Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Bal 2024, 05:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 161 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Bal 2014, 11:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.20
Amžius:
32
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 '00 318i
Fast rašė:

Esu keites ji, nelabai ka ten patikrinsi, buna uzsineses "varske" tokia. Buna zmones plauna juos ar valo, tiesiog keiti i nauja ir tiek ziniu. Tik pakeitimas toks ne is lengvuju...

Kad nėr ten sunku jį pakeist. Buvau išlupęs pažiūrėt, tai nebuvo labai užsinešęs. Gal šiek tiek sienelės purvinos atrodė.


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2014, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.05
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E46
Sveiki, važiuojant bet kokiu bėgiu tiek spaudžiant tiek atleidžiant gaza sušokinėja apsukos, kur galėtu būt problema?


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2014, 10:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.05
Pranešimai:
54
Automobiliai:
E46 318
E46 320d
benzinas ar dyzelis? Koks variklis?
Pagaminimo metai?
Automatine deze ar mechanine?

Pradekim nuo to :wink:


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2014, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.05
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E46
2 litru dyzelis 100kw 2001 mechaninė


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2014, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.05
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E46
Bus atsakymų?


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2014, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.31
Amžius:
39
Pranešimai:
232
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320D '99
Skype:
pliusas1
Nikas:
pliusas1
Andriusss1995 rašė:
Bus atsakymų?

laisvumas arba smagratyje, arba greičių dėžėje, arba kardano kryžmėse, arba reduktoriuje, arba visur po truputi.


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2014, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.05
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E46
įmanoma pačiam pasitikrinti?


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2014, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.17
Pranešimai:
98
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d Touring M57 remap
Kardana su reduktoriu imanoma, greiciu deze kazi ar esi pasiruoses ardyt. Bandyk servise klaust tokiu dalyku


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2014, 13:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
nuo kada būnant laisvumams išvardintuose elementuose šokinėja apsukos? kažkokias nesąmones čia rašinėjant.
dar įdomu kiek jos ten šokinėja.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2014, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.31
Amžius:
39
Pranešimai:
232
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320D '99
Skype:
pliusas1
Nikas:
pliusas1
Marius. rašė:
nuo kada būnant laisvumams išvardintuose elementuose šokinėja apsukos? kažkokias nesąmones čia rašinėjant.
dar įdomu kiek jos ten šokinėja.

sušokinėja bet nešokinėja, o sušokinėja kai būna laisvumas išvardintuose elementuose, nes kai spaudi gazą įtempimas būna į vieną pusę kai atleidi įtempimas pereina į kitą pusę ir tada sušokinėja apsukos dėl laisvumo.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2014, 17:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.05
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E46
per koki 100 suvaikšto i abi puses


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2014, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
38
Pranešimai:
4350
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09
VW Golf MK7 facelift ‘19
pliusas1 rašė:
sušokinėja bet nešokinėja, o sušokinėja kai būna laisvumas išvardintuose elementuose, nes kai spaudi gazą įtempimas būna į vieną pusę kai atleidi įtempimas pereina į kitą pusę ir tada sušokinėja apsukos dėl laisvumo.


čia greičiau kažkas su pačiu varikliu, o ne kažkokiais laisvumais reduktoriuose ir etc. pirmą kart girdžiu, kad nuo laisvumo dėžėje, reduktoriuje ir ten ką dar vardinai šokinėtų apsukos ir dar 100 rpm deapazone į vieną ir kitą pusę. nu ateis profai ir paaiškins ar gali dėl kažkokių laisvumų šokinėti apsukos.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2014, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.31
Amžius:
39
Pranešimai:
232
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320D '99
Skype:
pliusas1
Nikas:
pliusas1
Marius. rašė:

čia greičiau kažkas su pačiu varikliu, o ne kažkokiais laisvumais reduktoriuose ir etc. pirmą kart girdžiu, kad nuo laisvumo dėžėje, reduktoriuje ir ten ką dar vardinai šokinėtų apsukos ir dar 100 rpm deapazone į vieną ir kitą pusę. nu ateis profai ir paaiškins ar gali dėl kažkokių laisvumų šokinėti apsukos.

Spėju, kad pas temo autorių važiuojant atleidus gazą apsukos greit pakrenta (kaip jis pats teigia apie 100 rpm) ir vėl pakyla (tuos pačius 100 rpm) ir tada tolygiai krenta mašinai lėtėjant, davus gazą - apsukos greit pakyla ir po to pakrenta ir tolygiai bėgėjasi. Šitoks sušokinėjimas atsiranda dėl laisvumo tarp variklio ir galinių ratų (visu agregatų (smagračio, kardano gumos, kryžmių, greičių dėžės ir t.t.) laisvumas sumuojasi).


StandartinėParašytas: 04 Lap 2014, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
328i 2000m. Atšalus orui pradėjo šokinėti apsukos. Užkuriu ryte, viskas ok, pravažiuoju kokių pusę km, sustoju prie šviesoforo ir pradeda šokinėti į apačią, beveik gęsti. Kai biški pašyla ir persijungia ant dujų, tai kartais netgi užgęsta. Daugiau pavažinėjus viskas gerai, nė menkiausios pulsacijos. Nemanau, kad čia bus tas pašildytojas, nes pulsuoja vienodai ir su įjungtu ir su išjungtu pečiuku. Turiu įtarimą, kad sistema ne iki galo nuorinta, gali būti dėl to?

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2014, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.09
Pranešimai:
47
Automobiliai:
Bmw E46 330
norejau paklausti del to elektrinio sildytuvo, jauciu kad pas mane jis neveikia isvis, apsukos nesokineja, bet uzkurus jos ir nebuna pakilusios, kad isjungus peciuka jos nusileistu. Norejau suzinoti kurie saugikliai ar reles yra atsakingos uz ji?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 161 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery