Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Lap 2019, 10:06

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 495 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Vas 2015, 11:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
31
Pranešimai:
3755
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
Pervirinus gofrą į originalią (sena buvo kiaura), taip pat nuėmė dalį dungsėjimo :D

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 17 Vas 2015, 16:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
Kas per gofra?

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


StandartinėParašytas: 17 Vas 2015, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
31
Pranešimai:
3755
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
duslintuvo detalė po varikliu

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 19 Vas 2015, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
O kaip duslintuvo gofra gali įtakoti dungsėjimą iš transmisijos?

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2015, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
31
Pranešimai:
3755
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
duslerka kaip kumštis vėl tapo, nesimaskatuoja per apkrovas ir to pasekoje neslankioja (nedungsi) toj vietoj.

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 19 Vas 2015, 00:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
Bet garsas jaučiasi grynai iš galo.

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2015, 01:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
31
Pranešimai:
3755
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
žinau, todėl ir rašau čia.

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 20 Vas 2015, 11:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
Tai va, paaukojau kelias savo gyvenimo valandas, perskaičiau visą šią temą ir dar daug pavienių kitų, taigi pas ką tokios pat problemos gali sutaupyt savo laiką ir paskaityt mano postą, į jį sudėsiu visą surastą info glaustai ir prie to pačio papasakosiu savo auto istoriją. Jokioje temoje konkretaus atsakymo dėl ko pas jus bilda nerasite, nes variantų labai daug.

Auto E46 pre-FL 2000-03 328i Touring mechanas. Pirkau pats Vokietijoje su 223000 tikra rida (tarp kitko - galiu padėt nupirkt jei kam reikia gyvos auto).
Simptomai kurie buvo jau perkant:
Dungtelėjimas stovint vietoj ir pirmą kartą įjungiant pavarą;
Dungtelėjimas važiuojant staigiai mėtant pavaras - nesvarbu iš kokios į kokią;
Riedant ant pavaros prie didesnių apsukų (kai didesnis sukimo momentas) neliečiant sankabos ir staigiai spaudinėjant/atleidinėjant gazą - spardymai iš galo.
Sėdint gale ilgą laiką važiuojant vienodu greičiu (dažniausiai apie 140km/h) pradedi girdėt labai silpną ūžimą, kuris yra ne vienodas, o bangom.
Kiek buvo šnekėta su įvairiais meistrais, visi vienbalsiai sakė: "neieškok šiknoj smegenų, čia viskas normoj, važiuosi ilgai, pas mane dar blogiau dungsi".
Simptomas atsiradęs vėliau:
Atleidus gazą ir lėtėjant su pavara girdimas ūžimas iš galo.
Simptomai atsiradę po pusės metų prie 255000km ridos:
Atsirado ūžimas bėgėjantis prie didesnio greičio, maždaug nuo 120km/h.
Atleidus gazą ir lėtėjant su pavara jau buvo nebe ūžimas, o lengvas griaudėjimas.

Pakeičiau reduktorių, dungtelėjimai nedingo, gal vos vos sumažėjo, o gal tai tik placebo efektas. Bet ūžesiai atrodo dingo, nors kolkas pavyko patikrinti tik ant šlapio asfalto (šnypščiantis vanduo gali užgožti ūžesį) ir tik vaikiškais greičiais Lietuvos autostradose. Bet esu 70% įsitikinęs, kad griaudėjimo nebėra. Po to vėl užvarėm ant keltuvo, sukiojant abu ratus vienu metu į tą pačią pusę jaučiasi laisvumas pačiame reduktoriuje, taip pat sukiojant kiekvieną ratą atskirai jaučiasi laisvumas abiejuose pusašiuose, viename kiek daugiau. Taigi dabar laužau galvą - ar ieškoti dar vieno reduktoriaus ir ji pakeisti kartu su pusašiais ar keisti tik pusašius ar išvis palikti kaip yra. Nes visgi ir dalys ir darbas kainuoja, o kai nežinai ar tą pakeitus kas nors pasikeis, tai pinigų gaila.
Užtat išmokau kaip perkant patikrinti reduktorių: Nors mano reduktorius tikrai buvo blogas, tačiau jį šiaip sau sukiojant jokių laisvumų nėra, pašalinių garsų taipogi. Reikia daryti taip: paimat iš karto už abiejų flancų (vietos kur tvirtinasi pusašiai) ir vienodai sukiojat pirmyn atgal. Tik pataikius pasukti identiškai galima pajausti laisvumą.
Kas dėl kitų probleminių vietų:
Dugnas - ledas, niekur jokių įtrūkimų nėra, meistras keisdamas reduktorių nepastebėjo, aš po to irgi kruopščiai apžiūrėjau iš visų pusių. Primenu, kad E46 iki 2000-02 buvo gamyklinis brokas - plyštantis dugnas ties reduktoriaus tvirtinimo vieta, dažniausiai ties galiniu kairiu ir priekiniu dešiniu sailentu. Krasta taiso nemokamai, tik reikės sumokėt už papildomus darbus apie 150€ ir laukti eilėje apie mėnesį.
Dėl sailentblokų ir pagalvės neklausiau, bet manau neįmanoma jų nepastebėt keičiant reduktorių. Tai dažna bėda, ypatingai pagalvė, bet išoriškai galima nepamatyti susidėvėjimų.
Pakabinamas sakė taip pat geras.
Sukiojant kardaną kryžmėje jokių laisvumų nesijaučia, bet ją ir taip atmesčiau, nes ji pagal daugelį forumiečių ne dungsi, o skleidžia skardesnį garsą arba tarška.
Kardano guma arba kitaip mova atrodo ledas, tačiau keli žmonės rašė, kad jų gumos taip pat atrodė kaip naujos, bet jas pakeitus bildėjimai dingo. Atrodo mistika, bet šiame video radau atsakymą dėl ko taip gali būti: http://youtu.be/4yCxhyTlysw?t=4m18s
Dar buvo nemažai kaltinančių sankabą ir dėžę, bet neradau nei vieno, kuris būtų išsprendęs problemą šių dalykų pakeitimu. Tik vienas žmogus puslapiu atgal tvirtinantis, kad pakeitus dėžę dingo bildėsiai - pamiršo paminėti, kad pas jį SMG dėžė.
Staigiai mėtant bėgius gali bildėti ir laisvas duslintuvas (kaip rašė žmogus aukščiau) ir netgi daiktai bagažinėje. Bet tai negalioja jeigu jums dungsi ir stovint vietoje.

Išvada tokia -
Geriausiu atveju bildėti gali viename iš aukščiau paminėtų dalykų, tačiau pakeitus silpniausią bildantį tašką - gali pradėti bildėti kitame;
Blogesniu atveju gali bildėti keliuose dalykuose;
Blogiausiu atveju gali bildėti visuose po biški, jei tarkim visur yra minimalus beveik normalus laisvumas, bet sudėjus viską į vieną gaunasi vienas didelis BUM. Todėl pakeitus vieną tašką bildesys sumažėja labai nedaug.

Prieš pradedant mėtyti pinigus ir keisti viską iš eilės - reikia atlikti tokią procedūrą: užvažiuoti ant duobės arba keltuvo, vienas palindęs po mašiną atidžiai žiūri, klauso ir liečia, kitas už vairo užvedęs variklį junginėja įvairius bėgius, staigiai atleidinėja sankabą ir t.t. Reikia bandyti ir su atleistu ir su užtrauktu rankiniu. Kabant ant keltuvo antipraslydimą reikia išjungti.

to be continued...

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


Paskutinį kartą redagavo 325i 20 Vas 2015, 11:42. Iš viso redaguota 2 kartus.
2.10. Žinutės tekstas turi būti rašomas tik juodai, draudžiama naudoti spalvas.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2015, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
34
Pranešimai:
4290
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
aš dar kartą pasikartosiu, būtinai peržiūrėti reikia balkio tas 4 sailentus, nes savo kaip nuėmiau vienas sailentas išplyšęs buvo, esanti įvorė iškrito pati. O kiek buvo žiūrėta ir klibinta ir atrodė viskas ok. Nenuėmus balkio nelabai ten ką ir pamatysi ar tie sailentai geri ar ne.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2015, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
Istorija tęsiasi.
Užvariau ant estakados, pasodinau paną už vairo kad junginėtų bėgius ir radau plyšusią reduktoriaus galinę pagalvę. Buvo dar nedidelis garsas ir iš granatų prie ratų pusės (kaip jau minėjau jose yra nedidelis laisvumas) ir iš pačio reduktoriaus. Meistras servise pagalvės nepamatė nei keisdamas reduktorių nei po to specialiai tikrindamas. Išvada - net ir savais meistrais negalima visiškai pasitikėti.
Pradžioj keisiu pagalvę https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... /0/0/0/0/0 (detalė nr 9), gal kas žino kur rasti pigiau? Jei bildėsių dar bus - ateis eilė pusašiams.
Dar buvo garsų prie kardano movos, tik neaišku ar movoj ar dėžėj. Pačioj movoj jokio laisvumo nesijautė. Gal kada pasikeisiu prie progos, turiu naują, pardavėjas prie mašinos pridėjo.

EDIT: Duslintuvas stovi kaip prikaltas, jokio judėjimo ir jokių gorfų nėra. Spėju jos tik pas dyzelius.

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


Paskutinį kartą redagavo Stas22 23 Vas 2015, 22:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 22 Vas 2015, 17:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
34
Pranešimai:
4290
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
o kaip tau su Nr. 4 reikalai, nes šituos pažiūrėti sunku, bet manuoju atveju viena buvo nuėjus šaibom :)

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2015, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
Didelio judėjimo ten nesimatė, aišku visko gali būt. Pradžiai pagalvę pakeisiu, tada žiūrėsiu. Nes kad jas patikrint reikia rediktorių nuimt, pats neturiu sąlygų, o servise per didelės išlaidos.

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2015, 17:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.28
Amžius:
27
Pranešimai:
88
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330d touring
na va o as dar klausiau ar visi vaziuokles sailentai geri ir ar pusasiai neturi laisvumo.
ten tas reduktorius minimalu laisvuma gal ir turi bet jo neturetu jaustis vaziuojant ar stovint junginejant begius


StandartinėParašytas: 22 Vas 2015, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.26
Amžius:
28
Pranešimai:
317
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E46 320d '99 100kw
Sveiki, gal žinote kur Lietuvoje galima būtų pasiimti tokias plokšteles, galinio balkio tvarkymui ?
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 23 Vas 2015, 08:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.04
Amžius:
27
Pranešimai:
1105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E46 330d
ex E36 320i
ex E46 330cd
ex E36 316 compact
e92 335i manual
nnerijuss rašė:
Sveiki, gal žinote kur Lietuvoje galima būtų pasiimti tokias plokšteles, galinio balkio tvarkymui ?
Paveikslėlis

Pas pawla is IRP, jis zinau kad gamina:) Tik patikek pas ji pigiu daliu nera:)

_________________
Sigucio filmuok, driftysiu...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 495 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery