Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Bal 2024, 02:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Gru 2015, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
325ci, 2001m. automatas, M54 variklis, dujos
Gal kas turi minciu, kaip spresti tokia problema: pradedant vaziuoti arba ant laisvu lengvai duodant gazo, dirbant laisva eiga, variklis VISADA kratosi (toks vaizdas, kaip staiga dingtu kibirkstis ir keli cilindrai nesudirba visiskai pakrenta apsukos, ant laisvu jei nestipriai gazuojant, galima isprovokuoti iki uzgesimo), pakilus apsukoms virs 1000rpm sukasi iki galo be problemu, trauka sunku pasakyti, bet gal ir mazesne nei turetu buti. Benzas ar dujos skirtumo nera. Buvo nupirkta su mirusiu liambda zondu, kiauru isiurbimo kolektorium, bet kratesi lygiai taip pat, tik misinys buvo blogas, zondas pakeistas, visi nesandarumai isgaudyti, siuo metu zondai dirba, misinys idealus, zvakes naujos, babinos geros, vanos tarpines naujos, purkstukai benzino buvo sukeisti vietom. Pradzioje po kiekvieno susikratymo issokdavo klaidos visu zilindru nera kibirksties ir ZSR (babinu griztamo rysio rezistorius) >2 cilindru, patikrinus visus uzdegimo sistemos laidus buvo rasta, kad kazkoks sudarankis ispjoves rezistoriu ir laidus sulitaves tiesiai i minusa. Idejau panasios varzos rezistoriu ir klaidos dingo, bet po idejimo suaktyvejo problema, kad padirbus ant laisvu (kartais uztenka ir sustojus 20sek. sankryzoj, kad masina pradetu misfirerint iki cilindru atjungimo, kartais 10min ant laisvu dirba ir gana normaliai su vidutine vibracija). Anksciau vibracija ant laisvu budavo, bet kartais visiskai maza kartais didesne, bet neatjunginedavo cilindru, po varzos idejimo pradejo vibruoti daug dazniau, beveik visada nuo uzvedimo iki karsto variklio ir visada yra tas prakeiktas kratymasis nuo laisvu duodant gazo, BET jeigu duodi gazo labai staigiai arba labai letai, tada nesikrato, tik kai spaudi gaza vidutiniskai, t.y. vaziuoji ramiai. Visada, kai pradeda kratytis ant laisvu, pirmoj vietoj is rikiuotes iseina 5 cilindras, tada 2 arba 6, kartais 1, ziurint cilindru darba 5 cilindras dazniausiai padidintas nuokrypis arba virs normos, buna, kad visiskai visi dirba gerai. Nusibodo, paemiau ir pamatavau kompresija ant lengvai pasilusio variklio, visi 9-10bar tik 6 praktiskai 0bar, ilasinu tepalo atsiranda iskart 12bar. Ok, uzkaitinu varikli, pamatuoju visuose 10-11bar. Siandien pamatuoju ant visiskai salto variklio visuose apie 10bar, 6 vel 3-4bar. tie 10 bar gali buti ir nevisai tikslus, nes matuojant nusprogo kompresometro slanga, tai paemiau ant tiesioginio vamzdelio rankom uzspaudes pamatavau pora cilindru rode 12bar, matuoju pirmus 2 nekyla auksciau 6bar ir kompresometras net nefiksuoja leidziasi iki 0 vel (nzn ar cia kompresometro problema ar kas) #-o, siandien sukant starteriu variklis sukosi ant salto tolygiai, kompresija is klausos visuose panasi, praeita karta, kai buvo rastas 0bar sukosi variklis, kaip vienam cilindre nebutu kompresijos. Tepalas kol kas neaisku koks senas ir nekeistas, tepalo sanaudos gal apie 1l per ~2500km, nedumina. Problema labai erzinanti ir pries kazka rimciau ardant butu idomu isgirsti ir kitu nuomoniu, internete del misfire ant laisvu jau epopejos prirasytos ir sprendimu konkreciu kaip ir nerasta, bet del kratymosi pradedant vaziuoti nieko isgooglint nepavyko, itariu kompensatorius arba kazkoki mistini elektrini gedima, bet kompresijos trukumas ir jos padidejimas ipylus tepalo turetu reiksti, kad ziedams jau nekazka :( dar vienas idomus dalykas, kad 6 cilindro kompensacijos praktiskai visada norma, o 5 cilindro, kurio kompresija visada buvo normali kompensacijos didziausios


StandartinėParašytas: 28 Gru 2015, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.20
Amžius:
37
Pranešimai:
955
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E92 335is
Labai daug aprasiai ir visko gali buti, man misfire'ius mete ir budavo nepriimdavo gazo ypac salta, tai visokiu ieskojom sprendimo budu, o gedimas buvo kuro siurbly bake, nesukele reikiamo slegio ir is sito kilo visos problemos. Nesakau, kad pades, bet pasimatuok ant "liniuotes" kuro sistemos slegi, paprasta ir lengva, pakeiciau siurbliuka i nauja ir vel viskas puikiai, o tiek per ta laika prikeista pribandyta buvo [-o< :P :twisted:

_________________
BMW-Forever


StandartinėParašytas: 28 Gru 2015, 00:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Fast rašė:
Labai daug aprasiai ir visko gali buti, man misfire'ius mete ir budavo nepriimdavo gazo ypac salta, tai visokiu ieskojom sprendimo budu, o gedimas buvo kuro siurbly bake, nesukele reikiamo slegio ir is sito kilo visos problemos. Nesakau, kad pades, bet pasimatuok ant "liniuotes" kuro sistemos slegi, paprasta ir lengva, pakeiciau siurbliuka i nauja ir vel viskas puikiai, o tiek per ta laika prikeista pribandyta buvo [-o< :P :twisted:


turbut, nedaskaitei, kad ir benzinu ir dujom ji vaziuoja taip pat, kuro siurblys cia neprieko, gaza ji priima puikiai, jei staigiai minkai, sukasi su visiskai vos pastebimu pravalu nuo laisvu, gazuojant ir neleidziant apsukom nukristi iki 1000rpm jokiu bedu.
p.s. vienas zmogus m54 varikli turejo problema su misfire atsirandacia tik ant laisvu palaukus iki puses min. ir tik vienas cilindras, tai keite ir ziedus ir voztuvus, galva tikrino, iskeite babinas, zvakes, kompa, kompensatorius, veleneliu ir alkuninio jutiklius ir vistiek turi to paties cilindro misfire :mrgreen: uzkeiktas tas m54 tuo klausimu, bet pas mane be to dar tas nelemtas kratymasis pradedant vaziuoti, kazkaip, kelia itarima, kad cia surista su dinginejancia kompresija


StandartinėParašytas: 28 Gru 2015, 01:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.20
Amžius:
37
Pranešimai:
955
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E92 335is
Daskaiciau puikiai :) Pas mane taip pat dujos, ir panasiai buvo vaziuojant abiem kuro rusim 8) Man jau siule ir galva kelt, gal voztuvai padege ir grandine issitampius, zodziu ko neprisiklausiau tik :) O beda ten buvo, as tik isdesciau savo situacija, o kai beda nera aiski, kartais verta pradeti nuo taip lengvai patikrinamu dalyku, o tau cia sprest ka daryt :)

_________________
BMW-Forever


StandartinėParašytas: 28 Gru 2015, 01:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Fast rašė:
Daskaiciau puikiai :) Pas mane taip pat dujos, ir panasiai buvo vaziuojant abiem kuro rusim 8) Man jau siule ir galva kelt, gal voztuvai padege ir grandine issitampius, zodziu ko neprisiklausiau tik :) O beda ten buvo, as tik isdesciau savo situacija, o kai beda nera aiski, kartais verta pradeti nuo taip lengvai patikrinamu dalyku, o tau cia sprest ka daryt :)

tai kaip tau siurblys itakojo darba dujomis? :) kokia iranga? nu mano jau min 200kkm dujom prasukus, gal cia ir beda :(


StandartinėParašytas: 28 Gru 2015, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.20
Amžius:
37
Pranešimai:
955
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E92 335is
siomka rašė:
tai kaip tau siurblys itakojo darba dujomis? :) kokia iranga? nu mano jau min 200kkm dujom prasukus, gal cia ir beda :(


Kaip tai kaip itakojo?? Juk duju kompas ima viska pagal benzo parametrus, o jei sie iskreipti, automatiskai ir dujom vaziuoja blogiau, aisku kazkiek geriau nei benzu, dujos IV kartos, nebent pas tave slangines idetos...

_________________
BMW-Forever


StandartinėParašytas: 28 Gru 2015, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Fast rašė:

Kaip tai kaip itakojo?? Juk duju kompas ima viska pagal benzo parametrus, o jei sie iskreipti, automatiskai ir dujom vaziuoja blogiau, aisku kazkiek geriau nei benzu, dujos IV kartos, nebent pas tave slangines idetos...

nepamirsk, kad kompas adaptuojasi ir jei pries tai dujos tvarkingai dirbo, tai and duju vaziuoji 95%, tai ir misinys bus tvarkingas, bet kokiu atveju adaptacijas kompe nuresetint 5min darbas, kad pamatyti jog problema ne nuo benzo priklauso


StandartinėParašytas: 28 Gru 2015, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
ka manot apie toki kompresijos gydymo metoda? https://www.youtube.com/watch?v=_Vo4fm0JDPY
gal kas nors jau isbande, nebus blogiau galutiniam variante?


StandartinėParašytas: 02 Vas 2016, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.20
Amžius:
37
Pranešimai:
955
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E92 335is
Tai radai gedima?

_________________
BMW-Forever


StandartinėParašytas: 02 Vas 2016, 01:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
isbandziau ir anksciau pamineta buda su pridegusiu ziedu valymu, bet 0 pagerejimo, greiciausiai jau bus sudile nepataisomai ziedai, nebestovi man daugiau kazka ten ardyti, bet kokiu atveju masina bus parduota, kai rasiu tinkama kabrio, teks tokia parduot


StandartinėParašytas: 06 Vas 2016, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
tai jai nera kompresijos tai vienareikshmishkai imi galva lauk ir bus viskas aishku. 2 dienos darbo nuimt uzdet.

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 07 Vas 2016, 01:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
vytas123 rašė:
tai jai nera kompresijos tai vienareikshmishkai imi galva lauk ir bus viskas aishku. 2 dienos darbo nuimt uzdet.

ir ka as issiaiskinsiu nuemes galva? kad reikia perrinkineti varikli arba kita keisti? ta komresija idomiai ant karsto visur vienoda +-, ant salto nera 6 cilindre, o visada problemos islenda pirma su 5cilindru. neturiu salygu ir noro ardyt/keist varikli


StandartinėParašytas: 07 Vas 2016, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.08.26
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E39 525i M54 touring '02
Vienam forume perskaiciau idomia minti, del hidrokompensatoriu: kai salta, jie kartais "pakimba", del to nebuna kompresijos, nes voztuvai ne iki galo uzsidaro, to pasekoje turime misfire.
Paimta mintis is cia: https://www.drive2.ru/l/5279276/ ir http://bmwfanatics.ru/forumvb/viewtopic ... 7&t=108514
Gal pades susirasti beda.


StandartinėParašytas: 07 Vas 2016, 13:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
caat rašė:
Vienam forume perskaiciau idomia minti, del hidrokompensatoriu: kai salta, jie kartais "pakimba", del to nebuna kompresijos, nes voztuvai ne iki galo uzsidaro, to pasekoje turime misfire.
Paimta mintis is cia: https://www.drive2.ru/l/5279276/ ir http://bmwfanatics.ru/forumvb/viewtopic ... 7&t=108514
Gal pades susirasti beda.

dekui uz nuorodas, bet problema del kompensatoriu buvo zinoma anksciau, o kompresija iskart atsiranda ipylus kelis lasus tepalo, taigi voztuvai sandarus taip iseitu, bandziau matuoti kompresija ir ant dirbancio, tam cilindre kur nebuvo, buvo daug maz vienoda kompresija kaip ir kituose cilindruose kurie nekelia bedu :( be to dar ir tepalo koki 0,5l 1000km valgo


StandartinėParašytas: 07 Vas 2016, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
tai nesuprantu tada temos, jai nenori tvarkyt masinos kam klausi patarimus? :roll:

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery