Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Lap 2019, 07:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Lap 2010, 01:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.09
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E46
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E46] 320d 110kw
Pagaminimo metai:2004 07
Variklis:2.0
Degalai:dyzelinas

Iš karto ačiū už kantrybę skaitant :wink:

Problema/klausimas: Sveiki. turiu bėdą - kokia temperatūra bebūtų - pakaitinimo žvakės sudirba tokį patį laiką - apie 3s. Esu norvegijoje, dabar -15 laipsnių šalčio, o kaitina tas pačias 3 sekundes. taip kad užvesti sunku. Visos pakaitinimo žvakės pakeistos naujomis, ne pigiomis (keista pas Saulių, Domeikavoje todėl manau pakeista tikrai gerai). Meistrai sakė kad pakaitinimo žvakių rėlė gera, tad jos nekeitė, o kai ir keitė žvakes tai orai dar buvo šilti, todėl nepastebėjau kad jų nekaitina. Šiandien patikrinau saugiklį po kapotu F2 30A, ir saugiklį daiktadėžėje F104 100A - abu geri, nesudegę (tikrinau su testeriu ir vizualiai), apie saugiklius info radau šiame forume, didelis jum ačiū. Žvakės geros, saugikliai taip pat, rėlė kaip irgi gera. Beje, po kapotu prie tų saugiklių esančią vieną iš dviejų rėlių, kuri yra arčiau mašinos priekio(mėlynu korpusu), plastmasinį korpusą nuėmus, ir įjungus degimą - rėlė sudirba, t.y. pritraukia kontaktą ir laiko - vadinasi veikia, taip? tik po tų kelių sekundžių kažkas suklaksi ir žvakių katinimo lemputė užgęsta(suklaksi kažkur giliau prie variklio lygtai). po suklaksėjimo rėlė toliau veikia ir kontaktą laiko kaip ir. Ar ši rėlė ir yra ta žvakių kaitinimo rėlė? tą kitą rėlę išardžius vizualiai apžiūrėjus nieko bloga nepastebėjau, nepajuodus, nesmirda. Kas galėtų būti negerai? Ar yra dar kažkokia rėlė, kuri atjungia šią rėlę (gal kažkoks temperatūros daviklis ar kas...) Tiksliai pasakikit kuri yra žv.kaitinimo rėlė, kur ieškoti gedimo? forume neradau daugiau kaip ir info. į servizą norvegijoje kolkas nekyla rankos važiuoti.

Iš anksto dėkoju už jūsų mintis ir už pasidalintą patirtį.


StandartinėParašytas: 10 Lap 2010, 02:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8003
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
aurimas23 rašė:
kur ieškoti gedimo?

nera cia jokio gedimo. m47tu varikliui pakaitinimo zvakes veikia maksimum 2,7sek, + siek tiek nepilnu paiegumu po variklio uzkurimo. http://tis.bmwcats.com/doc1073961/
Paveikslėlis

matuok kompresija, -15 tokiam varikliui niekas.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Lap 2010, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.09
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E46
Dėkui už atsakymą :wink:

Tai sakote kad kaltininkas gali būti kompresijos nebuvimas? Pamatuoti kompresiją labai sudėtinga? Kaip vyksta kompresijos matavimas? Išsukami purkštukai ir į jų vietas įsukamas monometras? Kompresijos nebūvimą įtakoja sudilę kompresiniai žiedai ant stumoklio? Gal yra kažkoks buitiškas kompresijos patikrinimas? Čia jau didelė bėda spėju... Tokiam matarui labai sudėtinga ją pamatuoti? Kokia kompresija turėtų būti?(30bar?) ir koks slėgis jau yra negerai? Vedant nemeta jokių dūmų - nei baltų, nei mėlynų, nei juodų.

Labai daug klausimų turiu, dėkui už kantrybę :wink:

Mažu kas nors iš jūsų turit meistrą Trondheimo apskrityje? :roll: Nes čia pvz. stabdžių kaladėlių pakeitimas tokiam modeliui atsieitų apie 6500kr kas yra apie 2700Lt (servise) :shock:


StandartinėParašytas: 10 Lap 2010, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8003
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
galima ir namu salygomis pamatuot kompresija:
reikia manometro su skale didesne nei 30 Bar, negriztamaji voztuva, voztuva nuleodeja ir adapteri priklausomai kur suksi, lengviausiai vietoj pakaitinimo zvakiu. atjungi kuro padavima, issuki pakaitinimo zvakes, isuki sukonstruota prietaisa ir suki su starteriu. 30Bar labai gerai, 25 gerai, 20 - viskas aisku kodel neuzsiveda.

gal purkstukai pavarge, blogai ispurskia kura, blogai susimaiso kuro - oro misinis, sudietingiau uzkurti varikli.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 10 Lap 2010, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
36
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Dažna problema yra "Preheating control unit" 12217786821 :)


StandartinėParašytas: 10 Lap 2010, 21:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1614
Miestas:
Jonava
Automobiliai:
E46 320d M47TUD20 03' 6speed
F10 535i N55B30 14' LCI
o kaip patikrinti ta rele?


StandartinėParašytas: 10 Lap 2010, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
36
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Kompas rodo klaidas kad visos žvakes blogos nors ir pakeistos buna naujomis.


StandartinėParašytas: 11 Lap 2010, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.09
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E46
Irmantas rašė:
Dažna problema yra "Preheating control unit" 12217786821 :)


Čia kuri yra ta rėlė, ką ji daro? Kaip patikrinti ją ir ar tai TIKRAI gali įtakoti nesivedimą? Pas mane ir buvo pakeistos visos žvakės, o po pakeitimo niekas diagnostikos ir nebedarė. Kolkas negaunu garažo kompresijos patikrinimui :( Irmantai, būtų šaunu kad smulkiau aprašytum savo mintį :wink:

Vedant mašiną ant vadinamo buksyro, ar įmanoma labai pakenkti auto? jei taip, tai kam.

Ačiū


StandartinėParašytas: 11 Lap 2010, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
36
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Surask dezute juoda po kolektorium kur visos zvakes i ji pakaitinimo sueina ir ji pakeisk kainuoja naujas apie 320litu iš krastos ir turetu uzklibet, nebent dar kokiu kitu problemu su pukstukais ar dar kuom :)


StandartinėParašytas: 12 Lap 2010, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8003
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
aurimas23 rašė:
Vedant mašiną ant vadinamo buksyro, ar įmanoma labai pakenkti auto?

ne

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 18:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
37
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
DmK rašė:
ne



:lol: jei masina ne su automatine pavaru deze :mrgreen:


StandartinėParašytas: 24 Lap 2010, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.09
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E46
Šiendien buvo toks nutikimas: ryte nejo vest masinos, ta prasme degimas uzsidega, bet starterio nesuka. raktelius tris turiu - nei su vienu nejo nieko padaryt (galvojau rakteliai nuduso), maigiau maigiau ir nieko, tada kazkaip sugalvojau ijungt maga (sutinku - kvaila mintis, lyg sudavus i veida turetu batraisciai atsirist :D ) , na ir pirmas meginimas kurt - nu ir vuolia, uzsikure... -23 salcio buvo ryte, tai gal tai itakojo, nzn. kas cia galetu but? starteris? kazkaip abejoju... nes siais suka viskas tvarkingai. vienos bedos su tuo bmw :evil:


StandartinėParašytas: 25 Lap 2010, 10:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8003
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
aurimas23 rašė:
...sugalvojau ijungt maga......na ir pirmas meginimas kurt - nu ir vuolia, uzsikure.......kas cia galetu but?

akumas pavarges. siap yra rekomenduojama prie dideliu salciu ijungti sviesas kokiai minutei kad pasildyti akuma. katik teorija pasitvirtino.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 25 Lap 2010, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.09
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E46
DmK rašė:
akumas pavarges. siap yra rekomenduojama prie dideliu salciu ijungti sviesas kokiai minutei kad pasildyti akuma. katik teorija pasitvirtino.



Akumas naujas, pakeistas pries du menesius, vokiskas, 440lt sumokejau, parinktas pagal kataloga.... tai sis variantas atkrenta. krovima patikrinau - krauna gerai. berods 13,95V su ijungtom trumposiomis sviesomis.


StandartinėParašytas: 26 Lap 2010, 10:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.09
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E46
uzgesinus varikli kuri laika dar kazkas veikia paneleje, kas tai? atrodytu lyg koks kondicionierius sklendes uzdarytu ar kazka. gali taip buti?

Galvoju apie webasto. o gal ji pas mane yra tik as to nezinau? Kaip issiaiskinti?

Atsiprasau uz kvailus klausimus :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery