Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Bal 2024, 07:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Bal 2013, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
2002m. 3.0 d. 135 kw.

Problema: nesikuria karštas variklis. Šaltas kuriasi puikiai. Kuo labiau šyla tuo sunkiau kuriasi, tuo daugiau reikia laukti kol pagriebs. Truputį kaltūrinau kuro kiekio reguliatorių( dėjau naujas gumeles). Iš pradžių sutvėrus kuriasi visiškai gerai, pakaitus vos ilgiau pasuka, o su sekančia dieną vėl pradeda sunkiai kurtis. Tačiau kai karštas tai vos užgesinus ir vėl kuriant užsikuria nu dar pakenčiamai, bet kai karštą užgesini nueini tarkim į maximą tai grįžes jau suksi iki prakaitavimo.

Kiek mano labai menka mechaniko patirtis leidžia spręsti tai kuro padavimo į variklį sistemoje nebelieka slėgio pakankamo užmedimui. Gal koks tikrai nusimanantis gali papasakoti kodėl tada šaltam varikliui to slėgio pakanka o prie darinės temperatūros ne?

Kaip suprantu problema jame ir pasilieka ar dar vistiek gali būti purkštukai ar pats kuro siurblys? Gal kas paaiškintų kaip patikrinti purkštukų grįžtamo vožtuvus? Niekada pats nebandžiau, kažkokias nuogirdas turiu, kad reikia atjugti grįžtamas šlangutes ir fiškes? Bet kur ka ir kaip tiksliau tai nelabai žinau. Būčiau dėkingas, kad kas papasakotų.

Bandysiu jei išeis šiandien keisti pati kuro kiekio reguliatorių.

Dėl temų tai skaičiau daug ir visokių atsakymų. Vieniems netgi starterių pakeitimai padėjo, kas man atrodo ne problemos sprendimas, o tik jos nukėlimas iki tam tikro laiko.

Diagnostika daryta: išvada užkūrus visi parametrai geri. Kuriant matosi, kad truksta slėgio užkūrimui.

Akumas geras labai, starteris irgi suka puikiai.

Žinau, kad čia yra tikrai nusimanančių tame. Pasistengsiu įdėti video, nors nemalau kad jis ką nors padės, manau viską nupasakojau.


StandartinėParašytas: 18 Bal 2013, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.12.07
Amžius:
34
Pranešimai:
278
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 320d (110kw) '04 135 kW
E61 535D (210kw) '08 280 kW
Buvo ir man panašiai, viewtopic.php?f=59&t=117869.
Problema išsisprendė pati, daugiau (tfu tfu tfu) neišlindo. Savaitę laiko lygiai tas pats buvo, važiuojant užgesdavo, po to nebesikurdavo kurį laiką, diagnostika rodė kad kuriant nepakanka slėgio. Gali būt daug dalykų, pažiūrėk anoj temoj.


StandartinėParašytas: 18 Bal 2013, 15:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.13
Amžius:
40
Pranešimai:
301
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D touring
Neziinau kaip pas 46, bet pas 39 yra papildomas kuro siurbliukas, manau ir pas tave jis turetu but, tai vat reiktu ziuret kur konkreciai tau truksta slegio, ar rail sistemoje ar pries ja? Gal tas siurbliukas jau I pabaiga eina, patikrink ar neskleidzia pasaliniu garsu. Pries uzkuriant ilgiau palaikyk nt degimo


StandartinėParašytas: 18 Bal 2013, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Pastovėjusi apie valandą:
[url]C:\Users\test\Documents\Bluetooth Folder\20130418_142325.mp4[/url]

Jau pavažinėjus ir gerai pakaitus varikliui, iškart po užgesinimo kuriant:
[url]C:\Users\test\Documents\Bluetooth Folder\20130418_144827.mp4[/url]

Po dar ilgesnio pavažinėjimo, bandant iškart užkurti jau ir nepavyko, nebenorėjau drožti:
[url]C:\Users\test\Documents\Bluetooth Folder\20130418_150226.mp4[/url]


StandartinėParašytas: 18 Bal 2013, 16:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Kaip įdėti video iš kompiuterio?


StandartinėParašytas: 18 Bal 2013, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.21
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E46
Romukas530 rašė:
Neziinau kaip pas 46, bet pas 39 yra papildomas kuro siurbliukas, manau ir pas tave jis turetu but, tai vat reiktu ziuret kur konkreciai tau truksta slegio, ar rail sistemoje ar pries ja? Gal tas siurbliukas jau I pabaiga eina, patikrink ar neskleidzia pasaliniu garsu. Pries uzkuriant ilgiau palaikyk nt degimo


Degimą palaikau buna ar ilgiau ar trumpiau jokio skirtumo iš tikrųjų. O kurioj vietoj tas siurbliukas ir kada tų garsų klausyti ir kur? Šiaip iš mašinoje sedint kuriant nieko keisto nesigirdi.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2016, 20:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.06.15
Amžius:
33
Pranešimai:
25
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 2003 E46 330XD 150 kw automatas
Svieki, 3d 150kw pastovėjusi 30min - valanda nesikuria. Po sėdyne siurblys pakeistas į nauja Bosch. Diagnostika nieko nerodė užkūrus, kuriant. Kokios mintys kas dar gali būti? Gali būti bėda silpnam akume? po kokių 3 ilgų sukimų (apie 10 sek) jis miršta. Nuo laidų kuriasi greičiau. Ryte problemų užkurt nėra, važiuojant ramiai, dugnais ir tt negesina mašinos.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2016, 20:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
SarasMM rašė:
Svieki, 3d 150kw pastovėjusi 30min - valanda nesikuria. Po sėdyne siurblys pakeistas į nauja Bosch. Diagnostika nieko nerodė užkūrus, kuriant. Kokios mintys kas dar gali būti? Gali būti bėda silpnam akume? po kokių 3 ilgų sukimų (apie 10 sek) jis miršta. Nuo laidų kuriasi greičiau. Ryte problemų užkurt nėra, važiuojant ramiai, dugnais ir tt negesina mašinos.

Jau tik nesvaigstam kad diagnostika nieko nerodo...


StandartinėParašytas: 15 Spa 2016, 15:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.06.15
Amžius:
33
Pranešimai:
25
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 2003 E46 330XD 150 kw automatas
SarasMM rašė:
Svieki, 3d 150kw pastovėjusi 30min - valanda nesikuria. Po sėdyne siurblys pakeistas į nauja Bosch. Diagnostika nieko nerodė užkūrus, kuriant. Kokios mintys kas dar gali būti? Gali būti bėda silpnam akume? po kokių 3 ilgų sukimų (apie 10 sek) jis miršta. Nuo laidų kuriasi greičiau. Ryte problemų užkurt nėra, važiuojant ramiai, dugnais ir tt negesina mašinos.


Pasijungiau kompą, viskas labai išsamiai su print screenais surašyta pdf faile. https://www.wetransfer.com/downloads/75869aa6799e83440a13806a32f0fa7720161015115736/e5c655

Kaip ir sakiau, siurblys po dugnu yra pakeistas į naują, jis suzvimbia (elektra ateina iki jo).

Įjungus degimą rodo 6,47 bar (visa laik reikšmė ta pati)
Užvedus ant laisvų apsukų 310 - 330 bar
Pakėlus iki 4k (max ką duoda stovint) - ~700 bar.

po to dar užgesinau ir bandant kurti rodė ~310 bar, bet mašina neužsikūrė

Išmestos klaidos 4B90 rail presure monitoring at engine-start (reikšmės pdf faile)

Kas galėtų būti? Gal su kuri kita programa kažką tiksliau parodytų?


StandartinėParašytas: 15 Spa 2016, 17:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
SarasMM rašė:
Svieki, 3d 150kw pastovėjusi 30min - valanda nesikuria. Po sėdyne siurblys pakeistas į nauja Bosch. Diagnostika nieko nerodė užkūrus, kuriant. Kokios mintys kas dar gali būti? Gali būti bėda silpnam akume? po kokių 3 ilgų sukimų (apie 10 sek) jis miršta. Nuo laidų kuriasi greičiau. Ryte problemų užkurt nėra, važiuojant ramiai, dugnais ir tt negesina mašinos.

Tai tavo imestuose skrynu klaidose akumas rodo 9,4-9,6V, greiciausiai akumas prie pabaigos, ....ir jau gal starteris "atitarnavo" savo....


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery