Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 04:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]

Forumo taisyklės

Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Gru 2007, 16:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Registracija:
Amžius:
Automobiliai:
E39 520 M52 97'
Donciuxxx rašė:
rimaspl rašė:
o kaip suzinoti ar yra pas mane vanos ar nera?

pasiziuri i varikli ir suzinai :)

Dekui uz issamu paaiskinima :D gerai kai tu zinai kur paziureti :)

StandartinėParašytas: 06 Vas 2008, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Vartotojo avataras
Registracija:
Amžius:
Automobiliai:
E53, E46, E30 coupe
nekuriant naujos temos, pasiklausiu:

Turiu itarimu, kad su vanosu netvarka. Gal kas jau esate vare pas meistrus diognostikai remontui. Kur varete ? Kokios kainos ? Ar yra kokios eiles ir ten vos ne pries menesi reik uzsirasyti apsilankymui ? Kiek krastoje tai kainuoja ?

P.S Veiksmas Vilniuje

StandartinėParašytas: 11 Geg 2008, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Vartotojo avataras
Registracija:
Automobiliai:
E46 330ci ZHP '05
Cia tokia nebloga info radau uzsienio forume apie vanos problema:

As many of you know E46 6-cylinder cars are experiencing a vanos problem. A friend and I diagnosed this problem three years back. Here’s the link where we made our findings public. http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/E39/7494631-2.html

The double vanos in question is part # 11-36-1-440-142, and is found on 6-cyl engines M52TU, M54, M56. These engines are all found on E46 models. If you have an E46 6-cylinder (non-diesel, non-M3) then you have one of these engines and implicitly this vanos.
On M52TU cars, 99-00, the failing vanos is manifesting cold weather cold engine start idle jolts and possible stall. I expect most 99-00 owners have experienced this symptom. On cold mornings the DME utilizes the vanos to help warm up the cats to bring them to operating temperature faster. When the vanos malfunctions the DME reacts badly and causes the idle jolts and possible stall. This scenario was addressed in the subsequent engines M54 and M56 with a software patch to address the DME reaction to the failing vanos. There is also apparently an update to the M52TU software that also addresses the symptom.
The failing vanos will reduce torque and power, particularly in the lower RPM range (< 3K). Hiccups and hesitations are also experienced in the lower RPM range (< 3k). Owners are now also beginning to encounter fault codes caused by the failing vanos. These codes are all related to the vanos exhaust side.
P1520 (BMW 104, 0x68): B (exhaust) Camshaft Position Actuator (faulty reference value).
P1523 (BMW 106, 0x6A): B (exhaust) Camshaft Position Actuator Tight or Jammed (mechanically stuck).
P1397 (BMW 18, 0x12): Camshaft Position Sensor B (exhaust) Circuit.
The Camshaft Position Sensor (CPS) is a common failure. But if replacing the exhaust CPS (w/ OEM CPS) doesn’t work then it’s likely the vanos failure.

The vanos failure is due to deteriorating vanos piston seals. The seals are a combination of outer Teflon seal ring and underneath supporting O-ring. The O-rings are hardening, shrinking, and having flat top and bottom surfaces. This causes them to lose their supporting function to the Teflon seals. This causes the piston seal function to fail and in turn the vanos function to fail.
The OEM O-rings were tested for material makeup and were found to be made from Buna-N (Nitrile, NBR). This material is not compatible with the engine synthetic oil and high temperature. The high temperature in particular is causing its failure.

BMW was engaged for some period regarding this matter but has indicated they have no intention of addressing the issue.
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/E39/7613395-2.html

The O-rings can be replaced with a better material to withstand the synthetic oil and high temperatures, but to replace the underneath O-rings the outer Teflon seals need to be removed and necessarily damaged. Thus the Teflon seals also need to be replaced in the process. The Teflon seals are significantly more expensive than the O-rings and need to be semi-custom manufactured. This has to be done in large volumes (thousands) to even approach a reasonable cost.
I have taken the initiative in the past two years to pursue this endeavor and have succeeded in reverse engineering the seals and producing a seals repair kit that addresses the vanos failure. Here is the post where I recently introduced this solution.
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/E39/8705552-2.html

Here is the website for the company I created to vend the product: http://www.beisansystems.com
You will find more information there, including a repair procedure: http://www.beisansystems.com/procedu..._procedure.htm
The procedure currently addressed the E46 with the electric fan. I hope to update it soon to show the E46 mechanical fan. For now the E39 mechanical fan removal can be referenced.

The vanos seals repair kit currently costs $60, plus $5 US shipping. It addresses all the known vanos failure symptoms. Owners have also been quite please with the performance enhancements attained from the repair.
A new (rebuilt) vanos will solve the vanos failure, but a new vanos costs ~$500. Even more problematic, a new vanos still comes with the same failing Buna O-rings. Numerous owners have installed new vanos units only to have them fail again. I inspected my new vanos seals after 20k miles and found them to be significantly degraded.

I will be happy to answer any questions. Please take the time to read the information in the referenced links.
In the future, please direct your questions to the vanos forum referenced by the Beisan website.

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Double vanos with splined shafts (cups) attached to pistons. Exhaust on left, intake on right. Note exhaust splined shaft is advanced (inserted) by default.
1.jpg
1.jpg [ 32.63 KiB | Peržiūrėta 12703 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Double vanos. Note advanced exhaust piston. Intake piston can move freely, but exhaust piston can only be retarded by powerful force.
2.jpg
2.jpg [ 32.51 KiB | Peržiūrėta 12720 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Double vanos with cylinder/piston covers removed. Spring behind exhaust piston fully advances piston by default. Two sets of seals on each piston facilitate dual oil compression chambers to control advancement (out) and retardation (in) of the pistons. Oil passage access at bottom of piston cylinder, and through cylinder cover, facilitate oil pressure control in two oil chambers.
3.jpg
3.jpg [ 39.17 KiB | Peržiūrėta 12732 kartus(ų) ]

Paskutinį kartą redagavo zoom 11 Geg 2008, 16:18. Iš viso redaguota 1 kartą.
StandartinėParašytas: 11 Geg 2008, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Vartotojo avataras
Registracija:
Automobiliai:
E46 330ci ZHP '05
Ju|ius --> tai kaip tada baigesi tau su tuo vanos? Buvo sugedes? Parode kompiuterine diagnostika?

Gal kas dar is 6-cilindriu auto ruretoju susidure su sia problema? Nes kiek uzsienio forumuose paskaiciau, kad daugumai buna problema su tuo

Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Two pistons, right with seals installed, left with seals removed. Each seal set is made of two rings. The outer (left) is a Teflon seal and the inner (right) is an elastomer O-ring. Vanos exhaust and intake pistons and seals are same part components.
4.jpg
4.jpg [ 28.58 KiB | Peržiūrėta 12689 kartus(ų) ]

StandartinėParašytas: 13 Sau 2009, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Registracija:
Amžius:
Automobiliai:
E46 M57TUD30; ex E46 M52B28TU 98'; ex E36 M52B28A 96'; ex E36 325td M51 94';
Turim turim http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=55530

StandartinėParašytas: 14 Sau 2009, 03:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Registracija:
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
apie sia problema skaiciau nekarta,tie rieboksliai yra dvigubu vanosu beda.kadangi dvigubi vanosai veikia kitaip nei viengubi ir ju valdymas tikslesnis,tai pasideveje rieboksliai turi daug reiksmes.ant kazkuriu vanosu stovi filtriukai.p.s.vanosui padeda tirstesnis tepalas.

StandartinėParašytas: 14 Sau 2009, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Registracija:
Amžius:
Automobiliai:
E46 M57TUD30; ex E46 M52B28TU 98'; ex E36 M52B28A 96'; ex E36 325td M51 94';
Protingos mintys. Bet ta bėda atsiranda atšalus orui iki 0 maždaug ir žemiau. Kodėl tik žiemą tai? Tepalas kaip tik yra tirštesnis, jei apie jį kalbėti.

StandartinėParašytas: 14 Sau 2009, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Registracija:
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
siaip tai galvoju kad turetu ir pliusinej temperaturoj pasireikst uzvedus salta varikli.vienam is duotu linku rase kad dvigubas vanos dalyvauja uzvedus salta varikli, veleneliai yra kazkiek pasukami kad greiciau uzkaistu katalizatoriai,gal tas yra susije su temperatura,zemesnej temperaturoij,gal labiau juos pasuka ar pasuktus ilgiau laiko ir pasireiskia daugiau simptomu.

StandartinėParašytas: 23 Kov 2015, 11:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Vartotojo avataras
Registracija:
Amžius:
Automobiliai:
E21 316 1982m.
E46 320Ci 2000m.
E46 325Ci (convertible) 2001m.
sveiki, as truputi pasimetes, niekaip negaliu rasti tu o-ring'u vanos'ui, negi ju keitimo nenumate bmw? nes realoem.com nera tokiu oringu visai. gal zinote kur Kaune arba kituose miestuose tokiu oringu nusipirkti?

StandartinėParašytas: 23 Kov 2015, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Registracija:
Automobiliai:
E39 525i M54 touring '02
Realoem.com ir nebus, nes bmw numate viso mazgo keitima.
Atsirai o-rings reiketu ieskoti pas "beisan systems" arba "i6Automotive" ebay.
Pats siunciausi is ebay.co.uk "i6Automotive" komplekta.

drshiwas rašė:
sveiki, as truputi pasimetes, niekaip negaliu rasti tu o-ring'u vanos'ui, negi ju keitimo nenumate bmw? nes realoem.com nera tokiu oringu visai. gal zinote kur Kaune arba kituose miestuose tokiu oringu nusipirkti?

StandartinėParašytas: 23 Kov 2015, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  

Vartotojo avataras
Registracija:
Amžius:
Automobiliai:
E21 316 1982m.
E46 320Ci 2000m.
E46 325Ci (convertible) 2001m.
Jau issiaiskinau kad bmw neduoda tokio oringo keitimo :)

kita klausima turiu :) is ko pagamintas tas isorinis ziedas? kiek suprantu jis padengtas teflonu :) bet koks jo pagrindas, nes juk vien is teflono pagaminti kiek sudetinga. Ar as klystu?

zodziu idomi technologija pacios gamybos :)

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra

Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery