Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 00:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Lie 2014, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.04
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E46 320D
Sveiki,

Šiandieną atostogaujant kaime sugalvojau išsivalyt profilaktiškai savo E46 320D 01' 100kw EGR ir įsiurbimo kolektorių. Nuėmus EGR jis buvo šiek tiek apsivėlęs sukietėjusias suodžiais tai naudodamas variklio plovimo priemonę viską gerai iššveičiau, nors panašu, kad ir po šveitimo jis kažin ar atsigavo, nes reikia labai didelės jėgos, kad tą vožtuvą pajudint iš vietos. Aišku tuo pačiu atsukau įsiurbimo kolektorių ir tik likus paskutiniams varžtams supratau, kad neturiu 11 raktelio su kotu tai tiesiog pravaliau tik įsiurbimo kolektoriaus angą (irgi buvo sukietėjusių suodžių) ir kuro slėgio daviklį esantį kolektoriaus nugaroj. Viską surinkau ir prasidėjo. Pradžioj užsikūrė iš karto, mašina truputį pasipurtė ir po to lyg normaliai dirbo, tuomet užgesinau, bandau vėl kurti ir nieko. Starterį suka, o užsikurt jokių šansų. Vėl nuėmiau slėgio daviklį, dar pakrapščiau, pažiūrėjau ar tikrai nieko netyčia neatjungiau ir vis tiek nieko. Tuomet išgirdau, kad nuo bako keisti garsai sklinda, rodos lyg gargaliuotų kas, lyg burbulas iš apačios bako vis pakiltų į viršų kas kelios sekundės įjungus degimą (siurbliukas bake zirzia kartu su tais garsais). Pajunginėjau degimą ilgiau ir šiaip ne taip užsikūriau, bet pavažiavus supratau, kad bėda ne tik kūrimesi, bet ir dingo trauka, tuomet pabandžiau atjungt oro slėgio matuoklę tai iš viso be jis vos ant 30-40 km/h į kalną užvažiavau ir galiausiai pradėjo kažkas kalent variklį pagazavus. Užgesinus mašiną, pajungus MAF ir iš naujo užvedus kalenimas dingo. Dar turiu su savim VAG'o diagnostikos laidą tai su juo INPA varikly jokių klaidų nerodo (be variklio su šituo laidu pavyksta tik prie airbag'ų lįst).
Ar gali būti, kad dėl visko kaltas kuro slėgio daviklis, kurį valydamas galėjau damušt ar čia tik sutapimas ir problema kitur?


StandartinėParašytas: 04 Lie 2014, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.22
Pranešimai:
269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Bmw 320d 99m
o gal tos dervos kur prikrapstei ir prikrito i varikli ir uzkimso svarbius komponentus?


StandartinėParašytas: 04 Lie 2014, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
sujunk savo laido 7 ir 8 pinus ir prisijungsi prie kitu komponentu.
gal sutapimas, tikrink savo kuro sistema. nezinau kodel tas daviklis vadinasi kuro slegiu, bet realiai jis matuoja slegi isiurbimo kolektoriuje, tai yra kiek turbo pucia. aisku jo parodymai itakuoja kuro padavimui. jauciu uzmusei tu ji bevalydamas. ka inpa rodo?
ta kolektoriu nuemus vargu ar isvalysi tinkamai, prisiukslinai jauciu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 04 Lie 2014, 23:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.04
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E46 320D
Bandžiau kruopščiai iškrapštyti visas nuskilusias dervas, bet gal kokia ir galėjo likti tik ar tai tikrai galėtų pridaryt tiek bėdos?
Pin'ai užtrumpinti. Inpa klaidų nerodo, o kitus matomus parametrus rytoj pastudijuosiu.
Kuras pilamas Neste degalinej, kuro filtras neseniai keistas ir vizualiai atrodo švarus


StandartinėParašytas: 04 Lie 2014, 23:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.04
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E46 320D
Bandžiau kruopščiai iškrapštyti visas nuskilusias dervas, bet gal kokia ir galėjo likti tik ar tai tikrai galėtų pridaryt tiek bėdos?
Pin'ai užtrumpinti. Inpa klaidų nerodo, o kitus matomus parametrus rytoj pastudijuosiu.
Kuras pilamas Neste degalinej, kuro filtras neseniai keistas ir vizualiai atrodo švarus


StandartinėParašytas: 05 Lie 2014, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.04
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E46 320D
Pažiūrėjau inpos rodomus parametrus tai viskas kaip ir anksčiau išskyrus Spritzbeginn Soll ir Spritzbeginn Ist rodo -1,5 Grad KW, kai anksčiau prie laisvų apsukų rodydavo apie 3. Ką iš viso rodo šie parametrai?


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2014, 13:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.02
Amžius:
41
Pranešimai:
5
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320 M47N 04`
Nikas:
Kavali
As pats kai norėjau išsivalyti EGR, tai man patarė nusipirkti specialu purškalą tam reikalui "Liqui Moly". Išsivaliau ir mašina iškarto atsigavo. Tikrai geras dalykėlis nors ir nėra pigus.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2015, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.26
Amžius:
33
Pranešimai:
317
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E46 320d '99 100kw
Sveiki, vakar išsivaliau kolektorių, prie to pačio pastebėjau kad EGR nebeveikia. Taigi galvoju jį atjungti, bet esmė ta, kad atjungus šlangutę nuo egr vožtuvo ir ją užkišus atsiranda kažkoks čerškimas šalia tepalo filtro, kai šlangutė neužkišta tokio garso nėra. Galima palikti šlangutę neužkištą ? Nes atjungus EGR skirtumas smarkei jaučiasi, automobilis daug gyvesnis mažesnėmis apsukomis.

Dar pamiršau paminėti kad tiek šlanga ateinanti į egr nuo interkulerio, tiek pats egr šiek tiek apsitepalavę, čia taip turi būt, ar turi būti visiškai sausa ?


StandartinėParašytas: 08 Vas 2015, 12:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
nnerijuss rašė:
Sveiki, vakar išsivaliau kolektorių, prie to pačio pastebėjau kad EGR nebeveikia. Taigi galvoju jį atjungti, bet esmė ta, kad atjungus šlangutę nuo egr vožtuvo ir ją užkišus atsiranda kažkoks čerškimas šalia tepalo filtro, kai šlangutė neužkišta tokio garso nėra. Galima palikti šlangutę neužkištą ? Nes atjungus EGR skirtumas smarkei jaučiasi, automobilis daug gyvesnis mažesnėmis apsukomis.

Dar pamiršau paminėti kad tiek šlanga ateinanti į egr nuo interkulerio, tiek pats egr šiek tiek apsitepalavę, čia taip turi būt, ar turi būti visiškai sausa ?


matyt atejes galas salenoidui egr, bandyk uzkist slangute pries salenoida


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery