Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 14:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Lap 2007, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
45
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Koks padangų slėgio kontrolės (RDC) veikimo principas?
Paveikslėlis

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 29 Lap 2007, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
41
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
turetu but vintiliuose dacikai, is kuriu ir gauna info tas modulis apie slegi.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2007, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
45
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
runcikas rašė:
turetu but vintiliuose dacikai, is kuriu ir gauna info tas modulis apie slegi.

Nėra jokių daviklių, bet va radau straispnį...
Cituoti:
Wheel-Speed Based Pressure Sensing
The direct pressure sensing approach described above requires new hardware - the pressure sensors, receiving antennas, and display. So why not instead use sensors already in the majority of new cars - the wheel-speed sensors used in traction control and ABS applications? By using the wheel speed sensors to detect tyre-to-tyre differences in straight-line wheel speeds, an under-inflated wheel can be identified. This is because the rolling radius of the wheel will decrease with a drop in pressure, and so relative to the other wheels, it will rotate more quickly.
<...>
However, while an elegantly simply approach, it does have some major downsides. The wheel-speed based pressure sensing approach is used in the 2001 BMW M3 convertible and 750iL models. In the M3 owner's manual the following warnings are made:
The system cannot alert you to severe and sudden tyre damage caused by external factors.
The system will not identify the natural, even loss of pressure in all four tyres.
Under certain circumstances, there may be false warnings or a delayed detection of losses in pressure when driving on snow-covered or slippery road surfaces.
A sporty driving style (slip at the wheels receiving the torque, high lateral acceleration) can lead to delayed system warnings.

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 29 Lap 2007, 14:41 
  
 
 
Jei trumpai, tai remiasi ABS'o dacikais ir jei pamato, kad vienas ratas pradeda greiciau suktis nei kiti, vadinasi sumazejo jo diametras ir padangoj truksta oro.


StandartinėParašytas: 29 Lap 2007, 19:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.05
Amžius:
48
Pranešimai:
288
Miestas:
Vilnius
Yra ir RDC sistema(su slegio davikliais ratuose ) ir yra RPA sitema (naujesne nuo 2003m kur remesi ABS davikliais ).Jeigu nera ratlankiuose davikliu ,tai arba ratlankiai ne orginalas,arba tiesiog pakeisti i ratlankius kurie neturi davikliu.

_________________
BMW E34 525 M51 tds touring (ex). BMW E39 M57 525d (ex). BMW E39 M57 530d touring(ex) BMW E38 M67 740d (ex).BMW E39 M57 530d (ex) BMW E65 N62B48b 750i (ex) BMW E46 Coupe M47TU


StandartinėParašytas: 29 Lap 2007, 20:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
38
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
pasmane yra ratuose tie davikliai, bet daznai jis acijungia. speju dacikus reik keist, skaiciau kazkur forume kainuoja apie 1000lt ir reikia keisti kas 5m (del kainos gerai nepamenu bet zinau kad nepigus)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 04 Gru 2007, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Pas naujus XXXXXXXX automobilius stovi davikliai ratlankiuose (daviklis su ventiliu). Prie ratu, arkose stovi siustuvai/imtuvai, kurie siuncia signala davikliui ir is jo gauna atsakyma, kokis yra slegis. Dazniausiai saibom pareina davikliai, laidu jungtys. Patys siustuvai sugenda laaabai retai.

O sistema, skaiciuojanti rato pakitimus nuo ABS sistemos, kazkokia nesamone man gaunasi. Visu pirma turi buti ziauriai tikslus griacio skaiciavimas. Po kablelio min. 3-4 skaiciai. Turi buti vairo padeties davikliai, apkrovu davikliai r pan, kad sistema neapsigautu ilguose posukiuose, uzkrovus tik viena automobilio puse.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2007, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
Virgis rašė:
Pas naujus XXXXXXXX automobilius stovi davikliai ratlankiuose (daviklis su ventiliu). Prie ratu, arkose stovi siustuvai/imtuvai, kurie siuncia signala davikliui ir is jo gauna atsakyma, kokis yra slegis. Dazniausiai saibom pareina davikliai, laidu jungtys. Patys siustuvai sugenda laaabai retai.

O sistema, skaiciuojanti rato pakitimus nuo ABS sistemos, kazkokia nesamone man gaunasi. Visu pirma turi buti ziauriai tikslus griacio skaiciavimas. Po kablelio min. 3-4 skaiciai. Turi buti vairo padeties davikliai, apkrovu davikliai r pan, kad sistema neapsigautu ilguose posukiuose, uzkrovus tik viena automobilio puse.

OT: jau matau perpektyva pacukams - sukinėti tokius ventylius lauk :)

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 04 Gru 2007, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Įtariu_BITES rašė:
OT: jau matau perpektyva pacukams - sukinėti tokius ventylius lauk :)
Pacukai butu nesusiprate, o tu padejai suprasti :lol: Sakyciau reikia salinti sia minti, kol nepamate tas kam negalima :)


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.05
Amžius:
48
Pranešimai:
288
Miestas:
Vilnius
Grill rašė:
Įtariu_BITES rašė:
OT: jau matau perpektyva pacukams - sukinėti tokius ventylius lauk :)
Pacukai butu nesusiprate, o tu padejai suprasti :lol: Sakyciau reikia salinti sia minti, kol nepamate tas kam negalima :)
Tos ventilius su davikliais kad issukti,reikia padangas numontuoti.

_________________
BMW E34 525 M51 tds touring (ex). BMW E39 M57 525d (ex). BMW E39 M57 530d touring(ex) BMW E38 M67 740d (ex).BMW E39 M57 530d (ex) BMW E65 N62B48b 750i (ex) BMW E46 Coupe M47TU


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Tautietis rašė:
Grill rašė:
Įtariu_BITES rašė:
OT: jau matau perpektyva pacukams - sukinėti tokius ventylius lauk :)
Pacukai butu nesusiprate, o tu padejai suprasti :lol: Sakyciau reikia salinti sia minti, kol nepamate tas kam negalima :)
Tos ventilius su davikliais kad issukti,reikia padangas numontuoti.



Tikrai taip. Neismontavus padangos tu davikliu neimanoma isimti. O is isores jie labai nesiskiria nuo standartiniu, siek tiek patiuninguoti. O ir isidejus ta davikli i savo masina, naudos bus panasiai tiek, kiek is ozio pieno. Nes dar reikes siustuvo/imtuvo, proco informacijai apdirbt ir displejaus informacijai pateikt.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 09:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
Virgis rašė:
Tikrai taip. Neismontavus padangos tu davikliu neimanoma isimti. O is isores jie labai nesiskiria nuo standartiniu, siek tiek patiuninguoti. O ir isidejus ta davikli i savo masina, naudos bus panasiai tiek, kiek is ozio pieno. Nes dar reikes siustuvo/imtuvo, proco informacijai apdirbt ir displejaus informacijai pateikt.

tai jau tikrai, pacukai laupydami mašiną masto apie tai kaip visa tai pritaikys savo golfui :D

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 05 Gru 2007, 10:10 
  
 
 
Siaip jau Hella gamina toki komplekteli :) i komplekta iena keturi vintyliai su davikliais, kontrolinis blokas ir displejus viso komplekto kaina 850,- lt :) jei kas susidomejot butu galima parvezti :)

http://www.hella.com/produktion/HellaRe ... EN_HSG.pdf


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery