Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Bal 2024, 02:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Lap 2007, 18:09 
  
 
 
Sveiki, perziurejau temas bet nelabai radau, kazka apie supercharger dejima i M3. Taigi norejau paklausti, gal kas zino kiek toks malonumas kainuotu LT, kiek efektyvus jis butu, kur ta geriausiai padarytu ir kokie prieziuros niuansai po to butu; ta prasme del dažnesnio tepalu keitimo, transmisijos ir t.t. P.S ir ar galima ideti kompresoriu i panasiu metu E46 330ci. ačiū.


StandartinėParašytas: 02 Lap 2007, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
kazkas cia dejosi i 328 tai isejo 10k litu, pucia laabai maza slegi, kad varyklis neuzsilenktu

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 02 Lap 2007, 18:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.15
Amžius:
45
Pranešimai:
75
Miestas:
Kaunas
AS buvau sutikes pilieti kuris kaip ir lietuvis bet dejosi viska norveguose, pas ji buvo 328 tai sake tas 2.8 miro. daba sudeta ant 3.0 motoro, tai kol kas laiko ipuciau apie 300ag. ir tipo as ir kazkaip galvojau apie tai, bet su juo pakalbejas, atsigalvojau. Zmones sneka reik kad motoras butu iki 50-80tuks. o pas mane jau zymei daugiau.

_________________
E38 hamann. Ex
E46ci/330 Ex
E46/ M3
E36is cupe. Projektas 318is to 354/V12 jau i pabaiga.


StandartinėParašytas: 02 Lap 2007, 19:02 
  
 
 
tikriausiai apie juoda BMW kalbi, tai deta norveguos SCC, lyg taip vadinas...i M3 lietuvoj dedanciu manau nera, nes vienas brolis Latvis ieskojo kas galetu jo E36 m3 paburt, tai nerado tokiu...


StandartinėParašytas: 02 Lap 2007, 20:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
40
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
romasas rašė:
AS buvau sutikes pilieti kuris kaip ir lietuvis bet dejosi viska norveguose, pas ji buvo 328 tai sake tas 2.8 miro. daba sudeta ant 3.0 motoro, tai kol kas laiko ipuciau apie 300ag. ir tipo as ir kazkaip galvojau apie tai, bet su juo pakalbejas, atsigalvojau. Zmones sneka reik kad motoras butu iki 50-80tuks. o pas mane jau zymei daugiau.

Gandai cia truputi, viskas laiko normaliai. Esme yra tokia kad i tuos M52/M54 motorus daug nepripusi, nes blokas yra aliumininis, padidejes slegis degimo kamerose rauna galvos varztus is bloko. Su spiziniais blokais ribu beveik nera. Ir siaip darant rimtai varikli, jis yra perrenkamas pilnai, mazinamas suspaudimo laipsnis, stiprinamos silpnos vietos ir pan., tai jokio skirtumo ar 50 ar 200k km jam. (bet aisku, kuo maziau tuo geriau).
S54 geras variklis, gerai padarytas duotu galinguma kad masinos neitu suvaldyt :)
SC problema yra kad jie duoda torka nuo laisvu apsuku beveik, kas lauzo iskarto viska, nebent tai butu centrifuginio tipo SC (panasiai kaip turbina), kai uzsipucia ant aukstu apsuku.
Siaip uzsienio forumuose daug projektu padarytu, geriau ten ieskot ir info, o ne cia. Lietuvoje turbut tik Groundzero galetu padaryti.

_________________
Dynapack 2WD 1500HP Dyno


StandartinėParašytas: 03 Lap 2007, 02:02 
  
 
 
ačiū visiems uz atsakymus, brolis Eclipse turbinine dare pas vienus zmogelius, kurie dirba atsiskyre nuo ground zero, tai gal reiks su jais pasikonsultuot, bet is tikruju tai ir taip tos galios ten uztenka, tik kad zmogus toks sutverimas, kad visko vis daugiau nori :wink: , iš tikruju tai butu smagu padidint galia, tik nesinori duot kokiem šudarankiam ir sugadint brangu daikta, nes pinigais is dangaus nelija ir nesinoretu po to nauja varikli pirkt. Turiu draugu anglijoj, reiks dar pas juos paklaust, ten manau turetu but firmu kurios uzsiima tokiais darbais. Dar gal galetumet numest koki linka, kur konkreciai apie tai raso.


StandartinėParašytas: 03 Lap 2007, 19:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
40
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Rok@s rašė:
ačiū visiems uz atsakymus, brolis Eclipse turbinine dare pas vienus zmogelius, kurie dirba atsiskyre nuo ground zero, tai gal reiks su jais pasikonsultuot, bet is tikruju tai ir taip tos galios ten uztenka, tik kad zmogus toks sutverimas, kad visko vis daugiau nori :wink: , iš tikruju tai butu smagu padidint galia, tik nesinori duot kokiem šudarankiam ir sugadint brangu daikta, nes pinigais is dangaus nelija ir nesinoretu po to nauja varikli pirkt. Turiu draugu anglijoj, reiks dar pas juos paklaust, ten manau turetu but firmu kurios uzsiima tokiais darbais. Dar gal galetumet numest koki linka, kur konkreciai apie tai raso.

Uzsieny (tuo labiau anglijoj) uz variklio bombinima, sumokesi panasiai kaip uz masina :)
Siaip E46 M3 valina tikrai gerai visgi 343ag .. Kokioj ziedinej trasoj galima tikrai smagintis, galingumo per akis. Daug arkliu reikia nebent dragui, arba autobane kokiam taskytis, spidometra uzlenkinet iki galo (kas nemanau kad labai idomu). Kaip sakant kam ko reikia ..

_________________
Dynapack 2WD 1500HP Dyno


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery