Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 07:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.09
Pranešimai:
47
Automobiliai:
Bmw E46 330
Sveiki, kai lauke atveso masina pradejo sunkiai kurtis rytais. Reikia ilgokai pasukti, kad uzsikurtu. Jei masina yra nevisiskai atvesus, tarkim variklio temperaturos rodmuo vos vos pakyla masina uzsikuria lengvai, taciau jei atvesus pilnai, tenka pavargti. Darant diagnostika ismete sia klaida: 4b90 rail pressure monitoring on engine start
Kaip manote nuo ko reiktu pradeti tikrinti? Kiek as suprantu gali buti kalti sie dalykai:
1) voztuvas prie siurblio
2) siurbliukas po sedyne (kai masina salta girdisi, kad jis dirba, bet pasukus rakteli jauciasi kad jis ispradziu silpniau veikia, o veliau pradeda greiciau dirbti)
3) purkstuku problema per gryztamaji.
Kas dar gali buti kaltas? Galbut kas nors esate susiduria su sia problema ir zinot ka iskart keisti? Galbut turit pasiulymu kaip pasitikrinti siuos dalykus, kad nereiktu ju veltui keisti.
Dekui


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.29
Amžius:
33
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 525d Touring
Sveiki, man realiai tokia pati problemu, kaip ir kolegai. Mašina BMW E39 525d. Simtomai panašus, klaidą išmeta 2250 Rail pressure control at start.
Dėl to tap pat įdomu nuo kurios vietos pradėt tikrint. Siurbliukas po sėdyne lygtas tvarkoje, slėgį sukelia iki 3.94.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Kas tau ten ta diagnoze dare?? Jei su INPA, tai po klaidos rodo variklio apsukas vedant, magistralini slegi, kuro kieki, slegi raile ir kilometraza (jei M57 variklis), tuos skaiciukus surasyk cia arba skryna imesk, jei seniai keitei kuro filtra-pasikeisk pirmiausiai, bet tik gera pirk
Cia man tokia klaida mete kai siurblio slegio voztuvo "salnikeliai" sutruko (visai nesivede).
Prie variklio darbines temperaturos ir dirbant laisva eiga, voztuvo pralaidumo reiksme tuti buti 16-25% ribose (galima pasiziureti per DIS ir Rheingold)
Prikabintas failas:
aa.jpg
aa.jpg [ 100.4 KiB | Peržiūrėta 22609 kartus(ų) ]

As nusipirkau siurblio slegio voztuva ir slegio davikli ant railo vamzdzio (gali but ir daviklio fiskes kontaktai apsioksidave, jei jis blogas - auto kuriasi, bet apsuku nepriima), vamzdi su davikliu grazinau...
Prikabintas failas:
bbb.jpg
bbb.jpg [ 99.56 KiB | Peržiūrėta 22609 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.09
Pranešimai:
47
Automobiliai:
Bmw E46 330
stai ka pas mane raso, ka pasiulytumete? kuro filtra vakar pasikeiciau ir nepadejo.


Prikabinti failai:
Untitled.png
Untitled.png [ 22.63 KiB | Peržiūrėta 22606 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
toks jausmas kad akumas vos suka. ir siurbliai jauciu prie mirties. saltukas tik atskleide sia problema.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
DmK rašė:
toks jausmas kad akumas vos suka. ir siurbliai jauciu prie mirties. saltukas tik atskleide sia problema.

Tai pirmu atveju variklio apsukos 165aps/min =mazoka , nors virs 200butu (maniskis usiveda)
o antru - 358aps/min= jei tiek starteris isuka, tai akumas net labai geras
slegis raile per mazas arba slegio daviklis grybauja, pabandyk vesti atjungus slegio daviklio fiske, patikrink ar neapsioksidave kontaktai...


Paskutinį kartą redagavo kiesha 14 Gru 2014, 19:35. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 19:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
antru atveju jau su kuro pagalba.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 19:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
tai antru atveju slegis raile~142bar, o turi buti 348bar dirbant ant laisvos eigos
Setas, koks variklis 135 ar 150kw (turetu reiksmes but panasios i M57)


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.09
Pranešimai:
47
Automobiliai:
Bmw E46 330
variklis 150kw. Paziurejas i siuos duomenis, matau kad jie pakankamai senoki, kazkada buvo kad akumas jau nesugebedavo issukti nes pavargdavo ilgai sukti, siuo metu yra idetas naujas, kuris suka gerai, bet jauciu dabar neismeta klaidos, nes realiai uzkuria, bet reik sukti koki 15s ar 20s.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.09
Pranešimai:
47
Automobiliai:
Bmw E46 330
o gall eitu dabar patikrinti po nakties koki slegi siurblys sudaro? Gal kas zino kaip su inpa paziureti? Nes ryte jis sunkiai kursis tai butu imanoma pasijungti kompa ir paziureti tik nzn ant kurios funkcijos per inpa ziureti.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
kiesha rašė:
tai antru atveju slegis raile~142bar, o turi buti 348bar dirbant ant laisvos eigos

o kur matosi kad variklis dirba laisva eiga? tik pradejo "griebti".

ir 350 apsuku starteris manau nepajegs.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
DmK rašė:
o kur matosi kad variklis dirba laisva eiga? tik pradejo "griebti".
ir 350 apsuku starteris manau nepajegs.

kaip jis tau dirbs laisva eiga, jei slegis raile per mazas, kompas kogero net neleidzia purkstuku atidaryti
350 apsuku ir daugiau galima pasiekti ant buksyro uzvedinejant
Setas rašė:
o gall eitu dabar patikrinti po nakties koki slegi siurblys sudaro? Gal kas zino kaip su inpa paziureti? Nes ryte jis sunkiai kursis tai butu imanoma pasijungti kompa ir paziureti tik nzn ant kurios funkcijos per inpa ziureti.
kuris suka gerai, bet jauciu dabar neismeta klaidos, nes realiai uzkuria, bet reik sukti koki 15s ar 20s.

neseniai draugui buvo tokia pati problema, reikedavo pasukti starteriu ilgiau is ryto (prasidejo kai atveso orai ir kai isijungia pranesimas, kad kaitina zvakes, pradzio isvis iseme zvakiu pakaitinimo rele, o paskui uz 30lt paeme naudota ir viskas susitvarke, pakrove normaliai akuma)
ant DDE 4 per pirma testa matosi, o pas tave DDE 5-tai nezinau, bet turetu but panasiai
Prikabintas failas:
2.jpg
2.jpg [ 66.6 KiB | Peržiūrėta 22583 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo kiesha 14 Gru 2014, 21:22. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.09
Pranešimai:
47
Automobiliai:
Bmw E46 330
zvakiu rele pas mane keista, akumas ir idetas pries menesi naujas AGM. o jei atjungciau kuro slegio davikli ar turetu masina uzsikurti ar ne? reiks dar patikrinti su inpa slegi siurblio, o koks jis turi buti kai suka starteri? nes ant uzkurtos slegi rodo 300 pas mane.


StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 21:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.29
Amžius:
33
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 525d Touring
Šiuo atveju pas mane toki rodikliai, pridedu nuotrauką. Dar dabar pradėjo žvakių klaidą mest, nors žvakes pakeičiau visas, rėlė buvo patikrinta ir tvarkinga. Mėnesį laiko kažkur klaidos nebuvo. Akumas nupirktas naujas, filtras pakeistas. Kadangi naujokas dar ant bmw ir jo rodiklių, dėl to nežinau kokios turi būti tinkamos reikšmės


Prikabinti failai:
DSC_0111.JPG
DSC_0111.JPG [ 98.66 KiB | Peržiūrėta 22545 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 14 Gru 2014, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Jockas, abi klaidos prie to pacio kilometrazo (viena klaida kuriant del mazo raile slegio, kita uzvedus = neveikia zvakiu pakaitinimas po uzvedimo, tikriausiai vienai ar keliom zvakem atejo "batai", kokios tos naujos zvakes buvo??)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery