Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 05:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Bal 2012, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Automobilio, apie kuri norite paklausti: E46
Pagaminimo metai: 2002
Variklis: 2.0 ( n42 )
Degalai: benzinas

Nupirkta auto besikurianti is 3-4 karto, nera traukos. Po kurio laiko nebesikuria visai, suka normaliai bet nepagriebia. BMW centras diagnostikos budu nustate jog reikia keisti grandine, itempejus. Sako persoko grandine, issitampe ir t.t. Priezastis vazineta be tepalo ( su mazu minimaliu kiekiu, bet lempute nedege ) arba supilta netinkama alyva. Pries tai jokiu grandines garsu nebuvo.
P.S. klaidu kodu nezinau, bet viska vercia ant grandines ir issireguliavusio degimo. Alkuninio veleno, velenelio davikliai sako geri, t.y. kompas nerodo klaidu.
Kiek tiketina si visa istorija? Ar daznas atvejis, kad n42 nelaikytu grandine?


Paskutinį kartą redagavo Džiunglių Šniūrs 10 Bir 2012, 01:32. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 30 Bal 2012, 00:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3771
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
neseniai pazystamai ieskojau E46 318 nuo 2002m,tai galiu pasakyti jog su grandines defektais,tikrai maciau neviena pardavimuose.


StandartinėParašytas: 30 Bal 2012, 00:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Džiunglių Šniūrs rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti: E46
Pagaminimo metai: 2002
Variklis: 1.8 ( n42 )
Degalai: benzinas

Nupirkta auto besikurianti is 3-4 karto, nera traukos. Po kurio laiko nebesikuria visai, suka normaliai bet nepagriebia. BMW centras diagnostikos budu nustate jog reikia keisti grandine, itempejus. Sako persoko grandine, issitampe ir t.t. Priezastis vazineta be tepalo ( su mazu minimaliu kiekiu, bet lempute nedege ) arba supilta netinkama alyva. Pries tai jokiu grandines garsu nebuvo.
P.S. klaidu kodu nezinau, bet viska vercia ant grandines ir issireguliavusio degimo. Alkuninio veleno, velenelio davikliai sako geri, t.y. kompas nerodo klaidu.
Kiek tiketina si visa istorija? Ar daznas atvejis, kad n42 nelaikytu grandine?


Visi tu grandiniu cirkai prasidedea su nauja Nxx varikliu era. Taip buna persoka, bet kaltas pas situs buna itempejas, gan daznai buna kad pastatai fazes i vieta pakeiti itempeja ir lekia toliau.


StandartinėParašytas: 30 Bal 2012, 00:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
O priezastys ne ypac nusisekisi Nxx konsturkcija, alyvos keitimo intervalai ( 30 000 km. ) ar kas?


StandartinėParašytas: 30 Bal 2012, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Džiunglių Šniūrs rašė:
O priezastys ne ypac nusisekisi Nxx konsturkcija, alyvos keitimo intervalai ( 30 000 km. ) ar kas?


Konkrecios priezastys neaiskios. As manau kad jie arba pataupe ir pasirinko kita grandiniu gamintoja arba grandiniu gamintojas taupo tixaria. kiek man teko lyginti tai senu varikliu su dviguba rida nei nauju grandines daug maziau susideveja, lyginant su naujomis isimtom is Nxx galima sakyti isviso nesusideveja. bendzininiuose kazkur grybas su itempeju, artai jo tepimo kanalai uzauga arba tepalas nekokybiskas naudojamas. kas del tepalo tai irgi, jei atmetam nekokybiskas grandines tai kokio velnio BMW taip greit pakeite teplu rekomendacijas taip "tyliai" pagarsejusiam N47 motorui is 5w30 i 10w60


StandartinėParašytas: 30 Bal 2012, 01:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Tai va man irgi idomu, nes auto su tikra rida 150 000 km. ir sako grandine persokus :shock:


Paskutinį kartą redagavo Džiunglių Šniūrs 01 Geg 2012, 01:12. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 30 Bal 2012, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.24
Amžius:
37
Pranešimai:
733
Miestas:
vievis
Automobiliai:
E36 Compact 318ti M44 M tech 98''
subaru justy 1.2 94 4wd darbininkas..
pas tos Nxx variklius darbine temperatura berots 112 , del to prastos kokybes ir laiku nekeiciama alyva ten ir kalta buna


StandartinėParašytas: 01 Geg 2012, 01:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Na taip, variklio darbine temperatura kazkur 108 - 110. O kas liecia alyva, kompas skaiciuoja mazdaug kas 30 000 km. tai mano manimu cia didziausia nesamone.
GASAS318 rašė:
pas tos Nxx variklius darbine temperatura berots 112 , del to prastos kokybes ir laiku nekeiciama alyva ten ir kalta buna


StandartinėParašytas: 07 Geg 2012, 09:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
Džiunglių Šniūrs rašė:
Na taip, variklio darbine temperatura kazkur 108 - 110. O kas liecia alyva, kompas skaiciuoja mazdaug kas 30 000 km. tai mano manimu cia didziausia nesamone.

Skydelį visada gali persikoduoti ir sumažinti servizo ridą.

Gamintojas kas 30 000km aptarnavimą pateikia kaip pliusą, kad mašinos nereikia taip dažnai aptarnauti ir į ją investuoti. Tokia 30 000km rida dažniausiai būna mašinose iš tų šalių, kuriose nėra didelių šalčių.


StandartinėParašytas: 21 Geg 2012, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.19
Amžius:
37
Pranešimai:
204
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46
Tik kvailys tiki gamintoju ir vazineja 30k km ant a la super duper long life Castriul.
Sintetika 15k km ir keiti...

Ir radai kur vaziuot, i BMW centra...ten ne tik grandines pakeisi.
Vaziuoji i normalu autoservisa, ir tikrini "metkes", jei sueina, ieskai problemos kitur...


StandartinėParašytas: 23 Geg 2012, 00:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Ne mano masina, ne as vaziavau i BMW centra. O ka vaziuoti tikrint metkes Norvegijoj i servisa tai pigiau varikli kita ideti :wink:
Cia as tik padedu, toks bendras projektelis gaunasi :mrgreen:
Zodziu, auto buvo pirkta pardavimui, bet reikalu atsirado nemazai neplanuotu #-o
Turi gryst variklis kita savaitgali is LT.
Easy rašė:
Tik kvailys tiki gamintoju ir vazineja 30k km ant a la super duper long life Castriul.
Sintetika 15k km ir keiti...

Ir radai kur vaziuot, i BMW centra...ten ne tik grandines pakeisi.
Vaziuoji i normalu autoservisa, ir tikrini "metkes", jei sueina, ieskai problemos kitur...


StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 16:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Zodziu istorija tesesi. Variklis pakeistas kitu, dirba be problemu. Viena beda, jog dega check enginas. Tai galvoju gal keiciant kazkas buvo atjungta, ka reiktu istrinti kompu, nes sujungem lyg ir viska. Bandem akuma atjungti keliom minutem, neissitrina.
P.S. senajam varikliui itempejui ragas + grandine issitampius.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 17:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Džiunglių Šniūrs rašė:
Zodziu istorija tesesi. Variklis pakeistas kitu, dirba be problemu. Viena beda, jog dega check enginas. Tai galvoju gal keiciant kazkas buvo atjungta, ka reiktu istrinti kompu, nes sujungem lyg ir viska. Bandem akuma atjungti keliom minutem, neissitrina.
P.S. senajam varikliui itempejui ragas + grandine issitampius.


Diagnostika turetu rodyt sia problema.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 17:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Siandien vakare kolega zadejo iranga atsivesti, bandysim ziuret.


StandartinėParašytas: 10 Bir 2012, 01:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Seno variklio foto ir jo problema

Paveikslėlis

Seip pats variklis atrodo graziai, nagaro nedaug.
Paveikslėlis

Uploaded with ImageShack.us
Variklis vaziaves 151 000 km. Alyva keista visada pagal kompa t.y. grubiai kas 25 000 km.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery