyklė stačia kaip priklauso :) Ir tikrai nebirbinu ilgai, nes jei jau birbinti, tai visai pečiuką reikia išjungt, tada dar dar kažkas gaunasi, stengiuos važiuot, bet man neužtenka 5km nuvažiuot,vos virš mėlynos pakyla :( Čia aišku žiemą.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 22:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
nieko tu ten neprarasi, lengviau suksys tavo turbina.
na jeigu konstruot, tai konstruot :D
padarom is ismetamuju duju recirkuliacijos ausintuvo ekonomaizeri, ta prasme utilizuosim ismetamuju duju temperatura sildant ausinimo skysti. nukreipiam ismetamasias dujas per sita ausintuva, isejima sujungiam su duslintuvu (vietoj isiurbimo kolektoriaus, kaip numato gamintojas). pralaidumas sito cooler'io (musu atveju jau ekonomaizerio) mazesnis nei ismetamuju duju kolektoriaus, todel reikes instaliuoti 2-3 tokius cooler'ius lygiagreciai. kiekvienas bus irengtas voztuvu. toki pat voztuva reikia irengti pries sitos konstrukcijos sujungimo prie duslintuvo. kai variklis saltas, leidziam visas dujas per ekonomaizerius, ju voztuvai pilnai atidaryti, duslintuve uzdarytas. kai variklis pasilo (iki raudonumo), kai jau radiatorius daugiau nebepaiegus atsaldyti ausinama skysti, uzdarom voztuvus pries ekonomaizerius, atidarom duslintuve. nukreipiam daugiau duju i duslintuva. valdyma situ voztuvu/pertvaru galima nuvesti i salona troseliu pagalba, panauduojant senesniu automobiliu peciko valdyma.

kaip toks upgrade'as :D

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery