Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 18:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Vas 2019, 03:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.14
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 coupe, 2.2, 2002m.
Sveiki. Automobilis E46 coupe, 320Ci, 2.2. Pastebėjau, jog prie laisvų apsukų, kartais labai nežymiai šokinėja tachometro rodyklė (tarp 600-800rpm) varikliui esant darbinėje temp. Švelniai arba net ir staigiai keliant apsukas, nevisada, bet jos nukritinėja netolygiai, kartais lyg pakimba sekundei dviems. Bandžiau labai švelniai akseleruoti ir galima aiškiai jausti, jog variklis į gazo pedalą reaguoja nesklandžiai. (Šaltas kuriasi gerai. Ką tik keisti tepalai, filtrai bei žvakės)
Kitas niuansas- pajudant iš vietos ir perjungiant pavaras iš pirmos į antrą, kartais net ir iš antros į trečią, mašina 'susitampo'. Šioje vietoje niekas sklandžiai nevyksta. Galbūt viskas čia susiję? Kokios Jūsų nuomonės? (p.s. Nedūmina, jokios lemputės skydelyje nedega, trauka kaip ir normali)


StandartinėParašytas: 02 Vas 2019, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.14
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 coupe, 2.2, 2002m.
Šįryt užkūrus jau užsidegė engine check, apsukos stipriai nešokinėja, tačiau variklis purtosi, pasiekus darbinę temp. niekas nesikeičia, normaliai netraukia, dreba. Užgesinus variklį ir užkūrus vėl, engine check dingsta, variklis nebedreba..


StandartinėParašytas: 02 Vas 2019, 17:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.14
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 coupe, 2.2, 2002m.
Ką gi, servise pajungus prie kompo, rodo 'šešto cil. misfire'. Diagnostiką daręs meistras, patikina, jog kalta uždegimo rėlė, kurią būtina keisti beabejo. Daugiau kompas nieko nerodo. Ar galiu tikėti, jog viskas dėl vienos uždegimo rėlės?


StandartinėParašytas: 11 Vas 2019, 15:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.14
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 coupe, 2.2, 2002m.
Servise, nuėmė įsiurbimo kolektorių, jį išvalė, pakeitėtokia palstmasinę dėžute su vakumu, kuri stovi priešais įsiurbimo kolektorių, pakeitė visas susijusias žarneles aplink, išvalė oro įsiurbimo sklendę, patikrino membraną. Taipogi sukeitė 'pypkes' vietomis, paaiškėjo, jog jos geros, visos dirba tvarkingai ir žvakės naujos. Kompas neberodo šešto cil. 'misfire'. Dabar automobilis tikrai važiuoja guviau, tačiau šaltas vistiek dreba, kai sušyla variklis kaip laikrodukas. Ir prie laisvų apsukų vistiek keistai priiminėja akseliaratorių, tad bėda dar kažkur slypi. Mano galva lieka purkštukas, valdymo blokas arba lambda. Gal turite minčių??


StandartinėParašytas: 11 Vas 2019, 15:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.14
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 coupe, 2.2, 2002m.
Arba gal tiesiog kažkas žinote žmogų Vilniuje, kuris išspręstų šy rebusą?


StandartinėParašytas: 11 Vas 2019, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.23
Pranešimai:
80
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330d 135kW '02
E46 320d 110kW '05
Nuvažiuok į krastą diagnostikai, sutaupysi pinigų.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2019, 14:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
trotilio rašė:
Nuvažiuok į krastą diagnostikai, sutaupysi pinigų.

:lol: :lol:
Ten vargu ar like nors vienas, kuris toki varikli servise mates.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2019, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Buti gali daug kas, tiesiog jei nori pasilikt masina, iskart keisk liambdas i naujas, patikrink visur ar netraukia oro, karterio ventiliacija i nauja. Tada dar lieka osm, veleneliu ir alkuninio davikliai, kompresija irgi pasnutinej vie5oj gali pamatuot. Turejau 325ci trukciojanti, tai pakeiciau 80% daliu iskaitant ir pati varikli, problema liko


StandartinėParašytas: 12 Vas 2019, 19:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.14
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 coupe, 2.2, 2002m.
Štai kaip, dėkingas už informaciją!! Tikrinsiu.
Kompresiją matavo, kuomet keitė žvakes. Rezultatas žinoma ne pats džiugiausias- 7 7 7 8 8 8.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2019, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Miškinis rašė:
Štai kaip, dėkingas už informaciją!! Tikrinsiu.
Kompresiją matavo, kuomet keitė žvakes. Rezultatas žinoma ne pats džiugiausias- 7 7 7 8 8 8.

tu gal juokauji? kaip tau ja pamatavo su uzdaryta gazo sklende? Jei is tikro tokia, kuo as abejoju, tai del to ji ir nedirba, 11-12 normali


StandartinėParašytas: 12 Vas 2019, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.14
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 coupe, 2.2, 2002m.
Na aš nežinau kaip ją servise matavo, tiesiog pasitikėjau žmogumi, kuris sakė, jog galėtų būti didesnė, bet nėra blogai ir tokia kokią jie numatavo. Gal tikrainetiksliai pamatuota, nežinau, pats tiek nenusimanau.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2019, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.14
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 coupe, 2.2, 2002m.
Variklis kuriasi gerai, nedūmina..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery