Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 01:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Gru 2008, 00:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
ablasiejus rašė:
Vienas apie ratus, kitas apie batus. Teik to, jei skaityt nemoki, nepakeisiu nieko.


tai ir rasyk apie ratus a to pakolkas is taves batai tesimato :D . ieskojau, domejausi, rinkausi, pirkau, laukiau ir dejau .... ir vazineju laimingas o tu cia rasineji 'mindamas' kad :

"...Zvelkim truputi giliau. O kaip kas yra is tikro - jau nezinosim...""

anyway visiem kitiem geru artejanciu svenciu

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 22 Gru 2008, 09:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
pirma perskaityk apie dsc. TAda pereit galesim prie lsd.


StandartinėParašytas: 22 Gru 2008, 10:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.19
Amžius:
39
Pranešimai:
160
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 sandeliukas-traktoriukas
Karoli - kokie atsiliepimai? Ar pasikeite "paprastas" vaziavimas mieste? Ar matai kokiu minusu?
Beje, gal turi informacijos ar skiriasi tie difirencialai benziniams/dyzeliniams modeliams, coupe/sedan/touring? Na ir dar idomu kiek kainavo ji idet?

_________________
www.E46.lt


StandartinėParašytas: 22 Gru 2008, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
pakolkas atsiliepimai tik teigiami:

- pagerejo sukibimas su kelio danga sakyciau kokia 50% ant slapio / slidesnio kelio. kaip elgiasi ant ledo dar neteko bandyti nes ant pajurio mes beveik sniego nematom :) ant posukiu sukibimas isibegejant gal net 70%. pati masina atrodo kaip ibesta i kelia nes sunkiau prasukti ratus a to anksciau mano ziemines ypac ant posukio begejantis prasisukinedavo. dabar - tik spaudi ir bandai kedej isilaikyti :)

- minusu nepasijuto jokiu. na gal tik neroras kur nors uzsinesus ir pataikius i bordiura ismusti vaziuokles

- pats gakimtojas yra Quaife ir jis gamina visokio bieso motosportui ir siaip. bet susisiekus su jais buvo atsakyta kad kreipkites i savo salies dileri. pagal kursa labiausiai apsimokejo is uk imti. ten platina http://www.birdsauto.com pasukau apsiziurejau issiklausinejau. parinko pagal VIN'a masinos (matyt pagal greiciu dezes perdavimu skaiciu) ir matyt turi visoms galimoms BMW masinoms. sumokejau ir po 5 dienu ant lietuvos rankose turiu. kazkas i lt dar veza ir ne viena nes lietuvius ten gerai zino. pats pristatymas 60 svaru tad galima ir cia sutaupyti, bet ypatingai nuo kurso svyravimu nes kaina liko kaip ir prie svaro/lito 1/4,8 ir iki dabar kai 1/3,65. dar galima pabandyti su PVM pazaisti bet .... aisku cia viskas skamba paprastai bet tai truko apie metus, nuo idejos iki lsd masinoje.

- idejimas atsiejo 550. tepalo vien pas mani supyle 1,5 litro kurio kaina 94 lt litrui. darbo buvo kad reikejo nuimti galinio reduktoriaus deze, asidaryti ir pakeisti. keite auto deziu meistras ir viskas pakolkas tvarkoj. kiek zinau ant klaipedos dar vienas ar du su Quaife LSD, bent jau tie patys dejo ir nusiskundimu nera.

- labiausiai patinka garantija - prikabinta


p.s. tik nesuprantu ko BMW nustojo deti lsd i savo modelius?


Prikabinti failai:
quaife warranty.pdf [145.27 KiB]
Atsisiųsta 555 kartus(ų)

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance
StandartinėParašytas: 22 Gru 2008, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.06
Amžius:
45
Pranešimai:
153
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
bmw ........
marketingo sumetimais,nori sportuot pirk m3 :mrgreen:

_________________
Kai tu juokiesi,pasaulis juokiasi kartu su tavimi.Kai tu verki,pasaulis juokiasi toliau......


StandartinėParašytas: 22 Gru 2008, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
cia labai daug kalbeta buvo apie visas stabilumo sistemas tai norejau paklausti apie asc veikimo principa. tai kai prasisuka vienas ratas jinai ji pristabdo ir dusina varikli? ar tik varikli pridusina?


StandartinėParašytas: 22 Gru 2008, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
viewtopic.php?f=36&t=57259

tik neuzsipulkit mane visi cia tik pasidalinimas mintim


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
ablasiejus rašė:
pirma perskaityk apie dsc. TAda pereit galesim prie lsd.


prie ko cia dsc ir lsd ???? tu gal maisai lsd su psihotropinem medziagom :D jei nesupranti ar nezinai ar nenori zinoti tai sis forumas galetu tau padeti. bet jei skaityti nemoki ir anglu kalbos nelabai rauki tai ir patilek.

lengvai tau paaiskinsiu - atsisedi i E46, palaikai paspausta DSC knopke 5 sekundes kol uzsidega dvi lemputes geltonos ant prietaisu skydo ir masinos antipraslydimo/stabilumo kontrole issijungia. tada gali uzsinesineti ir daryti kiek tik ir ka tik nori. niekas 'ten' nesipjauna. kai baigi - paspaudi DSC knopke dar karta ir vazineji toliau. masinos antipraslydimo/stabilumo kontrole issikis i vaziavima tada kai supras kad yra kritine situacija.

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 01:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
cia vaikam darzelyja paaiskink, :lol: esme netame. nevisi gali 4000lt i lsd imerkt o asc pristabdo prabuksuojanti rata ko pasekoja pradeda suktis kitas ratas tad turetu suktis abu ratai vienu metu efektas turetu buti panasus kaip lsd tik beda kad asc ir varikli uzdusina sita dalyka rei apeit. ps viskas tik teorija. ir patkek jei as galeciau 4000 sumoketi uz lsd tikrai nesukciau kiausu cia atsisedes.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 01:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
108
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
KarolisK rašė:
lengvai tau paaiskinsiu - atsisedi i E46, palaikai paspausta DSC knopke 5 sekundes kol uzsidega dvi lemputes geltonos ant prietaisu skydo ir masinos antipraslydimo/stabilumo kontrole issijungia. tada gali uzsinesineti ir daryti kiek tik ir ka tik nori. niekas 'ten' nesipjauna. kai baigi - paspaudi DSC knopke dar karta ir vazineji toliau. masinos antipraslydimo/stabilumo kontrole issikis i vaziavima tada kai supras kad yra kritine situacija.

Nuoširdžiai noriu tikėti, kad viskas ten gerai. Naujas brangus (palyginus su mašinos kaina) pirkinys, su tuo susiję nauji džiaugsmai ir pan. Bet tai nėra gamyklinis daiktas, tai greičiau kaip silikoniniai papai, kurie kaip ir gerai, bet nežinia kaip bus po metų ar dviejų.

Ką kalba LSD gamintojai, tai tik reklaminis šūdas. Vat įdomu, būtų sužinoti, ką apie tokį "modą" mano oficialūs BMW žmonės ir kaip jis iš tikrųjų susigyvena su esama elektronika važinėjant kasdien ir daug; kokie ten procesai vyksta ir pan. Tokios info kas nors turit?


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.10
Amžius:
41
Pranešimai:
330
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325xi N53B30
ex.E46 330d M57N
ex. E46 328i M52TUB28
D.S rašė:
cia vaikam darzelyja paaiskink, :lol: esme netame. nevisi gali 4000lt i lsd imerkt o asc pristabdo prabuksuojanti rata ko pasekoja pradeda suktis kitas ratas tad turetu suktis abu ratai vienu metu efektas turetu buti panasus kaip lsd tik beda kad asc ir varikli uzdusina sita dalyka rei apeit. ps viskas tik teorija. ir patkek jei as galeciau 4000 sumoketi uz lsd tikrai nesukciau kiausu cia atsisedes.


ACS ratu nepristabdo, tik dusina varikli.
DSC pristabdo ratus, kai reikia sukontroliuoti slystancia masina. Juos "apeit" gali nuspaudes isjungimo mygtuka salone.
Sie du dalykai yra elektroniniai ir nieko bendro neturi su LSD, kuris yra visiskai mechaninis daiktas.

_________________
ačiū


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
kolega - pritariu

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
41
Pranešimai:
4363
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
ASC+T berods pristabdo ir galinius ratus (jeigu gerai prisimenu), tai šiokią tokią įtaką gali turėti tas LSD.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
Apie bendruma nieks nekalba. Kalba yra apie tai, kad i asc+t ar dsc kompiuteri yra irasoma, kad varomas tik VIENAS ratas. Tad iskilus tokiai situacijai, kada reikia pristbadyti tarkim tam tikra rata, nes jis sukasi greiciau uz kitos puses rata (tarkim slydimas ar kas), ar auto paslydo imkim, ir nori jau užpakalis apsukti, kompas pakoreguoja reikiama rata/ratus.
Isidedam LSD.
Turim DU varancius ratus. Slidu. Pradeda prasisukti ratai, užpakalis nesti. I asc+t ar dsc valdymo kompiuteri yra irasyta programa tik tokiam atvejui, kai varomas tik vienas ratas, o tai reiskia, kad ratu prasisukimo/slydimo metu jie sukasi nepriklausomai, todel pagll tai koreguojama. LSD atveju- abu jie sukasi vienodu greiciu ir uzblokuoti. Tai mes kalbame, ar iskilus tokiai situacijai, nebus taip, kad dsc elgsis "netinkamai" tokioje situacijoje, ir kaip tik pades/atliks tokius "koregavimo" veiksmus, jog bus apsukama/numestama masina nuo kelio.

Trumpaiu tariant - dsc programa (ukiskai - dsc programa-lygina esama situacija su idealiai, kuri irasyta i kompiuteri), yra parasyta/pritaikyta paprastam reduktoriui. Idedam lsd - pakeiciamas masinos "mechaninis" elgesys kelyje/sukibimas, o dsc programa-paliekama sena. Ir ar ekstremalioj situacijoj, dsc, pagal savo nustatymus, nepadarys "neprotingo" veiksmo.

Lyginau anksciau su m3 todel, kad ten jau yra lsd, ir dsc programa yra kita, nei kad kokiam paprastam E46. Turbut neveltui taip daroma.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.06
Amžius:
45
Pranešimai:
153
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
bmw ........
ablasiejus rašė:
Apie bendruma nieks nekalba. Kalba yra apie tai, kad i asc+t ar dsc kompiuteri yra irasoma, kad varomas tik VIENAS ratas. Tad iskilus tokiai situacijai, kada reikia pristbadyti tarkim tam tikra rata, nes jis sukasi greiciau uz kitos puses rata (tarkim slydimas ar kas), ar auto paslydo imkim, ir nori jau užpakalis apsukti, kompas pakoreguoja reikiama rata/ratus.
Isidedam LSD.
Turim DU varancius ratus. Slidu. Pradeda prasisukti ratai, užpakalis nesti. I asc+t ar dsc valdymo kompiuteri yra irasyta programa tik tokiam atvejui, kai varomas tik vienas ratas, o tai reiskia, kad ratu prasisukimo/slydimo metu jie sukasi nepriklausomai, todel pagll tai koreguojama. LSD atveju- abu jie sukasi vienodu greiciu ir uzblokuoti. Tai mes kalbame, ar iskilus tokiai situacijai, nebus taip, kad dsc elgsis "netinkamai" tokioje situacijoje, ir kaip tik pades/atliks tokius "koregavimo" veiksmus, jog bus apsukama/numestama masina nuo kelio.

Trumpaiu tariant - dsc programa (ukiskai - dsc programa-lygina esama situacija su idealiai, kuri irasyta i kompiuteri), yra parasyta/pritaikyta paprastam reduktoriui. Idedam lsd - pakeiciamas masinos "mechaninis" elgesys kelyje/sukibimas, o dsc programa-paliekama sena. Ir ar ekstremalioj situacijoj, dsc, pagal savo nustatymus, nepadarys "neprotingo" veiksmo.

Lyginau anksciau su m3 todel, kad ten jau yra lsd, ir dsc programa yra kita, nei kad kokiam paprastam E46. Turbut neveltui taip daroma.

taip viskas cia yra tiesa =D> =D> =D> as manau kad paprastam E46 lsd veiks efektyvei tik dsc turetu turet maziau darbo nes sukibimas stabilumas gersnis,aisku m3 blokiruotei neprilygs kuri yra surista su dsc,cia gali pasirinkt net 3vaziavimo variantus: kelionini,sportas,intencyvus sportas :P

_________________
Kai tu juokiesi,pasaulis juokiasi kartu su tavimi.Kai tu verki,pasaulis juokiasi toliau......


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery