Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Bal 2024, 15:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Spa 2016, 02:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Turiu nedidelę, bet erzinančią problemą su S54 užvedimu. Automobilis puikiai vedasi tiek karštas, tiek šaltas. Išskyrus vieną "bet": jei vedamas šaltas (t.y. po ilgesnio stovėjimo nei keletą valandų, pavyzdžiui, po nakties), užvedus iškart užgesta (ne visada, bet gana dažnai). Būna, kad kartojant užvedimą antrą kartą irgi iškart užgesta (dar kartą). Trečią kartą užgesę nėra buvę. Taip pat nėra buvę, kad užvedimo metu užgestų jei buvo automobiliu neseniai važiuota (porą, trejetą, valdandų bėgyje). Taip įvyksta, faktiškai, tik po nakties arba jei visą dieną automobilis stovėjo nevažinėjamas (sakykim, bet koks 5 valandų, ar daugiau, tarpas).

Beje, jei užvedimo metu panaudojamas akseleratorius (kaip "pagalba", kad nenukristų apsukos iki užgesimo ribos), neužgesta. Bet čia ne sprendimas, nes automobilis ne koks žigulys ir turi vestis be jokio akseleratoriaus puikiai tiek karštas, tiek šaltas.

Kokios mintys? Ką tikrinti? Kur gali būti bėda? Suprantu, kad S54 nėra pats dažniausias variantas forume, bet gal kas susidūręs su panašiais dalykais ir kituose motoruose? Purkštukai per naktį prileakina į cilindrus? Kuro siurblys nepakelia slėgio iki reikiamo sistemoje per pirmą startą? Nuo ko pradėti tikrinti? Kaip spręsti?

Iš anksto ačiū už protingus pasiūlymus ir argumentuotą diskusiją.


StandartinėParašytas: 13 Lap 2016, 02:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.09
Amžius:
38
Pranešimai:
125
Miestas:
Vilnius, Šiauliai
Automobiliai:
E90 330i n52 06'
ex E36 328 m52 95'
Tikrai nezinau sprendimo bet man yra panasiai buve su m52b28. Rezultate kaltas buvo tepalas uzpyles zvakiu lizdus. Tavo atveju gali buti kitaip

_________________
Coupe'


StandartinėParašytas: 13 Lap 2016, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Amžius:
33
Pranešimai:
312
Automobiliai:
E90 330XD '07m
Gali būti kad kuras nusėda. Reikėtų patikrinti atbulinį vožtuvą. O po užkūrimo iškart gęsta? Ar kažkiek padirba?


StandartinėParašytas: 13 Lap 2016, 15:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.20
Amžius:
37
Pranešimai:
955
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E92 335is
Man taip budavo, kai kuro siurblys nebesukeldavo slegio, pasimatuok kiek duoda spaudimo gal pradziai. Tiesa pas mane M54 bet gal principas panasus ir pas S54.

_________________
BMW-Forever


StandartinėParašytas: 15 Lap 2016, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Užsivedus kai šokteli sūkiai tai pirmu sūkiu kritimu ir bando užgest.
Man labai panašu į kažką tokio, kaip Nerijus sako, kad atbulinis vožtuvas.

Dėl kuro siurblio slėgio reik matuoti mechaniniu būdu ir labai nepatogiai (ta prasme nėra tokio bajerio, kad prisuki prie fuel rail`o anometrą ir matai slėgį), bet kuro siurblį kaip tik nesenai pakeičiau ir toks vaizdas, kad su nauju (nauju-naudotu) siurbliu tas dalykas dar ryškesnis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery