Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2019, 05:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Bal 2015, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
sveiki o kaip tie naujesni N46B20 problemos tokios pat?


StandartinėParašytas: 27 Bal 2015, 11:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.03
Amžius:
40
Pranešimai:
605
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E87 116i N45 '07
Ex E81 118d N47 '07
Ex E46 316Ti N42 '03
Ex E36 328 M52 '97 Touring
Ex E34 525 M20 '89 Sedan
Ex E30 316 M10 '84 Sedan
Normalūs tie varikliai, temos vien tik apie dyzelinių problemas :D


StandartinėParašytas: 03 Geg 2015, 18:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
33
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
nenormalūs tie varikliai, pradeda dūminti jau mažom ridom esant. valvetronikas susiknisa , tepalo siurblys nebesukelia reikiamo spaudimo.

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 25 Geg 2015, 00:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.25
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E46 320i, e 46 318i
Sveiki gal kas zino is kur butu galima rasti visa info apie siuos variklius. Bei info apie vanos ir valvetronic.


StandartinėParašytas: 25 Geg 2015, 10:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.06
Pranešimai:
1098
Automobiliai:
E36. daug
E93
didesnio slamsto uz n46 turbut nei buvo nei dabar yra daroma. na n42 lygiavertis turbut varzovas dar

_________________
Rap is cool.


StandartinėParašytas: 10 Sau 2016, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.28
Pranešimai:
155
Automobiliai:
E30, E28
Andriux rašė:
Normalūs tie varikliai, temos vien tik apie dyzelinių problemas :D

Dabar pasakyčiau tikrai, kad nenormalūs jie.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2016, 11:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.30
Pranešimai:
229
Automobiliai:
E46 318i
E46 330d
jogis rašė:
didesnio slamsto uz n46 turbut nei buvo nei dabar yra daroma. na n42 lygiavertis turbut varzovas dar

Taip taip n46 daugiau kaušu daugiau bėdų ;D


StandartinėParašytas: 18 Sau 2016, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.27
Amžius:
31
Pranešimai:
196
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX. E32 730i m30b30 '91
E36 325 m50 '91
Sveiki, prisidedu prie sios temos del kompresijos nebuvimo antram cilindre, issiemiau varikli buvau nusiteikes skerst ji pilnai , bet pamaciau sia tem ir dabar jau visiskai pasimetes, kadangi kai variklis buvo masinoj ir sukant starteriu kompresija antram cilindre buvo 0 arba 2 barai, o jau isemus varikli sukant su ranka suspaudimo metu rodo 5-6 barus ir visuose cilindruose tiek pat, bandziau ir valvetronika sukinet bet kompresija nedingsta

_________________
Moteris kaip padanga - niekada negali zinoti kada sprogs. Uztai visada reikia tureti atsargine.


StandartinėParašytas: 22 Bal 2016, 07:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.02.08
Pranešimai:
4
Sveiki.

Gal kas nors esate naudoje fazių nustatimo įrankius varikliams N42/N46/N46T tokius kaip pvz: http://www.nerijausirankiai.lt/?1980,va ... 2-n46-n46t
Ar už tokią kaina įrankiai bus pakankamai kokybiški asmeniniam naudojimui (ne servise), ar nebus taip, kad nesutaps varžtų fiksavimo skyles ar panašiai... ? :) Nes kiek mačiau firminiai komplektai kainuoja ~150-250 eur.

Iš anksto ačiū.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2016, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.11.11
Pranešimai:
77
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
F11 520d .10 N47, E90 318d .09 N47, E60 530xd .06 M57, E90 320d .05 M47, E46 318ti .03 N42, E46 318d .04 M47
Naudojau tokį komplektą, puikiai atlieka savo funkciją, fiksuojasi tvirtai, variklis dirba idealiai.
Kas liečia nesveiką alyvos sunaudojimą (2 l/1000km), tai išardžius variklį ir išmatavus parametrus, cilindrai ir žiedai buvo puikios būklės (rida 248 kkm), o vat vožtuvų riebokšliai, kaip akmenukai. Variklis buvo tvarkomas ilgesnei eksploatacijai, tai tuo pačiu prahoninguotas ir pakeisti žiedai, tačiau jei spręsti tik alyvos sunaudojimą, butų pakakę ir vožtuvų riebokšlių pakeitimo. Alyvos sunaudojimas po remonto ir dabar maždaug 1 l/5000-6000 km, nuvažiuota 55 kkm su 5w30 LL-04 alyva. Galiu pastebėti, kad slydimo guoliai buvo kaip nauji, velenėliai taip pat normos ribose, manau pagrindinis akcentas šiam varikliui laiku keičiama tinkama alyva, bent jau aš nematau jame įpatingų defektų, nepaisant šiek tiek nestandartinės paskirstymo mechanizmo konstrukcijos.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2016, 15:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.11.11
Pranešimai:
77
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
F11 520d .10 N47, E90 318d .09 N47, E60 530xd .06 M57, E90 320d .05 M47, E46 318ti .03 N42, E46 318d .04 M47
mar123 rašė:
Taip taip n46 daugiau kaušu daugiau bėdų ;D


N46 yra naujesnė N42 versija, cilindrų skaičius tikrai nepasikeitė, tai nėra moduliarinis variklis kaip B serijos.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2016, 20:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.03
Amžius:
40
Pranešimai:
605
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E87 116i N45 '07
Ex E81 118d N47 '07
Ex E46 316Ti N42 '03
Ex E36 328 M52 '97 Touring
Ex E34 525 M20 '89 Sedan
Ex E30 316 M10 '84 Sedan
dede3000 rašė:
manau pagrindinis akcentas šiam varikliui laiku keičiama tinkama alyva, bent jau aš nematau jame įpatingų defektų, nepaisant šiek tiek nestandartinės paskirstymo mechanizmo konstrukcijos.


Pritariu!!!


StandartinėParašytas: 24 Spa 2016, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.02.08
Pranešimai:
4
Maždaug prieš mėnesį pardaviau auto su N42B20, buvau laimingesnis žmogus pasaulyje kai pardaviau. Šis variklis laaaaabai reiklus laaaabai geriems tepalams, problemos su vanosais, problemos su valvetroniku, apie grandinės problemas jau krūva knygų prirašyta kai ji išsitempia arba nebeveikia įtempėjas atitinkamai pabėga fazės ir t.t. be to šio variklio darbinė temperatūra jei neklystu 105-110 laipsnių - viskas greičiau susidėvi, tepalai greičiau praranda savo savybes ir neduok Dieve tepalus keist rečiau nei kas 8-10k kilometrų


StandartinėParašytas: 21 Bir 2018, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.03.02
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E46
Sveiki, reikia keisti variklį N42B18A. Noriu pasiteirauti ar galiu keisti į N42B20A? Ta prasme jie vienas prie vieno tik kubatura skiriasi ar reikes viska keisti ne tik varikli?


StandartinėParašytas: 22 Bir 2018, 09:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.03
Amžius:
40
Pranešimai:
605
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E87 116i N45 '07
Ex E81 118d N47 '07
Ex E46 316Ti N42 '03
Ex E36 328 M52 '97 Touring
Ex E34 525 M20 '89 Sedan
Ex E30 316 M10 '84 Sedan
EmpoRio rašė:
Sveiki, reikia keisti variklį N42B18A. Noriu pasiteirauti ar galiu keisti į N42B20A? Ta prasme jie vienas prie vieno tik kubatura skiriasi ar reikes viska keisti ne tik varikli?


Keiti variklį ir čipuoji, arba variklis + kompas + EWS pririšimas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery