Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 01:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Gru 2007, 01:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
37
Pranešimai:
6965
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
EXvaldelis ir remis gr. vertinga info jums ;)
viewtopic.php?t=5132


StandartinėParašytas: 18 Gru 2007, 01:55 
  
 
 
bummer333 rašė:
EXvaldelis ir remis gr. vertinga info jums ;)
viewtopic.php?t=5132


NESUPRATAU ko nori,neturi ka veikti.


StandartinėParašytas: 18 Gru 2007, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.04
Amžius:
35
Pranešimai:
90
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 323i '98
gal ne visai i tema bet pas mane irgi problemos su varikliu panashios. tik ne taip zhiauriai, krc kai visishkai shaltas variklis dirba viskas ok apsukos uzhkeltos iki 1krpm, bet tik pasiekia ta dali nuo melynos padalos iki ketvirtadalio pradeda shokineti apsukos kartais net uzhgesta :/ kas galetu buti? ar kompas gali puliuoti? ar temp daviklis? ir norechiau pridurti, kad kol shaltas variklis kazhkaip smagiau dirba paspaudus akseleratoriu labai greitai sukyla apsukos ir taip pat greitai numazheja, o kai temperatura optimali tai kazhkaip lechiau kyla ir leidzhiasi labai labai letai :/ palyginus su shaltu, ar chia taip turi buti ar che irgi problema? nes kito 323i nebuvau sutikes.

ačiū


StandartinėParašytas: 18 Gru 2007, 13:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
40
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
miezhius rašė:
gal ne visai i tema bet pas mane irgi problemos su varikliu panashios. tik ne taip zhiauriai, krc kai visishkai shaltas variklis dirba viskas ok apsukos uzhkeltos iki 1krpm, bet tik pasiekia ta dali nuo melynos padalos iki ketvirtadalio pradeda shokineti apsukos kartais net uzhgesta :/ kas galetu buti? ar kompas gali puliuoti? ar temp daviklis? ir norechiau pridurti, kad kol shaltas variklis kazhkaip smagiau dirba paspaudus akseleratoriu labai greitai sukyla apsukos ir taip pat greitai numazheja, o kai temperatura optimali tai kazhkaip lechiau kyla ir leidzhiasi labai labai letai :/ palyginus su shaltu, ar chia taip turi buti ar che irgi problema? nes kito 323i nebuvau sutikes.

ačiū

kuro sanaudos nera pakilusios? cia turbut bus LZ... (placiau per paieska)
dar neprosali ir diagnostika butu pasidaryti, kad isitikinti.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 00:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.04
Amžius:
35
Pranešimai:
90
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 323i '98
[/quote]
kuro sanaudos nera pakilusios? cia turbut bus LZ... (placiau per paieska)
dar neprosali ir diagnostika butu pasidaryti, kad isitikinti.[/quote]

kaip nekeista dabar po miesta vazhinejant rodo 12.5, niekad taip mazai nebudavo, ir seip pazhiurejau internete raso kad mieste apie 13-14 turi imti, o dar ir vaziavimo budas pas mane nevisiskai pensininko :/ bet kai isipilu benzo pvz rodo kad galiu nuvaziuoti 300km o nuvaziuoju apie ~220 :/ idomi situacija :/ jo reikes varyt savaitgali pasitikrint


StandartinėParašytas: 19 Gru 2007, 11:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
40
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
man del LZ kelis men nebuvo pakilusios sanaudos, bet traukai atsiliepe uztat, o isidejus kita neveikianti, kur itampa sokinejo, tai sanaudos iskart pakilo, apsukos sokinejo, netrauke. tai simptomai gali skirtis.
gerai yra tai, kad jei LZ nuduses ir net jei ruosias nudusti, tai jau daznai klaida meta.
dar tokiu nesamoniu buna, kai katalizatorius uzsikemsa, bet neskubek jo pjauti lauk, geriau pasitikrink diagnostikoj, ten ir del katalizo pasakys manau.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 20 Gru 2007, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
ta pacia beda turiu taj temp davikli nustate.

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 20 Gru 2007, 02:09 
  
 
 
vytas123 rašė:
ta pacia beda turiu taj temp davikli nustate.


kokia beda,nes jau cia kaip ir turgelis gavosi.prasom issamiau.


StandartinėParašytas: 21 Gru 2007, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
apsukos sokineja tam tikram momente tarp vidurio ir melino lauko ,po to viskas geraj

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 21 Gru 2007, 00:57 
  
 
 
vytas123 rašė:
apsukos sokineja tam tikram momente tarp vidurio ir melino lauko ,po to viskas geraj


pats supranti ka parasei, cituoju "tarp vidurio ir melyno lauko",tai gal ten temperatura sokinejo o ne apsukos!!!???


StandartinėParašytas: 21 Gru 2007, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
40
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
EXvaldelis rašė:
pats supranti ka parasei, cituoju "tarp vidurio ir melyno lauko",tai gal ten temperatura sokinejo o ne apsukos!!!???

gal truputi ne taip parase, bet teisingai... del temp daviklio klaidu buna ivairiu simptomu. man iki pilnos normos ziauriai perpildavo, kad net apsuku nejo sukelti ir purtesi, kaip kad 2 cil tedirbtu... kitiems buna kaip tik pasilus, kitiems iki melynos padalos galo.
nes jis gali meluoti, kad variklis saltas, nors yra pasiles, arba kad jau pasiles, kai jis yra saltas, o pasekmes iskarto matosi.
bet visgi manau, kad LZ pas tave bus kaltas...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Gru 2007, 23:08 
  
 
 
EXvaldelis rašė:
jau pradeda nervinti tas gedimukas,kad pakeist vandens temperaturini dacika,reikia kolektoriu nuimti,bet kai nuemiau tai visus kitus dalykus ir slangas apziurejau .nieko daugiau blogo neradau ir atgal surinkau.dar issiaiskinau ,kad EGR voztuvas uzstriges ir uzpuves ,uzrudijes.isvalymas nepadejo tai teko isardyti ir isitikinti,kad mires,tik po keliu stuktelejimu plaktuku pradejo vaikscioti,tik jau reikes kito :) ji isvis nuemus spejau pagalvoti,kad radau gedima.nes siaip jis kaip tik saltam varikliui ismetamas dujas turi ismesti lauk ,voztuvelis atsidaro,vakumas patraukia ir atsidaro EGR,o kai variklis pasyla,ismetimo dujos dar karta gryzta i kolektoriu,kad perdegtu,mazas kiekis,bet grazinamas.ir dar viena beda,kad stovi siurbliukas kuris ir traukia tas ismetamas dujas is EGR,jis lyg ir neveikia,tai ryt ryte dar karta paziuresim pasekmes.ir vistiek jis rupuze saudo,jau nezinau ka sekanti reiks keisti.juo lab ,kad nera nuo ko pabandyti.

kuo giliau i miska tuo daugiau grybu! :D uzdejau nauja EGR voztuva,pajungiau vakuma tiesiogiai nuo kolektoriaus,kad atidarinetu EGR,nes jis pasirodo neveikia,tas voztuvelis,dabar reikia aiskintis kas ji valdo.ir kol EGR veikia ,lyg ir nesaudo,tik kazkodel vakumas kartais prapuola ir lyg tuo metu pradeda saudyti.


StandartinėParašytas: 22 Gru 2007, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.04
Amžius:
35
Pranešimai:
90
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 323i '98
gal kas zhinote kur klaipedoj diagnostika geriau darytis? ir dar norejau paklaust del to variklio darbo. Pas mane kai shaltas variklis pats variklio garsas grezhesnis ir dirba kaip laikrodukas, uzhspaudi labai greitai pakyla ir taip pat greitai nusileidzhia apsukos, o kai temperatura optimali kazhkaip kai vezhlys dirba uzhspaudus letai kyla apsukos ir leidzhiasi dar lechiau. gal taip ir turi but? kaip pas jus?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery