Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Bal 2024, 11:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Rgp 2014, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.21
Pranešimai:
15
Parasiau asmenine.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2015, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.03
Amžius:
34
Pranešimai:
6
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 Touring 330d 2001
Nikas:
luksas
Pratesiu tema, E46 330d 135kw nepraejau TA, nes per didelis dumingumas, ipuciau 5,67. Pries vaziuodamas i TA, kokius 5km vaziavau 3begiu apsukos 3,2k +-
tepalai, filtrai keisti pries pusmeti.
Siandien padare diagnostika, nieko nerado, sake viskas normos ribose, lemda zondas ok, egr ok, purkstukai ok. Buvo 1 klaida del zvakiu, isvale, klaida nebeatsinaujino.
Dar paziurejo oro filtra normalus, neapsiktas. Servisas pasiule pramint koki 30km didelem apsukom.. isimt oro filtra ir varyt i TA, bet kazkaip as abejoju ar cia problemos sprendimas..
Kokios cia dar bedos gali buti? Dyzeli pilu tik is neste degalines.
Priedu/valikliu kazkokiu tai nesinori pilti i baka.
Gal kas kokiu minciu turi?


StandartinėParašytas: 07 Sau 2015, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
luksas rašė:
Pratesiu tema, E46 330d 135kw nepraejau TA, nes per didelis dumingumas, ipuciau 5,67. Pries vaziuodamas i TA, kokius 5km vaziavau 3begiu apsukos 3,2k +-
tepalai, filtrai keisti pries pusmeti.
Siandien padare diagnostika, nieko nerado, sake viskas normos ribose, lemda zondas ok, egr ok, purkstukai ok. Buvo 1 klaida del zvakiu, isvale, klaida nebeatsinaujino.
Dar paziurejo oro filtra normalus, neapsiktas. Servisas pasiule pramint koki 30km didelem apsukom.. isimt oro filtra ir varyt i TA, bet kazkaip as abejoju ar cia problemos sprendimas..
Kokios cia dar bedos gali buti? Dyzeli pilu tik is neste degalines.
Priedu/valikliu kazkokiu tai nesinori pilti i baka.
Gal kas kokiu minciu turi?

is kur pas 135kw liambda zondas? osm pasitikrink, gal cipuotas, kaip nors nevykusiai?


StandartinėParašytas: 07 Sau 2015, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.03
Amžius:
34
Pranešimai:
6
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 Touring 330d 2001
Nikas:
luksas
taip ne liambda, o oro srauto matuokle, sumaisiau (nesu specas) :) kiek man zinoma cipuota nera. Seniau dumo nemesdavo visiskai, bet pries kokius 3men pastebejau, kad atsirado tas dumingumas, bet nelabai kreipiau i demesi.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2015, 10:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
36
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
kaip su purkštukais reikalai, kaip patikrino kad ok? ant laisvų nesikrato motoras? davus gazo, gale matosi dumų kalnai?

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 08 Sau 2015, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.03
Amžius:
34
Pranešimai:
6
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 Touring 330d 2001
Nikas:
luksas
is tikruju neaisku kaip patikrino... masina buvau palikes tai nemaciau, o pasake tiesiog kad viskas normos ribose.
Ant laisvu motoras nesikrato, tik kai saltas variklis, truputi vaiksto apsukos tarkim 0,5-0,6 (pasilus varikliui to nebebuna). Duodant po truputi gazo iki 3k dumu neina, bet jei staigiai uzspaudus ismeta, o daug ar ne daug, negaliu pasakyti, nes vienam daug yra ne daug, kitam nedaug yra labai daug :) bet jei virsija tiek tai manau normaliai. Dabar antra diena vazineju mieste tik naudodamas 3 begius, stengiuosi jungineti ties 3k apsukom. Galvoju gal issibezdes. Isvazinesiu likusius 20l dyzelio bandysiu uzsipilti is nestes degalines ale to brangesnio dyzelio.

O pult ardyt nelabai norisi, nes ir kainuoja ir neaisku ar to reikia.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2015, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
luksas rašė:
is tikruju neaisku kaip patikrino... masina buvau palikes tai nemaciau, o pasake tiesiog kad viskas normos ribose.
Ant laisvu motoras nesikrato, tik kai saltas variklis, truputi vaiksto apsukos tarkim 0,5-0,6 (pasilus varikliui to nebebuna). Duodant po truputi gazo iki 3k dumu neina, bet jei staigiai uzspaudus ismeta, o daug ar ne daug, negaliu pasakyti, nes vienam daug yra ne daug, kitam nedaug yra labai daug :) bet jei virsija tiek tai manau normaliai. Dabar antra diena vazineju mieste tik naudodamas 3 begius, stengiuosi jungineti ties 3k apsukom. Galvoju gal issibezdes. Isvazinesiu likusius 20l dyzelio bandysiu uzsipilti is nestes degalines ale to brangesnio dyzelio.

O pult ardyt nelabai norisi, nes ir kainuoja ir neaisku ar to reikia.

dumai is duslintuvo pasisalina, kokius 3 kartus nuo 0 iki 130km.h dugnais pralekus, ten tas vazinejimas 3 begiu nieko tau neisspres


StandartinėParašytas: 17 Sau 2015, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.03
Amžius:
34
Pranešimai:
6
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 Touring 330d 2001
Nikas:
luksas
isipyliau is nestes pro dyzelio, isemiau oro filtra ir pralekiau kelis kartus. Tai TA duminguma parode 0,96. Taigi TA praejau.
Bet vat vistiek kazkokia problema yra. Myniau dugnais ir tik 180km/h isspaudziau, o seniau be vargo iki 200 isibegedavau, o vaziaves esu 220km/h... dabar toli grazu.
Kur reiktu ieskoti bedos? slanga gal kokia kiaura? jei diagnostika nerodo nieko.


StandartinėParašytas: 28 Sau 2015, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.15
Pranešimai:
123
Automobiliai:
E46 3 l diz
Egro klaida bus, glusink ji sandariai ir bus viskas ciki. O del tu slangu, tai reik daryt live data. Ta prasme isimeti diagnostikos duomenis kiek kompas praso oro ir kiek turba duoda ir viskas aisku 5 min reikalas, jei to diagnostai nepadare, tai geriau apvaziuot juos ratais...


StandartinėParašytas: 21 Spa 2015, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.25
Amžius:
33
Pranešimai:
22
Automobiliai:
E46 sedan 330d
Nikas:
Hades
sveiki, noriu paklausti, žiemą atšalus orams, iš po nakties, automobilis užsikuria gan lengvai, tačiau spardosi, ir meta daug šviesių dūmų iš išmetimo (ne tepalinių) taip vyksta 10-20 sec. ir digsta, dirba gražiai po to, purkštukai restauruoti, pakaitinimo rėlė ir žvakės veikia. Vasara ar šiltesniu oru viskas gerai, gal kam taip buvo, ar kas galėtu papasakot kas gali būti. iš anksto ačiū


StandartinėParašytas: 21 Spa 2015, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.25
Amžius:
33
Pranešimai:
22
Automobiliai:
E46 sedan 330d
Nikas:
Hades
https://youtu.be/3bRPNnwxfLE



cia mano filmuota kaip buna, ir pridursiu kad tik ziema nuo -10 kažkur temperaturos


StandartinėParašytas: 21 Spa 2015, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.15
Pranešimai:
123
Automobiliai:
E46 3 l diz
Tie balti dumai tai cia garai, tipo karsti dumai kai lauke salta tipo kondensuojas ar kas jiem vyksta, kaip ir viskas normos ribose. Bet apart kitu garsu orkestro tai svelniai tariant SIAUBAS. Ir del to trajilinimo kaltinciau zvakes pakaitinimo, daugiau nera kam trailint ant salto (verta patikrint dar kart jas):oops: Ps: toks jausmas kad uzsikure 2 litru dizelinis invalidas


Paskutinį kartą redagavo sinsay 21 Spa 2015, 23:43. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 21 Spa 2015, 23:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.25
Amžius:
33
Pranešimai:
22
Automobiliai:
E46 sedan 330d
Nikas:
Hades
na žvakes pakaitinimo pačios naujos idėtos, buvo minčių po to kad rėle pakaitinimo, bet rėle veikia 2 kartus tikrino, ir žvakes kaista pačios, vieni "meistrai" sakė gali but kompresija maža, kai šalta susitrauke metalas ir tokios pasekmes, bet jai butu maža kompresija tepalo bent kažkiek mažėtu nors nei kiek nemažėja ir dumas ne baltas butu, tai manau kad irgi nelabai kompresija galėtu but. gal yra kokie temperaturos daviklei kurie kuro mišini reguliuoje ar kažkas panašaus, nes neisivaizduoju kame bėda gali būt. ir plius jai žvakes butu sunkei kurtusi, o užsikure lengvai.


StandartinėParašytas: 21 Spa 2015, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.15
Pranešimai:
123
Automobiliai:
E46 3 l diz
Trilitriam kompresija sumazejus? Tu taip nejuokauk! Greiciau galinis tiltas isplys, dezes dantraciai nusidros, bet vistiek variklio prie -30 nereikes sukti ilgiau kaip puse abaroto! Jei zvakes tikrino tie patis meistriukai kurie apie kompresija aiskino, kogero zvakem ragelis


StandartinėParašytas: 22 Spa 2015, 07:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
o kas čia keisto, aišku gali būti kompresiją, vienas cilindras koks blogai dirba


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery