Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Bal 2024, 13:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.21
Pranešimai:
3
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320d '04
Sveiki kolegos,

Kadangi jau senai ieškausi ir domiuosi E46 facelift'u norėjau pasidomėt ir paklausinėt jūsų, kaip turėtojų apie kėbulą. Kaip jo būklė slenksčiai ir arkos reikalauja nemažai priežiūros? Susidomėjau šiuo dalyku nes turiu pažįstamą, kuris turi E39 apie 2001 metų ir jau antrą kartą per du metus tvarkosi slenksčius. Faktiškai kelių metų naujesni E46 (sulyginus su E39 2001 pavyzdžiu) tai turėtų būt tas pats, manau bmw stebuklingų skardų trečiukui neišrado, kaip manot? Mane domina 2004~2005 metų E46, bet būtų naudinga sužinot ir dar senesnių E46 kėbulų įmantrumus.


Paskutinį kartą redagavo Lorenzo 24 Vas 2015, 20:40. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
jeigu nedauzytas tai jokiu rudziu nebus.

p.s. 10+ metu jau ne keli :D


StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.21
Pranešimai:
3
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320d '04
Matai aš turėjau omeny tai, kad mane domina 2004 ir 2005 metų modeliai ir jei žmonės turintys 2002, 2003 metų E46 pasidalins savo apturėtais malonumais dėl kėbulo tai tik geriau. Suprantu, kad ne stebuklas 10 metų mašina rast be rūdžių, bet domiuosi kokios opiausios problemos tokių metų kėbule.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
33
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
Na maniškė 2000 metų, o problemos tokios priekiniu sparnu apačios kraštai pradeda rudyt, bet matomai dėl buvusiu dideliu ratų ar akmenukų kurie pažeidė dažus.
Mėgsta bagažinės dangčiai palei numerio apšvietima rudyt mačiau ne viena.

Na o kas pas mane su slenkščiais ir dugnu tai jokiu problemu.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.05.18
Pranešimai:
827
Miestas:
KLAIPĖDA
Automobiliai:
3er E46 ex
5er E39 '00 M57D30
Negali čia būt vieningos nuomonės. Jeigu prižiūrėsi kėbulą, plausi, neduosi druskom susėst ant skardų, vaškuosi, poliruosi tai ir laikys ilgai. Jei pirksi ir tikėsies, kad skarda nerūdyja, vėl kursis temos forume, kad E46 skardos yra liga :)

_________________
You can sleep in you car but you can't race your house


StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.15
Pranešimai:
123
Automobiliai:
E46 3 l diz
Skirtumas tarp E39 ir E46 slenksciu rudijimo yra totalus, nes E39 slenkscia geleziniai tik lakuoti, o E46 slankciai plastmasiniai (kaip volvoj kokioj, sugalvojo matai 10 metu senumo inovacija ivest). Prieki apacioj sparnai visa laik nusimusa nuo akmenuku ( kas sezona uzvaryt graziai guminiu sandarintuju pagal spalva). Daznai galines arkos pradeda is vidaus apacioj kelt smala-tai pasdebejus reik iskart tvarkyt, o nelaukt kol po dinitrolu visiskai sukirmis arkos. Galine bagizine visalaik rudyja, del to kad vibruoja numerio apsvietimas ir pats numerio remelis, kuris nutrina apsugini sluoksni (perdazius geriausia suklijuoti stiklu klijais, bet pries tai patikrinus visus kontaktus, nes nuimt klijuota be sansu). taip viska sutvvarkius rudziu nepastebeta jau 4 metai [-o<


StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.21
Pranešimai:
3
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320d '04
Karolukas rašė:
Negali čia būt vieningos nuomonės. Jeigu prižiūrėsi kėbulą, plausi, neduosi druskom susėst ant skardų, vaškuosi, poliruosi tai ir laikys ilgai. Jei pirksi ir tikėsies, kad skarda nerūdyja, vėl kursis temos forume, kad E46 skardos yra liga :)


Gal kažkas kitas ir kurs temas apie skardas, man tik aktualu su kuo žmonės yra susidūrę. Apžiūrinėdamas mašina tu neįlįsi po dažais ir nesužinosi ar ten špakliaus pripildyta ar ten dar gyva skarda (čia kalbu apie slenksčius) :)) su arkom kiek lengviau, iš vidaus arkos užkiši pirštus ir jauti ar kantas yra ar ne, tada darai išvadas, jei kalbant tik apie kėbulą.

P.S dėkui kolegai už pataisymą dėl plastmasinių slenksčių.


StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.05.18
Pranešimai:
827
Miestas:
KLAIPĖDA
Automobiliai:
3er E46 ex
5er E39 '00 M57D30
Lorenzo rašė:

Gal kažkas kitas ir kurs temas apie skardas, man tik aktualu su kuo žmonės yra susidūrę. Apžiūrinėdamas mašina tu neįlįsi po dažais ir nesužinosi ar ten špakliaus pripildyta ar ten dar gyva skarda (čia kalbu apie slenksčius) :)) su arkom kiek lengviau, iš vidaus arkos užkiši pirštus ir jauti ar kantas yra ar ne, tada darai išvadas, jei kalbant tik apie kėbulą.

P.S dėkui kolegai už pataisymą dėl plastmasinių slenksčių.

Perkant 10+ metų senumo auto tikėtis, kad ten dar niekur nebus tvarkyta, dažyta - irgi naivu :)

_________________
You can sleep in you car but you can't race your house


StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
33
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
Karolukas
Būtų naivu pamatyt mašinos dugna plaunant tave kad druskos nesusėstu.
Kaip ardaisi visas apsaugas kad nuplaut :D


StandartinėParašytas: 24 Vas 2015, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
Lorenzo rašė:

Gal kažkas kitas ir kurs temas apie skardas, man tik aktualu su kuo žmonės yra susidūrę. Apžiūrinėdamas mašina tu neįlįsi po dažais ir nesužinosi ar ten špakliaus pripildyta ar ten dar gyva skarda (čia kalbu apie slenksčius) :)) su arkom kiek lengviau, iš vidaus arkos užkiši pirštus ir jauti ar kantas yra ar ne, tada darai išvadas, jei kalbant tik apie kėbulą.

P.S dėkui kolegai už pataisymą dėl plastmasinių slenksčių.


Su tais slenksčiais plastmasiniais ir nuansai. Jei tu druskų prilenda, nuėmus tą slnekstį pradeda pūti tos skylės, kur slensktis tvirtinasi prie kėbulo :) Kas liečia dugną, tai po 4 metų, kaip atrodė auto nupirkus ir po [asivažinėjimo lt, tai tik aprūdijo balkis ir reduktorius, visas likęs dugnas švarus, jei grioviais nevažinėta.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2015, 18:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
33
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
na aš dabar metus jau be jokios dugno apsaugos važinėju ir dar tenka ne mažai žvirkeliu prasijot tai prieš tech apžiūra palindau galvojau bus jau skyliu ir ruda ruda kur dairais, bet, bet nustebau palindes nieko nera beveik vienoi vietoi prie kardano lovio kur skardu kantas biškį parudije.
Kai tiek yra teke tai tikrai esu patenkintas. Nes kai turėjau E36 tai akyse sutirpo rudyse :D


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 00:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.07.10
Pranešimai:
277
Miestas:
UK
Automobiliai:
bmw 318i M43
320d 110kw
320d 110kw M Sport
sinsay rašė:
Skirtumas tarp E39 ir E46 slenksciu rudijimo yra totalus, nes E39 slenkscia geleziniai tik lakuoti, o E46 slankciai plastmasiniai (kaip volvoj kokioj, sugalvojo matai 10 metu senumo inovacija ivest). Prieki apacioj sparnai visa laik nusimusa nuo akmenuku ( kas sezona uzvaryt graziai guminiu sandarintuju pagal spalva). Daznai galines arkos pradeda is vidaus apacioj kelt smala-tai pasdebejus reik iskart tvarkyt, o nelaukt kol po dinitrolu visiskai sukirmis arkos. Galine bagizine visalaik rudyja, del to kad vibruoja numerio apsvietimas ir pats numerio remelis, kuris nutrina apsugini sluoksni (perdazius geriausia suklijuoti stiklu klijais, bet pries tai patikrinus visus kontaktus, nes nuimt klijuota be sansu). taip viska sutvvarkius rudziu nepastebeta jau 4 metai [-o<

Nes tarp nr apsvietimo ir dangrio ikista kempine,ale tarpine,kuri surenka dregme ir laiko ja.Jau trecia E46 turiu,pas pirma tai rudis jau lindo pas kitus du tik nuemus apsvietima pamatydavai rudys.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2015, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.06.26
Amžius:
33
Pranešimai:
180
Automobiliai:
E46 320d M47
Aš jau keičiau dangtį o šita jau prieš dėdamas iš vidaus antikorozine padengiau, o ta tarpine ir ta vieta Silikoniniu tepalu ištepiau. Manau bus pamirštas reikalas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery