Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 03:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Sau 2015, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.22
Pranešimai:
76
Automobiliai:
E46 330d
Vaziuoji pirkt reles, pabandai idet, ziuri kas vyksta. :/

Dar nepradejus ieskot bedos, nereiktu galvot apie "Tiesa slypi kazkur anapus".:D


StandartinėParašytas: 09 Sau 2015, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.16
Amžius:
49
Pranešimai:
21
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E 46 Touring ir E 46
Bet as manau, kad išjungus degimą bet kuriuo atveju neturėtų jas kaitint. :?: Juk mašinoje tada visos sistemos atjungiamos. Ar aš klystu?


StandartinėParašytas: 11 Sau 2015, 03:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.22
Pranešimai:
76
Automobiliai:
E46 330d
Nu nemaciau niekur, kad kaitintu zvakes, kai degimas isjungtas.:D

Ne visai viskas issijungia degima isjungus...po kiek laiko juk auto nueina i miego rezima. Juk nera taip, kad isjungi degima, ir masina stebuklingai iskart "mirus" :D


StandartinėParašytas: 11 Sau 2015, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.01.11
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E46 2003m. 110kw
Sveiki, pasipasakosiu kaip nutiko man.

Kazkuri vakarą pašalo iki -15 ir nebeuzsivede mano 320d 110kw. Uzsivede tik pajungus krokodilus nuo kito auto ir ipurskus etanolio i ten kur ima ora. Kitas dienas atsilo, tai galejau vazineti toliau. Pasidarius diagnostika parodė, kad neveikia pakaitinimo zvakes 1,2,4 voztuvuose.(prie to pacio tikrinom akuma, jis vis dar buvo idealus) Abejojau ar cia tikrai zvakes ar relė, bet nusprendziau nebesukti sau galvos ir tiesiog nuvesti pas meistra, o jis kaip sake jau "tikrins mechaniskai" ir pamatys kur cia blogai. Taip ir buvo - trys zvakes buvo perdegusios, o ketvirta taip pusetinai sudilus jau, tai pakeite visas keturias zvakes ir dabar kuriasi puikiai prie betkokių šalčių.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2015, 23:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
apsiverksiu dabar. zinok niekam taip dar nebuvo.

papasakosiu ir as: ismete kompas perspejima apie nuleista padanga. isejau apziureti - vizualiai viskas gerai. galvoju ka gi dabar daryti, ai sakau, nuveziu pas meistra, tegul tikrina mechaniskai. taip ir buvo, vienas ratas leido per lanka. perbortavo ir viskas gerai nuo tol.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 12 Sau 2015, 09:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
zvakes voztuvuose :)


StandartinėParašytas: 12 Sau 2015, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4181
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Tokie vadeliotojai yra lobis, ne visai sąžiningiems mechanikams. Aukso kasyklos...


StandartinėParašytas: 12 Sau 2015, 10:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Arba pats sau darbo susiranda, pats meistras nepatikejo diagnostika, pats lupo lauk kolektoriu, issisuko zvakes, pajunge ant akumo ir akurat, mechaniskai patikrino pacias zvakes :D
ir darbo puse dienos ir zvakes su truputi antkainio ir vairuotojas patenkintas. Sweet :)))


StandartinėParašytas: 12 Sau 2015, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.22
Pranešimai:
76
Automobiliai:
E46 330d
Shhhhhhhh....chebra, negrazu taip, negadinkit zmogui dienos, jei patenkintas, tegu moka pinigus ir gyvena laimingas.. :D


StandartinėParašytas: 12 Sau 2015, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.01.11
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E46 2003m. 110kw
Na ką, jei išviliojo pinigus tai išviliojo. Kita kart reiks bandyt būti labiau informuotam :/


StandartinėParašytas: 12 Sau 2015, 23:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
kodel isviliojo? pradedam skaityti foruma (busi daugiau informuotas), cia jau seniai viskas isnagrineta. zvakes keiciamos visos. rele gali prie to paties pakeisti ir miegoti keleta metu ramiai. jei pats sugebi bet pvz nesupranti kaip diagnozuoti, keiti viska. meistrui vistiek reles kaina sumokejei, tuo labiau nepatvarios jos.

paprastai tavo pirmas pranesimas buvo absoliuciai beprasmis.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 13 Sau 2015, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.16
Amžius:
49
Pranešimai:
21
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E 46 Touring ir E 46
Tai kaip supratau nelabai realu, kad isjungus degima dar zvakes kaitinamos. Na, gal ne tiek kaitinamos, o srove, atrodo 1,5V paduodama. O pries tai ijungus pakaitinima pilnai kaitino 4 min ir neišsijunge. Rele ane? :^o


StandartinėParašytas: 13 Sau 2015, 09:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.09.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1871
Miestas:
Nenoriu girtis, bet iš Kauno.
Automobiliai:
MB W209 CLK500 03'
E39 530d '00 M sport (ex)
E46 320d '03 M Sport, remap, LSD(ex)
E46 330d '00(ex)
Yra pre heating ir after heating, pastarasis yra kai variklis jau dirba bet dar nepasiekta temperatūra, zvakes po truputi šildo dar. Pre heating degimą įjungus.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2015, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.03
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E39 528, E46 330d
mariusgi rašė:
Yra pre heating ir after heating, pastarasis yra kai variklis jau dirba bet dar nepasiekta temperatūra, zvakes po truputi šildo dar. Pre heating degimą įjungus.

Nezinau, bet speju. Tai padaryta kad zvakes ilgiau tarnautu, truputi pakaista nes jei visu galingumu luptu is karto (prie didelio salcio) keramika viduje suskilinetu. Tas pats ir po sildymo, pasildoma truputi kad staigiai neatvesintu salto paduodamo oro ir k misinis.
Dyzelis pas mane pirmas tad perpjoviau sena sudegusia beru zvake-gan preciziskai viskas viduje padaryta :)


StandartinėParašytas: 26 Lap 2015, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.28
Pranešimai:
58
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E46 330D M57/TÜD30 '03
Kiek perskaičiau, tai prie 2.0 110kw patogiau iš apačios prie rėlės prieit. Kaip yra su 3.0 150kw? Irgi bandyt iš apačios, ar geriau kolektorių nuėmus?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 84 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery