Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 16:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Rgs 2013, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
FrodNex rašė:
arunai, tada klausimas, idejus sita bypass kit ant bmw e91 2.0d 120kw nebereiktu programuot kompo? ar privaloma vistiek?


pamastyk ir gausi atsakyma :D


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2013, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.17
Pranešimai:
508
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 2008m
BMW e91 2007m
BMW E38 2000m
Reikia :D tada klausimas ,kiek pas tave tai kainuotu?

_________________
Nelėk greičiau,nei tavo angelas lekia.


StandartinėParašytas: 01 Kov 2015, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.09
Pranešimai:
47
Automobiliai:
Bmw E46 330
Gal kas nors jau issprende beda del netraukos prie mazu apsuku? pas mane automobilis pradeda traukti kazkur nuo 1800 apsuku, taciau jei apsukos buna mažesnes 1400 ar 1300 ir nuspaudus dugna, atrodo lyg noretu jis sokti i prieki, bet kazkas ji prigesina keliom sekundem ir tuomet jis pradeda kelti apsukas ir pradeda geriau vaziuoti. Kalba eina apie mechanine pavaru deze. buvau atjunges oro srauto matuokle, taciau nieko nepasikeite, gal net ir suprastejo, buvau uzglusines egr slangute, niekas nepasikeite. Diagnostika klaidu nerodo. kazkada buvo kiauras ismetimo kolektorius ir labai variklis smalkem apejo taip pat ir oro filtras. Galvoju gal smalkes galejo apnesti oro srauto matuokle, bet kiek skaites kad ji pati issivalo save? ir jei ji blogai veiktu galbut diagnostika rodytu klaida. Kalba eina apie 150kw varikli. vakumo zarneles pakeistos, nuspaudus dugna dumais neapsipila.


StandartinėParašytas: 01 Kov 2015, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
36
Pranešimai:
480
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36M 318tds 95
ex E36 325tds 95
ex E46 320d 01
ex E46 320d 02
ex E46 320d 03
ex E46M 320dA 02
E90 320dA 06
E60M 525dA 06
F07 530d 10
neaisku su kuo tu ta trauka lygini..cia gi dyzelis tau nelipdys prie sedynes nuo 1300aps. nuo 2000 numynus dugna jei lupa ir be jokiu duobiu tai viskas ok pas tave :wink:


StandartinėParašytas: 01 Kov 2015, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.09
Pranešimai:
47
Automobiliai:
Bmw E46 330
na visgi 200 ag, manau trauka turetu buti kazkokia ir nuo zemu apsuku, plius sukimo momentas didelis. ir manau vistiek nuo zemu uzspaudus dugna turetu buti kazkoks pagreitejimas o dabar kazkokia duobe atsiranda, lyg kazko per daug gautu. jei greicio pedala spaudziu po truputi iki dugno tuomet trauka daug geresne, bet jei iskart nuspaudziu pilnai ji, tai kazkokia duobe atsiranda.


StandartinėParašytas: 02 Kov 2015, 00:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Parametrus spaudziant tapke reik ziuret o ne is kavos tirsciu burt!


StandartinėParašytas: 02 Kov 2015, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.09
Pranešimai:
47
Automobiliai:
Bmw E46 330
tai gal galetum siek tiek paaiskinti ka stebeti parametruose nuspaudus dugna. ar siuos parametrus reikia stebeti nuspaudus dugna?


Prikabinti failai:
9.png
9.png [ 111.75 KiB | Peržiūrėta 6723 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 21 Lie 2015, 00:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.04
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E46 330d '00 ex
E46 330d '01 ex
E60 530d '04 ex
E28 524td '86
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW E46 330d
Pagaminimo metai: 2001
Variklis: 3.0d (135kw)
Degalai: dyzelis

Problema/klausimas: Beda su kuru, vaziuojant trukcioja, dirbant ant laisvu sutrukcioja ir uzgesta. Purkstukai idealus visi 6. Kuro filtras kur prie variklio yra, naujas detas pries 2 menesius. zemo slegio siurbliukai kesiti 3 vistiek taspats. kuro slegio davikliai 4 pakesti, taspats. Turit ideju? kuro slegio daviklius keiciau kas 8, 6, 2, tukst km. O cia mestriuko komentaras:
Purkstukai geri, slegio reg. patikrinimui buvo idetas kitas. Kuro slegio matuokle grybauja, kada prijungiama prie masinos slegis sokineja, atjungus ir prijungus matuokle prie specialios irangos matuokle kaip ir rodo stabilu slegi, bet tada masina dirba avariniu rezimu. Idejus kita matuokle ir prijungus prie masinos problema kaip ir pasinaikina. Isvada, arba pravodkeje beda, arba slegio matuokle, kuri faktiskai niekad nesugenda.

Kad kalta nematuokle tai faktas, nes jau 4 pakeiciau ir vistiek taspats. Beda pravodkeje, vienas bachuriukas man sako kad zino beda pravodkeje, bet jis rpaso uz darba 40e, kadangi jis man nenori pasakyti kas ten per super duper paslaptis ta beda sutvrkyti kreipiuosi i jus, nes ir pats noriu ismokti. viska tvarkausi pats, tai 40e moket nezinomam zmogui kuris dar nieko man nesako kokios proceduros, tai kazkaip nesinori. kreipiuosi i jus gal kas pagelbes, ir zinot ta beda kuri zino tas zmogus ir norit pasidalinti su klubieciais nemokamai?


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2015, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.02
Amžius:
47
Pranešimai:
28
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E83, 3.0D, AT, 2004
Sveiki,

Auto: E83, 3.0D, 150kW, 2004.01

Tai pirmas mano dyzelis, automatas, todel neturiu su kuo lyginti. Vazineju daugiau nei metus. Pagal mano subj. nuomone auto per silpnai traukia iki 2000rpm.
1. Vakuumo slangas tikrinau, lyg ir OK.
2. EGR svarus ir veikiantis. Vakuumas slanguteje yra. EGR rankomis imanoma atidaryti, bet labai jau stipriai reikia spausti. EGR'o valdymo voztuvo netikrinau.
3. Turbinos valdymo voztuvo filtras svarus, padavus 12V - sudirba.
Zodziu apgraibom viskas patikrinta +-.
Gal dar reikia plauti isiurbimo kolektoriu ir MAP davikli?
Oro srauto matuokle, kaip suprantu is INPO's parodymi - gera.
BMW Scaner 1.4 jokiu klaidu DDE nerodo.

INPA live data sako:
1. Letai ir tolygiai vaziuojant (~50km/h)
Nominal charge-air pressure: 1244
Actual: 1127
Nominal air-mass: 347
Actual: 348
2. Siek tiek paspaudus pedala:
Nominal charge-air pressure: 1299
Actual: 1174
Nominal air-mass: 359
Actual: 354
3. Gerai paspaudus pedala:
Nominal charge-air pressure: 2093
Actual: 2127
Nominal air-mass: 1026
Actual: 1046

Dar keli INPA'os video http://proin.ktu.lt/~zumbtoma/X3/

Kokie butu pamastymai, ka dar tikrinti, o gal cia viskas normalu ir ieskau smegenu ten kur ju nera ?

Dekui.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2015, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.02
Amžius:
47
Pranešimai:
28
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E83, 3.0D, AT, 2004
Nebus jokiu komentaru ?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery